Tja, het is hun huis. Zij bepalen wat er wel en niet in de huur verwerkt zit.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:19 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ze keihard aan me verdienen elke maand. En iig veel meer winst hebben als kosten.
Ik zei al dok tientje meer per maand evt. Nou dan ben ik echt wel heel redelijk ook.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja voor de woning, niet voor wifi
Als je het ze niet gunt had je zelf maar wat moeten opbouwen in je leven
quote:Op zondag 31 mei 2020 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zei al dok tientje meer per maand evt. Nou dan ben ik echt wel heel redelijk ook.
Maar afgezien daarvan zouden ze het sowieso moeten delen. Alles incl he.
Ja daar kun je om lachen maar dan dok ik 1/3 van het hele abo. Nou ik vindt dat meer dan zat ofzo hoor. En zijn hun met zijn 2 volgens mij dus die 20 dan. Nou als dat onredelijk is......quote:
Dat moeten ze dus helemaal niet. Als je met een dergelijke houding bij mij zou komen was het bij voorbaat al nee.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zei al dok tientje meer per maand evt. Nou dan ben ik echt wel heel redelijk ook.
Als je met twee huishoudens het internetabo deelt, deel je de kosten door twee.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daar kun je om lachen maar dan dok ik 1/3 van het hele abo. Nou ik vindt dat meer dan zat ofzo hoor. En zijn hun met zijn 2 volgens mij dus die 20 dan. Nou als dat onredelijk is......
Nou moeten ze zelf weten. Ik ga er natuurlijk niet zo in he. Maar jullie stellen hier de vragen en daar ga ik wel keihard op in. En dat mag ik gewoon. Zodra het meer als 25 euro gaat worden pm dan is het zinloos. Want ben ik goedkoper uit met sim en 4gquote:Op zondag 31 mei 2020 15:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat moeten ze dus helemaal niet. Als je met een dergelijke houding bij mij zou komen was het bij voorbaat al nee.
Lekkere dochter ook?quote:Op zondag 31 mei 2020 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja vraag het de belasting ik weet het niet ik heb gewoon hun formulieren ingevuld en met wat ze moesten weten en paar keer bellen?quote:Op zondag 31 mei 2020 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe bewijs jij in godsnaam bij de belastingdienst welk bedrag jij aan huur betaalt om zo in aanmerking te komen voor huurtoeslag? Er ligt niks vast volgens jou en je betaalt cash zonder betaalbewijzen.
Hoho vriend ik eis niks. Dit is een idee van vraag die ik wil stellenquote:Op zondag 31 mei 2020 15:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij eist voor een tientje per maand het wachtwoord van de wifi. Hoezo fatsoen?
Het kost ze toch verder niks extra? Dan kun je het gewoon delen met je huurder, zeker als die inclusief huurt.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij eist voor een tientje per maand het wachtwoord van de wifi. Hoezo fatsoen?
Nee, dan word het je te duur. Je bent dus op voordeel uit op kosten van je verhuurder.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nou moeten ze zelf weten. Ik ga er natuurlijk niet zo in he. Maar jullie stellen hier de vragen en daar ga ik wel keihard op in. En dat mag ik gewoon. Zodra het meer als 25 euro gaat worden pm dan is het zinloos. Want ben ik goedkoper uit met sim en 4g
Min of meer wel, want eigenlijk ben je van mening dat je er recht op hebt. Toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
Hoho vriend ik eis niks. Dit is een idee van vraag die ik wil stellen
Juist jaquote:Op zondag 31 mei 2020 15:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het kost ze toch verder niks extra? Dan kun je het gewoon delen met je huurder, zeker als die inclusief huurt.
Ik zou een huurder ook niet op mijn netwerk willen. Geen controle wat ie uitspookt.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het kost ze toch verder niks extra? Dan kun je het gewoon delen met je huurder, zeker als die inclusief huurt.
Je vergeet te vermelden dat er nu een nieuwe eigenaar is die jou nog niet kent. Oh ja en zijn wijf is een bitch. Volgens jou.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
Juist jaIemand die het begrijpt ofzo eindelijk. Tuurlijk moet je dat gewoon delen met je huurder en al dat angstige gedrag is nergens voor nodig. Al helemaal niet als ik al 10 jaar zowat huur bij ze. Dan weet je toch onderhand wel dat er geen drama van gemaakt gaat worden.
Euh ja sowieso dat. Maar ok ik wil het nog lief aanpakken en er geen drama over gaan maken. Maar sowieso heb ik er recht op ja net als dat ik recht heb op water stroom en tv. Ook internet dus.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Min of meer wel, want eigenlijk ben je van mening dat je er recht op hebt. Toch?
Het kost ze niets extra?quote:Op zondag 31 mei 2020 15:29 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het delen van een wifiwachtwoord? Nee, lijkt me niet.quote:
Water en electra heb je recht op omdat dat blijkbaar overeen gekomen is toen je daar ging huren. Kennelijk is er niks over internet gezegd, anders had je dat nu wel gehad.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
Euh ja sowieso dat. Maar ok ik wil het nog lief aanpakken en er geen drama over gaan maken. Maar sowieso heb ik er recht op ja net als dat ik recht heb op water stroom en tv. Ook internet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |