Denk de hele covid situatie. Minder motivatie voor dingen die dan blijven liggen en mij opjagen.quote:
Zo dan!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Biefstuk x1 in mijn leven gehad heb het weggeschoven naar iemand anders. Was op een feestje, Ik was jaloers op het kindermenu.
Nooit van gehoord, zo'n hybride.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja dan gebruiken we een andere techniek. Ik heb een gas bbq dus niet veel rook. Die van mij kan wel op houtskool tis zo'n hybride dingetje.
Decadente fetisjist ben je!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Wij zijn dol op biefstuk, maar het liefst dan wel van een hertje of zo!Maar een gewoon biefstukkie gaat er absoluut ook zeer zeker in hoor!
Dat is jammar. Heb je niet heel veel tijd ineens?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk de hele covid situatie. Minder motivatie voor dingen die dan blijven liggen en mij opjagen.
Charbroil gas2coal heet dat ding. Je kan er een plaat indoen die beleg je met houtskool dan draai je het gas 15 minuten aan en dan uit dan zijn die kolen helemaal door en door heet en kan je losbranden.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zo'n hybride.
Maar ook op gas kun je houtsnippers gebruiken, met zo'n metalen rookbakje.
Whehe, ach af en toe moet je jezelf wat kunnen verwennen!quote:
Ahhh niet verkeerd!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Charbroil gas2coal heet dat ding. Je kan er een plaat indoen die beleg je met houtskool dan draai je het gas 15 minuten aan en dan uit dan zijn die kolen helemaal door en door heet en kan je losbranden.
Haha maar je komt er wel mee uit de voeten of ben je ook rusteloos dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is jammar. Heb je niet heel veel tijd ineens?
Ik heb echt teveel tijd momenteel. Hele apartement op z'n kop gezet afgelopen twee weken.
Dat zijn ook de beste ballonnen. Ik heb al die dingen nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, ach af en toe moet je jezelf wat kunnen verwennen!
Met mijn verjaardag zijn we ook naar een restaurant waar we oesters, kreeft, hertenbiefstuk en champagne naar binnen gegooid hebben!Mini-ToT helemaal blij met een heliumballon daar!
Ja wel rusteloos inderdaad. Maar verzin vaak wel iets om te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha maar je komt er wel mee uit de voeten of ben je ook rusteloos dan?
Oesters en kreeft ook nog nooit gehad. Kreeft lijkt me wel lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat zijn ook de beste ballonnen. Ik heb al die dingen nog nooit gehad.
Ja ik moet ook wat dingen gaan verzinnen. Maar meestal ga ik dan in animal crossing mijn eiland weer verbouwen en raak ik helemaal in de knoop.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel rusteloos inderdaad. Maar verzin vaak wel iets om te doen.
Oesters smaken wat ziltig, en met wat citroen er op ook lekker fris.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Oesters en kreeft ook nog nooit gehad. Kreeft lijkt me wel lekker eigenlijk.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik moet ook wat dingen gaan verzinnen. Maar meestal ga ik dan in animal crossing mijn eiland weer verbouwen en raak ik helemaal in de knoop.
Ja ik moet zeggen soms laat ik het ook even rusten en ben ik helemaal klaar ermee.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat herken ik wel. Heb best veel gespeeld laatste tijd.
Maar vandaag even niet tevreden met m'n eiland. Ga morgen wel weer verder
Ja zoiets dacht ik al. Garnalen vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Oesters smaken wat ziltig, en met wat citroen er op ook lekker fris.
Kreeft smaakt wat naar garnaal, vind ik.
Maar kan soms ook heel moeilijk stoppenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen soms laat ik het ook even rusten en ben ik helemaal klaar ermee.
Ja gewoon doen wat goed voelt op het moment!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Maar kan soms ook heel moeilijk stoppen
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al. Garnalen vind ik wel lekker![]()
Ging een keer met een vriend krab eten....geen idee hoe dat werkte....was ik aan de ingewanden begonnenKwam de serveerster toch maar even uitleggen hoe dat werkte.
Ja komend weekend geloof ik?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:20 schreef Fernweh het volgende:
We krijgen wel slecht weer geloof ik? Voor niks dat bad opgezet van 4 bij 2.
Nee joh word heet komende week dacht ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:20 schreef Fernweh het volgende:
We krijgen wel slecht weer geloof ik? Voor niks dat bad opgezet van 4 bij 2.
Ook best duur als je een beetje krab zitquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ja krab smaakt best lekker, maar er zit echt amper vlees in.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook best duur als je een beetje krab zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |