En dit baseer je op wat? Nou ik denk dat ze de nodige info over mij al hebben hoor en ik over hun. Dus wat je lult nu al klopt gelijk al niet,quote:Op zondag 31 mei 2020 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wil een definitie?
Gast, ze kennen je niet, ze hebben je nooit gezien, nooit gesproken.
Lekker boeien dat je de oude kent, het gaat om afspraken met de nieuwe.
Godsamme, kerel..
Ik heb jouw posts niet gezien. Ik post het in ieder geval als onderbouwing, om mijn argument sterker te maken (dus niet met doel om hem belachelijk te maken).quote:Op zondag 31 mei 2020 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jouw post wél blijft staan.
Zal wel wat jij bent een mod.
Al de hele dag verdwijnen er hier posts van mij met dezelfde strekking.
Zal dat strebertje Ifrane wel zijn geweest.
Als ik een huis met huurder wil verkopen, dan schilder ik die huurder natuurlijk wel af als een modelhuurder. Nooit een centje last en hij geeft de plantjes water.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
En dit baseer je op wat? Nou ik denk dat ze de nodige info over mij al hebben hoor en ik over hun. Dus wat je lijkt nu al klopt gelijk al niet,
Heb jij die nieuwe huurders eerder gezien? Eerder gesproken?quote:Op zondag 31 mei 2020 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
En dit baseer je op wat? Nou ik denk dat ze de nodige info over mij al hebben hoor en ik over hun. Dus wat je lult nu al klopt gelijk al niet,
Owh maak je geen zorgen ik had het hele topic niet gemaakt als ik er niet tegen kon ofzo. Dus pok kritisch zijn mag best hoor. Maar ben jhet voor geen meter met je eens ook enzo. Hahaha dat mag dan ook.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb jouw posts niet gezien. Ik post het in ieder geval als onderbouwing, om mijn argument sterker te maken (dus niet met doel om hem belachelijk te maken).
Mochten de mods het niet vinden kunnen, mag het weg, absoluut. Ga ik ook niet over klagen, want ik snap de waarom. Ook deze post mag dan wel weg.
Ook niet als je 470 pm betaal handje contant enzo?quote:Op zondag 31 mei 2020 15:53 schreef herverwijderd het volgende:
Zou mijn wifi wachtwoord niet delen met ts 👍
Nee maar dat wil niet zeggen dat ik onderhand wel de info heb over hun zei het via andere wegquote:Op zondag 31 mei 2020 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij die nieuwe huurders eerder gezien? Eerder gesproken?
Oh ja. Het is een totale bitch.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat ik onderhand wel de info heb over hun zei het via andere weg
Ook niet. Als je internet wil zorg je d’r maar mooi zelf voor.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ook niet als je 470 pm betaal handje contant enzo?
Dus je hebt ze nog nooit gezien of gesproken en dan vraag je je af wat definitie van 'vreemde' is?quote:Op zondag 31 mei 2020 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat ik onderhand wel de info heb over hun zei het via andere weg
Goeie tip van de dag.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:07 schreef kree het volgende:
Wel grappig dit eigenlijk hoe moeilijk mensen kunnen doen he. En het maakt niet eens uit want de hele vraag is nog niet eens gesteld. Zou vooral zeggen tegen iedereen dan neem maar nooit een huurder ofzo
Wie weet wss nou dan hou ik het zo. Maar let wel dat is wat ik hoorde he wmb beginnen ze gewoon op 0 enzoquote:Op zondag 31 mei 2020 16:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh ja. Het is een totale bitch.
Zou me niks verbazen als ze nee zeggen tegen je voorstel.
Waar jij om vraagt is de digitale sleutel van mijn digitale leven.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:07 schreef kree het volgende:
Wel grappig dit eigenlijk hoe moeilijk mensen kunnen doen he.
Zou hier een etage kunnen verhuren. No way.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:07 schreef kree het volgende:
Wel grappig dit eigenlijk hoe moeilijk mensen kunnen doen he. En het maakt niet eens uit want de hele vraag is nog niet eens gesteld. Zou vooral zeggen tegen iedereen dan neem maar nooit een huurder ofzo
Dat hoeft ook niet he ik heb het gehoord via via wat voor mensen het zijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus je hebt ze nog nooit gezien of gesproken en dan vraag je je af wat definitie van 'vreemde' is?
Dus nu zit je met een hele boel aannames.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet he ik heb het gehoord via via wat voor mensen het zijn.
Ik heb ooit gehoord dat Rick van Pawnstars een eikel is. Toch is het een vreemde voor me en ik voor hem.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
Gast.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah tis questie van elkaar vertrouwen ook en dat werkt twee kanten op/quote:Op zondag 31 mei 2020 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar jij om vraagt is de digitale sleutel van mijn digitale leven.
Het is hetzelfde als vragen naar mijn huissleutel. Je krijgt dan ook onbeperkt toegang tot mijn huis. Dat doet ook niemand.
Het gaat verder helemaal niet wat je intenties zijn. Feit blijft dat je te veel vraagt (wachtwoord van hoofdnetwerk).
Euh ja nog wel idd. Maar dart maakt niet zoveel uit. Dat komt vanzelf wel weer goed.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Dus nu zit je met een hele boel aannames.
Vertrouwen ontstaat (op een natuurlijke wijze) na verloop van tijd. Er is geen vertrouwen in iemand die je niet kent.quote:Op zondag 31 mei 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah tis questie van elkaar vertrouwen ook en dat werkt twee kanten op/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |