Het gaat hier om muziek, en niet om nazi marsen en oorlogsverleden, ook al is daar muziek overheen gezet.quote:
ooh het mag dus niet. oke. Mij dan ook geen nazi meer noemen oke?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het gaat hier om muziek, en niet om nazi marsen en oorlogsverleden, ook al is daar muziek overheen gezet.
Als je graag naar marsmuziek luistert zoek dan een YouTube filmpje met een neutraal plaatje.
Golden dawn zooi, Hitler speeches etc horen niet...
Wie noemt jou waar een nazi?quote:Op zondag 31 mei 2020 10:13 schreef rareman1 het volgende:
[..]
ooh het mag dus niet. oke. Mij dan ook geen nazi meer noemen oke?
Okay, als dat op FOK gebeurt kun je daar een TR voor plaatsen, ik heb je eerder verteld dat het voor ons vooral moeilijk te controleren valt welke filmpjes nou dubieuze boodschappen bevatten, en er zijn zat filmpjes op YouTube met gewoon een albumhoes of iets dergelijks Zonder halve oorlogsdocumentaires eronder. Dit topic gaat primair om de muziek. Plaats dan ook links naar muziek!quote:Op zondag 31 mei 2020 10:15 schreef rareman1 het volgende:
[..]
Dat ben ik meerdere malen genoemd niet door jou mischien.
Is goed.quote:Op zondag 31 mei 2020 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay, als dat op FOK gebeurt kun je daar een TR voor plaatsen, ik heb je eerder verteld dat het voor ons vooral moeilijk te controleren valt welke filmpjes nou dubieuze boodschappen bevatten, en er zijn zat filmpjes op YouTube met gewoon een albumhoes of iets dergelijks Zonder halve oorlogsdocumentaires eronder. Dit topic gaat primair om de muziek. Plaats dan ook links naar muziek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |