Nee, ik wacht nog op de derde poster, da's een pakketje met de drie lijsten. Zal volgende week wel een keer binnen zijnquote:
Wel mooi in de kleuren van KLMquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:07 schreef onlogisch het volgende:
Gedeelt en gelijkt op feesboek
[ afbeelding ]
https://displate.com/whats-a-displatequote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog op de derde poster, da's een pakketje met de drie lijsten. Zal volgende week wel een keer binnen zijn
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
Direct besteld.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk rond dezelfde tijd als m'n film(The VelociPastor)
Benieuwd naar je reviewquote:After losing his parents, a priest travels to China, where he inherits a mysterious ability that allows him to turn into a dinosaur. At first horrified by this new power, a hooker convinces him to use it to fight crime. And ninjas.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit.
[ afbeelding ]
Direct besteld.
Sadistische zeug.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die samenvattingen maken van sporttoernooien en ze uploaden op YouTube met als toevoeging op de titel Our Story, daar vind ik iets van waar je doorgaans heel lang tbs voor krijgt.
Ben je al geweest, Schone Schijter?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga zo schijten vriend, daar lusten de honden geen brood van.
Ja, 5 minuten terug.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben je al geweest, Schone Schijter?
Jij vindt dat echt heel boeiend he? Hoeveel kijkers een programma wel of niet heeft waar je niet eens naar kijkt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:26 schreef Zipportal het volgende:
Morgen weer de De RTL Sportquiz. (lol)
@:caland
Op naar de nul kijkers.
Caland en ik zijn veelzijdig.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt dat echt heel boeiend he? Hoeveel kijkers een programma wel of niet heeft waar je niet eens naar kijkt.
En jij vindt het leuk om een forum vol verstandelijk beperkten te onderhouden. Ieder zijn hobby, interesse of ambitie.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt dat echt heel boeiend he? Hoeveel kijkers een programma wel of niet heeft waar je niet eens naar kijkt.
Noem je jezelf nou verstandelijk beperkt?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En jij vindt het leuk om een forum vol verstandelijk beperkten te onderhouden. Ieder zijn hobby, interesse of ambitie.
Voor zover ik weet heb ik geen chromosomentekort, maar als jijzelf FA bent van een forum vol geschifte figuren moet je ook niet uit de hoogte doen tegen @Zipportal . Desnoods kan je ook weer als een mongool posten dat je een pakketje krijgt, dat je in vage zin gesport hebt, dat je dit of dat hebt gedaan. Zeur dan ook niet over andere users.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou verstandelijk beperkt?
Bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik geen chromosomentekort, maar als jijzelf FA bent van een forum vol geschifte figuren moet je ook niet uit de hoogte doen tegen @:zipportal . Desnoods kan je ook weer als een mongool posten dat je een pakketje krijgt, dat je in vage zin gesport hebt, dat je dit of dat hebt gedaan. Zeur dan ook niet over andere users.
Chromosoomoverschotquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik geen chromosomentekort, maar als jijzelf FA bent van een forum vol geschifte figuren moet je ook niet uit de hoogte doen tegen @:zipportal . Desnoods kan je ook weer als een mongool posten dat je een pakketje krijgt, dat je in vage zin gesport hebt, dat je dit of dat hebt gedaan. Zeur dan ook niet over andere users.
Een mongool heeft een extra chromosoom.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was het alles wat je hartje begeerde?quote:
Erg dom van Stijnquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een mongool heeft een extra chromosoom.
Sterker nog, het heeft mijn verwachtingen overtroffen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was het alles wat je hartje begeerde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |