Echt hey, wat een tijgerquote:Op maandag 17 mei 2021 13:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Krijg je kriebels in de buik van, zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi voor een nieuwe ringtonequote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt hey, wat een tijger
RrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Beter van niet maar doe toch maar ff. Echt.quote:Op maandag 17 mei 2021 12:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]ik kan beter niet kijken ?
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:05 schreef Declan-Harp het volgende:
Godsamme, ik klikte tóch! Kind vroeg gelijk of ''dat gehandicapten zijn''
Dat is de juiste reactie.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 14:05 schreef Declan-Harp het volgende:
Godsamme, ik klikte tóch! Kind vroeg gelijk of ''dat gehandicapten zijn''
Riiiight. Maar het moest ook op het internet geslingerd worden.quote:Op maandag 17 mei 2021 15:04 schreef herverwijderd het volgende:
Nouja, hopelijk vinden ze het zelf wel leuk, zeg ik dan maar.
Okee. Ik dacht na Samanda en Dré junior dat we echt op een hele erge low aan waren gekomen. PJR lukt het echter om allebei te overtreffen. Mijn godquote:
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:55 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Beter van niet maar doe toch maar ff. Echt.
+1quote:Op maandag 17 mei 2021 15:00 schreef vencodark het volgende:
Ik durf niet te klikken. Stel dat het per ongeluk in mijn hoofd blijf hangen.
Ook zij hebben recht op internet.quote:Op maandag 17 mei 2021 17:21 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn bff werkt met gehandicapten en kan beamen dat haar cliënten ook zoiets zouden kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |