abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193401935
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:34 schreef kree het volgende:

[..]

Euh ja sowieso dat. Maar ok ik wil het nog lief aanpakken en er geen drama over gaan maken. Maar sowieso heb ik er recht op ja net als dat ik recht heb op water stroom en tv. Ook internet dus.
Staat er in jullie huurovereenkomst dat je er recht op hebt?

Als je er recht op hebt, heb je er recht op. Dan kun je dat ook gewoon gaan eisen. :s).

Ik vermoed zomaar dat jij jezelf zomaar eenzijdig een paar extra rechten toekent.
pi_193401938
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:32 schreef kree het volgende:

[..]

Juist ja *O* Iemand die het begrijpt ofzo eindelijk. Tuurlijk moet je dat gewoon delen met je huurder en al dat angstige gedrag is nergens voor nodig. Al helemaal niet als ik al 10 jaar zowat huur bij ze. Dan weet je toch onderhand wel dat er geen drama van gemaakt gaat worden.
Nou, je hebt een medestander gevonden, hoera, en nog wel in deel 1, dus nu kan het topic dicht, toch? Want dat is het enige dat je wilde horen en nu heb je resultaat.
pi_193401942
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het kost ze niets extra?

Het kost ze extra tijd en moeite. En technische kennis. En nog niets gezegd over de hoofdpijn die er zeker gaat zijn.

En dan nog niets gezegd over het feit dat zij verantwoordelijk zijn voor het internerverkeer.

Onder de streep is het gewoon niet verstandig, vooral niet bij een vreemde.
Euhm weet niet maar even een wifi password delen zal niet zo heel veel tijd kosten he?

En jullie kunnen makkelijk lullen maar de grootste huilies want ok werk dan als elektromonteur he of werkte maar dan moet de stroom wel eens uit totaal dus ook en dan wordt er gezegd ja joh prima. Ok klik alles uit. En dan is het huilie want me internet doet het niet. Ja duh....... ben het er de laatste tijd maar bij gaan zeggen btw. :')
Do what you love, love what you do!
pi_193401949
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:35 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Het delen van een wifiwachtwoord? Nee, lijkt me niet.
PM me je adres en je wifi wachtwoord even. Ik wil wat bestandjes downsmurfen. Kost je toch niks extra?
pi_193401973
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:35 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Het delen van een wifiwachtwoord? Nee, lijkt me niet.
Oh, jij wil gewoon zonder enige extra maatregelen gewoon je eigen wachtwoord delen?

Zo onschuldig, zo lief.
pi_193401974
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:37 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

PM me je adres en je wifi wachtwoord even. Ik wil wat bestandjes downsmurfen. Kost je toch niks extra?
Kost je ook niks extra?
pi_193401990
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh, jij wil gewoon zonder enige extra maatregelen gewoon je eigen wachtwoord delen?

Zo onschuldig, zo lief.
Ja retards zijn jullie ook het is natuurlijk dat ik hier al 10 jaar huur ook he. Dus goed we weten onderhand beetje van elkaar. Dat is natuurlijk heel wat anders als wat hier voorgesteld gaat worden van deel ff je wifi pass
pi_193402009
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:39 schreef kree het volgende:

[..]

Kost je ook niks extra?
Kost het ook niet. Het risico zit het in wat ik op zijn netwerk uit zou spoken. En dat zou wel eens heel duur uit kunnen pakken als ik van kwade wil zou zijn.

Overigens was het een voorbeeld he. Ben totaal niet geinteresseerd in hooibaal zijn wachtwoord.
pi_193402011
Nee hoor en weet dat ik het niet kan eisen. Maar denk dat ik zeker te weten in me recht sta om het iig te vragen enzo.
pi_193402017
Hoe was je gesprek @kree
Ik was hier...
pi_193402019
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:41 schreef kree het volgende:

[..]

Ja retards zijn jullie ook het is natuurlijk dat ik hier al 10 jaar huur ook he. Dus goed we weten onderhand beetje van elkaar. Dat is natuurlijk heel wat anders als wat hier voorgesteld gaat worden van deel ff je wifi pass
Die nieuwe huiseigenaren kennen je nog niet he. Dat vergeet je steeds.
pi_193402026
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:42 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Kost het ook niet. Het risico zit het in wat ik op zijn netwerk uit zou spoken. En dat zou wel eens heel duur uit kunnen pakken als ik van kwade wil zou zijn.

Overigens was het een voorbeeld he. Ben totaal niet geinteresseerd in hooibaal zijn wachtwoord.
Nouja goed dat snap ik, maar dat is beetje vertrouwend kwestie ook he
pi_193402027
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:37 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm weet niet maar even een wifi password delen zal niet zo heel veel tijd kosten he?
Je hoort je wifi-wachtwoord niet met vreemden te delen. Klaar. Daar zijn geen uitzonderingen voor.

Wat je wel kunt doen, is een gastnetwerk aanmaken. Dat is een netwerk gescheiden van het hoofdnetwerk, waar je bijv. limieten kunt instellen.

Het is ECHT ABSOLUUT TE GEK VOOT WOORDEN als je denkt dat je recht hebt op toegang tot het (hoofd)netwerk.

quote:
En jullie kunnen makkelijk lullen maar de grootste huilies want ok werk dan als elektromonteur he of werkte maar dan moet de stroom wel eens uit totaal dus ook en dan wordt er gezegd ja joh prima. Ok klik alles uit. En dan is het huilie want me internet doet het niet. Ja duh....... ben het er de laatste tijd maar bij gaan zeggen btw. :')
Onleesbaar gebrabbel, niet helemaal gelezen.

Als je internet wil, had je dat moeten afspreken bij het aangaan van je overeenkomst. Of je moet het maar gaan aanschaffen.

Je hele houding hier is simpelweg onbeschoft.
pi_193402038
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:43 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja goed dat snap ik, maar dat is beetje vertrouwend kwestie ook he
Iemand die ik nog niet goed ken krijgt mijn vertrouwen niet zomaar in dit soort zaken.
pi_193402049
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:43 schreef Nismo91 het volgende:
Hoe was je gesprek @:kree
Nou nieuwe huurders zijn nog niet geweest voor zover ik weet. :') :')
pi_193402072
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:44 schreef kree het volgende:

[..]

Nou nieuwe huurders zijn nog niet geweest voor zover ik weet. :') :')
Die hebben wel wat anders aan hun hoofd he. :')
pi_193402081
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:43 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Die nieuwe huiseigenaren kennen je nog niet he. Dat vergeet je steeds.
Nouja dat weet ik. Maargoed er is wel beetje soort geschiedenis want mijn broertje kennen ze wel en ik kwam te werken op het zelfde bedrijf waar hij toen net weg was. Persoonlijk. Nee ken ze geen reet. Maar dan kan ik nog wel voorstel doen enzo even.
pi_193402108
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:41 schreef kree het volgende:

[..]

Al zou ik je mijn hele leven kennen, ik geef mijn wachtwoord niet aan iemand die alcohol misbruikt. Zo simpel is het. Je bent niet te vertrouwen.

En los daarvan, zoals ik eerder al zei: een vreemdeling (ja, dat ben je, al ken ik je 10 jaar - je bent geen onderdeel van mijn familie of gezin, en je bent geen vriend) krijgt geen toegang tot het hoofdnetwerk.

Toegang tot mijn netwerk geven is iets zoals jou het sleutel van mijn huis geven. Je kunt alles, dus ook misbruik maken. En zo'n vertrouwensband is er niet.
pi_193402115
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hoort je wifi-wachtwoord niet met vreemden te delen. Klaar. Daar zijn geen uitzonderingen voor.

Wat je wel kunt doen, is een gastnetwerk aanmaken. Dat is een netwerk gescheiden van het hoofdnetwerk, waar je bijv. limieten kunt instellen.

Het is ECHT ABSOLUUT TE GEK VOOT WOORDEN als je denkt dat je recht hebt op toegang tot het (hoofd)netwerk.
[..]

Als je internet wil, had je dat moeten afspreken bij het aangaan van je overeenkomst. Of je moet het maar gaan aanschaffen.

Definieer vreemden dan? Iig voor nu ik absoluut niet voor nieuwe wel maar dat zal wel heel snel wennen. Dan ben ik geen vreemde meer... sta als inwonend kind ingeschreven desnoods nog.
pi_193402117
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:46 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja dat weet ik. Maargoed er is wel beetje soort geschiedenis want mijn broertje kennen ze wel en ik kwam te werken op het zelfde bedrijf waar hij toen net weg was. Persoonlijk. Nee ken ze geen reet. Maar dan kan ik nog wel voorstel doen enzo even.
Voorstel. Natuurlijk.

Eisen. Nee.

Doorgaan na een 'nee'. Absoluut niet.
pi_193402119
En nu maar hopen dat ze je er niet uit willen schoppen.
pi_193402130
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Ja duhhhhh wat denk je dat ik probeer nu dan...... nu is dus juist dat moment om af te spreken. Lol
pi_193402136
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:48 schreef kree het volgende:

[..]

Definieer vreemden dan? Iig voor nu ik absoluut niet voor nieuwe wel maar dat zal wel heel snel wennen. Dan ben ik geen vreemde meer... sta als inwonend kind ingeschreven desnoods nog.
Je wil een definitie?

Gast, ze kennen je niet, ze hebben je nooit gezien, nooit gesproken.

Lekker boeien dat je de oude kent, het gaat om afspraken met de nieuwe.

Godsamme, kerel. :{.
pi_193402148
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je wil een definitie?

Als hij bij de nieuwe eigenaren net zo drammerig is als hier, kon het wel eens gauw afgelopen zijn.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:51:11 #275
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_193402152
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Al zou ik je mijn hele leven kennen, ik geef mijn wachtwoord niet aan iemand die alcohol misbruikt. Zo simpel is het. Je bent niet te vertrouwen.

En los daarvan, zoals ik eerder al zei: een vreemdeling (ja, dat ben je, al ken ik je 10 jaar - je bent geen onderdeel van mijn familie of gezin, en je bent geen vriend) krijgt geen toegang tot het hoofdnetwerk.

Toegang tot mijn netwerk geven is iets zoals jou het sleutel van mijn huis geven. Je kunt alles, dus ook misbruik maken. En zo'n vertrouwensband is er niet.
Ben benieuwd of jouw post wél blijft staan.
Zal wel wat jij bent een mod.
Al de hele dag verdwijnen er hier posts van mij met dezelfde strekking.
Zal dat strebertje Ifrane wel zijn geweest.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193402153
Er werd door Praadje gevraagd of je wel een huurcontract hebt, maar daar is nog geen antwoord op gegeven. Dus heb je die wel of niet?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_193402157
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je wil een definitie?

En dit baseer je op wat? Nou ik denk dat ze de nodige info over mij al hebben hoor en ik over hun. Dus wat je lult nu al klopt gelijk al niet,
pi_193402174
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ben benieuwd of jouw post wél blijft staan.
Zal wel wat jij bent een mod.
Al de hele dag verdwijnen er hier posts van mij met dezelfde strekking.
Zal dat strebertje Ifrane wel zijn geweest.
Ik heb jouw posts niet gezien. Ik post het in ieder geval als onderbouwing, om mijn argument sterker te maken (dus niet met doel om hem belachelijk te maken).

Mochten de mods het niet vinden kunnen, mag het weg, absoluut. Ga ik ook niet over klagen, want ik snap de waarom. Ook deze post mag dan wel weg.
pi_193402178
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:51 schreef kree het volgende:

[..]

En dit baseer je op wat? Nou ik denk dat ze de nodige info over mij al hebben hoor en ik over hun. Dus wat je lijkt nu al klopt gelijk al niet,
Als ik een huis met huurder wil verkopen, dan schilder ik die huurder natuurlijk wel af als een modelhuurder. Nooit een centje last en hij geeft de plantjes water.

Als ik zou zeggen dat er een lastpak in zit, word het lastig die hut te verkopen.
  zondag 31 mei 2020 @ 15:53:58 #280
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193402179
Zou mijn wifi wachtwoord niet delen met ts 👍
pi_193402181
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:51 schreef kree het volgende:

[..]

En dit baseer je op wat? Nou ik denk dat ze de nodige info over mij al hebben hoor en ik over hun. Dus wat je lult nu al klopt gelijk al niet,
Heb jij die nieuwe huurders eerder gezien? Eerder gesproken?
pi_193402198
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb jouw posts niet gezien. Ik post het in ieder geval als onderbouwing, om mijn argument sterker te maken (dus niet met doel om hem belachelijk te maken).

Mochten de mods het niet vinden kunnen, mag het weg, absoluut. Ga ik ook niet over klagen, want ik snap de waarom. Ook deze post mag dan wel weg.
Owh maak je geen zorgen ik had het hele topic niet gemaakt als ik er niet tegen kon ofzo. Dus pok kritisch zijn mag best hoor. Maar ben jhet voor geen meter met je eens ook enzo. Hahaha dat mag dan ook.
pi_193402308
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:53 schreef herverwijderd het volgende:
Zou mijn wifi wachtwoord niet delen met ts 👍
Ook niet als je 470 pm betaal handje contant enzo?
pi_193402328
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 15:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb jij die nieuwe huurders eerder gezien? Eerder gesproken?
Nee maar dat wil niet zeggen dat ik onderhand wel de info heb over hun zei het via andere weg
pi_193402346
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:05 schreef kree het volgende:

[..]

Nee maar dat wil niet zeggen dat ik onderhand wel de info heb over hun zei het via andere weg
Oh ja. Het is een totale bitch.
Zou me niks verbazen als ze nee zeggen tegen je voorstel.
pi_193402352
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ook niet als je 470 pm betaal handje contant enzo?
Ook niet. Als je internet wil zorg je d’r maar mooi zelf voor.
pi_193402370
Wel grappig dit eigenlijk hoe moeilijk mensen kunnen doen he. En het maakt niet eens uit want de hele vraag is nog niet eens gesteld. Zou vooral zeggen tegen iedereen dan neem maar nooit een huurder ofzo
pi_193402371
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:05 schreef kree het volgende:

[..]

Dus je hebt ze nog nooit gezien of gesproken en dan vraag je je af wat definitie van 'vreemde' is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2020 16:07:27 ]
pi_193402381
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:07 schreef kree het volgende:
Wel grappig dit eigenlijk hoe moeilijk mensen kunnen doen he. En het maakt niet eens uit want de hele vraag is nog niet eens gesteld. Zou vooral zeggen tegen iedereen dan neem maar nooit een huurder ofzo
Goeie tip van de dag. ^O^
pi_193402386
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:05 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Oh ja. Het is een totale bitch.
Zou me niks verbazen als ze nee zeggen tegen je voorstel.
Wie weet wss nou dan hou ik het zo. Maar let wel dat is wat ik hoorde he wmb beginnen ze gewoon op 0 enzo
pi_193402404
quote:
Wel grappig dit eigenlijk hoe moeilijk mensen kunnen doen he.
Waar jij om vraagt is de digitale sleutel van mijn digitale leven.

Het is hetzelfde als vragen naar mijn huissleutel. Je krijgt dan ook onbeperkt toegang tot mijn huis. Dat doet ook niemand.

Het gaat verder helemaal niet wat je intenties zijn. Feit blijft dat je te veel vraagt (wachtwoord van hoofdnetwerk).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2020 16:10:36 ]
pi_193402415
quote:
Zou hier een etage kunnen verhuren. No way. :N
pi_193402419
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus je hebt ze nog nooit gezien of gesproken en dan vraag je je af wat definitie van 'vreemde' is?
Dat hoeft ook niet he ik heb het gehoord via via wat voor mensen het zijn.
pi_193402434
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:10 schreef kree het volgende:

[..]

Dus nu zit je met een hele boel aannames.
pi_193402440
quote:

[..]

Ik heb ooit gehoord dat Rick van Pawnstars een eikel is. Toch is het een vreemde voor me en ik voor hem.
pi_193402441
quote:

[..]

Gast.

Jezus, ik geef het op. Succes hè.
pi_193402464
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waar jij om vraagt is de digitale sleutel van mijn digitale leven.

Het is hetzelfde als vragen naar mijn huissleutel. Je krijgt dan ook onbeperkt toegang tot mijn huis. Dat doet ook niemand.

Het gaat verder helemaal niet wat je intenties zijn. Feit blijft dat je te veel vraagt (wachtwoord van hoofdnetwerk).
Mwah tis questie van elkaar vertrouwen ook en dat werkt twee kanten op/
pi_193402469
Bijna weer een vol topic met alleen maar onzin :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_193402493
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:11 schreef notturna het volgende:

[..]

Dus nu zit je met een hele boel aannames.
Euh ja nog wel idd. Maar dart maakt niet zoveel uit. Dat komt vanzelf wel weer goed.

Ze zijn hier btw hard aan het stofzuigen en schoonmaken dingen doen. Lol. Mij boeit het geen fuk voor hier
pi_193402502
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:13 schreef kree het volgende:

[..]

Mwah tis questie van elkaar vertrouwen ook en dat werkt twee kanten op/
Vertrouwen ontstaat (op een natuurlijke wijze) na verloop van tijd. Er is geen vertrouwen in iemand die je niet kent.

Er is geen vertrouwensband tussen jullie, het is dus absurd om zoiets te verwachten.

En zelfs met vertrouwen krijg je mijn huissleutel of wifi-wachtwoord niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')