Nee dat niet. Maar ik eet niet echt gezond in de lockdown veel pasta en zo.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hmm ik ga af en toe naar buiten. Maar de supermarkt is aids. Mensen hijgen in je nek. Maar het ergste van alles ze hebben bijna alle bonen behalve Aziatische rode bonen. De klootzakken.
Haha, ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Speklappie, worsie, spiesje, hamburgertje <3
Oh dat is vandaag he! Graag gedaan....fijne dag!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik eet niet echt gezond in de lockdown veel pasta en zo.
Overigens nog bedankt voor je verjaardagsboodschap in animal crossing haha.
Hahahahah verschil moet er wezen tochquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ook niet verkeerd!
Komen wij met decadente zaken als bavette en entrecote aangezet!
Ik ga liever in Duitsland boodschappen doen. Daar hijgen ze soms ook in mijn nek maar met een mondkapje op.quote:
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Speklappie, worsie, spiesje, hamburgertje <3
Nee was heerlijk !quote:
Nice!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee was heerlijk !heb echt genoten. lekkere salades erbij en stokbroodje met knoflookboter mjam
Bedankt:)quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat is vandaag he! Graag gedaan....fijne dag!![]()
![]()
Haha ja nou als je duurdere meuk er op gaat pleuren, raak je er helaas wel snel aan gewend!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahahahah verschil moet er wezen toch
Tnxquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mjam heerlijk, lekker van genieten Engine !en van de hardstyle natuurlijk
Mag ik met @Amee een keer langskomen op je eiland?quote:
Hahah ja dat is zeker waar. maar ja ik ben zoiezo niet zo van het vlees eigenlijk dus het goedkope vind ik dan ook prima als het goed klaar gemaakt wordquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou als je duurdere meuk er op gaat pleuren, raak je er helaas wel snel aan gewend!
Ja zeker lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Tnx![]()
Jaa....afgelopen uur was echt lekker!!!
Monday go fuck yourself nu
Haha okee dan!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahah ja dat is zeker waar. maar ja ik ben zoiezo niet zo van het vlees eigenlijk dus het goedkope vind ik dan ook prima als het goed klaar gemaakt word
Ik marineer zelf altijd iets van varkenshaas, kip en dat soort dingen. Of een Griekse spies of Thaise sate. Zo mals dat je denkt dat het duur is. De voorbereiding en kruiden vind ik al heel gauw uitmaken. Maar ik gril nooit vlees op zichzelf. Ik wil altijd marineren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou als je duurdere meuk er op gaat pleuren, raak je er helaas wel snel aan gewend!
Ja altijd marineren. Behalve biefstuk dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik marineer zelf altijd iets van varkenshaas, kip en dat soort dingen. Of een Griekse spies of Thaise sate. Zo mals dat je denkt dat het duur is. De voorbereiding en kruiden vind ik al heel gauw uitmaken. Maar ik gril nooit vlees op zichzelf. Ik wil altijd marineren.
Oh ja tuurlijk ik ben een beetje druk geweest deze week. Maar jullie zijn altijd welkom. Mijn eiland is ook weer in transitie maar zeker ik hoop binnenkort eens wat ontspanning te vinden. Maar het lukt me niet zo goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Mag ik met @:amee een keer langskomen op je eiland?
Overigens ben je bij mij ook welkom! Maar ben momenteel veel dingen aan het veranderen.
Okee dan!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik marineer zelf altijd iets van varkenshaas, kip en dat soort dingen. Of een Griekse spies of Thaise sate. Zo mals dat je denkt dat het duur is. De voorbereiding en kruiden vind ik al heel gauw uitmaken. Maar ik gril nooit vlees op zichzelf. Ik wil altijd marineren.
Biefstuk x1 in mijn leven gehad heb het weggeschoven naar iemand anders. Was op een feestje, Ik was jaloers op het kindermenu.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja altijd marineren. Behalve biefstuk dan.
Weet je wel hoe dat komt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk ik ben een beetje druk geweest deze week. Maar jullie zijn altijd welkom. Mijn eiland is ook weer in transitie maar zeker ik hoop binnenkort eens wat ontspanning te vinden. Maar het lukt me niet zo goed.
Ja dan gebruiken we een andere techniek. Ik heb een gas bbq dus niet veel rook. Die van mij kan wel op houtskool tis zo'n hybride dingetje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Nee het meeste vlees wat hier op de bbq gaat (althans rundvlees en varkenshaas) gaat zonder marinade of wat dan ook er op, zodat de rooksmaak er goed in trekt.
Daarna wat peper en grove zeezoutkorrels er overheen, en smullen maar!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Biefstuk x1 in mijn leven gehad heb het weggeschoven naar iemand anders. Was op een feestje, Ik was jaloers op het kindermenu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |