Ik was in paniek omdat ik per ongeluk ineens de lapo had dus ik ben blij dat je hem waardeertquote:
Geen paniekquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was in paniek omdat ik per ongeluk ineens de lapo had dus ik ben blij dat je hem waardeert.
Een mocroket, gevuld met couscous en lamsvlees, subtiel gekruid met wat ras el hanout?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:20 schreef Fogel het volgende:
Een diskroket, paneermeel van regenboogbrood?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Een mocroket, gevuld met couscous en lamsvlees, subtiel gekruid met wat ras el hanout?
Oh dat klinkt eigenlijk best lekker!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Een mocroket, gevuld met couscous en lamsvlees, subtiel gekruid met wat ras el hanout?
Die hebben we wel gedaan volgens mij, is dat in Vilnius? Maar is niet degene die ik bedoelde. Die was in Kaunas volgens mij en ging ook echt nergens heen behalve naar boven.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Ook gedaan, vond het meer een soort lift. Telt de lift in de Eiffeltoren als een funicular? Die gaat ook scheef.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Zou eten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:22 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dit is die in Vilnius ja. In Kaunas hebben we de kabelbaan met de mooiste naam ter wereld gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die hebben we wel gedaan volgens mij, is dat in Vilnius? Maar is niet degene die ik bedoelde. Die was in Kaunas volgens mij en ging ook echt nergens heen behalve naar boven.
We deden helemaal niet alles met de bolt, maar het was wel lekker makkelijk jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
weet alleen dat ik chagrijnig was omdat we alles met de Bolt deden en zo weinig lekker even liepen.
We deden bijna alles met de bolt. Maar vind het fijn dat we vanaf nu wat meer kunnen wandelen, is lekker. Serieus, ik zou gokken op 2 jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We deden helemaal niet alles met de bolt, maar het was wel lekker makkelijk jaMaar tegenwoordig zou ik wel wat meer gaan lopen ja
![]()
Hell dat is nog lang geen jaar geleden
Het was wat, 200 meter ofzo?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja jij wou zelfs per se door de stromende regen naar de Mac gaan lopen![]()
Ik ga er al best lekker mee eigenlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijg hem dinsdag terug van een collega.
Ja ik las het. Maar denk dat ik sowieso niet zo fanatiek ga worden als jij hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er al best lekker mee eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |