quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat was een Buran (de originele) maar er zijn er meerdere gebouwd. Er bestaan er nog minimaal 2 andere die ergens in een andere hangar op Bajkonur staan: https://edition.cnn.com/s(...)e-shuttle/index.html
edit: er zijn er blijkbaar zelfs nog 3 waarvan er 1 wel in een museum staat.
Volgens mij is dat in de Vehicle Assembly Building. Grootste gebouw van 1 verdieping ter wereld: dan ga je wel galm krijgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef Nikonlover het volgende:
Tering wat een gegalm daar. Ze hadden het beter buiten kunnen doen
Met een soort van Wii remote.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
Ik zit weer de SpaceX stream te kijken! Ze zijn hem nu aan het besturen!!!!!
Ze zeiden net iets dat een bepaalde procedure iets anders was gegaan dan tijdens de training qua data op het scherm, maar was geen probleem verder.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
Ik zit weer de SpaceX stream te kijken! Ze zijn hem nu aan het besturen!!!!!
Dat is de spreeksleutelquote:
Nasa heeft toch de opdracht en geld verstrekt??quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:09 schreef 5thencounter het volgende:
Elon M is toch leading of heb ik het mis.. nix Nasa
Bij NASA zit wel een ton aan kennis!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:09 schreef 5thencounter het volgende:
Elon M is toch leading of heb ik het mis.. nix Nasa
Alle eer aan Elon dusquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nasa heeft toch de opdracht en geld verstrekt??
http://www.satflare.com/track.asp?q=CrewDragon#TOPquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dus over vijf minuten is er een kans om op het zuiden iets te zien begrijp ik?? Even kijken
ISS of Dragon9?quote:
Ik ha it net sjoen...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:17 schreef Already_in_use het volgende:
Hier was ie zojuist duidelijk te zien in Friesland.
Die was vrij duidelijk zichtbaar jaquote:
Als je goed keek zag je een wit puntje snel voorbij gaan. Daarachter in een zwart void zou 'ie moeten zijn dan.quote:
Weet ik nietquote:
Ik zag inderdaad een wit puntje snel voorbij gaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als je goed keek zag je een wit puntje snel voorbij gaan. Daarachter in een zwart void zou 'ie moeten zijn dan.
Ik ook niet, te laag denk ik. Teveel bomen bij mijquote:
Zo makkelijk komen de witten er niet meer mee weg denk ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
Minnesota.. kill the cop en get over it
Stellariumquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe kun je overigens checken welke sterren te zien zijn? Iemand linkje?
Wel gezwaaid?quote:
Nee. Dat was wat anders.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:22 schreef K21 het volgende:
Klopt het dat hij uit het zuid-westen naar noord ging? Want ik zag een klein wit stipje die kant op bewegen.
Wel 1,5 m afstand gehouden he?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gezien
Was naar het weiland gegaan hier paar honderd meter verder. Was zelfs niet de enige idioot
Nee, west naar zuid.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:22 schreef K21 het volgende:
Klopt het dat hij uit het zuiden naar noord ging? Want ik zag een klein wit stipje die kant op bewegen.
Dragon ging 5 minuten na het ISS over (rond, 23:18, boven Zuid-Frankrijk op dat moment), maar was hier niet te zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat was het ISS. De crewdragon zit boven thailand
Zal een militaire satelliet zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:22 schreef K21 het volgende:
Klopt het dat hij uit het zuiden naar noord ging? Want ik zag een klein wit stipje die kant op bewegen.
twitter:johnkrausphotos twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 23:18:26SpaceX founder and CEO Elon Musk celebrates inside the Vehicle Assembly Building following today’s successful launch of NASA astronauts Bob Behnken and Doug Hurley.
📷: Me for @SuperclusterHQ
#LaunchAmerica #SpaceX #Demo2 https://t.co/M00drJPvX0 reageer retweet
Allebei, ze zitten al ongeveer in dezelfde baan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ISS of Dragon? Ik zag iets maar wat was het
Ja klopt. Ik heb al te veel kaartjes en sites gekeken om het nog helder te zienquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, west naar zuid.
[..]
Dragon ging 5 minuten na het ISS over (rond, 23:18, boven Zuid-Frankrijk op dat moment), maar was hier niet te zien.
Ik hou het maar 10 seconden onafgebroken vol om hem te horen praten dus ik heb het niet gevolgd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:32 schreef Nikonlover het volgende:
Trump bedankt NASA maar vergeet het SpaceX teamOf heeft ie die al eerder benoemd?
Ja, daarom had ik hem ook afgezet. Beter hadden ze dat op een ander moment ingeplandquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:34 schreef heywoodu het volgende:
En nog even een verplicht nummertje over Minneapolis erin, dit is het luisteren niet waard nee. Eigenlijk een schande dat zo'n slechte spreker dit historische moment onder komt pissen
Nu dusquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:32 schreef Nikonlover het volgende:
Trump bedankt NASA maar vergeet het SpaceX teamOf heeft ie die al eerder benoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |