Geen verstand dus van Oekraïense vrouwen die ongeveer de mooiste op aarde zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende: [..] Eerste wat ik zou denken is of zijn dochter het scheermes wel weet te vinden.
Mooi plaatjequote:
ja klopt wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen verstand dus van Oekraïense vrouwen die ongeveer de mooiste op aarde zijn?
Nou die boefjes weten me aardig goed te vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen verstand dus van Oekraïense vrouwen die ongeveer de mooiste op aarde zijn?
Mijn ex wel. Maar die was ginger en sowieso niet zo sterk behaard. Zuslief daarentegen had meer haar op haar armen dan ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste wat ik zou denken is of zijn dochter het scheermes wel weet te vinden.
Ben je net terug?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi plaatjeHier is het open water voor 's avonds net wat te ver lopen
Ja was wat aan de late kant vanavondquote:
Nee niet helemaal, nog even over een dijk gelopenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veilig binnen de bebouwde kom gebleven?
*noteert dijk*quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet helemaal, nog even over een dijk gelopenMaar werd net te snel donker voor foto's.
Dat heeft het celibaat omarmdquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw datingleven trouwens?
Oude buren in mijn ouderlijk huis waren Italianen, vrij aanwezige maar ochja mensen en die hadden een prachtige jonge dochter, had ik een keer haar haren verwijderd van haar armen want dat was echt zielig en abnormaal en goor die lange haren., werd die vader boos op mijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex wel. Maar die was ginger en sowieso niet zo sterk behaard. Zuslief daarentegen had meer haar op haar armen dan ik
Je weet dat je gewoon mee mag wandelen he en niet overal maar in de bosjes hoeft te liggen.quote:
Waarom? Waxen voor het huwelijk is niet toegestaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude buren in mijn ouderlijk huis waren Italianen, vrij aanwezige maar ochja mensen en die hadden een prachtige jonge dochter, had ik een keer haar haren verwijderd van haar armen want dat was echt zielig en abnormaal en goor die lange haren., werd die vader boos op mij
Dat maakt het minder spannendquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat je gewoon mee mag wandelen he en niet overal maar in de bosjes hoeft te liggen.
Word je nou zelf ook niet een beetje moe van al die verzonnen onzin?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude buren in mijn ouderlijk huis waren Italianen, vrij aanwezige maar ochja mensen en die hadden een prachtige jonge dochter, had ik een keer haar haren verwijderd van haar armen want dat was echt zielig en abnormaal en goor die lange haren., werd die vader boos op mij
Wat rolt daar in het struikgewas.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat je gewoon mee mag wandelen he en niet overal maar in de bosjes hoeft te liggen.
Had gisteren wel een foto van het industrieterrein, ergens heeft dat ook wel watquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veilig binnen de bebouwde kom gebleven?
hoeveel?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat te koop trouwens, bij interesse dm/pm
Hm, niet zo praktisch hier in de stadquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja als jij graag tussen al die insecten en andere beestjes wilt liggenquote:
's Nachts met al die lampjes is het net de skyline van een stadquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gisteren wel een foto van het industrieterrein, ergens heeft dat ook wel wat
[ afbeelding ]
Ik zie 1 tractor dus ik denk dat er 1 tractor te koop staaatquote:
Ja ziet er ook altijd zo mooi uit als ik vanuit Zeeland terug kom 's avonds en je dat in de verte ziet opdoemenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
's Nachts met al die lampjes is het net de skyline van een stad
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker mee rondcrossen door Den Haag
Dat heeft die tractor misschien al een keer gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker mee rondcrossen door Den Haag
Lekker rommelboertjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ziet er ook altijd zo mooi uit als ik vanuit Zeeland terug kom 's avonds en je dat in de verte ziet opdoemen
Boerin Bitterbal nog nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heeft die tractor misschien al een keer gedaan
Dits is verschrikkelijk toch met die energiemasten en die fabrieken?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gisteren wel een foto van het industrieterrein, ergens heeft dat ook wel wat
[ afbeelding ]
Toen ik jong was (13-14) woonde opa bij ons in, in een apart gedeelte van ons huis.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens op het industrieterrein mijn eerste illegale rijles gehad van mijn vader. Rondjes rijden op een parkeerterrein
Ik mijn eerste legalequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens op het industrieterrein mijn eerste illegale rijles gehad van mijn vader. Rondjes rijden op een parkeerterrein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |