hij had vanuit zijn ervaring met die zaak van Mitch echt een interessante gast kunnen zijn. Maar nu leek die er idd alleen voor zijn kleur te zitten.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja iemand uitnodigen met een kleur om er wat over te vertellen ofzo
https://www.telegraaf.nl/(...)aans-lockdownfeestjequote:Prins Joachim, de jongste zoon van prinses Astrid, is donderdag positief getest op Covid-19. Belgische media melden dat hij dinsdag een ’aristocratisch’ feestje bijgewoond heeft in de Spaanse stad Cordoba. Op dat feestje zouden 27 personen aanwezig zijn geweest, iets wat niet toegestaan is volgens de Spaanse coronamaatregelen.
Kan niemand je daarbij begeleiden qua opbouw?quote:Op zondag 31 mei 2020 06:39 schreef crv het volgende: B
nj
ur gister weer teveel gedaan in die tuinchaos. dus kan weer amper lopen
Kantoorlijf yooooquote:Op zondag 31 mei 2020 10:06 schreef Fogel het volgende:
Blurgh, pijn in mijn hele lijf. Duidelijk te merken dat veel fysieke activiteit niet een deel van mijn dagelijkse kost is
spuit11quote:Op zondag 31 mei 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Godtering, net dat filmpje zitten kijken van die George Floyd. Omstanders die minutenlang roepen dat die vent niet meer beweegt en de agent blijft maar met zijn knie op die nek hangen. Echt bizar.
ja maar het is al een paar dagen gaandequote:Op zondag 31 mei 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zie het filmpje toch nu pas voor het eerst?
Ja, maar ik zie het filmpje nu pas. Mag ik er dan niks meer over zeggen of zo?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het is al een paar dagen gaande
Maak een grapje johquote:Op zondag 31 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het filmpje nu pas. Mag ik er dan niks meer over zeggen of zo?
jawel en je moet niet zo heftig reageren als Ballie je plaagt.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op zondag 31 mei 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je niet zeggenquote:
Ja, daarom ben ik dat filmpje gaan kijkenquote:Op zondag 31 mei 2020 10:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Ballie zit gewoon een beetje te dollen omdat zij het er net al over had
het is echt een klote filmpje. En als het niet gefilmd was hadden we het waarschijnlijk niet gewetenquote:Op zondag 31 mei 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik dat filmpje gaan kijken
Wat heb jij joh?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik dat filmpje gaan kijken
Eens. En/of zou het goedgepraat worden.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is echt een klote filmpje. En als het niet gefilmd was hadden we het waarschijnlijk niet geweten
Truequote:Op zondag 31 mei 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon filmpje is misschien ook niet geod om te dag mee te starten :p
tuurlijk wel dan hadden die omstanders echt de media wel gezochtquote:Op zondag 31 mei 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is echt een klote filmpje. En als het niet gefilmd was hadden we het waarschijnlijk niet geweten
ja maar geen bewijs.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
tuurlijk wel dan hadden die omstanders echt de media wel gezocht
quote:Op zondag 31 mei 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Denk wat we te zien krijgen omdat het is opgenomen door omstanders echt maar een klein beetje is van al dat geweld wat door agenten wordt gepleegd
ik denk dat elke kwart scheet tegenwoordig door 50 omstanders gefilmd wordt eigenlijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Denk wat we te zien krijgen omdat het is opgenomen door omstanders echt maar een klein beetje is van al dat geweld wat door agenten wordt gepleegd
quote:
Beetje strak nogquote:
jawel, maar het ging allang weer over George Floyd, die, eerlijk is eerlijk, nog niet jarig isquote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje strak nogPa en ma over de vloer vanmiddag, dus tot die tijd stofzuigen, huis schoonmaken, vuilnis weg doen, en dan hopen dat er nergens commentaar op komt
Nou ja, ben al bijna 18, het zal wel een keer goed komen
nee maar jij welquote:Op zondag 31 mei 2020 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, maar het ging allang weer over George Floyd, die, eerlijk is eerlijk, nog niet jarig is![]()
Pcies. Heel veel handhavers e.d. In alle takken van sport (politie/beveiliging/etc) zijn bang om in te grijpen tegenwoordig.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk dat elke kwart scheet tegenwoordig door 50 omstanders gefilmd wordt eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |