Doet mij denken aan situaties wanneer "betrouwbare" nieuwsbronnen "debunked conspiraciytheory" schrijven.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Je begint alweer doelpalen te verschuiven. Er zijn ontzettend veel bronnen, ook met recente cijfers, ik ga er geen moeite in steken, sorry. Maar dat deze rellen zich onmiddellijk als een olievlek over het land verspreidde, en allemaal blanken, van in de straten tot en met celebrities en politici meedemonstreren is echt niet omdat ze in een massadelusie leven waar jij, theunderdog, die ogenschijnlijk zich geen moment ingelezen in de materie heeft, wijselijk boven staat.
Nee, natuurlijk niet. Maar je kunt niet stellen dat omdat er toen fouten zijn gemaakt, dat je dat direct kan projecteren op de problematiek van nu.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... de effecten van de Drug Acts van 86 en 88 werken nog altijd door... Of denk jij dat strafbladen ineens verdwijnen omdat het 30 jaar geleden is?
Waar ben ik schuldig aan geschiedvervalsing lieverd?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeker doen.
Zodra je echter geschiedvervalsing nodig hebt voor die 'kritische ontwikkeling der geest' wordt daar gewoon op gewezen.
Waarvan akte.
9 van de 10 keer is die BNW meuk dan ook hilarisch slecht onderbouwd, ja. Terecht dat pseudo-wetenschap de grond wordt ingeboord.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:30 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Doet mij denken aan situaties wanneer "betrouwbare" nieuwsbronnen "debunked conspiraciytheory" schrijven.
Dat is dan weer juist niet het geval, gezien de nogal apathische houding t.o.v. het bestrijden van het Corona-virus. Wat dat betreft past dit prima - als je dit nalatig en onbehoorlijk vindt - in de lijn van het Trump-tijdsperk.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:44 schreef dellipder het volgende:
[..]
Jawel, het is wel duidelijk voor mij. Ik heb het behoorlijk goed bijgehouden. Jacob Frey is als burgemeester verantwoordelijkheid voor het aansturen van de politie. Wat ik opvallend vind, is de discrepantie tussen de overgave om social distancing en het dragen van mondkapjes af te dwingen en de bijna apathische houding van de politie 5 dagen geleden. Een groot contrast.
Dat is nog totaal niet duidelijk, maar ook zonder al teveel van de situatie af te weten laat ook jij je kennelijk verleiden tot het doen van dit soort statements.quote:En vervolgens heeft Tim Walz lopen slapen door veel te laat het leger erop af te sturen. Maar als de politie meteen zijn werk had gedaan was de nationale garde niet eens nodig geweest.
Right.quote:De politie kreeg de opdracht Precint 3 te verlaten! Dit is echt ongehoord. Dat je van alle keuzes zo'n besluit neemt en daarmee impliciet een signaal afgeeft van we geven het op is zo'n klap in het gezicht van alle middenstanders en burgers in die gemeenschap. Echt een wanprestatie van jewelste in mijn opinie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Institutional_racism#United_Statesquote:Op zondag 31 mei 2020 20:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die bewijzen dat er institutioneel racisme is jegens Afro-Amerikanen in Amerika? ben toch echt oprecht benieuwd.
Jammer dat je geen bron wil geven.
Waar ligt het volgens JOU dan aan, de dood van Floyd?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar je kunt niet stellen dat omdat er toen fouten zijn gemaakt, dat je dat direct kan projecteren op de problematiek van nu.
Dat snap jij toch ook wel? Een George Floyd is niet dood gegaan, vanwege de drug acts.
Obamagate was dan zeker die 1 op 10 uitzondering?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is die BNW meuk dan ook hilarisch slecht onderbouwd, ja. Terecht dat pseudo-wetenschap de grond wordt ingeboord.
Kan dit soort irrelevante nonsens in een ander topic?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Obamagate was dan zeker die 1 op 10 uitzondering?
NWS / Medeoprichter Larry Sanger: "Wikipedia is zeer partijdig"quote:Op zondag 31 mei 2020 20:32 schreef probeer het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Institutional_racism#United_States
Alsjeblieft. Bronnenlijst staat onderaan.
Maar nu kom je vast en zeker weer met een of andere rot-smoes. Want jij wilt het gewoon niet erkennen.
... dat de Democraten van na 1948 dezelfde partij is als die ten tijde van Breckinridge en Hampton, bijvoorbeeld. Of dat zwarten enkel orders opvolg(d)en wanneer ze Democratisch stemmen.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:31 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Waar ben ik schuldig aan geschiefvervalsing lieverd?
Obamagate...quote:Op zondag 31 mei 2020 20:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Obamagate was dan zeker die 1 op 10 uitzondering?
Het gaat over geschiedvervalsing en vergiftiging van de bron, maar is reeds aangekaart.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:33 schreef sp3c het volgende:
gaat dit nog ergens over of hebben jullie gewoon een fittie?
Ik zie een paar beweringen die ik niet heb gemaakt, wat lief.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... dat de Democraten van na 1948 dezelfde partij is als die ten tijde van Breckinridge en Hampton, bijvoorbeeld. Of dat zwarten enkel orders opvolg(d)en wanneer ze Democratisch stemmen.
En natuurlijk dat de Republikeinen een partij zijn waar 'de arbeider' goed terecht komt.
https://www.courthousenew(...)e-supremacist-groupsquote:Department of Safety Commissioner John Harrington said they are contact-tracing the arrested and added that an investigation is underway about white nationalist groups posting online to encourage their members to use the protests as a cover to create chaos.
He said some of the 40 arrests made in the Twin Cities Friday night were of people linked to white supremacist groups and organized crime.
Een agent, die naar alle waarschijnlijkheid mentaal bezeten was door macht en collega's die te laf waren om in te grijpen.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar ligt het volgens JOU dan aan, de dood van Floyd?
Daar laat jij je toch even goed kennen.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Obamagate...
![]()
Helder weer waar jij de mosterd haalt.
Nu nog wat anti-vaccin geneuzel en 'space is fake' geroep en het feest is compleet.
Dit. Overigens hebben ze ook echt wel een probleem met racisme icm het laten ontstaan van groepen volledig kanslozen. En als je niets hebt om te verliezen, tsja... dan ga je wanhopige dingen doen.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een agent, die naar alle waarschijnlijkheid mentaal bezeten was door macht en collega's die te laf waren om in te grijpen.
Het lijkt mij veel redelijker om te stellen dat Amerika een algemeen probleem heeft met politiegeweld.
Daar zit de crux inderdaad: Amerika is een hel wanneer je geen geld hebt.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit. Overigens hebben ze ook echt wel een probleem met racisme icm het laten ontstaan van groepen volledig kanslozen. En als je niets hebt om te verliezen, tsja... dan ga je wanhopige dingen doen.
Onderwijs is kut, zorg onbetaalbaar, mensen hebben weinig sociale mobiliteit.
Kijk, daar zijn wij het eens.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar zit de crux inderdaad: Amerika is een hel wanneer je geen geld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |