Geen verstand dus van Oekraïense vrouwen die ongeveer de mooiste op aarde zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende: [..] Eerste wat ik zou denken is of zijn dochter het scheermes wel weet te vinden.
Mooi plaatjequote:
ja klopt wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen verstand dus van Oekraïense vrouwen die ongeveer de mooiste op aarde zijn?
Nou die boefjes weten me aardig goed te vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen verstand dus van Oekraïense vrouwen die ongeveer de mooiste op aarde zijn?
Mijn ex wel. Maar die was ginger en sowieso niet zo sterk behaard. Zuslief daarentegen had meer haar op haar armen dan ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste wat ik zou denken is of zijn dochter het scheermes wel weet te vinden.
Ben je net terug?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi plaatjeHier is het open water voor 's avonds net wat te ver lopen
Ja was wat aan de late kant vanavondquote:
Nee niet helemaal, nog even over een dijk gelopenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veilig binnen de bebouwde kom gebleven?
*noteert dijk*quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet helemaal, nog even over een dijk gelopenMaar werd net te snel donker voor foto's.
Dat heeft het celibaat omarmdquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw datingleven trouwens?
Oude buren in mijn ouderlijk huis waren Italianen, vrij aanwezige maar ochja mensen en die hadden een prachtige jonge dochter, had ik een keer haar haren verwijderd van haar armen want dat was echt zielig en abnormaal en goor die lange haren., werd die vader boos op mijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex wel. Maar die was ginger en sowieso niet zo sterk behaard. Zuslief daarentegen had meer haar op haar armen dan ik
Je weet dat je gewoon mee mag wandelen he en niet overal maar in de bosjes hoeft te liggen.quote:
Waarom? Waxen voor het huwelijk is niet toegestaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude buren in mijn ouderlijk huis waren Italianen, vrij aanwezige maar ochja mensen en die hadden een prachtige jonge dochter, had ik een keer haar haren verwijderd van haar armen want dat was echt zielig en abnormaal en goor die lange haren., werd die vader boos op mij
Dat maakt het minder spannendquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat je gewoon mee mag wandelen he en niet overal maar in de bosjes hoeft te liggen.
Word je nou zelf ook niet een beetje moe van al die verzonnen onzin?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude buren in mijn ouderlijk huis waren Italianen, vrij aanwezige maar ochja mensen en die hadden een prachtige jonge dochter, had ik een keer haar haren verwijderd van haar armen want dat was echt zielig en abnormaal en goor die lange haren., werd die vader boos op mij
Wat rolt daar in het struikgewas.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat je gewoon mee mag wandelen he en niet overal maar in de bosjes hoeft te liggen.
Had gisteren wel een foto van het industrieterrein, ergens heeft dat ook wel watquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veilig binnen de bebouwde kom gebleven?
hoeveel?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat te koop trouwens, bij interesse dm/pm
Hm, niet zo praktisch hier in de stadquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja als jij graag tussen al die insecten en andere beestjes wilt liggenquote:
's Nachts met al die lampjes is het net de skyline van een stadquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gisteren wel een foto van het industrieterrein, ergens heeft dat ook wel wat
[ afbeelding ]
Ik zie 1 tractor dus ik denk dat er 1 tractor te koop staaatquote:
Ja ziet er ook altijd zo mooi uit als ik vanuit Zeeland terug kom 's avonds en je dat in de verte ziet opdoemenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
's Nachts met al die lampjes is het net de skyline van een stad
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker mee rondcrossen door Den Haag
Dat heeft die tractor misschien al een keer gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker mee rondcrossen door Den Haag
Lekker rommelboertjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ziet er ook altijd zo mooi uit als ik vanuit Zeeland terug kom 's avonds en je dat in de verte ziet opdoemen
Boerin Bitterbal nog nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heeft die tractor misschien al een keer gedaan
Dits is verschrikkelijk toch met die energiemasten en die fabrieken?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gisteren wel een foto van het industrieterrein, ergens heeft dat ook wel wat
[ afbeelding ]
Toen ik jong was (13-14) woonde opa bij ons in, in een apart gedeelte van ons huis.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens op het industrieterrein mijn eerste illegale rijles gehad van mijn vader. Rondjes rijden op een parkeerterrein
Ik mijn eerste legalequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens op het industrieterrein mijn eerste illegale rijles gehad van mijn vader. Rondjes rijden op een parkeerterrein
Ik mocht van mijn vader als peuter altijd de laatste 500 meter naar huis rijdenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mevrouw moet gelijk weer doorslaan hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nu zelfvoorzienend he met mijn aardbeien dus zon tractor past er bij
Boefje ben je ook he?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toen ik jong was (13-14) woonde opa bij ons in, in een apart gedeelte van ons huis.
Die ging smiddags altijd even slapen.
Dan nam ik vaak zijn auto mee, pikte een paar vrienden op en lekker toeren.
Als ik terugdenk, knettergek.
Jij snapt er niet zo veel van merk ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je dat er nou bij doet, komt iemand hem vast wel een keer ophalen.
Als het met Claus niks wordt kun je meedoen met Boer Zoekt Vrouwquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nu zelfvoorzienend he met mijn aardbeien dus zon tractor past er bij
Dat zijn geen leuke mannenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het met Claus niks wordt kun je meedoen met Boer Zoekt Vrouw
Mijn eerste legale was op het industrieterreintje bij de Renaultdealer. En na 10 minuten de provinciale weg opquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mijn eerste legale(eerste illegale was op een grasveld dat nu een woonwijk is
)
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mocht van mijn vader als peuter altijd de laatste 500 meter naar huis rijden
wtfquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je ook wel een beetje bescheiden mag zijn en blij mag zijn met een beetje piemel
Mooi ik dat ja, ik reed op mijn 16e al auto in de buurtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mocht van mijn vader als peuter altijd de laatste 500 meter naar huis rijden
Ja alleen sturen maar wat voelde ik me machtig en groot zegquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ook
Sturen dan terwijl ik op schoot zat
Ja na 10 minuten ben je daar ook al 6 keer rondgereden natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn eerste legale was op het industrieterreintje bij de Renaultdealer. En na 10 minuten de provinciale weg op
Hier gebeurt dat ook nog ieder jaarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Met oud en nieuw kochten we altijd een auto om te crossen op zandpaden en weilanden
Dan kwam de politie langs en zei dat we de auto niet in de fik moesten steken.
Als die dan kapot was ging ie inde fik.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja alleen sturen maar wat voelde ik me machtig en groot zeg
Gas opentrekken doe ik liever op de oude weg tussen jouw en mijn dorp. Lekker ratelen over de keienquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja na 10 minuten ben je daar ook al 6 keer rondgereden natuurlijkDie 'nieuwe' weg die daar achterloopt die onderdeel moet worden van de rondweg vind ik wel altijd heerlijk om mijn gas vol open te trekken
Ik ook. Min of meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nein. Dat niet.
Wel opgegroeid op de countrysite.
Nee, ik sla even over.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
Maar, iemand nog oprechte interesse in de Landini?
Er is geen betere!
ik moet nog opmeten of hij op mijn terras pastquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
Er is geen betere!
Verschrikkelijke weg om te rijden, wel leuk om te lopenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gas opentrekken doe ik liever op de oude weg tussen jouw en mijn dorp. Lekker ratelen over de keien
Ik heb niet eens een gewoon rijbewijs, laat staan een tractorrijbewijs. Dus zou niet weten, wat ik er mee moet doen..quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
Er is geen betere!
Ik ben zelf hovenier, dan maken we het passendquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moet nog opmeten of hij op mijn terras past
Heb je ook niet nodigquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een gewoon rijbewijs, laat staan een tractorrijbewijs. Dus zou niet weten, wat ik er mee moet doen..
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben zelf hovenier, dan maken we het passend
Je kunt er alles mee, geen klus is te groot!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een gewoon rijbewijs, laat staan een tractorrijbewijs. Dus zou niet weten, wat ik er mee moet doen..
En of de constructie dat houdtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moet nog opmeten of hij op mijn terras past
Scheur jij nooit over kronkelige dijkweggetjes?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschrikkelijke weg om te rijden, wel leuk om te lopen
Nou echt lekkere kronkelige heb je hier niet in de buurt, en als ze er zijn dan zijn ze met lekker weer bezaaid met fietsersquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scheur jij nooit over kronkelige dijkweggetjes?
sinds 2015 wel, daarvoor was het een certificaat.quote:
Tussen mijn dorp en dat dorp met die kerk met grootheidswaanzin heb je een heerlijke dijk om overheen te vliegenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou echt lekkere kronkelige heb je hier niet in de buurt, en als ze er zijn dan zijn ze met lekker weer bezaaid met fietsers
dan heb ik er niks aan toch voor mijn aardbeienquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je 'm niet gewoon voor de deur parkeren?
twitter:Bright twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 22:53:31#CrewDragon zien in Nederland? Even na 23:15 naar het zuiden kijken en wie weet 🚀
Kijk ook onze video met @astro_andre over de lancering eerderdeze week:
https://t.co/o5o3WBm6Ui #SpaceX #LaunchAmerica https://t.co/v1PqleKsU7 reageer retweet
Je wil aardbeien gaan rooien met je traktor?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan heb ik er niks aan toch voor mijn aardbeien
Kan ik niet zien in het noordenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:03 schreef Modus het volgende:
twitter:Bright twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 22:53:31#CrewDragon zien in Nederland? Even na 23:15 naar het zuiden kijken en wie weet 🚀
Kijk ook onze video met @:astro_andre over de lancering eerderdeze week:
https://t.co/o5o3WBm6Ui #SpaceX #LaunchAmerica https://t.co/v1PqleKsU7 reageer retweet
Hoe moet ze dan haar woning in?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je 'm niet gewoon voor de deur parkeren?
Zo even doen danquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:03 schreef Modus het volgende:
Kijk ook onze video met @:astro_andre over de lancering eerderdeze week:
Alleen op een rustige dagquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen mijn dorp en dat dorp met die kerk met grootheidswaanzin heb je een heerlijke dijk om overheen te vliegen's Avonds vaak gedaan.
Mijn tuin is wat klein.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
Er is geen betere!
Welk dorp en welke kerk is dat?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen mijn dorp en dat dorp met die kerk met grootheidswaanzin heb je een heerlijke dijk om overheen te vliegen's Avonds vaak gedaan.
Voor je auto?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen op een rustige dagIk moet trouwens volgens mij binnenkort weer eens naar dat dorp voor een beurt.
O, bij die garage kwam mijn vader ook toen hij een BX reed.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen op een rustige dagIk moet trouwens volgens mij binnenkort weer eens naar dat dorp voor een beurt.
Was er vorig jaar voor het eerst, prima service daar, hadden ook gewoon kostenloos mijn navigatie geupdate naar de nieuwste versie en alles.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, bij die garage kwam mijn vader ook toen hij een BX reed.
Mag je alweer rijden trouwens?
Dat zou ik ook eens moeten laten doen. Mijn navigatie raakte ergens bij Heerlen de draad kwijt op een nieuw stuk weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was er vorig jaar voor het eerst, prima service daar, hadden ook gewoon kostenloos mijn navigatie geupdate naar de nieuwste versie en alles.
Ja technisch gezien wel, is al weer meer dan een half jaar geleden, maar moet nog steeds mijn 2nd opinion krijgen.
Ja af en toe, dan neem ik vaak ook wel een lange omweg om even goed op temperatuur te komen. Maar is nu ook alweer een kleine 2 weken geleden denk ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eens moeten laten doen. Mijn navigatie raakte ergens bij Heerlen de draad kwijt op een nieuw stuk weg.
Rij je dan wel af en toe in je auto voor de accu en banden en zo?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja af en toe, dan neem ik vaak ook wel een lange omweg om even goed op temperatuur te komen. Maar is nu ook alweer een kleine 2 weken geleden denk ik
Oh ik vind snelweg niet zo erg, zolang je maar gewoon kan doorrijden zonder dat er anderen in de weg rijdenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rijden is leuk. Behalve snelweg. Dat was ik vandaag na twee uur tuffen alweer spuugzat.
Nooit dus in Nederlandquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vind snelweg niet zo erg, zolang je maar gewoon kan doorrijden zonder dat er anderen in de weg rijden
Nou in het begin van de lockdown, toen kon ik gewoon op cruisecontrol tussen Breda en Tilburg rijden, dat was ook wel een zeldzaamheidquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit dus in NederlandEn 100 km per uur voelt zo traag.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou in het begin van de lockdown, toen kon ik gewoon op cruisecontrol tussen Breda en Tilburg rijden, dat was ook wel een zeldzaamheid
quote:
De stilte voor de stormquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:26 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Heel FOK volgens mij. Alsof iedereen de kroeg in is ofzo![]()
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een rare cheerleader?
Is elk weekend...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:26 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Trustequote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
Slechte grap![]()
Ik ga slapen, Truste allen
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
Slechte grap![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft prima tieten dus dan loopt mijn brein zes maanden achter.
Liever niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of de stilte voor nog meer stilte.
Trustequote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
Slechte grap![]()
Weekend is Fok tegenwoordig rustiger dan door de weekquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:26 schreef InverHouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weekend is Fok tegenwoordig rustiger dan door de week
Ik zie eerder een gelijkmatige dalende trendquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen was het hier 's avonds best drukquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie eerder een gelijkmatige dalende trend
Apartquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet stabiel, aankomende week kan het zomaar weer anders zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen was het hier 's avonds best druk
Nee, het is in het weekend écht veel rustiger. Los vd gestaag dalende trendquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie eerder een gelijkmatige dalende trend
Hmm, ik heb het idee van niet maar ik post op doordeweekse dagen ook niet zo veel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het is in het weekend écht veel rustiger. Los vd gestaag dalende trend
Nee ik wou een open deur intrappenquote:
zo ik zit, kom net terug van avondje bij m'n schoonoudersquote:
Was het leuk?quote:Op zondag 31 mei 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo ik zit, kom net terug van avondje bij m'n schoonouders
de tijd ging wonderbaarlijk snel voorbij , was wel gezellig hoorquote:
Mooie verhalen enzo?quote:Op zondag 31 mei 2020 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de tijd ging wonderbaarlijk snel voorbij , was wel gezellig hoor
mijn schoonpa gooi je een kwartje in en hij ratelt de hele avond
Zekers!quote:
Vooral altijd goed luisteren want de beste man is ondanks 50+ jaar Nederland vaak lastig te volgenquote:
klinkt tofquote:Zekers!
Online pubquiz gedaan met fokvriendin via skype en een stream. Hadden elkaar een bierpakketje gestuurd met bieren die we uitgekozen hadden voor elkaar. Was leuk![]()
Nu zin in dansen
Hoe oud zijn zij eigenlijk tegenwoordig?quote:Op zondag 31 mei 2020 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral altijd goed luisteren want de beste man is ondanks 50+ jaar Nederland vaak lastig te volgen
[..]
klinkt tof
Koeniequote:
schoonma wordt in juli 78, schoonpa is 79, wonen in Leidschendam dus dichtbijquote:Op zondag 31 mei 2020 00:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe oud zijn zij eigenlijk tegenwoordig?![]()
En wonen ze bij jullie in de buurt?
Ja was zeker leuk, nu moe maar geen zin te gaan slapen nog
Moloquote:
zo dan best spam weerquote:Op zondag 31 mei 2020 00:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 30-05-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 268 bitterbal
02 264 UitStraling
03 197 Budapestenaar
04 195 -Miauw-
05 089 Dr_Flash
06 067 liesje1979
07 065 Koen66
08 058 LTVDK
09 055 Lospedrosa
10 040 IJsdraakje
11 037 RockNijntje
12 031 crv
13 027 mschol
14 023 Fogel
15 020 gianni61
15 020 Karzai
15 020 R-woud93
18 016 kwiwi
19 014 Whiskers2009
20 012 Molo
21 009 Bos81
21 009 Modus
23 008 InverHouse
24 007 CherryLips
24 007 FranticDJ
26 006 Amarantha
27 005 DerRabbit
28 003 goldfinger1963
28 003 Arch-Indar
30 002 clixplicity
31 001 G-Pier
31 001 scrupuleus
klik hier voor meer stats
de mijne 80 en 81 pas gewordenquote:Op zondag 31 mei 2020 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schoonma wordt in juli 78, schoonpa is 79, wonen in Leidschendam dus dichtbij
Hier was het vandaag anders schitterend weerquote:
Erfenisquote:Op zondag 31 mei 2020 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, toch een beetje de laatste speelminuten
Oh jong nogquote:Op zondag 31 mei 2020 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schoonma wordt in juli 78, schoonpa is 79, wonen in Leidschendam dus dichtbij
Kunnen jullie binnenkort weer los?quote:
quote:
quote:
Wat moet dat bruine rechts in dat biljet voorstellenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:12 schreef Koen66 het volgende:
100 triljoen Zimbabwaanse dollars voor @:dr_flash
Gefeliciteerd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop 8 juniquote:
Watermerk denk ikquote:Op zondag 31 mei 2020 01:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat moet dat bruine rechts in dat biljet voorstellen
fallus symbool?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat moet dat bruine rechts in dat biljet voorstellen
Oh dat is gelukkig al snel! Topppquote:
Gezien de tijd ligt bijna iedereen voor Pampusquote:
ik twijfel aan een gkas whiskyquote:Op zondag 31 mei 2020 01:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien de tijd ligt bijna iedereen voor Pampus
Dat is Vlaamse schrijfwijzequote:
gkas of whisky?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is Vlaamse schrijfwijze![]()
Maar gewoon doen, tenzij je er morgen vroeg uit moet
Heel de maand staat al vol geplandquote:Op zondag 31 mei 2020 01:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is gelukkig al snel! Toppp
Al feestjes in de planning?
Een nieuwe fetish, de lockdown fetishthema
tofquote:Op zondag 31 mei 2020 01:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Heel de maand staat al vol gepland
Kijk, goed bezigquote:Op zondag 31 mei 2020 01:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Heel de maand staat al vol gepland
We moeten de kassa weer vol krijgenquote:
Ja snap ik... Lastig, sowieso maar nu extraquote:Op zondag 31 mei 2020 01:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
We moeten de kassa weer vol krijgen
wisselt ook wel hoor, vaak zat is iedereen al ruimschootsquote:Op zondag 31 mei 2020 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen idee, maar hier is het vaak wel gezellig.
't Is ook niet voor niks een koffie-slowchat. 's Nachts drinken de meesten geen koffie denk ikquote:Op zondag 31 mei 2020 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wisselt ook wel hoor, vaak zat is iedereen al ruimschootsnu
ik hang ook nog in de ESF SC, die gaat nog aardig rapquote:Op zondag 31 mei 2020 01:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
't Is ook niet voor niks een koffie-slowchat. 's Nachts drinken de meesten geen koffie denk ik.
Dat is ook wel een hele gezellige slowchat jaquote:Op zondag 31 mei 2020 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hang ook nog in de ESF SC, die gaat nog aardig rap
begrijp dat DTS niet veel meer is?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is ook wel een hele gezellige slowchat ja.
Toezichthouder dat de mensen met respect met andere omgaan niet storen in een spel en dat er veilig wordt gespeeld.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik... Lastig, sowieso maar nu extra
Ik zat even te lezen. Wat is DM's in de context van jullie agenda/toko?
Ik welquote:Op zondag 31 mei 2020 01:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
't Is ook niet voor niks een koffie-slowchat. 's Nachts drinken de meesten geen koffie denk ik.
Ooooh, lang geleden dat ik je gesproken heb.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Toezichthouder dat de mensen met respect met andere omgaan niet storen in een spel en dat er veilig wordt gespeeld.
als ik nu zin zou hebben in koffie neem ik er gewoon 1quote:
Ik heb veel koffie gedronken 's nachts toen ik probeerde een spel op FOK! te winnenquote:
Op zaterdag mag alles!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nu zin zou hebben in koffie neem ik er gewoon 1
waarom verneukt Fok altijd die rare karakters in YT filmpjesquote:
Doorgaans niet neequote:Op zondag 31 mei 2020 01:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah top! Lijkt me inderdaad een voorwaarde wel, zat mensen die zich kwetsbaar opstellen enzoquote:Op zondag 31 mei 2020 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Toezichthouder dat de mensen met respect met andere omgaan niet storen in een spel en dat er veilig wordt gespeeld.
Veilig
Vertrouwen
Verstandig
Ik weet niet het dear. Zoveel rare karakters post ik niet denk ikquote:Op zondag 31 mei 2020 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom verneukt Fok altijd die rare karakters in YT filmpjes
Meestal was ik hier ook rond... 5.30 uur geloof ikquote:
Blof is al raar genoegquote:Op zondag 31 mei 2020 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet het dear. Zoveel rare karakters post ik niet denk ik.
Of misschien wel als ik YT filmpjes deel van mijn favoriete band: die zijn Zuid-Koreaans.
Midden in de nacht dat tijdstip johquote:Op zondag 31 mei 2020 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meestal was ik hier ook rond... 5.30 uur geloof ik.
Wel leuk om even koffie te drinken met andere liefhebbers.
welke jaren was dat? Nu heb je om 5:30 meestal voornamelijk Haags_Kwartiertjequote:Op zondag 31 mei 2020 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meestal was ik hier ook rond... 5.30 uur geloof ik.
Wel leuk om even koffie te drinken met andere liefhebbers.
Wat een gekke onderwerpwissel nadat je het net over Blof had zegquote:
Geen idee, 6 jaar terug? Ik weet het niet meerquote:Op zondag 31 mei 2020 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welke jaren was dat? Nu heb je om 5:30 meestal voornamelijk Haags_Kwartiertje
MPG was ook vaak wel aardig vroeg destijdsquote:Op zondag 31 mei 2020 01:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen idee, 6 jaar terug? Ik weet het niet meer.
Zo heel vaak was het ook weer niet hoor.
Is er iets Nederlandstalig wat wel in de smaak valt bij jou?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een gekke onderwerpwissel nadat je het net over Blof had zeg
Dungeon Master of Dungeon Monitorquote:Op zondag 31 mei 2020 01:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah top! Lijkt me inderdaad een voorwaarde wel, zat mensen die zich kwetsbaar opstellen enzo
Waar staat de afkorting DM voor in dit geval?
Was hij ooit donkerblauw?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG was ook vaak wel aardig vroeg destijds
Tegenwoordig is het een BDSM clubquote:Op zondag 31 mei 2020 01:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ooooh, lang geleden dat ik je gesproken heb.
Jij hebt een seksclub toch?
Je zult wel blij zijn dat je 1 juli misschien weer mag.
Nachtuil hier...quote:Op zondag 31 mei 2020 01:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Soms kun je dan de zon zien opkomen.
Mijn favoriete bezigheid!
De Kraaienquote:Op zondag 31 mei 2020 01:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is er iets Nederlandstalig wat wel in de smaak valt bij jou?
Wat een toffe bazennaamquote:Op zondag 31 mei 2020 01:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dungeon Master of Dungeon Monitor
Blijf jij in het post-Covidium ook (deels) thuiswerken denk je?quote:Op zondag 31 mei 2020 02:03 schreef Koen66 het volgende:
5:30, in normale tijden ga ik dan ook m'n bed uit, koffie drinken, ontbijtje en de auto in richting Almere
ik weet dat het prima kanquote:Op zondag 31 mei 2020 02:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijf jij in het post-Covidium ook (deels) thuiswerken denk je?
Scheelt jou wel bizar veel reistijd natuurlijk
Kun je daar zelf beetje op sturen?quote:Op zondag 31 mei 2020 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet dat het prima kanHet zal zeker vaker gaan voorkomen!
Zou mooi zijn voor de drukte op de wegen als dat algemeen meer zou gebeuren
2 dagen lijkt me ook heerlijkquote:Op zondag 31 mei 2020 02:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je daar zelf beetje op sturen?
En eens ja, hopelijk geen onnodige files en drukte meer.
Ik zou graag wel twee dagen willen thuiswerken, afhankelijk van hoe werk zich ontwikkelt qua inhoud enzo. Niet te rigide iig
Ik heb anderhalve week op mijn werkplek rondgelopen voor we thuis moesten werken. Ik wil heel graag die band gaan opbouwen met mensen, in het echtquote:Op zondag 31 mei 2020 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2 dagen lijkt me ook heerlijk
Je verliest de band met je collega's niet zoals nu, en toch wat voordelen erbij pakken
een collega verliezen in deze situatie was ook een rare ervaring. Kunnen ook maar met een erg beperkte delegatie naar de begrafenis dinsdagquote:Op zondag 31 mei 2020 02:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve week op mijn werkplek rondgelopen voor we thuis moesten werken. Ik wil heel graag die band gaan opbouwen met mensen, in het echt![]()
Mis het ook enorm. We hebben als het goed is over tijdje iets te vieren met het team, hadden het ook al over dat we elkaar even moesten omhelzen, in het echt, als dat zou kunnen![]()
Ja dat is niet te vergelijken natuurlijk, heftig en vreselijkquote:Op zondag 31 mei 2020 02:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een collega verliezen in deze situatie was ook een rare ervaring. Kunnen ook maar met een erg beperkte delegatie naar de begrafenis dinsdag
nope, behalve via email een rouwkaart niets meer vernomen. HR en de IT manager zijn er wel langsgeweest bij z'n gezin, kennelijk een erg labiele situatie daarquote:Op zondag 31 mei 2020 02:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is niet te vergelijken natuurlijk, heftig en vreselijk
Is daarvan nog duidelijk geworden voor jullie wat er daar nou gebeurd is?
Oja, Belgiëquote:Op zondag 31 mei 2020 02:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een BDSM club
Hier gaat het hopelijk 8 juni weer open.
Dan herinner ik me hem heel vaag!quote:
Ik kan ook wel een nachtmens zijnquote:Op zondag 31 mei 2020 02:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Nachtuil hier...
Ik vind dat soort tijdstippen alleen ok als ik nachtje heb doorgehaald
Maar brave bejaarde moeke hier tegenwoordig dus zeldzaamheid helaasch
Wat heeft dan meer jouw voorkeur qua muziek?quote:Op zondag 31 mei 2020 02:02 schreef Molo het volgende:
[..]
De Kraaien
Nee zou het even zo gauw niet weten. Geen hekel aan de Nederlandse taal hoor, maar echt vaak zet ik het niet op vrees ik. Kan ook nergens op komen nu van iets wat me wel kan bekoren
Dat is wel naarquote:Op zondag 31 mei 2020 02:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een collega verliezen in deze situatie was ook een rare ervaring. Kunnen ook maar met een erg beperkte delegatie naar de begrafenis dinsdag
het is dus het slachtoffer in dit filmpje:quote:Op zondag 31 mei 2020 02:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is wel naar.
Begrafenissen/crematies in deze tijden lijken me echt onmenselijk bijna.
Bizar zeg, voelt vast vreemd allemaal.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, behalve via email een rouwkaart niets meer vernomen. HR en de IT manager zijn er wel langsgeweest bij z'n gezin, kennelijk een erg labiele situatie daar
Och jeetjequote:Op zondag 31 mei 2020 02:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dus het slachtoffer in dit filmpje:
https://www.hartvannederl(...)offen-na-brand-velp/
schenen er wel wat te weten dat het niet zo lekker ging bij hem thuis, maar zo erg...........quote:
U, vrij afwisselend. Rammstein is lekker, INXS, ACDC en zut, maar ook Lady Gaga vind ik best lekker, Britney Spears op zijn tijd, Franz Ferdinand, The Cure, The Doors, Manu Chao, van alles.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oja, België.
Dat zal wel een hele opluchting zijn lijkt me.
[..]
Dan herinner ik me hem heel vaag!
[..]
Ik kan ook wel een nachtmens zijn, soms zit ik dan wat beter in een flow.
[..]
Wat heeft dan meer jouw voorkeur qua muziek?
Ja je weet natuurlijk nooit hoe het helemaal zit daarquote:Op zondag 31 mei 2020 02:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schenen er wel wat te weten dat het niet zo lekker ging bij hem thuis, maar zo erg...........
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja je weet natuurlijk nooit hoe het helemaal zit daar
Koos heeft een keer mot gehad met een collega, die de dag erop voor de trein sprong. Hij was de laatste die hem sprak. Ook bizar idee hoor.
Bleek diep depressief en niet de eerste poging. Ellende iig
Ja hij wist dat het niet aan hem lag verder, maar lullig blijft het wel jaquote:
der zijn wat meer accesoires (sneeuwschuif en grasroller) en idd bakkie trekken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh. Maar je kunt er alleen mee maaien? En een bakkie trekken denk ik.
Maar tof als je veel gras hebt, en 10x beter dan een mtd
Mquote:
@Dr_Flashquote:Op zondag 31 mei 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
wat is de juiste naam van het feestavrken Flash zodat ik hem kan taggen?P
en dan hebben ze een baas daar die het alleen maar erger maakt ipv oplost.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
op 9gag zie je veel van die filmpjes van de rellen nu in amerika. Tering wat een teringzooi
Echt verschrikkelijk. Totale chaos. . Het is zon vreemd land met al die tegenstrijdighedenquote:Op zondag 31 mei 2020 09:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan hebben ze een baas daar die het alleen maar erger maakt ipv oplost.
Ja en ik weet ook niet goed wat daar de oplossing voor is. Feit is dat die plunderingen iig belachelijk zijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk. Totale chaos. . Het is zon vreemd land met al die tegenstrijdigheden
mjaquote:Op zondag 31 mei 2020 09:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja en ik weet ook niet goed wat daar de oplossing voor is. Feit is dat die plunderingen iig belachelijk zijn.
geweld is nooit de oplossing.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjaSlopen hun eigen buurt maar misschien is het nodig? Vanaf hier oordelen in ons veilige nederland is ook wat lastig
ja of je dwingt iets af? Misschien pure wanhoop? Zie het mezelf ook niet doen maar denk dat het zon groot probleem is van die ongelijkheid dat mensen zichzelf verliezen.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
geweld is nooit de oplossing.
Ik zag winkels de fik in gaan. Lijkt me niet dat men je dan serieus gaat nemen als je een boodschap hebt.
+1quote:Op zondag 31 mei 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gefeliciteerd @:Dr_Flash![]()
![]()
![]()
Vele mooie biljetjesen mooie balkon bbq avonden toegewenst
![]()
![]()
ja ook een raar verhaalquote:Op zondag 31 mei 2020 09:42 schreef Toekito het volgende:
Advocaat Khalid Kasem beschuldigd van lekken naar crimineel Taghi
Dit vond ik ook wel een bijzondere trouwens
gisteren werd ergens op TV gevraagd waarom de omstanders niet ingrepen.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of je dwingt iets af? Misschien pure wanhoop? Zie het mezelf ook niet doen maar denk dat het zon groot probleem is van die ongelijkheid dat mensen zichzelf verliezen.
Ik weet het nietMaar vind het echt naar om te zien. Begrijp ook niet als je die foto ziet van die agent met zijn knie op de nek en hand in zijn broekzak, totale nonchalante blik dat het kan gebeuren. Daarvoor ben je toch geen agent geworden?
ja dat is ook zo'n vaag iets. Ik kende die gast alleen maar van het interview bij DWDD over Nouri.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook een raar verhaalEn hij was blijkbaar een optie voor het gaan presenteren van de wereld draait door
ja maar das toch bizar. Dat je dus moet toekijken hoe iemand zo het leven verliest en niemand van die 4 agenten vond dat ze te ver gingenquote:Op zondag 31 mei 2020 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
gisteren werd ergens op TV gevraagd waarom de omstanders niet ingrepen.
Maar denk dat dat een zeer simpele vraag is 4 gewapende witte agenten en allemaal donkere mensen. Dan moet je wel levensmoe zijn om in te grijpen. Feit dat die 3 andere agenten hun collega zelf niet ff een hoek verkochten duidt erop dat ze het met hem eens waren.
van die omstanders snap ik het wel. Ik zou ook niet ff zonder wapens een agent met wapens aanpakken.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das toch bizar. Dat je dus moet toekijken hoe iemand zo het leven verliest en niemand van die 4 agenten vond dat ze te ver gingen![]()
Echt zo onnodig geweest dit
Mja vind het echt sneu.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
van die omstanders snap ik het wel. Ik zou ook niet ff zonder wapens een agent met wapens aanpakken.
Maar die 3 andere agenten snap ik totaal niet.
Ik heb hem gisteren bij OP1 gezien, snap niet dat ze het überhaupt nog uitzenden.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja vind het echt sneu.
kan het filmpje ook niet echt zien.
ah die aflevering kijk ik nuquote:Op zondag 31 mei 2020 09:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren bij OP1 gezien, snap niet dat ze het überhaupt nog uitzenden.
Die met Roethof, advocaat van de nabestaande van Mitch, is die ik bedoel.quote:
Nou ja iemand uitnodigen met een kleur om er wat over te vertellen ofzoquote:Op zondag 31 mei 2020 09:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die met Roethof, advocaat van de nabestaande van Mitch, is die ik bedoel.
Vond ook dat ze hem de verkeerde vragen stelde maargoed. Zal aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |