Ik was in paniek omdat ik per ongeluk ineens de lapo had dus ik ben blij dat je hem waardeertquote:
Geen paniekquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was in paniek omdat ik per ongeluk ineens de lapo had dus ik ben blij dat je hem waardeert.
Een mocroket, gevuld met couscous en lamsvlees, subtiel gekruid met wat ras el hanout?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:20 schreef Fogel het volgende:
Een diskroket, paneermeel van regenboogbrood?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Een mocroket, gevuld met couscous en lamsvlees, subtiel gekruid met wat ras el hanout?
Oh dat klinkt eigenlijk best lekker!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Een mocroket, gevuld met couscous en lamsvlees, subtiel gekruid met wat ras el hanout?
Die hebben we wel gedaan volgens mij, is dat in Vilnius? Maar is niet degene die ik bedoelde. Die was in Kaunas volgens mij en ging ook echt nergens heen behalve naar boven.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Ook gedaan, vond het meer een soort lift. Telt de lift in de Eiffeltoren als een funicular? Die gaat ook scheef.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Zou eten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dit is die in Vilnius ja. In Kaunas hebben we de kabelbaan met de mooiste naam ter wereld gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die hebben we wel gedaan volgens mij, is dat in Vilnius? Maar is niet degene die ik bedoelde. Die was in Kaunas volgens mij en ging ook echt nergens heen behalve naar boven.
We deden helemaal niet alles met de bolt, maar het was wel lekker makkelijk jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
weet alleen dat ik chagrijnig was omdat we alles met de Bolt deden en zo weinig lekker even liepen.
We deden bijna alles met de bolt. Maar vind het fijn dat we vanaf nu wat meer kunnen wandelen, is lekker. Serieus, ik zou gokken op 2 jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We deden helemaal niet alles met de bolt, maar het was wel lekker makkelijk jaMaar tegenwoordig zou ik wel wat meer gaan lopen ja
![]()
Hell dat is nog lang geen jaar geleden
Het was wat, 200 meter ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja jij wou zelfs per se door de stromende regen naar de Mac gaan lopen![]()
Ik ga er al best lekker mee eigenlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijg hem dinsdag terug van een collega.
Ja ik las het. Maar denk dat ik sowieso niet zo fanatiek ga worden als jij hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er al best lekker mee eigenlijk
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ok iets verder zie ik, maar dan nog, volgens de routeplanner was het een kwartiertje lopen. Ja we nemen een bolt hoor. Lol nee. En gelukkig ook maar want al lopend zagen we fantastische regenbogen.
Dit.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:39 schreef Koen66 het volgende:
Learning all the time hier, voordat jullie erover begonnen had ik nog nooit van een Kalimba gehoord
We kunnen goed reizen samen maar hebben ook regelmatig wat irritaties hoor.quote:
Ook nog maar de vraag hoe fanatiek ik ermee ga worden natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik las het. Maar denk dat ik sowieso niet zo fanatiek ga worden als jij hoor.
Wat een lambal die Flesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen goed reizen samen maar hebben ook regelmatig wat irritaties hoor.
Fles: goedemorgen, waar ben je?
Lies: in het supermarktje op de hoek
Fles kan je voor mij ook even wat eten meenemen?
Lies: je kan toch zelf ook even lopen?
Dat soort dingen. Eigenlijk vooral over lopen als ik er over nadenk.
Lol ik vind lopen gewoon fijn, heb het idee dat ik dan veel meer meekrijg dan wanneer ik in een auto zit.quote:
Ja dat heb ik ook. Maar als ik weinig tijd heb in een bepaalde stad en ze een zo'n chille OV-kaart hebben waardoor je voor weinig geld oneindig kunt reizen stap ik wel echt continu in en uit bussen, trams en metro's.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik vind lopen gewoon fijn, heb het idee dat ik dan veel meer meekrijg dan wanneer ik in een auto zit.
Wel een originele manier om dat te vertellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:42 schreef Fogel het volgende:
En over snaarinstrumenten gesproken... mijn student heeft "under pressure" van Queen op haar ukelele geleerd, en speelde dat toen we onze videochat begonnen
Ze moet eigenlijk haar masterthesis over twee weken inleveren, maar dat gaat ze niet halen, vandaar.
ik wilde in bangkok een keer naar een shoppingmall. Dacht het wel te kunnen lopen, geen zin in taxi... Dus onderweg de weg gevraagd aan locals en zij zeiden allemaal dat het niet loopbaar was , maar goed de thai doet alles op de brommert dus dacht gaat dus wel gewoonquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik vind lopen gewoon fijn, heb het idee dat ik dan veel meer meekrijg dan wanneer ik in een auto zit.
Nou ja aan de ene kant: Je staat er toch? Zo raar vind ik dit niet. Andersom zou ik met alle plezier wat voor jou meegenomen hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen goed reizen samen maar hebben ook regelmatig wat irritaties hoor.
Fles: goedemorgen, waar ben je?
Lies: in het supermarktje op de hoek
Fles kan je voor mij ook even wat eten meenemen?
Lies: je kan toch zelf ook even lopen?
Dat soort dingen. Eigenlijk vooral over lopen als ik er over nadenk.
Oh ik gebruik ook absoluut veel OV als ik aan het reizen ben hoor, ideaal in enorm grote steden enzo. En het gaat me ook echt niet om het geld want zo'n bolt (soort uber) kost in die landen geen drol. Maar ik vind buiten zijn dan gewoon fijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Maar als ik weinig tijd heb in een bepaalde stad en ze een zo'n chille OV-kaart hebben waardoor je voor weinig geld oneindig kunt reizen stap ik wel echt continu in en uit bussen, trams en metro's.
Maar als ik de tijd heb gewoon lekker lopen ja.
Dat ligt toch echt aan jezelf, je kunt overal heen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja aan de ene kant: Je staat er toch? Zo raar vind ik dit niet. Andersom zou ik met alle plezier wat voor jou meegenomen hebben.
Aan de andere kant: Ik ben nu wat meer van de loperij geworden, dus een hoop van die dingen zullen nu niet meer zo gauw gebeuren![]()
Aan nog weer een kant: ALS we tenminste van dat hoerecorona weer ergens heen mogenIk ben serieus sinds 8 maart nooit meer buiten een straal van EEN KILOMETER om mijn huis heen geweest
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wilde in bangkok een keer naar een shoppingmall. Dacht het wel te kunnen lopen, geen zin in taxi... Dus onderweg de weg gevraagd aan locals en zij zeiden allemaal dat het niet loopbaar was , maar goed de thai doet alles op de brommert dus dacht gaat dus wel gewoon
Uren later afgemat door de volle zon en slechte schoenen had ik het bereikt. was 20 km
Alleen als het essentieel is. Volgend week ga ik naar Zutphen voor de parodontoloog. Dat wordt een heus uitstapje gewoonquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jezelf, je kunt overal heen.
ja in de taxi sta je door al al dat verkeer vaak zo lang vast dat dat ook gaat irriteren. Die skytrain heb ik nog nooit genomen. schijnt nu behoorlijk goed te zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik heb me in Bangkok ook wel eens verkeken op de afstanden ja. En idd in de hitte is dat geen pretje. Maar ze hebben daar van die fijne waterbussen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wilde in bangkok een keer naar een shoppingmall. Dacht het wel te kunnen lopen, geen zin in taxi... Dus onderweg de weg gevraagd aan locals en zij zeiden allemaal dat het niet loopbaar was , maar goed de thai doet alles op de brommert dus dacht gaat dus wel gewoon
Uren later afgemat door de volle zon en slechte schoenen had ik het bereikt. was 20 km
Maar dat laatste : waaromquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja aan de ene kant: Je staat er toch? Zo raar vind ik dit niet. Andersom zou ik met alle plezier wat voor jou meegenomen hebben.
Aan de andere kant: Ik ben nu wat meer van de loperij geworden, dus een hoop van die dingen zullen nu niet meer zo gauw gebeuren![]()
Aan nog weer een kant: ALS we tenminste van dat hoerecorona weer ergens heen mogenIk ben serieus sinds 8 maart nooit meer buiten een straal van EEN KILOMETER om mijn huis heen geweest
Ik deed later ook wel steeds wat voor je meenemen maar het stak gewoon dat ik dan dacht aan wat te eten enzo scoren en jij te lui ervoor was. Maar idd, dat gaat vanaf nu beter worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ze hadden gewoon gelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is wel ook een dingetje ja. Aan locals advies vragen en het dan toch anders inschatten. Kom je eigenlijk altijd van terugOok zo'n fout die ik wel vaker maak
Zekers! Zag het al aankomen eigenlijk, maar erg origineel. Ik zei wel dat ze ook een hoofdstuk af had kunnen schijven in de tijd dat ze het nummer leerdequote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel een originele manier om dat te vertellen.
Nou waarom niet? Zo veel mogelijk thuiswerken: check. Straatjes wandelen: check. Boodschappen laten bezorgen: check. Funreisjes: Mag niet. Nou dan is dit hetquote:
Ik zat ooit eens in Zuid-Frankrijk, gingen we een dagje met de trein naar Marseille. Was wel 15 km lopen naar het station, maar hey, lekker weer en hoofdzakelijk berg af, wat gaf het. Uiteindelijk zagen we dat we de trein niet gingen halen en zijn we gaan liften. Stopte meteen de eerste autoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hadden gewoon gelijkShoppingmall was het ook niet waard :p
Wat ik zo vreselijk irritant vond in Thailand was dat ze je rustig ook een kant op sturen als ze niet weten waar je moet zijn. Ik begrijp dat het cultuur is en voor hen onbeleefd om nee te zeggen maar man, man, man als je het niet weet, zeg dan niets.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hadden gewoon gelijkShoppingmall was het ook niet waard :p
Dat is in heel veel landen wel een dingetje ja. Eigenlijk zou je op een diplomatieke manier moeten kunnen vragen "Weet je het zeker of lul je maar wat?"quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ik zo vreselijk irritant vond in Thailand was dat ze je rustig ook een kant op sturen als ze niet weten waar je moet zijn. Ik begrijp dat het cultuur is en voor hen onbeleefd om nee te zeggen maar man, man, man als je het niet weet, zeg dan niets.
Jesusbloem is dat het spul waar ze hostis van maken?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Jezus bloem nog steeds niet leverbaar bij Picnic.
Je wilde toch ook nog een middagje lekker aan het water gaan zitten? Misschien morgen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou waarom niet? Zo veel mogelijk thuiswerken: check. Straatjes wandelen: check. Boodschappen laten bezorgen: check. Funreisjes: Mag niet. Nou dan is dit het
Vrienden, collega's en familie niet nee. Ja collega's via Teams. Alleen voorbijgangers, pakketbezorgers en de boodschappenjongens.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
Heb je al die tijd ook helemaal niemand gezien, Fles?
Nee morgen komen pa en ma over de vloer. Misschien maandag. Of een andere keer. Trouwens dat is vgs mij ook nog wel binnen een kilometerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilde toch ook nog een middagje lekker aan het water gaan zitten? Misschien morgen?
Ik was gillend gek geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrienden, collega's en familie niet nee. Ja collega's via Teams. Alleen voorbijgangers, pakketbezorgers en de boodschappenjongens.
Oh ja en de kapster inmiddels.
het is idd wel druk, giateren even door de stad heen geweest, maar erg druk idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook verdomme overal druk. In Wageningen heb je een mooi park, maar ik durf er gewoon niet naartoe.
Ik ben gewoon een vrij introvert persoonquote:
Ik ook, maar het breekt me na 2+ maanden wel op.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vrij introvert persoon
Wow, respect dat je je zo streng aan de regels houdt, nog strenger dan eigenlijk nodig is.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrienden, collega's en familie niet nee. Ja collega's via Teams. Alleen voorbijgangers, pakketbezorgers en de boodschappenjongens.
Oh ja en de kapster inmiddels.
Ik zie totaal niet meer risico in de auto pakken en eens ergens anders gaan wandelen. Wat zou dat meer opleveren qua risicoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou waarom niet? Zo veel mogelijk thuiswerken: check. Straatjes wandelen: check. Boodschappen laten bezorgen: check. Funreisjes: Mag niet. Nou dan is dit het
Het probleem zit hem erin dat Fles geen auto heeft (ik ook niet, ik heb niet eens een rijbewijs) en dat je dan dus aangewezen bent op het OV en dat is dan weer niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie totaal niet meer risico in de auto pakken en eens ergens anders gaan wandelen. Wat zou dat meer opleveren qua risico
van een grasveld?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik dorst van
Kijk uit, Brand.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik dorst van
Ahhhh dan snap ik het welquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem erin dat Fles geen auto heeft (ik ook niet, ik heb niet eens een rijbewijs) en dat je dan dus aangewezen bent op het OV en dat is dan weer niet helemaal de bedoeling.
Nee. Wel een parkeerplaats trouwens. Heel bijzonder hoe de hele weeld er maar vanuit gaat dat iedereen een auto heeft eigenlijk. Zo vaak dat je als reactie op welke vervoersvraag dan ook krijgt "Pak je toch gewoon de auto?" etc. Heel bijzonderquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik dorst van
Ga je nu zelfs flexen met je pisquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Lekker, soms ruikt je eigen pis zo lekker, hebben jullie dat ook wel eens?
Ik kreeg in 1995 auto van de zaak omdat ik regelmatig zodanig vroeg in Amsterdam moest zijn dat OV minder handig was. Nooit meer zonder gezeten sindsdien.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wel een parkeerplaats trouwens. Heel bijzonder hoe de hele weeld er maar vanuit gaat dat iedereen een auto heeft eigenlijk. Zo vaak dat je als reactie op welke vervoersvraag dan ook krijgt "Pak je toch gewoon de auto?" etc. Heel bijzonder![]()
Waarschijnlijk is het zo dat als je eenmaal het gemak van een auto kent, dat je je gewoon letterlijk geen leven zonder meer kunt voorstellen.
Flexen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga je nu zelfs flexen met je pis?
Proeven een idee?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flexen?
Nee viel me gewoon op en zit nu een hele theorie erachter te bedenken waarom hij ruikt naar een goede Chablis terwijl ik gisteren geen wijn op heb
teveel in de zon gezeten?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flexen?
Nee viel me gewoon op en zit nu een hele theorie erachter te bedenken waarom hij ruikt naar een goede Chablis terwijl ik gisteren geen wijn op heb
nee dat je misschien een zonnesteek hebt opgelopenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonneurine?
Nou volgens mij reageert mijn lichaam niet echt met lekkere geuren op zon
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je misschien een zonnesteek hebt opgelopen
Vloeibare bitterballen drinkenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
was buiten aan het smelten dus ben maar even binnen gaan zitten :p
Welke ralkleur ben je nu na wekenlang klussen op je terras?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje aan mijn krokante laagje werken
KWam je buuf tot die laatste conclusie?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Ook een gratis tip voor alle lieve mensen in een prille relatie, aan je urine na de seks kun je ruiken of het goed zit met je partnerkeuze, ruikt die hemels daarna dan nog even vasthouden die hap, ruikt hij naar azijn en bedorven asperges snel wegwezen, mooi hoe de natuur werkt hè.
1006 denk ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke ralkleur ben je nu na wekenlang klussen op je terras?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
KWam je buuf tot die laatste conclusie?
Knaloranje?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1006 denk ik
https://www.benedict.be/tips/ral-kleuren
nee het neigt meer naar wat goudbruin. Vond de juiste ral kleur nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knaloranje?
Heb je je ingesmeerd met een goedkope zelfbruiner of wat?
Welke kleur zou je graag voor altijd zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het neigt meer naar wat goudbruin. Vond de juiste ral kleur niet
heb je google voorbeeld?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur zou je graag voor altijd zijn?
Ik vind olijfkleurig altijd wel mooi uit die verdomde hoek van de wereld daar maar dat vind je zelf niks toch?
Pfffoe dat valt nog niet mee, volgens mij bestaat dat alleen in mijn fantasie of zo, als ik google kom ik toch vooral uit op vrouwen met een witte huid maar een Mediterraans uiterlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je google voorbeeld?
k zou echt donker oo wel mooi vinden omdat kleuren daar echt mooi opstaan
zoiets?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfffoe dat valt nog niet mee, volgens mij bestaat dat alleen in mijn fantasie of zo, als ik google kom ik toch vooral uit op vrouwen met een witte huid maar een Mediterraans uiterlijk
Die lijkt op een getinte ETquote:
ongezonder begrijp ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lijkt op een getinte ET![]()
Maar dit komt wel erg in de buurt maar ik bedoel ongezonder, ik werd ooit versierd door een Madrileense en die zei jij hebt zo'n open fris gezicht en alle mannen in mijn stad lijken grauw en doods maar dat vind ik zelf juist mooi.
Werkt ook met lichaamsgeur.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Ook een gratis tip voor alle lieve mensen in een prille relatie, aan je urine na de seks kun je ruiken of het goed zit met je partnerkeuze, ruikt die hemels daarna dan nog even vasthouden die hap, ruikt hij naar azijn en bedorven asperges snel wegwezen, mooi hoe de natuur werkt hè.
Hier heb je helemaal gelijk aan, denk dat dat hetzelfde is maar dan hoef je slechts aan een trui te ruiken in plaats van je neus in de pispot te hangenquote:
oh getintisch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je uit Turkije, Egypte of Syrië of Italië komt maar je komt nooit in de zon zeg maar.
Jaaaaah voorbeeldje gevonden maar het is een man, Prince had dat.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
ja weet wat je bedoeld. mijn tante kan dat heel erg hebben idd. Toch wat gebruind maar wat grijzig
Nou ja, dat dusquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je helemaal gelijk aan, denk dat dat hetzelfde is maar dan hoef je slechts aan een trui te ruiken in plaats van je neus in de pispot te hangen
wat was zijn afkomst? vond dat sowieso een eng mannetjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaah voorbeeldje gevonden maar het is een man, Prince had dat.
Serieus?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Lijkt me een iets handigere manier.
Heeft trouwens te maken met familie zijn of niet, toch? Heel kort door de bocht: als je iemand lekker vindt ruiken weet je zeker dat diegene geen familie van je is en kun je veilig kindjes maken en is de natuur blij.
Yep vrij rare man ja, licht uitgevallen neger denk ik zo met Arische gezichtstrekken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat was zijn afkomst? vond dat sowieso een eng mannetje
aantrekkingkracht werkt ook met feromomen. onbewust ruik je een geur wat maakt dat je de ander aantrekkelijk vindtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Nou ja zou me niets verbazen want bijna alles is gewoon biologie als je het uitkleed en analyseert.
Ik heb wel eens een vrouw die ik qua uiterlijk echt wel lekker en knap vond maar daar zat een vreemde geur omheen "afgewezen"
Weet ook vrij zeker dat ze geen zus of nichtje van me was
Het Israëlische type bedoel je?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaah voorbeeldje gevonden maar het is een man, Prince had dat.
Zijn ouders waren van Afro-Amerikaanse (vader) en Aziatisch-Amerikaanse (moeder) afkomsquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep vrij rare man ja, licht uitgevallen neger denk ik zo met Arische gezichtstrekken.
van wikiquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep vrij rare man ja, licht uitgevallen neger denk ik zo met Arische gezichtstrekken.
die zijn zo fucking divers. Wel altijd mooi kleurtje jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het Israëlische type bedoel je?
https://www.instagram.com/p/B5z8bdJBGXp/?igshid=2i8v7gl1oi31
Zullen we een keer onderbroeken heen en weer sturen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aantrekkingkracht werkt ook met feromomen. onbewust ruik je een geur wat maakt dat je de ander aantrekkelijk vindt
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een keer onderbroeken heen en weer sturen?
Ik kom weer op een awkward moment binnenvallen zie ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een keer onderbroeken heen en weer sturen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom weer op een awkward moment binnenvallen zie ik.
Die neuzenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het Israëlische type bedoel je?
https://www.instagram.com/p/B5z8bdJBGXp/?igshid=2i8v7gl1oi31
Kut de politiequote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom weer op een awkward moment binnenvallen zie ik.
Gelukkig heb ik voor dit soort gevallen altijd lekkere hondenkoekjes bij en ik ben goed met dieren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb Loesje, de agressieve dorpsspeurhond, al uit haar hok gehaald voor onderzoek
*klik hier om te sniffen aan haar ondergoed voordat je verder gaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wat zijn voor de toekomst. Dat je op je tinderprofiel je geur kan toevoegen
Lekker, elke seconde een andere geurquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wat zijn voor de toekomst. Dat je op je tinderprofiel je geur kan toevoegen
nou weet je hoeveel nutteloze dates je dat misschien bespaartquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*klik hier om te sniffen aan haar ondergoed voordat je verder gaat.
Ja die neus krijg je voor niks bij die kleurquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die neuzen![]()
En die houding![]()
Maar qua kleur ja
Een op zich goed uitziende Rus die ruikt naar oud gras en Wodka en dekbed.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben ook vaak als Israëlische ingeschat
Daarom mijn simpele oplossing, onderbroek heen en weer sturen voor het eerste afspraakje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou weet je hoeveel nutteloze dates je dat misschien bespaart
Klopt niet, ik heb meestal gewoon zwarte boxers.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom mijn simpele oplossing, onderbroek heen en weer sturen voor het eerste afspraakje.
Mannen met veelkleurig ondergoed zijn goed in bed heb ik ooit gelezen, weer een gratis tip van de dorpspsycholoog
Veiligheid voor alles.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt niet, ik heb meestal gewoon zwarte boxers.
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze goed zijn in bed zijn vaak erg slecht in bed.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt niet, ik heb meestal gewoon zwarte boxers.
Ik zeg ook dat ik slecht ben in bed.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze goed zijn in bed zijn vaak erg slecht in bed.
Trouwens vrouwen die dit zeggen hebben vaak 100+ bedpartners gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze goed zijn in bed zijn vaak erg slecht in bed.
Mijn mening is slechts gebaseerd op de honderden vrouwen die ik heb mogen beminnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
afgelikte boterhamquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn mening is slechts gebaseerd op de honderden vrouwen die ik heb mogen beminnen.
Hmm nee dat is niet mijn ervaring met die uitspraak.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trouwens vrouwen die dit zeggen hebben vaak 100+ bedpartners gehad
Komt nog wel als je volwassen bentquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm nee dat is niet mijn ervaring met die uitspraak.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lust je best, mits er hagelslag op zit
ik heb er nog geen 1 gezien? Wel vette beestjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Ligt het aan mij of is er dit jaar een overschot aan libelle's?
je bent er snel bijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 30 mei 2020
Positief geteste personen
46.257* (+131)
Ziekenhuisopnames 11.727
(+5)
Overleden personen
5.951** (+20)
Ja prachtige beestjes maar mijn kat vind ze vooral erg smakelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er nog geen 1 gezien? Wel vette beestjes.
misschien dat ik ze daarom niet zie omdat die ze allemaal opvreetquote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja prachtige beestjes maar mijn kat vind ze vooral erg smakelijk.
Daar heb je wel kans van ja. In ieder geval de besmettingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
als vanaf 1 juni iedereen zich mag laten testen zal het wel flink oplopen
das raar toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
De ziekenhuisopnames zijn al weken vrijwel nul
Misschien ja. 200 nieuwe besmettingen per dag. Maar vrijwel niemand wordt er meer zo ziek dat ie het ziekenhuis in moet.quote:
zou interessant zijn om dan ook meer te weten over de groep mensen die dan besmet raakt. Of dat dan jongere zijn ofzoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien ja. 200 nieuwe besmettingen per dag. Maar vrijwel niemand wordt er meer zo ziek dat ie het ziekenhuis in moet.
Moest van een ex ooit libellen gaan vangen langs een beschermd deel van De Dommel met een vlindernetje want die waren zo mooi blauwzwart, had er een paar gevangen uiteraard, dankbare blik en toen liet ik ze los boven de tuinvijver en heb ze daarna nooit meer terug gezien, heb een wijntje gepakt en zat de hele middag te denken het is maar goed dat je mooie borsten hebt.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien dat ik ze daarom niet zie omdat die ze allemaal opvreet
Ja geen idee.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou interessant zijn om dan ook meer te weten over de groep mensen die dan besmet raakt. Of dat dan jongere zijn ofzo
Prima hoor, ben blij dat ik nog wat jeugdige jaren te gaan heb!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt nog wel als je volwassen bent
jaloersquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Prima hoor, ben blij dat ik nog wat jeugdige jaren te gaan heb!
Never grow old.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Prima hoor, ben blij dat ik nog wat jeugdige jaren te gaan heb!
succesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie route uitgestippeld. Ik ga weer wandelen
Love handles erbij eten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook niet voor iedereen
Het is airfryert tijd denk ik
denk dat je wel kan raden wat ik zou adviserenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit in dubio, buufje nog even aanhouden want ze is prachtig en lekker maar ik moet nooit lachen om haar en als ik op mijn praatstoel zit dan kijkt ze me aan als een goudvis, dat is toch ook niets eigenlijk?
Voelt ook niet eerlijk tegenover haar.
Yep maar goed is zo'n knappe vrouw ook niet wat waard, voel me wel trots ergens, die emotie is toch ook wat waard als ik alleen naar mezelf kijk of ben ik gewoon raar?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je wel kan raden wat ik zou adviseren
vind het nogal oppervlakkig tenzij het puur een scharrel is waar alleen sex mee hebt. maar als je daarnaast ook tijd met haar doorbrengt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar goed is zo'n knappe vrouw ook niet wat waard, voel me wel trots ergens, die emotie is toch ook wat waard als ik alleen naar mezelf kijk of ben ik gewoon raar?
Muziek moet ik haar aan het handje nemen als een soort mentor en ze geniet daarvan en leuk dat je het zegt want muziek ik nogal een belangrijk iets voor mij, sta ermee op en ga ermee slapen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
misschien matchen jullie wel op andere onderwerpen?
Mijn stiefmoeder keek ook regelmatig als goudvis naar mijn vader maar bv met muziek kwam het wel redelijk overeen
ja nja naar mijn idee is het niet genoeg als dat het enige is. :pquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muziek moet ik haar aan het handje nemen als een soort mentor en ze geniet daarvan en leuk dat je het zegt want muziek ik nogal een belangrijk iets voor mij, sta ermee op en ga ermee slapen.
Ooh ja maar seks is niet zo heel belangrijk hoor, nou ja ik geniet wel van haar perfecte lichaam en haar reactie op mijn gestuntel maar heb haar wel graag om me heen, soms.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het nogal oppervlakkig tenzij het puur een scharrel is waar alleen sex mee hebt. maar als je daarnaast ook tijd met haar doorbrengt?
Ok, dankjewelquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nja naar mijn idee is het niet genoeg als dat het enige is. :p
maar je moet nooit lachen om haar en ze kijkt je aan als een goudvis?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh ja maar seks is niet zo heel belangrijk hoor, nou ja ik geniet wel van haar perfecte lichaam en haar reactie op mijn gestuntel maar heb haar wel graag om me heen, soms.
zie geile rupsen niet echt langsfladderen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlinders zijn best lastig te onderscheiden van geile rupsen soms.
Ja dat heb ik dus ook, om elkaar kunnen lachen is toch wel de olie in de motor, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
sowieso is niet grappig echt geen optie. Das misschien wel het eerste waar ik op let in een gesprek bv op tinder
vind ik wel. maar sommige mensen geven daar wel minder omquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, om elkaar kunnen lachen is toch wel de olie in de motor, toch?
MI van een handvol rupsen gooien, vlieg jongens, vlieg.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie geile rupsen niet echt langsfladderen?
HAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit in dubio, buufje nog even aanhouden want ze is prachtig en lekker maar ik moet nooit lachen om haar en als ik op mijn praatstoel zit dan kijkt ze me aan als een goudvis, dat is toch ook niets eigenlijk?
Voelt ook niet eerlijk tegenover haar.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI van een handvol rupsen gooien, vlieg jongens, vlieg.
Hallowwquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Miauw
Ja kom hierheen dan, gaan we dansen en daarna kook ik?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Sinds wanneer heb jij een lekkere buuf dan?
Haha nee jong. Ik zat net heerlijk op mijn balkon maar toen kwamen de schijtduiven.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kom hierheen dan, gaan we dansen en daarna kook ik?
Duiven zijn wel een beetje de aubergines van de dierenwereld.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee jong. Ik zat net heerlijk op mijn balkon maar toen kwamen de schijtduiven.
Heb je je weg laten jagen door een paar duiven?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee jong. Ik zat net heerlijk op mijn balkon maar toen kwamen de schijtduiven.
Hmm nee daarvoor zijn ze te aanwezig, die eigenschap heeft aubergine niet echtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duiven zijn wel een beetje de aubergines van de dierenwereld.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm nee daarvoor zijn ze te aanwezig, die eigenschap heeft aubergine niet echt![]()
Ik vind ze eerder ehmmm even denken...
Haha nee niet door de duiven, wel door hun schijterijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je weg laten jagen door een paar duiven?
Jaaaa alles rustig.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee niet door de duiven, wel door hun schijterij![]()
Ze hebben een casa op het dak gebouwd geloof ik.
Hoe is het?
Hoeeeequote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaa alles rustig.
ik geef die duiven hier geen kans.
Hoeeeequote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:27 schreef bitterbal het volgende:
het is hier vandaag echt extreem rustig. buren niet thuis, vogeltjes. gene sirenes of heli's
weet niet meer waar je woont? Emmen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoeeee![]()
Het is hier eigenlijk altijd druk! Vannacht stond er iemand tegen het politiebureau te schoppen en te tieren en gisterochtend hetzelfde verhaal.
Ik moet echt verhuizen
Zou gewoon proberen, living on the edgequote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zon 12 volt transformator binnen van het merk garden lights. Weten jullie of dat 12 volt universeel is met de aansluiting?
Oja, als dat eens zou kunnen...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er achter aan rennen zodra ze n de buurt komen
Kloptquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet meer waar je woont? Emmen?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, als dat eens zou kunnen...
Ze zitten hier dus op het dak waar we niet bij kunnen.
[..]
Klopt
hmm das vervelend jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, als dat eens zou kunnen...
Ze zitten hier dus op het dak waar we niet bij kunnen.
[..]
Klopt
bedankt voor dit waardevolle adviesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou gewoon proberen, living on the edge
Moet nu denken aan vliegend ongedierte en dan komen we inderdaad wel weer uit bij de duivenquote:
zijn ratten onder de vogelsquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet nu denken aan vliegend ongedierte en dan komen we inderdaad wel weer uit bij de duiven
Ik mis af en toe blijkbaar watquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh graag gedaan
Is al oud.
Geinige muziek wel.
gewone. Bedoel of ik ook 12 volt verlichting van andere merken er op kan aansluiten of dat het alleen van garden lights moet zijnquote:
Zijn het halogeensquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewone. Bedoel of ik ook 12 volt verlichting van andere merken er op kan aansluiten of dat het alleen van garden lights moet zijn
Gelukkig ben ik hilarischquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
sowieso is niet grappig echt geen optie. Das misschien wel het eerste waar ik op let in een gesprek bv op tinder
Ja die band idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Vond ik ook zo "lullig" en pijnlijk aan die Bataclan aanslag, omdat dat mijn mensen zijn
kijk hier heb je die lampen. Die sluit je met een plug aan op de transformator.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Led is dc. Gewone lampjes AC.
Leds soms met een leddriver.
Zal je in dit geval tegen vallen denk ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en het volk waar erop af komt.
Wil je een basis cursus lbo zwakstroom?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk hier heb je die lampen. Die sluit je met een plug aan op de transformator.
https://www.garden-lights-kopen.nl/wandlampen
Nu weet ik niet of de andere 12 volt lampen met zon plug van een ander merk dezelfde plug hebben
Niet!!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zal je in dit geval tegen vallen denk ik![]()
Huismoekes to the max.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil je een basis cursus lbo zwakstroom?
Ik was er toch ookquote:
nee ik wil weten of de plug van andere merken gelijk is aan die van garden lightsquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil je een basis cursus lbo zwakstroom?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was er toch ook![]()
Ok, huismoekes is overdreven maar het is niet wat je denkt
Vind deze You And Me toch een stuk leukerquote:
Brrrr rijperquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Geen stoere iets rijpere mensen die de wereld nog steeds willen verbeteren?
Op het plaatje zie je een trafo 12V AC.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
kan deze op de garden light?
https://www.lampentotaal.nl/design-wandspot-amalfi-33059
Ook leuk!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind deze You And Me toch een stuk leuker
Ik ben niet GroenLinks, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Brrrr rijper![]()
Wel veel Groenlinksigen daar volgens mij.
ja de trafo heb ik alquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op het plaatje zie je een trafo 12V AC.
Dus denk het wel. Trafo krijg je erbij he
Fascinerend ja die strakke blauwe broek en zijn blikquote:
Gewoon kopen en dan kijk je wat de waarde is,quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de trafo heb ik almaar zoek eigenlijk zon tl balk model
heb er nu 1 van 60 watquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon kopen en dan kijk je wat de waarde is,
12V dc of AC en koop je die voeding.
Je kunt ook steeds koppelen door een grotere trafo te nemen, dan heb je er maar ergens een nodig.
Fles rode wijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
*Utti zet KC & The Sunhsine band nog een keer op en loopt snel heen en weer naar de keukenkast voor een nieuw pakje bastogekoekjes.
Heb ik echt nog nooit op, proef je dan ook afzonderlijke garnalen?quote:
Hoevaak proef je een mals stukje biefstuk in een rundvleeskroket?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit op, proef je dan ook afzonderlijke garnalen?
Ik bedoel dat je af en toe zo'n knapperig garnalenlichaampje in je mond hebt?
Kut de menagerie begint door elkaar te lopenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fles rode wijn!
De bastognekoekjes zijn voor de kikker
Nee joh, is gewoon fijngemalen. Beetje chunky net als een normale kroket.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit op, proef je dan ook afzonderlijke garnalen?
Ik bedoel dat je af en toe zo'n knapperig garnalenlichaampje in je mond hebt?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoevaak proef je een mals stukje biefstuk in een rundvleeskroket?
Niet letterlijk hoop ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kut de menagerie begint door elkaar te lopen
Dat is koe-afval toch een kroket, net als een bitterbal?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoevaak proef je een mals stukje biefstuk in een rundvleeskroket?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is koe-afval toch een kroket, net als een bitterbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |