abonnement Unibet Coolblue
pi_193394355



https://everydayastronaut(...)irst-crewed-mission/

quote:
Historische lancering succesvol verlopen: Crew Dragon raast richting ISS

NASA-astronauten Bob Behnken en Doug Hurley zijn zojuist vertrokken vanaf Cape Canaveral in Florida met de Crew Dragon van SpaceX. De historische lancering verliep zonder problemen en het duo raast nu met 27.000 kilometer per uur richting ruimtestation ISS. Het is voor het eerst in de geschiedenis dat een commercieel bedrijf mensen naar de ruimte brengt.

Iets voor half tien vanavond (Nederlandse tijd) is de Crew Dragon gelanceerd vanaf het legendarische platform 39A op lanceerbasis Cape Canaveral in Florida. Met behulp van een Falcon 9 raket werden astronauten Bob Behnken en Doug Hurley richting het International Space Station (ISS) geschoten. Lange tijd was het onzeker of de lancering door zou gaan vanwege de slechte weersomstandigheden. Uiteindelijk bleken deze goed genoeg om de historische vlucht door te laten gaan.



De lancering verliep vlekkeloos. De eerste trap van de raket, die ervoor zorgde dat de capsule loskwam van de grond, landde ongeveer 10 minuten na de lancering veilig en gecontroleerd op een speciaal schip op de Atlantische Oceaan. Het schip, Ofcourse I Still Love You genaamd, brengt de draagraket naar de wal voor hergebruik.

Het is voor het eerst sinds 2011 dat er mensen de ruimte in worden geschoten vanaf Amerikaanse bodem. Crew Dragon heeft het ISS ruimtestation als bestemming, een vlucht van 19 uur. De ruimtereis heeft nog een primeur. Het is voor het eerst dat mensen door een commercieel bedrijf, SpaceX is van Tesla-baas Elon Musk, in de ruimte worden gebracht.



President Donald Trump en vice-president Mike Pence waren bij de lancering aanwezig. Daarmee is Trump pas de derde zittende president die een lancering bijwoont. Ook zijn er ondanks corona duizenden mensen in de buurt om te kijken. Vanuit Nederland is er niets te zien; het is even rond half tien, als de Crew Dragon over Europa schiet, nog niet donker genoeg.

https://www.ad.nl/buitenl(...)chting-iss~a93f2d19/

Bemanning:


quote:
Robert Louis Behnken

Robert (Bob) Louis Behnken (Creve Coeur, 28 juli 1970) is een Amerikaans ruimtevaarder. Behnkens eerste ruimtevlucht was STS-123 met de spaceshuttle Endeavour en vond plaats op 11 maart 2008. Tijdens de missie werd het eerste deel van de Japanse Experimentmodule naar het Internationaal ruimtestation ISS gebracht.

In totaal heeft Behnken twee ruimtevluchten op zijn naam staan. Tijdens zijn missies maakte hij zes ruimtewandelingen. Hij is getrouwd met astronaute Megan McArthur. Behnken is een van de vier astronauten die trainen en feedback geven aan ruimtevaartuig-ontwikkelaars Boeing en SpaceX om deel te nemen aan het Commercial Crew programma van NASA. Op 3 augustus 2018 werd de selectie van Behnken als astronaut voor SpaceX testvlucht SpX-DM2 bekendgemaakt. Dit is de eerste bemande vlucht met een ruimtevaartuig van het type Dragon 2 (ook wel Crew Dragon).
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Behnken

quote:
Douglas Gerald Hurley


Douglas Gerald Hurley (Endicott (New York), 21 oktober 1966) is een Amerikaans ruimtevaarder. Hurley zijn eerste ruimtevlucht was STS-127 met de spaceshuttle Endeavour en vond plaats op 15 juli 2009. Tijdens de missie werd het laatste onderdeel van de Japanse Experimentmodule Kibo naar het Internationaal ruimtestation ISS gebracht.

In totaal heeft Hurley twee ruimtevluchten op zijn naam staan. Hij is een van de vier astronauten die trainen en feedback geven aan ruimtevaartuig-ontwikkelaars Boeing en SpaceX om deel te nemen aan het Commercial Crew programma van NASA. Op 3 augustus 2018 werd de selectie van Hurley als astronaut voor SpaceX testvlucht SpX-DM2 bekendgemaakt. Dit is de eerste bemande vlucht met een ruimtevaartuig van het type Dragon 2 (ook wel Crew Dragon). Hij is getrouwd met astronaute Karen Nyberg.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Douglas_Hurley

Livestreams:
NASATV:

SpaceX:

SpaceX Mission Control:

NASASpaceflight:

Everyday Astronaut:


Everyday Astronaut op bezoek bij SpaceX en Crew Dragon:

Crew Dragon Pad Abort test 06-05-2015:

Crew Dragon Demo-1 02-03-2019:


Crew Dragon In-Flight abort 19-01-2020:

OP vul ik nog aan ;)
pi_193394366
*O*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 00:42:02 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193394374
Endeavour :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 00:44:37 #4
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193394418
Ze hebben nog een bende aan ruimte onderaan!
pi_193394432
Opmerkelijk dit enthusiasme. Hiervoor werden ook astronauten de ruimte ingeschoten (al was dat hoofdzakelijk door de Russen de laatste tijd). Is dit vanwege het feit dat SpaceX een privaat bedrijf is?
  zondag 31 mei 2020 @ 00:45:14 #6
481998 K21
Cappuccino
pi_193394433
Toch minder krap daar dan ik dacht. :)
pi_193394439
zoo cool dit. *O* _O_
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 00:45:44 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193394444
Gaaf!! :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 00:45:46 #9
481998 K21
Cappuccino
pi_193394445
Haha die dino. :D
  zondag 31 mei 2020 @ 00:46:21 #10
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193394455
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Opmerkelijk dit enthusiasme. Hiervoor werden ook astronauten de ruimte ingeschoten (al was dat hoofdzakelijk door de Russen de laatste tijd). Is dit vanwege het feit dat SpaceX een privaat bedrijf is?
Opzich is het best knap wat Elon allemaal doet
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193394464
Vet!
Moeten zij weten
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 00:47:28 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193394474
Jammer van die weerspiegeling in het raampje :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193394481
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 00:46 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Opzich is het best knap wat Elon allemaal doet
Ja, zeker. Maar ik hoop niet dat het gaat om wat Elon bereikte?!
pi_193394493
Wat een ruimte! En dat vergeleken met zo'n oud Russisch kreng.
pi_193394506
Hoe laat komen ze aan bij ISS (onze tijd)?
Moeten zij weten
pi_193394517
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 00:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe laat komen ze aan bij ISS (onze tijd)?
Ongeveer 16:15
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 00:54:36 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193394556
Ze gaan zo pitten :) Ik ga ook plat :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 00:55:41 #18
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193394570
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 00:52 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ongeveer 16:15
Best snel
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193394583
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 00:52 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ongeveer 16:15
Thanks

Die mannen kunnen niet slapen denk ik
Moeten zij weten
  zondag 31 mei 2020 @ 00:58:23 #20
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193394604
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Opmerkelijk dit enthusiasme. Hiervoor werden ook astronauten de ruimte ingeschoten (al was dat hoofdzakelijk door de Russen de laatste tijd). Is dit vanwege het feit dat SpaceX een privaat bedrijf is?
Het enthousiasme voor ruimtevaart was er wat mij betreft altijd al. Maar het was nooit zo bereikbaar als het nu is met uitzendingen op Youtube en social media. SpaceX is fantastisch in presentatie: ze stoppen overal camera's in en je kunt al hun lanceringen tot op de vierkante millimeter meebeleven. Vandaag is dat ook weer fantastisch getoond.

Maar wat ze bereikt hebben tot nu toe is ook fenomenaal: in 2002 begonnen als piepklein clubje (ja met geld van Musk) en gegroeid tot een bedrijf dat hele spectaculaire dingen doet die geen ander bedrijf of organisatie kan doen. Het landen van raketten op schepen, het lanceren van de meest krachtige raket van het moment, het in de ruimte brengen van een auto puur als demo van eigen kunnen en nu ook het voor het eerst in 10 jaar in de ruimte brengen van een Amerikaanse bemande capsule. En dat alles in een relatief korte tijd voor relatief weinig geld. Ze maken ruimtevaart dusdanig betaalbaar dat je kunt zien dat er allerlei nieuwe mogelijkheden gaan ontstaan.

En dat is ook een belangrijke reden van de aantrekkingskracht van SpaceX: hun plannen voor de toekomst. Starship en BFR zijn ongehoord ambitieuze plannen die nu ineens realistisch lijken te zijn. Ook de plannen die ze hebben naar Mars te gaan lijken ineens haalbaar. Heel spannende zaken wat het volgen van SpaceX zo mooi maakt. De toekomst van SpaceX is heel boeiend en veelbelovend.
pi_193394612
Is er ergens een goede explainer wat al die mensen op de grond aan het bekijken zijn? 24 man voor deze vlucht (of uberhaupt welke lancering ook) ... damn...
pi_193394637
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 00:58 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het enthousiasme voor ruimtevaart was er wat mij betreft altijd al. Maar het was nooit zo bereikbaar als het nu is met uitzendingen op Youtube en social media. SpaceX is fantastisch in presentatie: ze stoppen overal camera's in en je kunt al hun lanceringen tot op de vierkante millimeter meebeleven. Vandaag is dat ook weer fantastisch getoond.

Maar wat ze bereikt hebben tot nu toe is ook fenomenaal: in 2002 begonnen als piepklein clubje (ja met geld van Musk) en gegroeid tot een bedrijf dat hele spectaculaire dingen doet die geen ander bedrijf of organisatie kan doen. Het landen van raketten op schepen, het lanceren van de meest krachtige raket van het moment, het in de ruimte brengen van een auto puur als demo van eigen kunnen en nu ook het voor het eerst in 10 jaar in de ruimte brengen van een Amerikaanse bemande capsule. En dat alles in een relatief korte tijd voor relatief weinig geld. Ze maken ruimtevaart dusdanig betaalbaar dat je kunt zien dat er allerlei nieuwe mogelijkheden gaan ontstaan.

En dat is ook een belangrijke reden van de aantrekkingskracht van SpaceX: hun plannen voor de toekomst. Starship en BFR zijn ongehoord ambitieuze plannen die nu ineens realistisch lijken te zijn. Ook de plannen die ze hebben naar Mars te gaan lijken ineens haalbaar. Heel spannende zaken wat het volgen van SpaceX zo mooi maakt. De toekomst van SpaceX is heel boeiend en veelbelovend.
Ok, thanks. Het enthusiasme voor SpaceX begrijp ik wel.
pi_193394658
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 00:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Is er ergens een goede explainer wat al die mensen op de grond aan het bekijken zijn? 24 man voor deze vlucht ... damn...
Metertjes van elk apparaat in de capsule. De ene checkt luchtdruk en de ander weer naar zaken als de koers, etc.
pi_193394741
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 01:02 schreef Qunix het volgende:

[..]

Metertjes van elk apparaat in de capsule. De ene checkt luchtdruk en de ander weer naar zaken als de koers, etc.
Ik heb me altijd meer bezig gehouden met de natuurkundige kant zeg maar, wat al lastig is. Maar neem de Apollo vluchten, zonden ze toen ook al alle meters door, waar een hele ruimte zinvol naar kan kijken?
  zondag 31 mei 2020 @ 01:07:22 #25
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193394744
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 01:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ok, thanks. Het enthusiasme voor SpaceX begrijp ik wel.
Het is trouwens niet alleen SpaceX moet ik er nog bij zeggen. Ruimtevaart is de laatste 20 jaar heel erg in beweging en je hebt ook bedrijven als Blue Origin en Rocket Lab die als nieuwkomers allerlei bijzondere dingen doen en ambitieuze plannen hebben. Ruimtevaart was lang tijd wel een beetje een stoffige business maar er gebeurd momenteel echt veel. Daardoor is het de laatste jaren ook steeds interessanter om te volgen.
pi_193394759
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 01:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb me altijd meer bezig gehouden met de natuurkundige kant zeg maar, wat al lastig is. Maar neem de Apollo vluchten, zonden ze toen ook al alle meters door, waar een hele ruimte zinvol naar kan kijken?
Hmm, geen idee. Goeie vraag.
pi_193394779
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 01:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik heb me altijd meer bezig gehouden met de natuurkundige kant zeg maar, wat al lastig is. Maar neem de Apollo vluchten, zonden ze toen ook al alle meters door, waar een hele ruimte zinvol naar kan kijken?
Ja, dit is mission control bij Apollo 11:


  zondag 31 mei 2020 @ 01:10:58 #28
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_193394814
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 01:07 schreef beantherio het volgende:
Rocket Lab
Blue Origin (Amazon) en SpaceX kunnen wel een nieuwe ruimte wedloop vormen
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_193394821
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 01:09 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja, dit is mission control bij Apollo 11:

[ afbeelding ]
Ja, ik weet dat er een enorme ruimte met heel veel mensen was. Ik weet alleen niet het verhaal van wat ze deden. Destijds waren er ook veel meer beperkingen, waardoor ik me afvraag of ze alle metrieken terugstuurden naar aarde.
pi_193394917
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 01:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat er een enorme ruimte met heel veel mensen was. Ik weet alleen niet het verhaal van wat ze deden. Destijds waren er ook veel meer beperkingen, waardoor ik me afvraag of ze alle metrieken terugstuurden naar aarde.
Ja, hoofdtaak van mission control (toen en nu) is het monitoren van alle verschillende systemen tijdens de verschillende stadia van de missie.
  zondag 31 mei 2020 @ 01:17:33 #31
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193394929
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 01:10 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Blue Origin (Amazon) en SpaceX kunnen wel een nieuwe ruimte wedloop vormen
Rocket Lab zit wel in een hele andere hoek ja, maar wat zij doen is ook wel heel mooi en maakt het lanceren van (kleine) satellieten nog weer een stuk goedkoper. Blue Origin heeft met de New Glenn iets in de pijplijn zitten wat SpaceX voor een bepaalde tijd (tot Starship met Super Heavy er is) SpaceX naar de kroon zal steken.
  zondag 31 mei 2020 @ 01:26:26 #32
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193395054
Erdayastronaut twitterde op zondag 31-05-2020 om 00:58:39 “The trampoline is working” @elonmusk joking about a 2014 zing from Roscosmos’ Dmitry Rogozin, “After analyzing the sanctions against our space industry, I suggest to the USA to bring their astronauts to the International Space Station using a trampoline” 😂 reageer retweet
pi_193395257
.

[ Bericht 50% gewijzigd door 00wildchild op 31-05-2020 02:20:34 ]
pi_193396497
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 00:58 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het enthousiasme voor ruimtevaart was er wat mij betreft altijd al. Maar het was nooit zo bereikbaar als het nu is met uitzendingen op Youtube en social media. SpaceX is fantastisch in presentatie: ze stoppen overal camera's in en je kunt al hun lanceringen tot op de vierkante millimeter meebeleven. Vandaag is dat ook weer fantastisch getoond.

Maar wat ze bereikt hebben tot nu toe is ook fenomenaal: in 2002 begonnen als piepklein clubje (ja met geld van Musk) en gegroeid tot een bedrijf dat hele spectaculaire dingen doet die geen ander bedrijf of organisatie kan doen. Het landen van raketten op schepen, het lanceren van de meest krachtige raket van het moment, het in de ruimte brengen van een auto puur als demo van eigen kunnen en nu ook het voor het eerst in 10 jaar in de ruimte brengen van een Amerikaanse bemande capsule. En dat alles in een relatief korte tijd voor relatief weinig geld. Ze maken ruimtevaart dusdanig betaalbaar dat je kunt zien dat er allerlei nieuwe mogelijkheden gaan ontstaan.

En dat is ook een belangrijke reden van de aantrekkingskracht van SpaceX: hun plannen voor de toekomst. Starship en BFR zijn ongehoord ambitieuze plannen die nu ineens realistisch lijken te zijn. Ook de plannen die ze hebben naar Mars te gaan lijken ineens haalbaar. Heel spannende zaken wat het volgen van SpaceX zo mooi maakt. De toekomst van SpaceX is heel boeiend en veelbelovend.
Hoe ver hadden we als mensheid inmiddels al kunnen zijn als al die honderden, zelfs duizenden miljarden die aan zinloze oorlogen besteed zijn gewoon in de ruimtevaart gestoken zou zijn _O_

Zo dood en doodzonde.

Maar SpaceX, en consorten, heeft wel een nieuwe boost (pun intended ;) ) gegeven aan de hernieuwde interesse en mogelijkheden ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 31 mei 2020 @ 08:02:53 #35
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193396504
ik weet nog niet of deze al voorbij is gekomen


_O_ _O_

die Apatosaurus *;
*O*
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193396521
Net even terug zitten kijken op de stream, zo gaaf die stukken in de capsule O+
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 31 mei 2020 @ 08:10:32 #37
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193396533
Ja aleen jammer dat er geen beelden zijn van onboard tijdens de lift off ..
had dat wel eens willen zien
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193396535
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hoe ver hadden we als mensheid inmiddels al kunnen zijn als al die honderden, zelfs duizenden miljarden die aan zinloze oorlogen besteed zijn gewoon in de ruimtevaart gestoken zou zijn _O_

Zo dood en doodzonde.

Maar SpaceX, en consorten, heeft wel een nieuwe boost (pun intended ;) ) gegeven aan de hernieuwde interesse en mogelijkheden ^O^
Dit is niet de kracht van miljarden dollars.
Boeing kreeg al jaar en dag al een miljarden budget, maar vond het belangrijker om dat als loon uit te keren. En voor de schijn nemen ze gewoon 1000 man extra aan, en zetten die op papierwerk.

Dit is echt de kracht van Elon Musk die zijn werknemers zo motiveerd en dwingt anders te denken als de klassieke manier. Het moet sneller, beter, goedkoper en mooier zijn.
En aangezien hij er zelf enorm veel van afweet, kun je hem moeilijk blaasjes wijsmaken.
pi_193396546
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:10 schreef RAVW het volgende:
Ja aleen jammer dat er geen beelden zijn van onboard tijdens de lift off ..
had dat wel eens willen zien
Ik dacht dat er wel een paar seconde te zien waren tijdens de launch
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 31 mei 2020 @ 08:14:34 #40
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193396559
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:10 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Dit is niet de kracht van miljarden dollars.
Boeing kreeg al jaar en dag miljarden budget, maar vond het belangrijker om dat als loon uit te keren. En voor de schijn nemen ze gewoon 1000 man extra aan, en zetten die op papierwerk.

ach dat zie je ook terug in de B737 MAX .. hoe ze gewoon te veel falen in alles ...
het moet allemaal zo goedkoop mogelijk en zo snel mogelijk maar zo als een gewone man weet goedkoop is vaak duurkoop

Want het is nu nog steeds niet bekent of die B737 max weer mogen gaan vliegen ...
ze staan nu al erg lang aan de grond

Ik zie Boeing ook nog wel eens van het veld verdwijnen als het zo door gaat
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193396565
Wat een topshow was het gisteren *O* *O*
  zondag 31 mei 2020 @ 08:16:37 #42
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193396569
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:15 schreef Brybry het volgende:
Wat een topshow was het gisteren *O* *O*
mag ook wel voor die prijs :) >:)

jammer dat het corona time is , anders had het waarschijnlijk helemaal vol gestaan met mensen ..... dna had je het publiek ook nog gehoort tijdens het opstijgen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193396583
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:14 schreef RAVW het volgende:

[..]

ach dat zie je ook terug in de B737 MAX .. hoe ze gewoon te veel falen in alles ...
het moet allemaal zo goedkoop mogelijk en zo snel mogelijk maar zo als een gewone man weet goedkoop is vaak duurkoop

Want het is nu nog steeds niet bekent of die B737 max weer mogen gaan vliegen ...
ze staan nu al erg lang aan de grond

Ik zie Boeing ook nog wel eens van het veld verdwijnen als het zo door gaat
Ze zitten wel serieus in de problemen ja. Door al die management ellende wordt er nu ook serieus door NASA bekeken of ze nog wel mensen omhoog mogen schieten. Als je het niet zo serieus neemt met veiligheid, is een raket met mensen lanceren wellicht nog iets teveel van het goede :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_193396589
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:16 schreef RAVW het volgende:

[..]

mag ook wel voor die prijs :) >:)

jammer dat het corona time is , anders had het waarschijnlijk helemaal vol gestaan met mensen ..... dna had je het publiek ook nog gehoort tijdens het opstijgen
Ja maar dit heeft Musk toch mooi even geflikt. :7 Echt onwijs gaaf om het van zo dichtbij te kunnen volgen. O+
  zondag 31 mei 2020 @ 08:25:31 #45
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193396608
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:21 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ze zitten wel serieus in de problemen ja. Door al die management ellende wordt er nu ook serieus door NASA bekeken of ze nog wel mensen omhoog mogen schieten. Als je het niet zo serieus neemt met veiligheid, is een raket met mensen lanceren wellicht nog iets teveel van het goede :P
oei dat ze daar al mee bezig zijn .... ik denk dat de Dragon nu toch wel even een grote tik heeft uit gedeelt aan Boeing .. zal mooi voor Elon zijn als ze hem nu dat geld gaan geven wat ze normaal aan Boeing geven , al zal hij dat echt niet nodig hebben .. maar goed een extraatje altijd welkom .. maar dat zullen zijn aandelen nu ook wel gaan geven

hier nog een moooie uitzending ... wel wat anders maar indirect er toch mee te maken

O+

[ Bericht 7% gewijzigd door RAVW op 31-05-2020 08:37:05 ]
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193396692
https://eu.floridatoday.c(...)ner-safe/4464329002/

Niet de beste bron, maar was de 1e hit
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 31 mei 2020 @ 08:47:34 #47
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193396755
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
https://eu.floridatoday.c(...)ner-safe/4464329002/

Niet de beste bron, maar was de 1e hit
maar hadden afgelopen jaar Dec nu ook niet een grote flop door dat de Starliner niet aan kwam bij de ISS
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193396799
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:47 schreef RAVW het volgende:

[..]

maar hadden afgelopen jaar Dec nu ook niet een grote flop door dat de Starliner niet aan kwam bij de ISS
Ja, allerlei software problemen. En na review kwamen daar nog eens extra software problemen bij.

Klinkt een beetje zoals de 737MAX :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 09:09:26 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193396916
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:25 schreef RAVW het volgende:

[..]

oei dat ze daar al mee bezig zijn .... ik denk dat de Dragon nu toch wel even een grote tik heeft uit gedeelt aan Boeing .. zal mooi voor Elon zijn als ze hem nu dat geld gaan geven wat ze normaal aan Boeing geven , al zal hij dat echt niet nodig hebben .. maar goed een extraatje altijd welkom .. maar dat zullen zijn aandelen nu ook wel gaan geven

hier nog een moooie uitzending ... wel wat anders maar indirect er toch mee te maken

O+
Ik zou Starliner wel graag zien vliegen hoor! Het zou kapitaalvernietiging zijn als je op dit moment stopt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 09:13:07 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193396939
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:21 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ze zitten wel serieus in de problemen ja. Door al die management ellende wordt er nu ook serieus door NASA bekeken of ze nog wel mensen omhoog mogen schieten. Als je het niet zo serieus neemt met veiligheid, is een raket met mensen lanceren wellicht nog iets teveel van het goede :P
Ze hebben niet voor niets Boeing niet geselecteerd voor de maanlander. :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193396957
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:09 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik zou Starliner wel graag zien vliegen hoor! Het zou kapitaalvernietiging zijn als je op dit moment stopt.
Bwa, als je ziet wat SpaceX met een cheque van 4,2 miljard zou kunnen klaarspelen, dan is de Starliner zelf al gewoon kapitaalvernietiging.
Met 4,2 miljard zouden er al 10 testversies van Starship tegelijk gebouwd zijn / worden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 09:26:57 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193397050
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:16 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Bwa, als je ziet wat SpaceX met een cheque van 4,2 miljard zou kunnen klaarspelen, dan is de Starliner zelf al gewoon kapitaalvernietiging.
Met 4,2 miljard zouden er al 10 testversies van Starship tegelijk gebouwd zijn / worden.
Als je alles vantevoren weet ;) Maarja, als je er nu de stekker uit trekt, dan ben je niet slim bezig. Het zijn problemen die ze op kunnen lossen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193397093
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:26 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als je alles vantevoren weet ;) Maarja, als je er nu de stekker uit trekt, dan ben je niet slim bezig. Het zijn problemen die ze op kunnen lossen.
Dat zeiden ze van de 737MAX ook :+
Gewoon een software update'je :+ :+
pi_193397094
Wat zijn de beste sites om nu updates te lezen of te zien?
Love is in the air!
pi_193397115
*O*
SpaceXFleet twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 23:05:15 SpaceX's second droneship is now departing Port Canaveral.

'Just Read the Instructions' has been under construction for the past few months but is now all-but complete.

This is unrelated to today's Demo-2 mission. 📷 https://t.co/ooXo9Nc2SU https://t.co/5cGZA2czs8 reageer retweet
SpaceXFleet twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 23:13:12 Believe this will be in support of the previously postponed Starlink mission. Possible launch dates are:

2020-06-02 at 01:38 UTC
2020-06-03 at 01:17 UTC reageer retweet
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 09:36:19 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193397166
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:30 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Dat zeiden ze van de 737MAX ook :+
Gewoon een software update'je :+ :+
Reken maar dat Jim Bridenstine er met z'n neus bovenop zit. Dit gaat wel goedkomen hoor!

SpaceX heeft bijv ook de wind van voren gekregen omdat ze vrolijk Starship gingen presenteren terwijl Crew Dragon problemen had :T In de persco gaf Bridenstine nog uitleg over deze tweet ;)

JimBridenstine twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 00:26:23 My statement on @SpaceX's announcement tomorrow: https://t.co/C67MhSeNsa reageer retweet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 09:37:10 #57
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193397171
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:32 schreef Jonmen het volgende:
*O*
SpaceXFleet twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 23:05:15 SpaceX's second droneship is now departing Port Canaveral.

'Just Read the Instructions' has been under construction for the past few months but is now all-but complete.

This is unrelated to today's Demo-2 mission. 📷 https://t.co/ooXo9Nc2SU https://t.co/5cGZA2czs8 reageer retweet
SpaceXFleet twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 23:13:12 Believe this will be in support of the previously postponed Starlink mission. Possible launch dates are:

2020-06-02 at 01:38 UTC
2020-06-03 at 01:17 UTC reageer retweet
JAAAAAAA!!!!!!! JRTI *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193397266
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:36 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Reken maar dat Jim Bridenstine er met z'n neus bovenop zit. Dit gaat wel goedkomen hoor!

SpaceX heeft bijv ook de wind van voren gekregen omdat ze vrolijk Starship gingen presenteren terwijl Crew Dragon problemen had :T In de persco gaf Bridenstine nog uitleg over deze tweet ;)

JimBridenstine twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 00:26:23 My statement on @:SpaceX's announcement tomorrow: https://t.co/C67MhSeNsa reageer retweet
[ afbeelding ]
Ohja, dat was ik al weer vergeten. Hij is wel de juiste man voor dit, dat blijkt wel :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_193397407
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2020 00:49 schreef Qunix het volgende:
Wat een ruimte! En dat vergeleken met zo'n oud Russisch kreng.
Valt niet te vergelijken. :P
pi_193397425
Die kleding zag er bij die mannequin wel erg mooi uit. Echter zit er alsnog zoveel in verwerkt dat het er wat plomp en onhandig uitziet. Ze kunnen er nauwelijks in lopen zo te zien.
pi_193397566
Is er momenteel nog iets te zien ergens?
Love is in the air!
pi_193397612
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:12 schreef Landgeld het volgende:
Is er momenteel nog iets te zien ergens?
De gehele missie:

Ze zullen zo wakker worden, aankleden, ontbijten en wat testen uitvoeren voordat ze om 16:00 gaan aanmeren op de ISS.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 10:16:47 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193397617
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:12 schreef Landgeld het volgende:
Is er momenteel nog iets te zien ergens?
Ze slapen ;) Om 10:45 worden ze gewekt. Wat ze vanaf dan laten zien is nog even afwachten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 10:19:52 #64
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193397648
Ik zit nog even de lancering terug te kijken, wel geinig hoe de commentatoren (in elk geval drie) allemaal staan te dringen om hun eigen geforceerde 'historische zinnetje' erin te krijgen _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 10:20:31 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193397656
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193397676
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:19 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit nog even de lancering terug te kijken, wel geinig hoe de commentatoren (in elk geval drie) allemaal staan te dringen om hun eigen geforceerde 'historische zinnetje' erin te krijgen _O-
Link? :D
Love is in the air!
pi_193397681
Is de persconferentie met Elon ook zichtbaar? Kan 'm nergens vinden...
Love is in the air!
pi_193397691
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ohja, dat was ik al weer vergeten. Hij is wel de juiste man voor dit, dat blijkt wel :D
You think so. Dit was onder Jimmeke
Boeing faced only limited safety review nasa while spacex got full examination

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:59 schreef qajariaq het volgende:
Die kleding zag er bij die mannequin wel erg mooi uit. Echter zit er alsnog zoveel in verwerkt dat het er wat plomp en onhandig uitziet. Ze kunnen er nauwelijks in lopen zo te zien.
pi_193397709
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:16 schreef Qunix het volgende:

[..]

De gehele missie:

Ze zullen zo wakker worden, aankleden, ontbijten en wat testen uitvoeren voordat ze om 16:00 gaan aanmeren op de ISS.
Top. Even geen beelden dus van binnen :)
Love is in the air!
pi_193397721
Hoe laat zijn ze dan bij ISS? (NL tijd)
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_193397724
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hoe laat zijn ze dan bij ISS? (NL tijd)
±16:00
pi_193397760
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:26 schreef Qunix het volgende:

[..]

±16:00
dank je wel
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 10:36:52 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193397839
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:23 schreef Landgeld het volgende:
Is de persconferentie met Elon ook zichtbaar? Kan 'm nergens vinden...
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 10:42:06 #74
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_193397894
quote:
Ik wou hem al posten. Het wrak van SN4 is alweer bijna opgeruimd en volgende week staat SN5 op die plek.
pi_193397895
Is er nog een livestream te volgen? :D
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_193397929
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:42 schreef kebabkever het volgende:
Is er nog een livestream te volgen? :D
  zondag 31 mei 2020 @ 10:51:26 #77
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_193397998
Ze zitten vlak bij elkaar
https://www.n2yo.com/?s=45623|25544
Wie dit leest is gek
pi_193398020
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zitten vlak bij elkaar
https://www.n2yo.com/?s=45623|25544
7km van elkaar ;)
2,5km eronder


Nee, 59km.
Dat eerste zal zijn na de laatste burn
pi_193398036
zit nu weer te volgen... kijk eerst ff raar op, ze hebben hun pak uitgedaan. Dacht serieus dat ze dat hele tijd moesten dragen net als vroeger.... lijkt wel relaxt als je zo kan reizen op weg naar iss
  zondag 31 mei 2020 @ 10:56:07 #80
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_193398046
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:55 schreef Attitude het volgende:
zit nu weer te volgen... kijk eerst ff raar op, ze hebben hun pak uitgedaan. Dacht serieus dat ze dat hele tijd moesten dragen net als vroeger.... lijkt wel relaxt als je zo kan reizen op weg naar iss
Dat deden ze vroeger ook niet. Alleen tijdens motor-ontbrandingen.

Apollo 14 tijdens de oversteek naar de maan. De astronauten dragen een gewone overall
Wie dit leest is gek
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:00:10 #81
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398079
Alle wakeupmuziek van het begin tot en met de laatste Space Shuttle.
https://history.nasa.gov/wakeup%20calls.pdf
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 31 mei 2020 @ 11:21:32 #82
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_193398337
Je ziet m nu dichterbij komen
Wie dit leest is gek
pi_193398344
Dus ze zijn sneller dan de planning. Goeie kans dat ze eerder gaan aanmeren. Mogelijk al rond 15:30
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:22:02 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398352
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:55 schreef Attitude het volgende:
zit nu weer te volgen... kijk eerst ff raar op, ze hebben hun pak uitgedaan. Dacht serieus dat ze dat hele tijd moesten dragen net als vroeger.... lijkt wel relaxt als je zo kan reizen op weg naar iss
Straks trekken ze hun pak weer aan als ze gaan docken ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:26:12 #85
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193398418
quote:
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193398436
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:21 schreef Qunix het volgende:
Dus ze zijn sneller dan de planning. Goeie kans dat ze eerder gaan aanmeren. Mogelijk al rond 15:30
Damn, zo vroeg al. Dan maar op m'n mobiel kijken (als we op bezoek bij vrienden zijn ;( )
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:27:50 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398444
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:27 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Damn, zo vroeg al. Dan maar op m'n mobiel kijken (als we op bezoek bij vrienden zijn ;( )
Als zij dat niet ook willen kijken heb je verkeerde vrienden uitgekozen :T
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193398474
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als zij dat niet ook willen kijken heb je verkeerde vrienden uitgekozen :T
Als zolderkamernerd is het al heel wat als je vrienden hebt. Kieskeurig zijn is er niet bij :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_193398508
14:30 GMT
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:31:28 #90
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193398513
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193398515
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:56 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat deden ze vroeger ook niet. Alleen tijdens motor-ontbrandingen.

Apollo 14 tijdens de oversteek naar de maan. De astronauten dragen een gewone overall
haal ik dan wat door elkaar

voor mij is dit meest typerend beeld, 3 astronauten , dicht op een gepakt, geen ruimte om te bewegen, vol met knopen e.d...

een ander raket misschien?
pi_193398531
Het ISS is gewoon al in beeld en die gasten liggen nog lekker te tukken :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:33:21 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398547
NASA-kerel die hoopte dat ze wakker werden gemaakt met thrash metal
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:33:26 #94
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398548
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het ISS is gewoon al in beeld en die gasten liggen nog lekker te tukken :D
Ze zijn al even wakker :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193398549
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het ISS is gewoon al in beeld en die gasten liggen nog lekker te tukken :D
Andersom. De ISS maakt beelden van de Dragon.



Of toch niet... Hmmm
pi_193398553
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:31 schreef Attitude het volgende:

[..]

haal ik dan wat door elkaar

voor mij is dit meest typerend beeld, 3 astronauten , dicht op een gepakt, geen ruimte om te bewegen, vol met knopen e.d...

een ander raket misschien?
pi_193398556
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ze zijn al even wakker :P
Ah, ik dacht dat die knakker op de stream zei dat ze nog sliepen.
Kom net terug van m'n rondje fietsen, dus ik mis een uurtje of 2
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:34:21 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398560
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:33 schreef heywoodu het volgende:
NASA-kerel die hoopte dat ze wakker werden gemaakt met thrash metal
:D :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193398562
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:34 schreef Jonmen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Soyuz ftw :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:34:34 #100
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398563
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:34 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat die knakker op de stream zei dat ze nog sliepen.
Kom net terug van m'n rondje fietsen, dus ik mis een uurtje of 2
Ze werden een klein uurtje geleden gewekt met wat rustige muziek :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:34:58 #101
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193398566
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:33 schreef heywoodu het volgende:
NASA-kerel die hoopte dat ze wakker werden gemaakt met thrash metal
Had best leuk geweest _O_
Maar Black Sabbath is ook goed :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193398617
Attitude: 420km

  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:39:36 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398624
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:34 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Had best leuk geweest _O_
Maar Black Sabbath is ook goed :D
Of


:T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:40:16 #104
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193398634
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:39 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Of


:T
:D :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 11:41:18 #105
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193398650
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:39 schreef Qunix het volgende:
Attitude: 420km

[ afbeelding ]
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193398651
Mensen, ik heb een slecht beeld van de planning op dit moment. Kan iemand me uitleggen wat de stappen de komende jaren zijn? Wanneer landen we weer op de maan met mensen?

Wat zijn de grootste hordes op dit moment? Ik begrijp dat 2024 niet te halen is, maar voor mijn gevoel gaan de ontwikkelingen nog steeds vrij voorspoedig. Wanneer gaan ze een onbemande vlucht naar Mars sturen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2020 11:41:31 ]
pi_193398687
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:41 schreef Generationalpha het volgende:
Mensen, ik heb een slecht beeld van de planning op dit moment. Kan iemand me uitleggen wat de stappen de komende jaren zijn? Wanneer landen we weer op de maan met mensen?

Wat zijn de grootste hordes op dit moment? Ik begrijp dat 2024 niet te halen is, maar voor mijn gevoel gaan de ontwikkelingen nog steeds vrij voorspoedig. Wanneer gaan ze een onbemande vlucht naar Mars sturen?
Elke vorm van planning wat Elon hardop zegt, is niet waar. Dus hij zegt binnen 2 jaar zijn we op de maan, dat zal wel 4 jaar zijn. Hij moet meerdere vluchten produceren naar ISS en de maan. Tegelijkertijd zal het project naar Mars bezig zijn.
pi_193398694
Musk wou 2040 op Mars zijn maar dat zal wel nog jaren later zijn. Eerst maar eens naar de maan...
pi_193398732
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:41 schreef Generationalpha het volgende:
Mensen, ik heb een slecht beeld van de planning op dit moment. Kan iemand me uitleggen wat de stappen de komende jaren zijn? Wanneer landen we weer op de maan met mensen?

Wat zijn de grootste hordes op dit moment? Ik begrijp dat 2024 niet te halen is, maar voor mijn gevoel gaan de ontwikkelingen nog steeds vrij voorspoedig. Wanneer gaan ze een onbemande vlucht naar Mars sturen?
https://www.tesmanian.com(...)spacex-mars-timeline

Maar zoals hierboven gesteld, Elon-jaren zijn nogal optimistisch, dus tel er gerust een aantal jaar bij op.
pi_193398741
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:44 schreef Attitude het volgende:
Musk wou 2040 op Mars zijn maar dat zal wel nog jaren later zijn. Eerst maar eens naar de maan...
2040? Waar haal je dat vandaan?
  zondag 31 mei 2020 @ 11:50:39 #111
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193398761
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:09 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik zou Starliner wel graag zien vliegen hoor! Het zou kapitaalvernietiging zijn als je op dit moment stopt.
ach kapitaalvernietiging gebeurd vaker , ach je moet maar denken er zijn weer een hoop mensne bezig gehouden en hadden werk ... dus het is toch nog ergens goed voor geweest . anders hadden die mensen ook maar op straat rondjes gelopen _O- :W

dat hoor ik ook elke keer als ik mijn baas er op wijst dat hij me loon niet eens voor de helft uit betaalt
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193398764
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

2040? Waar haal je dat vandaan?
Gelezen.... maar gezien jouw reactie twijfel ik nu lol....
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2020 @ 11:51:50 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193398778
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:44 schreef Attitude het volgende:
Musk wou 2040 op Mars zijn maar dat zal wel nog jaren later zijn. Eerst maar eens naar de maan...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_missions_to_Mars#Proposals

Demo in 2022, crew in 2024, gas erop :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193398780
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:50 schreef Attitude het volgende:

[..]

Gelezen.... maar gezien jouw reactie twijfel ik nu lol....
2024 ;)
  zondag 31 mei 2020 @ 11:57:55 #115
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_193398843
16:30 nog altijd het tijdstip koppeling met ISS
pi_193398870
Soepele overgang was dat :+
pi_193398905
2e media event over 45 minuten *O*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:01:31 #118
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193398909
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:59 schreef Jonmen het volgende:
Soepele overgang was dat :+
Niet echt :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193398922
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:01 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Niet echt :D
Haha,

perfect voor alu hoedjes.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:02:46 #120
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193398931
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:02 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Haha,

perfect voor alu hoedjes.
Haha :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 31 mei 2020 @ 12:03:50 #121
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_193398943
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:00 schreef heywoodu het volgende:
Alle wakeupmuziek van het begin tot en met de laatste Space Shuttle.
https://history.nasa.gov/wakeup%20calls.pdf
Misschien kunnen we nog wat van dit verwachten:

3/21/2008 “Enter Sandman”performed by Metallica. The song was played for Mission
Specialist Robert L. Behnken.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:05:12 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193398962
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_missions_to_Mars#Proposals

Demo in 2022, crew in 2024, gas erop :7
Wat betreft de maanmissies :D Zie antwoord van Musk op 44:14:


:)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193398996
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:05 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wat betreft de maanmissies :D Zie antwoord van Musk op 44:14:


:)
Hier kan ik meer mee. Dan nog wil ik graag weten wat de grootste technische hordes zijn.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:09:28 #124
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193399024
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:05 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wat betreft de maanmissies :D Zie antwoord van Musk op 44:14:


:)
Als ik ergens op klik is het weg en zie ik niets meer dan een leeg vlak :'( _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193399058
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:09 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Als ik ergens op klik is het weg en zie ik niets meer dan een leeg vlak :'( _O-
Klik in plaats van het plaatje de link.
pi_193399062
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:09 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Als ik ergens op klik is het weg en zie ik niets meer dan een leeg vlak :'( _O-
Ja dat had ik net ook. Even pagina herladen en toen deed ie het wel bij mij.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:12:37 #127
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193399066

My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:13:45 #128
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193399081
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja dat had ik net ook. Even pagina herladen en toen deed ie het wel bij mij.
Oh :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:15:00 #129
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193399091
Gelukt *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:18:05 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193399120
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:50 schreef RAVW het volgende:

[..]

ach kapitaalvernietiging gebeurd vaker , ach je moet maar denken er zijn weer een hoop mensne bezig gehouden en hadden werk ... dus het is toch nog ergens goed voor geweest . anders hadden die mensen ook maar op straat rondjes gelopen _O- :W

dat hoor ik ook elke keer als ik mijn baas er op wijst dat hij me loon niet eens voor de helft uit betaalt
Maar wil je gegarandeerd toegang tot het ISS hebben, dan ben je afhankelijk van een 2e partij. Je wil dit dus niet stopzetten. Als er wat misgaat met een Falcon 9 tijdens het lanceren van een satelliet, dan heeft het ook invloed op Crew missies ;)

Als je geen 2e partij hebt, dan kan je bij problemen zoals bijvoorbeeld met Soyuz in 2018 een lange tijd niet lanceren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 12:19:33 #132
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193399132
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:18 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Maar wil je gegarandeerd toegang tot het ISS hebben, dan ben je afhankelijk van een 2e partij. Je wil dit dus niet stopzetten. Als er wat misgaat met een Falcon 9 tijdens het lanceren van een satelliet, dan heeft het ook invloed op Crew missies ;)

Als je geen 2e partij hebt, dan kan je bij problemen zoals bijvoorbeeld met Soyuz in 2018 een lange tijd niet lanceren.
ja maar dna moet die wel betrouwbaar wezen , en die 2de hebben we toch .. de russen >:)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:19:40 #133
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_193399133
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:31 schreef Attitude het volgende:

[..]

haal ik dan wat door elkaar

voor mij is dit meest typerend beeld, 3 astronauten , dicht op een gepakt, geen ruimte om te bewegen, vol met knopen e.d...

een ander raket misschien?
Soyuz ja, maar die is ooit ontworpen om in de space race te gebruiken. Zo licht, klein en basic als mogelijk, om de USA voor te blijven.
Maar nooit bedoeld of de mogelijkheid gehad om mee naar de maan te gaan zoals een Apollo.
Net zo min als dat je met een Shuttle of Crew Dragon de ruimte in kunt. Althans wat verder dan de afstand Amsterdam - Maastricht

Maar buiten dat is er ook nog een groot verschil tussen in de stoelen liggen met aards gewicht en alle ruimte kunnen gebruiken in gewichtloosheid. Gewichtloosheid maakt een cabine voor het gevoel van de bemanning ineens een stuk groter.
Wie dit leest is gek
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:20:38 #134
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193399140
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193399143
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:18 schreef Nikonlover het volgende:
Maar wil je gegarandeerd toegang tot het ISS hebben, dan ben je afhankelijk van een 2e partij. Je wil dit dus niet stopzetten. Als er wat misgaat met een Falcon 9 tijdens het lanceren van een satelliet, dan heeft het ook invloed op Crew missies

En wat als Boeing nog 1 extra miljard vraagt?
In jou opzicht gewoon geven omdat ze de starliner moeten afwerken om het eerder kapitaal niet zinloos besteed te geven?
pi_193399149
quote:
Dat kaartje klopt niet, ze zitten nog maar een tiental kilometers van het ISS vandaan dus je kunt beter naar de positie van het ISS kijken.

http://www.satflare.com/track.asp?q=25544#TOP
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:21:35 #137
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193399152
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:24:58 #138
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193399184
Spannend de komende 2 uurtjes *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:25:47 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193399197
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:20 schreef Jonmen het volgende:

[..]

En wat als Boeing nog 1 extra miljard vraagt?
In jou opzicht gewoon geven omdat ze de starliner moeten afwerken om het eerder kapitaal niet zinloos besteed te geven?
Ik vind het dubbel, ik vind het aan de ene kant zonde van de miljarden. Ze hebben even geleden al extra geld gehad en daar moeten ze het wat mij betreft mee gaan doen. Als ze NOG een keer om extra geld vragen, dan mag wat mij betreft de stekker eruit.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193399204
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:24 schreef puzziepie het volgende:
Spannend de komende 2 uurtjes *O*
Wat gaat er gebeuren?
Love is in the air!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:26:30 #141
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193399207
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193399210
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit het ISS wat ze zien?
Love is in the air!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:27:39 #143
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193399221
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:27 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Is dit het ISS wat ze zien?
Dragon vanuit ISS
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193399224
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:27 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Is dit het ISS wat ze zien?
Links is cam vanuit het ISS, rechts Dragon gezien vanuit het ISS (op ongeveer 45km afstand).
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:27:55 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193399226
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:19 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja maar dna moet die wel betrouwbaar wezen , en die 2de hebben we toch .. de russen >:)
De Russen, dat is geen partij als je vanuit Amerika wil lanceren :P Of ze moeten een aantal Soyuz kopen? :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 31 mei 2020 @ 12:29:11 #146
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_193399236
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:27 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

De Russen, dat is geen partij als je vanuit Amerika wil lanceren :P Of ze moeten een aantal Soyuz kopen? :T
zal goedkoper wezen dan boeing in de lucht houden , zeker als je over jaren gaat rekenen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_193399248
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik vind het dubbel, ik vind het aan de ene kant zonde van de miljarden. Ze hebben even geleden al extra geld gehad en daar moeten ze het wat mij betreft mee gaan doen. Als ze NOG een keer om extra geld vragen, dan mag wat mij betreft de stekker eruit.
De wens van een 2de mogelijkheid te hebben geeft enorm veel macht. Je zegt zelf dat er een 2de mogelijkheid moet zijn.
Zou er niet van verschieten dat Boeing het gewoon eist (en ook krijgt).
pi_193399278
Waar kan ik de actuele tijd zien van de koppeling?
16.00?
Love is in the air!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 31 mei 2020 @ 12:32:28 #149
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_193399286
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_193399287
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:32 schreef Landgeld het volgende:
Waar kan ik de actuele tijd zien van de koppeling?
16.00?
Het is variabel. Niemand die het exact weet. Men verwacht 16:00, kan eerder, kan later. Momenteel zijn ze vóór planning.
  zondag 31 mei 2020 @ 12:33:00 #151
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_193399293
Wiebel..

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')