Weet niet echt hoeveel ze weegt maar het is een mega mollig beestquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow grote kat hoorDe onze zijn zo'n 5kg maar die zijn ook best klein.
quote:
Wow, dat is dan wel lang jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dit is de derde keer in een jaar of 6 dat ze op mijn schoot slaapt dus ik blijf mooi zitten waar ik zit 😋
Je hebt een kat van 10kg!?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook nog eens 10kg die op mijn blaad drukt extra haha
Sheba (de oudste) is echt het lichtst. We hebben haar nooit gewogen, maar ik denk dat ze net 1kg aantiktquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow grote kat hoorDe onze zijn zo'n 5kg maar die zijn ook best klein.
Vind het wel lekker knus als ze even tegen je aankomen liggen inderdaad! Dsn zijn het inderdaad warme kruiken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow, dat is dan wel lang ja![]()
Mijn katten zijn ook niet schootzitters, maar ze kunnen wel zo tegen me aanvleien als ze toevallig naast me op de bank of op mijn bed besluiten te liggen. Maar het komt wel altijd vanuit hun initiatief; blijven eigenwijze beesten
Oh jaaaa herinner me die foto weer!quote:
Ohquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Foto's van poezen moeten ook ná middernacht achter een spoiler hè!
Ik heb er driequote:
Oh, ik tel ook nog mee.quote:
Een kat die wij ooit hadden (een dochtertje/zusje van de katten die we nu hebben) lag altijd naast me op het hoofdkussenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind het wel lekker knus als ze even tegen je aankomen liggen inderdaad! Dsn zijn het inderdaad warme kruiken.
Meestal zit ik in de sofa, en ligt zij op de leuning tegen mijn hoofd aan
Ja, daar heb je aandelen he?quote:
Zou het?quote:
Nee dat nietquote:
ik bedoelde net de KPD SC he, niet de KSCquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat nietEn ook alleen omdat je me erheen had gelokt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |