hij had vanuit zijn ervaring met die zaak van Mitch echt een interessante gast kunnen zijn. Maar nu leek die er idd alleen voor zijn kleur te zitten.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja iemand uitnodigen met een kleur om er wat over te vertellen ofzo
https://www.telegraaf.nl/(...)aans-lockdownfeestjequote:Prins Joachim, de jongste zoon van prinses Astrid, is donderdag positief getest op Covid-19. Belgische media melden dat hij dinsdag een ’aristocratisch’ feestje bijgewoond heeft in de Spaanse stad Cordoba. Op dat feestje zouden 27 personen aanwezig zijn geweest, iets wat niet toegestaan is volgens de Spaanse coronamaatregelen.
Kan niemand je daarbij begeleiden qua opbouw?quote:Op zondag 31 mei 2020 06:39 schreef crv het volgende: B
nj
ur gister weer teveel gedaan in die tuinchaos. dus kan weer amper lopen
Kantoorlijf yooooquote:Op zondag 31 mei 2020 10:06 schreef Fogel het volgende:
Blurgh, pijn in mijn hele lijf. Duidelijk te merken dat veel fysieke activiteit niet een deel van mijn dagelijkse kost is
spuit11quote:Op zondag 31 mei 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Godtering, net dat filmpje zitten kijken van die George Floyd. Omstanders die minutenlang roepen dat die vent niet meer beweegt en de agent blijft maar met zijn knie op die nek hangen. Echt bizar.
ja maar het is al een paar dagen gaandequote:Op zondag 31 mei 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zie het filmpje toch nu pas voor het eerst?
Ja, maar ik zie het filmpje nu pas. Mag ik er dan niks meer over zeggen of zo?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is al een paar dagen gaande
Maak een grapje johquote:Op zondag 31 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het filmpje nu pas. Mag ik er dan niks meer over zeggen of zo?
jawel en je moet niet zo heftig reageren als Ballie je plaagt.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op zondag 31 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je niet zeggenquote:
Ja, daarom ben ik dat filmpje gaan kijkenquote:Op zondag 31 mei 2020 10:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Ballie zit gewoon een beetje te dollen omdat zij het er net al over had
het is echt een klote filmpje. En als het niet gefilmd was hadden we het waarschijnlijk niet gewetenquote:Op zondag 31 mei 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik dat filmpje gaan kijken
Wat heb jij joh?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik dat filmpje gaan kijken
Eens. En/of zou het goedgepraat worden.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is echt een klote filmpje. En als het niet gefilmd was hadden we het waarschijnlijk niet geweten
Truequote:Op zondag 31 mei 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon filmpje is misschien ook niet geod om te dag mee te starten :p
tuurlijk wel dan hadden die omstanders echt de media wel gezochtquote:Op zondag 31 mei 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is echt een klote filmpje. En als het niet gefilmd was hadden we het waarschijnlijk niet geweten
ja maar geen bewijs.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
tuurlijk wel dan hadden die omstanders echt de media wel gezocht
quote:Op zondag 31 mei 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Denk wat we te zien krijgen omdat het is opgenomen door omstanders echt maar een klein beetje is van al dat geweld wat door agenten wordt gepleegd
ik denk dat elke kwart scheet tegenwoordig door 50 omstanders gefilmd wordt eigenlijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Denk wat we te zien krijgen omdat het is opgenomen door omstanders echt maar een klein beetje is van al dat geweld wat door agenten wordt gepleegd
quote:
Beetje strak nogquote:
jawel, maar het ging allang weer over George Floyd, die, eerlijk is eerlijk, nog niet jarig isquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje strak nogPa en ma over de vloer vanmiddag, dus tot die tijd stofzuigen, huis schoonmaken, vuilnis weg doen, en dan hopen dat er nergens commentaar op komt
Nou ja, ben al bijna 18, het zal wel een keer goed komen
nee maar jij welquote:Op zondag 31 mei 2020 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, maar het ging allang weer over George Floyd, die, eerlijk is eerlijk, nog niet jarig is![]()
Pcies. Heel veel handhavers e.d. In alle takken van sport (politie/beveiliging/etc) zijn bang om in te grijpen tegenwoordig.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk dat elke kwart scheet tegenwoordig door 50 omstanders gefilmd wordt eigenlijk.
Gewoon lekker je eigen ding doen en het "fles-schoon" hebben en niet "moeder-schoon" en dit op je luidsprekers knallen is vast geen optie?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje strak nogPa en ma over de vloer vanmiddag, dus tot die tijd stofzuigen, huis schoonmaken, vuilnis weg doen, en dan hopen dat er nergens commentaar op komt
Nou ja, ben al bijna 18, het zal wel een keer goed komen
Toch is het soms helemaal prima dat gefilmd wordt. Zo ook in dit geval (vind ik).quote:Op zondag 31 mei 2020 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pcies. Heel veel handhavers e.d. In alle takken van sport (politie/beveiliging/etc) zijn bang om in te grijpen tegenwoordig.
Ben wel blij dat ik het recht heb om alles met een camera van t schip te schoppen.
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen ding doen en het "fles-schoon" hebben en niet "moeder-schoon" en dit op je luidsprekers knallen is vast geen optie?
Jawel, zo gaat het ook. Al was het hier het perfectste van het perfectste, dan had ze toch wel iets gevonden wat ZIJ dan weer op manier X gedaan zou hebben. Ik wacht wel tot ze weer weg zijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:01 schreef Fogel het volgende:
Gewoon lekker je eigen ding doen en het "fles-schoon" hebben
Laat dan maar zitten natuurlijk hehequote:Griekenland laat vanaf 15 juni toch Nederlandse toeristen toe. Wel worden ze na landing in Griekenland getest op het coronavirus en moeten ze vervolgens minimaal een week in quarantaine.
Klinkt als een vrij normale chartervakantie, waar mensen niet van hun hotelterrein af komen.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuke jongens, die Grieken
[..]
Laat dan maar zitten natuurlijk heheWie gaat er nou naar Griekenland om een week opgehokt te zitten
Zou je nog wat tegen hem willen zeggen?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, maar het ging allang weer over George Floyd, die, eerlijk is eerlijk, nog niet jarig is![]()
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zou je nog wat tegen hem willen zeggen?
Tegen die onder invloed, met vals geld betalende veroordeelde crimineel voor een gewapende overval met dodelijk wapen, die zich verzette tijdens zijn arrestatie?
Misschien had ie wat minder risico moeten nemen?
Goed dat het gefilmd is hoor, maar ik gok dat de agenten geen risico wilde nemen met deze meneer. Wat ik wel snap. En de halve wereld valt er weer over. Sneu wel.
Ziet dit eruit als een dag waarop ik zin heb in deze discussie?quote:Op zondag 31 mei 2020 11:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tegen die onder invloed, met vals geld betalende veroordeelde crimineel
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een dag waarop ik zin heb in deze discussie?
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een dag waarop ik zin heb in deze discussie?
Jezus Arch, die vent lag overduidelijk dood te gaan. Daar werden die agenten door omstanders minutenlang luid en duidelijk op gewezen. Doe ff normaal joh.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tegen die onder invloed, met vals geld betalende veroordeelde crimineel voor een gewapende overval met dodelijk wapen, die zich verzette tijdens zijn arrestatie?
Goed dat het gefilmd is hoor, maar ik gok dat de agenten geen risico wilde nemen met deze meneer. Wat ik wel snap. En de halve wereld valt er weer over. Sneu wel.
Voor dit:quote:
Of dit?quote:
quote:
Wat.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1e + post ervoor van haar.quote:
echt fucking hell. Maak vaak grappen maar het is geen grap als ik zeg dat mijn nekharen rechtovereind gaan staan van deze userquote:Op zondag 31 mei 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Soms is de witte puntmuts niet nodig om ze te herkennen.
Sorry, nul medelijden. Crimineel minder wat mij betreft.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus Arch, die vent lag overduidelijk dood te gaan. Daar werden die agenten door omstanders minutenlang luid en duidelijk op gewezen. Doe ff normaal joh.
verjaardagsfapjequote:Op zondag 31 mei 2020 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou schatjes ik ga lekker de badkamer boenen
Ho ho.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Negen minuten lang een knie in iemand z'n nek drukken omdat ie misschien met een vals biljet heeft betaald, terwijl hij na zes minuten al buiten bewustzijn was.
Echt top.
Volgens die beredenering zou je iedereen die nu geen anderhalve meter afstand houdt op het strand ook gewoon een nekschot mogen geven.
Gewoon een bom op alle gevangenissen toch.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Sorry, nul medelijden. Crimineel minder wat mij betreft.
Dit lijkt me wel een goede jaquote:Op zondag 31 mei 2020 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Volgens die beredenering zou je iedereen die nu geen anderhalve meter afstand houdt op het strand ook gewoon een nekschot mogen geven.
Ja dan mag ie wel dood. Klopt.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ho ho.
Die onder invloed was, en zich verzette tegen arrestatie, en een bekende van de politie was.
Ja daarin lijkt men aan collectief geheugenverlies te lijden.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ho ho.
Die onder invloed was, en zich verzette tegen arrestatie, en een bekende van de politie was.
Die geboeid op de grond lag. omringd door 4 agenten. En gewoon ter plekke vermoord is.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ho ho.
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die geboeid op de grond lag. omringd door 4 agenten. En gewoon ter plekke vermoord is.
^^quote:Op zondag 31 mei 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
het is toch godverdomme niet aan de politie om de straf voor de misdaad uit te voeren?! Wtf is er mis met jullie?
Scheelt de maatschappij wel een hoop centen als we agenten rechters maken.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
het is toch godverdomme niet aan de politie om de straf voor de misdaad uit te voeren?! Wtf is er mis met jullie?
doel op arch en franticquote:Op zondag 31 mei 2020 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
^^
C_L was sarcastisch. Sommige anderen niet helaas
En nog duizenden andere gevallen idd.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Denken dat al die rellen alleen vanwege deze meneer zijn, en niet vanwege die jongen die laatst tijdens het joggen is doodgeschotenOf die jongen die even wat te drinken ging halen en naar huis liep en werd doodgeschoten. Of die kerel die werd aangehouden in de auto en werd doodgeschoten toen hij z'n papieren wilde pakken. Want dit is een geïsoleerd geval natuurlijk.
Dank voor deze verduidelijking.quote:
Gewoon iedereen die een weerwoord geeft gelijk afschieten, hoeven we ook geen gulags meer te gebruikenquote:Op zondag 31 mei 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt de maatschappij wel een hoop centen als we agenten rechters maken.
dat men niet begrijpt dat de manier waarop we met verdachte en veroordeelde omgaan gewoon een afspiegeling is van onze samenleving.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die een weerwoord geeft gelijk afschieten, hoeven we ook geen gulags meer te gebruiken
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 31 mei 2020 11:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt als een vrij normale chartervakantie, waar mensen niet van hun hotelterrein af komen.
En dan heb je ook nog mensen die van de gelegenheid gebruik maken om hun pijl en boog op de menigte uit te testenquote:Op zondag 31 mei 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat men niet begrijpt dat de manier waarop we met verdachte en veroordeelde omgaan gewoon een afspiegeling is van onze samenleving.
Ja en voorsorteren op kleur maar weer, iedereen donkerder dan melkchocolade naar de evenaar, de tintjes naar de keerkringen en de normale kleur mensen waar het lekker weer isquote:Op zondag 31 mei 2020 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die een weerwoord geeft gelijk afschieten, hoeven we ook geen gulags meer te gebruiken
ja die zag ik netquote:Op zondag 31 mei 2020 11:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog mensen die van de gelegenheid gebruik maken om hun pijl en boog op de menigte uit te testenhttps://9gag.com/gag/aoPpz20
gaat nog wat in de zon liggen voor de plek met lekker weerquote:Op zondag 31 mei 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en voorsorteren op kleur maar weer, iedereen donkerder dan melkchocolade naar de evenaar, de tintjes naar de keerkringen en de normale kleur mensen waar het lekker weer is
Ah zodra je geboeid bent kan je je niet meer verzetten?quote:Op zondag 31 mei 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die geboeid op de grond lag. omringd door 4 agenten. En gewoon ter plekke vermoord is.
Dat staat gepland voor 12.01 uur.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
Wow wat een gezellig topic deze ochtend. Is de term zwartjoekel al gevallen of moet ik daar later voor terugkomen?
Niet te lang anders moet je verhuizen hoor.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat nog wat in de zon liggen voor de plek met lekker weer
Deze kerel lag overduidelijk dood te gaan. En de agenten werden daar door omstanders minutenlang op gewezen.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah zodra je geboeid bent kan je je niet meer verzetten?
Dream on.
Laten we voorop stellen dat iemand bij een aanhouding om het leven komt niet de bedoeling is. Maar ik heb vaak zat mensen geboeid aan handen en voeten zich nog zeer vaak zien verzetten. Lief vragen met een aai over de bol of ze zich alsjeblieft willen gedragen werkt in zulke gevallen niet.
Wit/zwart/geel/groen maakt daarbij geen bal uit.
Nadeel van die filmpjes is dat je dus niet ziet wat er aan vooraf is gegaan. Dus gaat men alleen af op wat men ziet. En dat is te kort door de bocht.
ja das het doelquote:Op zondag 31 mei 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te lang anders moet je verhuizen hoor.
Ik heb het niet alleen over deze kerel.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze kerel lag overduidelijk dood te gaan. En de agenten werden daar door omstanders minutenlang op gewezen.
Ik wel.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over deze kerel.
in veel van deze nutteloze doden door politiekogels daar hebben we kunnen zien dat ze zich niet zo verzetten dat de agent in gevaar is. Weg rennen kan ook een reden zijn om een kogel in je hoofd te krijgen.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over deze kerel.
Is ook een beetje de prijs die ze betalen voor een bewapende burgerbevolking, zag laatst een filmpje van een simpele huiszoeking in de VS, 40 man politie, politiehelikopter erboven, hondenbrigade, stel agenten met een stormram aan de deur, pure doodsangst bij die agenten en tja deze situatie is gewoon simpelweg moord.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze kerel lag overduidelijk dood te gaan. En de agenten werden daar door omstanders minutenlang op gewezen.
Het is niet alleen het feit dat ze wapens hebben maar dat ze nog steeds zo rascistisch zijn als de pest.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een beetje de prijs die ze betalen voor een bewapende burgerbevolking, zag laatst een filmpje van een simpele huiszoeking in de VS, 40 man politie, politiehelikopter erboven, hondenbrigade, stel agenten met een stormram aan de deur, pure doodsangst bij die agenten en tja deze situatie is gewoon simpelweg moord.
Ik weet niet of een post als deze zomaar werkt na een aantal uitspraken gedaan te hebben waar mensen het overduidelijk niet mee eens zijn en getriggerd door rakenquote:Op zondag 31 mei 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
Nu echt verder soppen. Ben er wel aardig klaar mee :’)
Een aanzienlijk deel van wit Amerika bestaat uit nazaten van onder andere onze geëmigreerde Bible Belters, exact dezelfde mentaliteit als hier.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is niet alleen het feit dat ze wapens hebben maar dat ze nog steeds zo rascistisch zijn als de pest.
nou ja kijk naar zwarte piet.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een aanzienlijk deel van wit Amerika bestaat uit nazaten van onder andere onze geëmigreerde Bible Belters, exact dezelfde mentaliteit als hier.
Als mensen getriggerd zijn, is dat hun probleem hoorquote:Op zondag 31 mei 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet of een post als deze zomaar werkt na een aantal uitspraken gedaan te hebben waar mensen het overduidelijk niet mee eens zijn en getriggerd door raken.
Bibberend tussen de discodellen.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kijk naar zwarte piet.
* verstopt zich in de vriezer*
Wat mij betreft was het wel tijd om zijn criminele pandapunten in te lossen ja.quote:
Nou, ik zou wel een lekkere negerzoen lusten nu ja.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
Wow wat een gezellig topic deze ochtend. Is de term zwartjoekel al gevallen of moet ik daar later voor terugkomen?
In b4 "ja maar niet alle criminaliteit is hetzelfde"...quote:Op zondag 31 mei 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon agenten hier ook meer rechten geven, bij 20 kilometer te hard standrechtelijk executeren langs de rijbaan, ok mevrouwtje uw man is vreemdgegaan zegt u, we komen om 16:00 uur uw man doodschieten, kunnen de kinderen nog even afscheid nemen.
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat mij betreft was het wel tijd om zijn criminele pandapunten in te lossen ja.
Nja je bent iig eerlijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat mij betreft was het wel tijd om zijn criminele pandapunten in te lossen ja.
Nou, inderdaad...quote:Op zondag 31 mei 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon agenten hier ook meer rechten geven, bij 20 kilometer te hard standrechtelijk executeren langs de rijbaan, ok mevrouwtje uw man is vreemdgegaan zegt u, we komen om 16:00 uur uw man doodschieten, kunnen de kinderen nog even afscheid nemen.
Hij had wat mij betreft al niet vrij moeten rond lopen na zijn gewapende overval ook. Dan had dit ook niet gebeurt.quote:
Tuurlijk joh, elke crimineel gewoon levenslang opsluitenquote:Op zondag 31 mei 2020 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij had wat mij betreft al niet vrij moeten rond lopen na zijn gewapende overval ook. Dan had dit ook niet gebeurt.
Ik heb je mening gelezen hier en deel hem niet,quote:Op zondag 31 mei 2020 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij had wat mij betreft al niet vrij moeten rond lopen na zijn gewapende overval ook. Dan had dit ook niet gebeurt.
quote:Op zondag 31 mei 2020 11:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, ik zou wel een lekkere negerzoen lusten nu ja.
Close enoughquote:Op zondag 31 mei 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat staat gepland voor 12.01 uur.
Dat mag natuurlijk. Gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb je mening gelezen hier en deel hem niet,
Ja!quote:Op zondag 31 mei 2020 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
Wow wat een gezellig topic deze ochtend.
Dit.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb je mening gelezen hier en deel hem niet,
Feestje voor Fles!quote:
Yaaaassss uiteraard.quote:
Lekker!quote:Op zondag 31 mei 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht wat ruik ik toch weer lekker maar het is een sissende tosti in mijn tosti-ijzer
vetquote:Op zondag 31 mei 2020 12:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yaaaassss uiteraard.
We hebben er dan vier in de woonkamer, vier in de gang, twee in beide slaapkamers en een lightstrip onder het bureau van m'n vriend. En we hebben nog willekeurige andere leuke lampjes. En misschien komt er nog ooit een op de wc. Ain't no party like a Hue party.
dan ben je een hele slechte agent (naja, meerdere) als je iemand die buiten bewustzijn nog steeds niet geboeid voor transport hebt.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ho ho.
Annex atoombunker?quote:Op zondag 31 mei 2020 12:17 schreef Fogel het volgende:
Bulgogi stap 1 is nu klaar en het vlees staat nu lekker te baden in een marinade.
Zometeen maar weer wat verder graven in de tuin en wat beton mixen. 375kg beton, zodat mijn nog te bouwen afvalcontainerbeschermingsding niet wegwaait.
Gewoon direct ter plekke de politie de straf laten uitvoerenquote:Op zondag 31 mei 2020 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben je een hele slechte agent (naja, meerdere) als je iemand die buiten bewustzijn nog steeds niet geboeid voor transport hebt.
terecht dat je dan voor moord de bak in zou moeten gaan
Vind jij dat boa's uitgerust moeten worden met een knie?quote:Op zondag 31 mei 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon direct ter plekke de politie de straf laten uitvoeren
Nee nee, dan heb ik meer beton nodig.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind jij dat boa's uitgerust moeten worden met een knie?
ze moeten dan elkaar in de boeien slaanquote:Op zondag 31 mei 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon direct ter plekke de politie de straf laten uitvoeren
[..]
[..]
Ramboa!quote:Op zondag 31 mei 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die klemt je nek gewoon zonder knieën af.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Boa's met knieën no thank you.
[ afbeelding ]
Freek Vonk heeft ook een boaquote:Op zondag 31 mei 2020 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
Boa's met knieën no thank you.
[ afbeelding ]
Terwijl de meesten niet eens een ruggengraat hebben?quote:Op zondag 31 mei 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Freek Vonk heeft ook een boa
[ afbeelding ]
Even Freek wegshoppen en vervangen door Bitterbal.quote:Op zondag 31 mei 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Freek Vonk heeft ook een boa
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even Freek wegshoppen en vervangen door Bitterbal.
even Freek zijn hoofd op een stok erbij danquote:Op zondag 31 mei 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even Freek wegshoppen en vervangen door Bitterbal.
quote:Op zondag 31 mei 2020 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
even Freek zijn hoofd op een stok erbij dan
quote:Op zondag 31 mei 2020 12:37 schreef Koen66 het volgende:
Serieus, dat plaatje van Freek Vonk, ik had het ff niet zo snel door en zocht naar een slang
Anti-vaxxers ook, prima mag je denken maar of we laten je inslapen in het kader van de volksgezondheid of je gaat op de Maan wonenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
wat een leeg hoofd die vrouw die als eerste in beeld komt ' nee dat mag je zelf opzoeken'
Waarom sta je daar dan voor die camera![]()
Ze is een vuurtoren.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
wat een leeg hoofd die vrouw die als eerste in beeld komt ' nee dat mag je zelf opzoeken'
ik ben niet gek, ik ben een vuurtorenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze is een vuurtoren.
Toen weggeklikt.
Wowquote:Op zondag 31 mei 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
das niet zo aardig Koenquote:
Ik zie een parallel met tokkies en andere lagere iq groepen. Die zouden ze nooit internet moeten geven.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das niet zo aardig Koen![]()
Maar echt zon typische leeghoofd complotgekkie die alle spannende termen als follow the money, bill gates etc herhaald en geen idee heeft wat ze nou eigenlijk zegt.
Illuminati!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das niet zo aardig Koen![]()
Maar echt zon typische leeghoofd complotgekkie die alle spannende termen als follow the money, bill gates etc herhaald en geen idee heeft wat ze nou eigenlijk zegt.
ja klopt.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie een parallel met tokkies en andere lagere iq groepen. Die zouden ze nooit internet moeten geven.
Verplicht aan de 5Gquote:Op zondag 31 mei 2020 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie een parallel met tokkies en andere lagere iq groepen. Die zouden ze nooit internet moeten geven.
dumdumdumquote:Op zondag 31 mei 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ookOf denk je dat het toeval is dat onze nieuwe politieagenten boa’s heten?
Mijn nagels hebben een beetje de verkeerde vorm nuquote:
Jij had het gister over struikelstenen ofzo toch? Kom er net achter dat wij wel tegelweetjes hebben, een tegel met een QR code en als de scant krijg je informatie over die plek. Nu weet ik dat er hier op de hoek van de straat een broodfabriek was. Leuk!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn nagels hebben een beetje de verkeerde vorm nuVooral links. Maar ja komt wel goed.
Ja? Welke dan?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:20 schreef Koen66 het volgende:
Nu hebben vaccinaties echt wel nadelen, maar de voordelen overstijgen die wel
Huh, wacht, hoe?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn nagels hebben een beetje de verkeerde vorm nuVooral links. Maar ja komt wel goed.
Oh cool, nee dat hebben we hier niet geloof ikquote:Op zondag 31 mei 2020 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij had het gister over struikelstenen ofzo toch? Kom er net achter dat wij wel tegelweetjes hebben, een tegel met een QR code en als de scant krijg je informatie over die plek. Nu weet ik dat er hier op de hoek van de straat een broodfabriek was. Leuk!
https://www.tegelweetjes.nl/
Zo'n beetje afgevlakt zodat je de E eigenlijk nooit kunt spelen zonder meteen de C of de G mee te nemenquote:
Kun je dan niet beetje bijknippen of bijlen?quote:Op zondag 31 mei 2020 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n beetje afgevlakt zodat je de E eigenlijk nooit kunt spelen zonder meteen de C of de G mee te nemen
Bijlen ja, jij welquote:Op zondag 31 mei 2020 13:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je dan niet beetje bijknippen of bijlen?
Spelen doe je toch met je vingers, niet net je nagels neem ik aan?
Vijlenquote:Op zondag 31 mei 2020 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijlen ja, jij wel![]()
Spelen doe je met je nagels
Filsteerd nog ouwe!quote:Op zondag 31 mei 2020 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijlen ja, jij wel![]()
Spelen doe je met je nagels
Ook nietquote:Op zondag 31 mei 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
kan ook wel met je vingers hoor, als je smale vingers hebt
Het volwassen leven tegemoetquote:Op zondag 31 mei 2020 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
Sleuteloverdracht gehad, nooit meer naar de studentencampus. Nja, misschien voor feestjes, maar niet meer om te wonen.
Eerste stap is altijd ontkenningquote:
Er is hoop voor me.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
kan ook wel met je vingers hoor, als je smale vingers hebt
Snap ik wel..de aantrekkingskracht daarvan is ook grootquote:Op zondag 31 mei 2020 14:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben gewoon nog niet klaar voor vrienden die niet mijn hele huis onderkotsen snap je.
Heet hij Joanna tegenwoordig?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is hoop voor me.![]()
En gefeliciteerd!
Oh ja, als je volwasen bent, ben je daar wel klaar voor, of zo?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben gewoon nog niet klaar voor vrienden die niet mijn hele huis onderkotsen snap je.
Dank jequote:Op zondag 31 mei 2020 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is hoop voor me.![]()
En gefeliciteerd!
Misschien maar snel aan kinderen beginnen, dan kan ik dit heerlijke gevoel nog een jaar of 18 ervarenquote:Op zondag 31 mei 2020 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik wel..de aantrekkingskracht daarvan is ook groot
Die van mij heeft tot nu toe geloof ik vooral buiten de deur gekotstquote:Op zondag 31 mei 2020 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien maar snel aan kinderen beginnen, dan kan ik dit heerlijke gevoel nog een jaar of 18 ervaren.
Hahahaquote:Op zondag 31 mei 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van mij heeft tot nu toe geloof ik vooral buiten de deur gekotst
Ik blijf een ergere kotser dan zij. Kansloos welquote:
Jij bedoelde ik, dikke vingersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 31 mei 2020 14:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij bedoelde ik, dikke vingersHet liedje snapte ik nog ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar best smalle vingers en aangezien ik mijn nagels zo min mogelijk gebruik...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Benieuwd hoe het eruit zietquote:Op zondag 31 mei 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het liedje snapte ik nog ja.![]()
Maar best smalle vingers en aangezien ik mijn nagels zo min mogelijk gebruik...
Misschien denken ze dat je het niet op prijs stelt?quote:Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Raar, nog steeds niks van pa en ma gehoord. Normaal bellen ze in de ochtend altijd even. Maar om er nou achteraan te gaan bellen is ook weer zo wat..
Korflaanquote:Op zondag 31 mei 2020 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Aardig wat lepelaars hier in Delft bij de Ikea naast
Vaak zat geweest, eerste keer dat ik die lepelaars zagquote:
die denken gewoon dat ze pas 1 juni naar restaurant Flash mogenquote:Op zondag 31 mei 2020 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Raar, nog steeds niks van pa en ma gehoord. Normaal bellen ze in de ochtend altijd even. Maar om er nou achteraan te gaan bellen is ook weer zo wat..
Op deze dagen in de IKEA zijn is zelf martelingquote:Op zondag 31 mei 2020 14:21 schreef Koen66 het volgende:
Aardig wat lepelaars hier in Delft bij de Ikea naast
Dat wel jaquote:Op zondag 31 mei 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op deze dagen in de IKEA zijn is zelf marteling
dan kan je niet op de kaart komen, dan is je hideout niet meer secretquote:Op zondag 31 mei 2020 15:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik de evil vilain zijn met een secret hide out?
En als we het op de kaart zetten als secret hideout?quote:Op zondag 31 mei 2020 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan je niet op de kaart komen, dan is je hideout niet meer secret
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als we het op de kaart zetten als secret hideout?
Ja je bent heel bijzonder, niemand anders denkt dat.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer je denkt aan een fout vriendje, komen de standaard kenmerken bij je naar boven. Tattoos, piercings, school niet afgemaakt, blowen, drinken, crimineel circuit, noem maar op
Oh nee wat ernstig ik denk dat hij een moordenaar is.
Lekker shoppen.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:05 schreef mschol het volgende:
surprise, surprise: het is afgeladen in de stad
Niet alleen in de stadquote:Op zondag 31 mei 2020 16:05 schreef mschol het volgende:
surprise, surprise: het is afgeladen in de stad
lekker shoppen.. meh, dikke rijen voor alle vreettenten (zo dik dat je er niet fatsoenlijk langskon..)quote:Op zondag 31 mei 2020 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker shoppen.
Ik ga lekker een dutje doen
Wat is een buitenbaarmoeder?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker shoppen.. meh, dikke rijen voor alle vreettenten (zo dik dat je er niet fatsoenlijk langskon..)
ook was grote markt afgesloten voor fietsers
geen BOA te zien helaas
oh en ik kom thuis terug heeft een of andere onverlaat zijn buitenbaarmoeder voor de deur geparkeerdtieft een eind op met die kut apparaten op een smalle stoep (en al helemaal voor onze deur)
Oh, kan me wel voorstellen dat zo'n gevaarte in de weg staat op de stoep ja.quote:
Nee?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand het Myka Stauffer-verhaal ook gehoord/gelezen![]()
?
Ik heb even geen tijd om artikelen te linken dus ik zal het even in vrije vertaling vertellenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb even geen tijd om artikelen te linken dus ik zal het even in vrije vertaling vertellen.
Myka is een 'influencer mom' die jarenlang haar adoption journey uitgebreid deelde op YouTube. Jochie is autistisch en inmiddels drie jaar en Myka vindt het allemaal een beetje moeilijk (in combinatie met de hippe influencer mom zijn op social media wordt gespeculeerd) dus heeft hem teruggegeven aan het adoptiebureau_!
Mijn hart breekt echt voor dat jongetje.
wat een walgelijke mensenquote:Op zondag 31 mei 2020 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb even geen tijd om artikelen te linken dus ik zal het even in vrije vertaling vertellen.
Myka is een 'influencer mom' die jarenlang haar adoption journey uitgebreid deelde op YouTube. Jochie is autistisch en inmiddels drie jaar en Myka vindt het allemaal een beetje moeilijk (in combinatie met de hippe influencer mom zijn op social media wordt gespeculeerd) dus heeft hem teruggegeven aan het adoptiebureau_!
Mijn hart breekt echt voor dat jongetje.
ik denk dat het toch iets genuanceerder isquote:Op zondag 31 mei 2020 17:00 schreef mschol het volgende:
voor dat soort mensen zijn baby's net puppies: leuk en schattig tot ze iets van een eigen wil gaan tonen en er echt moeite ingestoken moet worden
dat moet je gewoon incalculeren (lees uitgaan van "worst case") , zeker als je al weet dat het kind mogelijk autisme heeftquote:Op zondag 31 mei 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
maar ik lees dat het iets genuanceerder isBij het adoptieproces is niet duidelijk genoeg gemaakt hoe veel zorg deze jongen nodig heeft?
Dit ja. Haar volgers zeggen ook terecht van "als je een biologisch kind krijgt weet je ook niet of hij/zij volledig gezond gaat zijn".quote:Op zondag 31 mei 2020 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet je gewoon incalculeren, zeker als je al weet dat het kind mogelijk autisme heeft
nou ja als blijkt dat het opvoeden door leken niet werkt moet je dan dat kind daar laten? Lijkt mij niet de beste oplossing voor een kind wat zulke specifieke zorg nodig heeft. Helaas moeten andere ouders ook soms de beslissing maken om hun eigen kind uit huis te plaatsen. Denk niet dat dat is omdat het slechte ouders zijn?quote:Op zondag 31 mei 2020 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet je gewoon incalculeren (lees uitgaan van "worst case") , zeker als je al weet dat het kind mogelijk autisme heeft
Nou ja ze zegt dat bij het adoptieproces niet alles is verteld. Bv een beroerte die het jongetje heeft gehad in de baarmoeder... Het zijn blijkbaar aandachtshoeren jaquote:Op zondag 31 mei 2020 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit ja. Haar volgers zeggen ook terecht van "als je een biologisch kind krijgt weet je ook niet of hij/zij volledig gezond gaat zijn".
mede daarom hou ik van de winter, is het meeste van dat steekgespuis doodgevroren of ergens in een hoekje gaan maffenquote:Op zondag 31 mei 2020 17:14 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben net tijdens het wandelen door iets in mijn kuit gestoken, klein plekje maar het jeukt als de tyfus
quote:Op zondag 31 mei 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
wat grappig. iemand is een online platform gestart waar je met je straat een foodtruck kan laten komen in je straat
Lekker. Wel trek in een hamburger.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
wat grappig. iemand is een online platform gestart waar je met je straat een foodtruck kan laten komen in je straat
O echt? Op zo'n foodtruckfestival had je hamburgers te kust en te keur andersquote:Op zondag 31 mei 2020 17:44 schreef Karzai het volgende:
Dan kan je beter naar de snackbar, foodtrucks proberen zich meestal te onderscheiden met ander voedsel
Als er één truck naar jouw straat komt, wat zou jij dan kiezen? Die Argentijn?quote:Op zondag 31 mei 2020 17:47 schreef Karzai het volgende:
ja zijn er wel, maar ze hielden er wel variatie in bij het festival
En toen vergat je een foto te maken?quote:Op zondag 31 mei 2020 17:14 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben net tijdens het wandelen door iets in mijn kuit gestoken, klein plekje maar het jeukt als de tyfus
Waarom zou ik een foto van mijn kuit makenquote:Op zondag 31 mei 2020 17:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen vergat je een foto te maken?
Nee je kuit interesseert me niet zo, je wandel foto's vind ik altijd leuk.quote:Op zondag 31 mei 2020 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto van mijn kuit maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |