Het gaat hier om muziek, en niet om nazi marsen en oorlogsverleden, ook al is daar muziek overheen gezet.quote:
ooh het mag dus niet. oke. Mij dan ook geen nazi meer noemen oke?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het gaat hier om muziek, en niet om nazi marsen en oorlogsverleden, ook al is daar muziek overheen gezet.
Als je graag naar marsmuziek luistert zoek dan een YouTube filmpje met een neutraal plaatje.
Golden dawn zooi, Hitler speeches etc horen niet...
Wie noemt jou waar een nazi?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:13 schreef rareman1 het volgende:
[..]
ooh het mag dus niet. oke. Mij dan ook geen nazi meer noemen oke?
Okay, als dat op FOK gebeurt kun je daar een TR voor plaatsen, ik heb je eerder verteld dat het voor ons vooral moeilijk te controleren valt welke filmpjes nou dubieuze boodschappen bevatten, en er zijn zat filmpjes op YouTube met gewoon een albumhoes of iets dergelijks Zonder halve oorlogsdocumentaires eronder. Dit topic gaat primair om de muziek. Plaats dan ook links naar muziek!quote:Op zondag 31 mei 2020 10:15 schreef rareman1 het volgende:
[..]
Dat ben ik meerdere malen genoemd niet door jou mischien.
Is goed.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay, als dat op FOK gebeurt kun je daar een TR voor plaatsen, ik heb je eerder verteld dat het voor ons vooral moeilijk te controleren valt welke filmpjes nou dubieuze boodschappen bevatten, en er zijn zat filmpjes op YouTube met gewoon een albumhoes of iets dergelijks Zonder halve oorlogsdocumentaires eronder. Dit topic gaat primair om de muziek. Plaats dan ook links naar muziek!
Klopt. Maar dat willen sommigen schijnbaar. Ik weet niet wie die grap ooit bedacht heeft.quote:Op zondag 31 mei 2020 11:56 schreef kree het volgende:
Hmms in ter verdediging. Van dan maar en wil er niet teveel op ingaan. Maar Rammstein is toch niet gelijk per definitie nazi ofzo hoor
Nouja post on dan maar ik vindt Rammstein ook nog wel leuk btw. En als het duits is betekend zeker te weten niet gelijk nazi ofzo. Sowieso is dat niet het doel van die band.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:49 schreef rareman1 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat willen sommigen schijnbaar. Ik weet niet wie die grap ooit bedacht heeft.
Grappig, die zat echt vd week nog in m'n hoofd, precies de Miley Cyrus coverquote:
Haha hoe dan, ik neem aan dat je de Miley cover al kende, anders is het wel creepy.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Grappig, die zat echt vd week nog in m'n hoofd, precies de Miley Cyrus cover
Ja ik kende 'm al, anders zou 't raar zijn jaquote:Op zondag 31 mei 2020 23:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha hoe dan, ik neem aan dat je de Miley cover al kende, anders is het wel creepy.
Die is leukquote:
Inderdaad er zijn hier en daar wel erg leuke covers in een modern jasje die het origineel respecteert.quote:
Welke herhaling? Duitse oorlogs muziek? Dik krachtig!quote:
Nicequote:
De duivel slaapt nooit.quote:Op maandag 1 juni 2020 03:24 schreef kree het volgende:
Owh toch nog iemand wakker haha lekkere nrs hoor
Ik hou van die stijl he
Ja zo kun je het ook noemen ofzo. Maar zie je niet als de duivel ofzo. Iig ok muzieksmaak haquote:
Kijk ik ken dit liedje niet. Maar speel; natuurlijk ook in christelijke bandjes. En dit idee ken ik dus wel en is ff achtergrond muziekje spelen. En dat is fucking lastig als je zeg maar niet weet hoe lang het gepraat (of gebed) gaat duren. Ik heb echt paar keer gehad dat ik dacht van euhmmmm en nu. Lol. Naja uiteindelijk allemaal gelukt.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 04:00 schreef kree het volgende:
[..]
Kijk ik ken dit liedje niet. Maar speel; natuurlijk ook in christelijke bandjes. En dit idee ken ik dus wel en is ff achtergrond muziekje spelen. En dat is fucking lastig als je zeg maar niet weet hoe lang het gepraat (of gebed) gaat duren. Ik heb echt paar keer gehad dat ik dacht van euhmmmm en nu. Lol. Naja uiteindelijk allemaal gelukt.
Altijd muzikanten regel als iets werkt nog keertje herhalen enzo.
Het werkt nl altijd wel onwijs goed nou hoor je in dat liedje ook, als dan de hele band in gaat zetten.
Mss moet ik nog even die christelijke liedjes topic bumpen enzo.
Is het ook maar op gevoel he, Ga die andere toch even bump geven als ik het nog terug kan vinden iig. Kun je jet daar mpg Eem leer [-stem als je wilquote:
Een Christelijke ISS dusquote:Op maandag 1 juni 2020 04:22 schreef kree het volgende:
Christelijke muziek is onwijs ondergewaardeerd wel. Daarom had ik dat topic ook gemaakt. Maar het was al te verwachten dat die niet zo hard zou lopen natuurlijk. Maargoed maakt niet uit. Poging gewaagd enzo. Dus ok mochten jullie wat op je hart hebben post het daar.
Nee dan koop ik wel een boekquote:
Nou prima toch wmb best. Je hoeft het niet te lezen en ga ook niemand dwingen.quote:
Ga dat maar aan de jonge kinderen vertelen die hun moeder aan kanker verloren, of babys die aan kanker overlijden. Steek je geloof maar in je hol. Vooral je schoen niet vergeten te zetten als de sint komtquote:Op maandag 1 juni 2020 04:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou prima toch wmb best. Je hoeft het niet te lezen en ga ook niemand dwingen.
Ok voor de rest die mss wel wil hier is het linkje
MUZ / christelijke liedjes en projecten
Ja dat blijft natuurlijk altijd een ding.quote:Op maandag 1 juni 2020 04:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga dat maar aan de jonge kinderen vertelen die hun moeder aan kanker verloren, of babys die aan kanker overlijden. Steek je geloof maar in je hol. Vooral je schoen niet vergeten te zetten als de sint komt
Weer lekker vroeg wakker pikquote:Op maandag 1 juni 2020 04:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat blijft natuurlijk altijd een ding.
Maar ok het is niet mijn bedoeling ermee om mensen te dwingen ofzo sterker nog ben ik al christelijk toch ook en heb er een hekel aan als mensen mij gaan willen overtuigen van een christelijke stroming want ben ik er gelijk klaar mee.
Maar jhet is gewoon een open topic en ok als je er wat wil posten doe gewoon of lees het niet. Het maakt mij niet uit he. Maargoed ter info even het linkje. Verder hier maar gewoon on topic
Ja lol had wel ff geslapen btw hoor. Maarja mijn ritme is nou eenmaal aardig fucked up. Hahahaquote:
Hihi ik ben ook net uit de verenquote:Op maandag 1 juni 2020 04:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lol had wel ff geslapen btw hoor. Maarja mijn ritme is nou eenmaal aardig fucked up. Hahaha
Nouja goed daarom en ben ook wel gewend om vroeg op te staan meestal. Maar ok we gaan lekker offtopic enzo. Hahahaquote:
Heb je al eens een psychiater overwogen? Ik wel daarom kwam ik er achter dat ik een Schizoïde persoonlijkheidsstoornis heb.quote:Op maandag 1 juni 2020 06:14 schreef kree het volgende:
Ik kan het nl wel prima volgen enzo. Goed in zelf praten of schrijven niet zo. Maar ik volg de tekst zo onwijs echt zonder probleem.
Er. Is genoeg geweest iig ggz en voor nu niet echt zin in even en die dingen werken ook niet als je er niet zelf helemaal voor gaat.quote:Op maandag 1 juni 2020 06:20 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Heb je al eens een psychiater overwogen? Ik wel daarom kwam ik er achter dat ik een Schizoïde persoonlijkheidsstoornis heb.
Zou ik maar even doen als ik jou was.
Ik vrees dat sinterklaas en de paashaas een jaar gaan overlslaanquote:Op maandag 1 juni 2020 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
Er. Is genoeg geweest iig ggz en voor nu niet echt zin in even en die dingen werken ook niet als je er niet zelf helemaal voor gaat.
Tjaquote:Op maandag 1 juni 2020 06:25 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik vrees dat sinterklaas en de paashaas een jaar gaan overlslaan
Tja en toen?quote:
Nou gaan we zien he. Ik hou niet zo van l;abels op mensen te plakken en dat krijg ik dus ook wel als ik echt verder ermee ga. Ok er is nu dus nog geen drama.quote:
Als we nu eens afspreken dat je geen mensen of dieren pijn doet zijn wel een eind op de goede weg.quote:Op maandag 1 juni 2020 06:39 schreef kree het volgende:
Lol ok het is beetje hell freezes over voordat ik me zo in een hoek en met sticker laat plaatsen enzo.
Euh hoe kom je daarbij, nooit gedaan namelijk?quote:Op maandag 1 juni 2020 06:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Als we nu eens afspreken dat je geen mensen of dieren pijn doet zijn wel een eind op de goede weg.
Goed bezig gewoon blijven doen dan.quote:Op maandag 1 juni 2020 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
Euh hoe kom je daarbij, nooit gedaan namelijk?
Nou ik heb ook wel zelfreflectie hoor. Maargoed ok dan moet er wel een ok punt zijn. Voor zover ik weet doe ik weinig misquote:Op maandag 1 juni 2020 06:51 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Goed bezig gewoon blijven doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |