Ik was in paniek omdat ik per ongeluk ineens de lapo had dus ik ben blij dat je hem waardeertquote:
Geen paniekquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was in paniek omdat ik per ongeluk ineens de lapo had dus ik ben blij dat je hem waardeert.
Een mocroket, gevuld met couscous en lamsvlees, subtiel gekruid met wat ras el hanout?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:20 schreef Fogel het volgende:
Een diskroket, paneermeel van regenboogbrood?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Een mocroket, gevuld met couscous en lamsvlees, subtiel gekruid met wat ras el hanout?
Oh dat klinkt eigenlijk best lekker!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Een mocroket, gevuld met couscous en lamsvlees, subtiel gekruid met wat ras el hanout?
Die hebben we wel gedaan volgens mij, is dat in Vilnius? Maar is niet degene die ik bedoelde. Die was in Kaunas volgens mij en ging ook echt nergens heen behalve naar boven.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Ook gedaan, vond het meer een soort lift. Telt de lift in de Eiffeltoren als een funicular? Die gaat ook scheef.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Zou eten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dit is die in Vilnius ja. In Kaunas hebben we de kabelbaan met de mooiste naam ter wereld gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die hebben we wel gedaan volgens mij, is dat in Vilnius? Maar is niet degene die ik bedoelde. Die was in Kaunas volgens mij en ging ook echt nergens heen behalve naar boven.
We deden helemaal niet alles met de bolt, maar het was wel lekker makkelijk jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
weet alleen dat ik chagrijnig was omdat we alles met de Bolt deden en zo weinig lekker even liepen.
We deden bijna alles met de bolt. Maar vind het fijn dat we vanaf nu wat meer kunnen wandelen, is lekker. Serieus, ik zou gokken op 2 jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We deden helemaal niet alles met de bolt, maar het was wel lekker makkelijk jaMaar tegenwoordig zou ik wel wat meer gaan lopen ja
![]()
Hell dat is nog lang geen jaar geleden
Het was wat, 200 meter ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja jij wou zelfs per se door de stromende regen naar de Mac gaan lopen![]()
Ik ga er al best lekker mee eigenlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijg hem dinsdag terug van een collega.
Ja ik las het. Maar denk dat ik sowieso niet zo fanatiek ga worden als jij hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er al best lekker mee eigenlijk
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ok iets verder zie ik, maar dan nog, volgens de routeplanner was het een kwartiertje lopen. Ja we nemen een bolt hoor. Lol nee. En gelukkig ook maar want al lopend zagen we fantastische regenbogen.
Dit.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:39 schreef Koen66 het volgende:
Learning all the time hier, voordat jullie erover begonnen had ik nog nooit van een Kalimba gehoord
We kunnen goed reizen samen maar hebben ook regelmatig wat irritaties hoor.quote:
Ook nog maar de vraag hoe fanatiek ik ermee ga worden natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik las het. Maar denk dat ik sowieso niet zo fanatiek ga worden als jij hoor.
Wat een lambal die Flesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen goed reizen samen maar hebben ook regelmatig wat irritaties hoor.
Fles: goedemorgen, waar ben je?
Lies: in het supermarktje op de hoek
Fles kan je voor mij ook even wat eten meenemen?
Lies: je kan toch zelf ook even lopen?
Dat soort dingen. Eigenlijk vooral over lopen als ik er over nadenk.
Lol ik vind lopen gewoon fijn, heb het idee dat ik dan veel meer meekrijg dan wanneer ik in een auto zit.quote:
Ja dat heb ik ook. Maar als ik weinig tijd heb in een bepaalde stad en ze een zo'n chille OV-kaart hebben waardoor je voor weinig geld oneindig kunt reizen stap ik wel echt continu in en uit bussen, trams en metro's.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik vind lopen gewoon fijn, heb het idee dat ik dan veel meer meekrijg dan wanneer ik in een auto zit.
Wel een originele manier om dat te vertellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:42 schreef Fogel het volgende:
En over snaarinstrumenten gesproken... mijn student heeft "under pressure" van Queen op haar ukelele geleerd, en speelde dat toen we onze videochat begonnen
Ze moet eigenlijk haar masterthesis over twee weken inleveren, maar dat gaat ze niet halen, vandaar.
ik wilde in bangkok een keer naar een shoppingmall. Dacht het wel te kunnen lopen, geen zin in taxi... Dus onderweg de weg gevraagd aan locals en zij zeiden allemaal dat het niet loopbaar was , maar goed de thai doet alles op de brommert dus dacht gaat dus wel gewoonquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik vind lopen gewoon fijn, heb het idee dat ik dan veel meer meekrijg dan wanneer ik in een auto zit.
Nou ja aan de ene kant: Je staat er toch? Zo raar vind ik dit niet. Andersom zou ik met alle plezier wat voor jou meegenomen hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen goed reizen samen maar hebben ook regelmatig wat irritaties hoor.
Fles: goedemorgen, waar ben je?
Lies: in het supermarktje op de hoek
Fles kan je voor mij ook even wat eten meenemen?
Lies: je kan toch zelf ook even lopen?
Dat soort dingen. Eigenlijk vooral over lopen als ik er over nadenk.
Oh ik gebruik ook absoluut veel OV als ik aan het reizen ben hoor, ideaal in enorm grote steden enzo. En het gaat me ook echt niet om het geld want zo'n bolt (soort uber) kost in die landen geen drol. Maar ik vind buiten zijn dan gewoon fijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Maar als ik weinig tijd heb in een bepaalde stad en ze een zo'n chille OV-kaart hebben waardoor je voor weinig geld oneindig kunt reizen stap ik wel echt continu in en uit bussen, trams en metro's.
Maar als ik de tijd heb gewoon lekker lopen ja.
Dat ligt toch echt aan jezelf, je kunt overal heen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja aan de ene kant: Je staat er toch? Zo raar vind ik dit niet. Andersom zou ik met alle plezier wat voor jou meegenomen hebben.
Aan de andere kant: Ik ben nu wat meer van de loperij geworden, dus een hoop van die dingen zullen nu niet meer zo gauw gebeuren![]()
Aan nog weer een kant: ALS we tenminste van dat hoerecorona weer ergens heen mogenIk ben serieus sinds 8 maart nooit meer buiten een straal van EEN KILOMETER om mijn huis heen geweest
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wilde in bangkok een keer naar een shoppingmall. Dacht het wel te kunnen lopen, geen zin in taxi... Dus onderweg de weg gevraagd aan locals en zij zeiden allemaal dat het niet loopbaar was , maar goed de thai doet alles op de brommert dus dacht gaat dus wel gewoon
Uren later afgemat door de volle zon en slechte schoenen had ik het bereikt. was 20 km
Alleen als het essentieel is. Volgend week ga ik naar Zutphen voor de parodontoloog. Dat wordt een heus uitstapje gewoonquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jezelf, je kunt overal heen.
ja in de taxi sta je door al al dat verkeer vaak zo lang vast dat dat ook gaat irriteren. Die skytrain heb ik nog nooit genomen. schijnt nu behoorlijk goed te zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik heb me in Bangkok ook wel eens verkeken op de afstanden ja. En idd in de hitte is dat geen pretje. Maar ze hebben daar van die fijne waterbussen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wilde in bangkok een keer naar een shoppingmall. Dacht het wel te kunnen lopen, geen zin in taxi... Dus onderweg de weg gevraagd aan locals en zij zeiden allemaal dat het niet loopbaar was , maar goed de thai doet alles op de brommert dus dacht gaat dus wel gewoon
Uren later afgemat door de volle zon en slechte schoenen had ik het bereikt. was 20 km
Maar dat laatste : waaromquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja aan de ene kant: Je staat er toch? Zo raar vind ik dit niet. Andersom zou ik met alle plezier wat voor jou meegenomen hebben.
Aan de andere kant: Ik ben nu wat meer van de loperij geworden, dus een hoop van die dingen zullen nu niet meer zo gauw gebeuren![]()
Aan nog weer een kant: ALS we tenminste van dat hoerecorona weer ergens heen mogenIk ben serieus sinds 8 maart nooit meer buiten een straal van EEN KILOMETER om mijn huis heen geweest
Ik deed later ook wel steeds wat voor je meenemen maar het stak gewoon dat ik dan dacht aan wat te eten enzo scoren en jij te lui ervoor was. Maar idd, dat gaat vanaf nu beter worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ze hadden gewoon gelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is wel ook een dingetje ja. Aan locals advies vragen en het dan toch anders inschatten. Kom je eigenlijk altijd van terugOok zo'n fout die ik wel vaker maak
Zekers! Zag het al aankomen eigenlijk, maar erg origineel. Ik zei wel dat ze ook een hoofdstuk af had kunnen schijven in de tijd dat ze het nummer leerdequote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel een originele manier om dat te vertellen.
Nou waarom niet? Zo veel mogelijk thuiswerken: check. Straatjes wandelen: check. Boodschappen laten bezorgen: check. Funreisjes: Mag niet. Nou dan is dit hetquote:
Ik zat ooit eens in Zuid-Frankrijk, gingen we een dagje met de trein naar Marseille. Was wel 15 km lopen naar het station, maar hey, lekker weer en hoofdzakelijk berg af, wat gaf het. Uiteindelijk zagen we dat we de trein niet gingen halen en zijn we gaan liften. Stopte meteen de eerste autoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hadden gewoon gelijkShoppingmall was het ook niet waard :p
Wat ik zo vreselijk irritant vond in Thailand was dat ze je rustig ook een kant op sturen als ze niet weten waar je moet zijn. Ik begrijp dat het cultuur is en voor hen onbeleefd om nee te zeggen maar man, man, man als je het niet weet, zeg dan niets.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hadden gewoon gelijkShoppingmall was het ook niet waard :p
Dat is in heel veel landen wel een dingetje ja. Eigenlijk zou je op een diplomatieke manier moeten kunnen vragen "Weet je het zeker of lul je maar wat?"quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ik zo vreselijk irritant vond in Thailand was dat ze je rustig ook een kant op sturen als ze niet weten waar je moet zijn. Ik begrijp dat het cultuur is en voor hen onbeleefd om nee te zeggen maar man, man, man als je het niet weet, zeg dan niets.
Jesusbloem is dat het spul waar ze hostis van maken?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Jezus bloem nog steeds niet leverbaar bij Picnic.
Je wilde toch ook nog een middagje lekker aan het water gaan zitten? Misschien morgen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou waarom niet? Zo veel mogelijk thuiswerken: check. Straatjes wandelen: check. Boodschappen laten bezorgen: check. Funreisjes: Mag niet. Nou dan is dit het
Vrienden, collega's en familie niet nee. Ja collega's via Teams. Alleen voorbijgangers, pakketbezorgers en de boodschappenjongens.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:56 schreef RockNijntje het volgende:
Heb je al die tijd ook helemaal niemand gezien, Fles?
Nee morgen komen pa en ma over de vloer. Misschien maandag. Of een andere keer. Trouwens dat is vgs mij ook nog wel binnen een kilometerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilde toch ook nog een middagje lekker aan het water gaan zitten? Misschien morgen?
Ik was gillend gek geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrienden, collega's en familie niet nee. Ja collega's via Teams. Alleen voorbijgangers, pakketbezorgers en de boodschappenjongens.
Oh ja en de kapster inmiddels.
het is idd wel druk, giateren even door de stad heen geweest, maar erg druk idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook verdomme overal druk. In Wageningen heb je een mooi park, maar ik durf er gewoon niet naartoe.
Ik ben gewoon een vrij introvert persoonquote:
Ik ook, maar het breekt me na 2+ maanden wel op.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vrij introvert persoon
Wow, respect dat je je zo streng aan de regels houdt, nog strenger dan eigenlijk nodig is.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrienden, collega's en familie niet nee. Ja collega's via Teams. Alleen voorbijgangers, pakketbezorgers en de boodschappenjongens.
Oh ja en de kapster inmiddels.
Ik zie totaal niet meer risico in de auto pakken en eens ergens anders gaan wandelen. Wat zou dat meer opleveren qua risicoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou waarom niet? Zo veel mogelijk thuiswerken: check. Straatjes wandelen: check. Boodschappen laten bezorgen: check. Funreisjes: Mag niet. Nou dan is dit het
Het probleem zit hem erin dat Fles geen auto heeft (ik ook niet, ik heb niet eens een rijbewijs) en dat je dan dus aangewezen bent op het OV en dat is dan weer niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie totaal niet meer risico in de auto pakken en eens ergens anders gaan wandelen. Wat zou dat meer opleveren qua risico
van een grasveld?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik dorst van
Kijk uit, Brand.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik dorst van
Ahhhh dan snap ik het welquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem erin dat Fles geen auto heeft (ik ook niet, ik heb niet eens een rijbewijs) en dat je dan dus aangewezen bent op het OV en dat is dan weer niet helemaal de bedoeling.
Nee. Wel een parkeerplaats trouwens. Heel bijzonder hoe de hele weeld er maar vanuit gaat dat iedereen een auto heeft eigenlijk. Zo vaak dat je als reactie op welke vervoersvraag dan ook krijgt "Pak je toch gewoon de auto?" etc. Heel bijzonderquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Hier krijg ik dorst van
Ga je nu zelfs flexen met je pisquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Lekker, soms ruikt je eigen pis zo lekker, hebben jullie dat ook wel eens?
Ik kreeg in 1995 auto van de zaak omdat ik regelmatig zodanig vroeg in Amsterdam moest zijn dat OV minder handig was. Nooit meer zonder gezeten sindsdien.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wel een parkeerplaats trouwens. Heel bijzonder hoe de hele weeld er maar vanuit gaat dat iedereen een auto heeft eigenlijk. Zo vaak dat je als reactie op welke vervoersvraag dan ook krijgt "Pak je toch gewoon de auto?" etc. Heel bijzonder![]()
Waarschijnlijk is het zo dat als je eenmaal het gemak van een auto kent, dat je je gewoon letterlijk geen leven zonder meer kunt voorstellen.
Flexen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga je nu zelfs flexen met je pis?
Proeven een idee?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flexen?
Nee viel me gewoon op en zit nu een hele theorie erachter te bedenken waarom hij ruikt naar een goede Chablis terwijl ik gisteren geen wijn op heb
teveel in de zon gezeten?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flexen?
Nee viel me gewoon op en zit nu een hele theorie erachter te bedenken waarom hij ruikt naar een goede Chablis terwijl ik gisteren geen wijn op heb
nee dat je misschien een zonnesteek hebt opgelopenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonneurine?
Nou volgens mij reageert mijn lichaam niet echt met lekkere geuren op zon
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je misschien een zonnesteek hebt opgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |