Niet normaal dat dat soort dingen ook allemaal mogelijk zijn, en allemaal in maar 9 minuten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:34 schreef Momo het volgende:
De booster is terug geland op aarde in Bermuda, shuttle nog in space onderweg.
Dts is doodquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:25 schreef Meridiaan het volgende:
Als dit het dodetopicspel was had ik veel punten gehad
Ja wel serieus in dit geval, een hoge NASA-pief had het over leiderschap die ze al een tijd niet meer hadden gehad, wanneer het over de ruimtevaart gaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer. Is dit sarcastisch of serieus?
Doet Trump toch nog iets goedquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wel serieus in dit geval, een hoge NASA-pief had het over leiderschap die ze al een tijd niet meer hadden gehad, wanneer het over de ruimtevaart gaat.
Ja daarom vind ik Eurovision Again-avonden zo saaiquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:25 schreef Meridiaan het volgende:
We kijken het ESF van 1991quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:25 schreef Meridiaan het volgende:
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Begreep ik al, maar eerlijk gezegd niet zo veel zin in. Heb andere muziek op, thanks!
Dat is wel een leuk kanaal om te volgen ja, bekijk die ook vaakquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:52 schreef Meridiaan het volgende:
Ik was op zoek naar smartgames, en nu stuitte ik op het volgende: Japanse puzzels. Dat zijn blijkbaar doosjes die je alleen op een specifieke volgorde kan openen, met geheime laatjes enzo. Nu heeft deze gast er tienduizend dollar aan gespendeerd en kan je gezellig meekijken hoe hij de doos aan het ontdekken is![]()
Is zijn hele kanaal vol met dat soort puzzels?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk kanaal om te volgen ja, bekijk die ook vaak
quote:"Let's have a look underneath. Ooooh, under here there's a hole. And it looks about the same size as my tool here." - Every Man Ever
Hehehequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is zijn hele kanaal vol met dat soort puzzels?
Met eronder een quote
[..]
Toffe vondst, ben ik wel een avondje mee zoet.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehehe
En ja! Zijn hele kanaal is vol met puzzels kopen en oplossen
Bij mij valt het de laatste weken best mee allemaalquote:
Dat klinkt inderdaad wel aantrekkelijk, ik word altijd schijtziek van die reclamequote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb laatst het kanaal van Lockpicking Lawyer ontdekt. Die kerel maakt allerlei sloten met het grootste gemak open.
En erg fijn: de filmpjes zijn niet veel langer dan nodig isDat je niet eerst een minuut kwijt bent met een oproep voor Skillshare en aan het eind nog een minuut voor Like & Subscribe. Hij vraagt wel om Like & Subscribe, maar doet dat keurig binnen 10 seconden
Er is ้้n kanaal waarbij ik de reclame eigenlijk altijd wel leuk vind, en dat kanaal is van Jay Foreman. Die maakt er meestal een of ander belachelijk toneelstukje of domme animatie van, wat de reclame zelf ook nog best grappig maaktquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel aantrekkelijk, ik word altijd schijtziek van die reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |