quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat even werken, komt terug en ziet dit.
Wat ben je toch ook een slap excuus voor alles wat goed is op deze wereld. Nooit pak ik je aan, ik ben louter positief over je, en dan dit. Voor altijd zal ik nu een mes, een steek en een rug met je associeren. Je bent een vreemd en waardeloos figuur.
[..]
Wat ben je toch ook een slap excuus voor alles wat goed is op deze wereld. Nooit pak ik je aan, ik ben louter positief over je, en dan dit. Voor altijd zal ik nu een mes, een steek en een rug met je associeren. Je bent een vreemd en waardeloos figuur.
[..]
Uiteindelijk is onlogisch hier mod en ben ik slechts FA.quote:
Dan neem ik post #8 ook terug.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteindelijk is onlogisch hier mod en ben ik slechts FA.
Sorry maat, ik word hier volledig overrulled!
Dit is mijn TTquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:14 schreef Coco. het volgende:
Laten we de regels volgen, @:Doublepain ben jij het eens met de TT?
Verschillende aanzichten van 1 ruggengraat.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, het is er maar 1, maar van meerdere aanzichten.
Primaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verschillende aanzichten van 1 ruggengraat.
Ik keur het goed.
Een aantal users hebben al weekend.quote:
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een aantal users hebben al weekend.
En een bepaalde user heeft al het hele jaar weekend.
Die van mij net in mijn straat en nu weer in Houtenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketje is momenteel in Regensburg
Dat is dus behoorlijk ver
Wat zeg ik? ver zelfs
Pics en specsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn laptop is inmiddels ook gearriveerd!
Ja, dat zei je alquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
Mijn pakketje is momenteel in Regensburg
Dat is dus behoorlijk ver
Wat zeg ik? ver zelfs
Dat betwijfel ik, maar ik hoop dat @maxi-mus er lang plezier van heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan dat achterlijke ding dat @:doublepain besteld heeft.
Ik heb geen idee, ben er niet zo in thuis maar volgens een kennis was dit een prima ding voor wat ik ermee wil. (en dat is niet veel behalve werken)quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan dat achterlijke ding dat @:doublepain besteld heeft.
Bedankt maat!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar ik hoop dat @:Maxi-Mus er lang plezier van heeft
Een paard is tegenwoordig dus sneller dan een autoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:39 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb vandaag 3 polo shirts ontvangen, die eigenlijk pas 8 juni zouden aankomen.
Weekend is al begonnen merk ik...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paard is tegenwoordig dus sneller dan een auto
Zijn brein misschien??quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:43 schreef Buitendam het volgende:
@:Caland doet mij soms aan @:3rr0r denken.
Ik weet niet precies waarom...
Graag gedaan, jij ook bedankt voor je like op Twitter!!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je like op Twitter maat @:maxi-mus
Ook graag gedaan!!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag gedaan, jij ook bedankt voor je like op Twitter!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@yvonnequote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die tweet van yvonne was niet leuk vanochtend.
Ojaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik verveel me, die bezorger moet echt komen want heb honger
Ik liet mijn telefoon vallenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die tweet van yvonne was niet leuk vanochtend.
KFCquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ook eten bestelen vandaag.
Weet nog niet wat, maar sowieso iets smerigs. Vermoedelijk een XXL-milkshake.
ben je marokkaanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
Als het echt zo zwaar is, wil ik wel een gofundrene actie opzetten?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
Karig avondeten, één milkshake.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
Oh oepsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het echt zo zwaar is, wil ik wel een gofundrene actie opzetten?
Welkequote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:00 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet een kant en klare Iglomaaltijd.
Erg benieuwd.
Pics?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Pokebowl en soepje geworden
Dit even ter info
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:50 schreef Doublepain het volgende:
@:Scrummie2.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice. Datumpje opgeschoven dus. Lekker maat.
Geen idee (wij hebben hier geen uber eats)quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Elke keer als ik Uber Eats bestel dan verdwalen ze want Google Maps geeft altijd het verkeerde adres, maar krijg mijn eten dan altijd slap en koud.. Kan ik dan een refund vragen?? @:Caland
Die heb ik volgens mij. Zalm, Boursin, spinazie en langesliertenmacaroni.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Ik had een keer iets met boursin genomen
Die was nog wel een soort van oke
Die nerd van Amac met zijn 2 maandquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]Nice. Datumpje opgeschoven dus. Lekker maat.
natuurlijk kan je datquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Elke keer als ik Uber Eats bestel dan verdwalen ze want Google Maps geeft altijd het verkeerde adres, maar krijg mijn eten dan altijd slap en koud.. Kan ik dan een refund vragen?? @:Caland
ter info neem ik aanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
Ik had een keer iets met boursin genomen
Die was nog wel een soort van oke
Gore oplichters zijn het daar, en niets anders.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die nerd van Amac met zijn 2 maand
Applegoden en niks anders
sadistquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:03 schreef Caland het volgende:
Wel woon ik in een straat waar je maar aan 1 kant in kan, via de andere kant(en) kom je bij trappen uit
Dan zie ik op de gps altijd weer die bezorgertjes eerst naar die trappen gaan om vervolgens dat hele eind om te fietsen
Dat maakt altijd mijn dag
Tot zover deze anekdote
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij. Zalm, Boursin, spinazie en langesliertenmacaroni.
1 hier.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:03 schreef JanCees het volgende:
ik kan maar uit 15 restaurants kiezen (thuisbezorgd)
ameland?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:03 schreef JanCees het volgende:
opzich wel mee eensquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar fuck thuisbezorgd, bestel gewoon lokaal zonder die oplichters er tussen
@Hornbachquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
Je rider is Ties!
We laten het je weten als de bestelling onderweg is
@:ties02
Hopelijk werkt je idealkasje nog wel!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
De app van de rabobank ligt eruit.
Ik ben woedend.
Nederlandse naamquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
Je rider is Ties!
We laten het je weten als de bestelling onderweg is
@:ties02
idealkasje?????????quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk werkt je idealkasje nog wel!
Wordt in 6 delen bezorgd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk werkt je idealkasje nog wel!
Ja soms heb ik zo’n Turk die komt dan helemaal hijgend aan de deur (lol)quote:
discriminatorquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja soms heb ik zo’n Turk die komt dan helemaal hijgend aan de deur (lol)
Dan hoef ik meteen m’n eten niet meer
@Braddie vindt dat ook niet fijn, maar eet het gewoon wel opquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja soms heb ik zo’n Turk die komt dan helemaal hijgend aan de deur (lol)
Dan hoef ik meteen m’n eten niet meer
Jij doet dit ook zo vaak dat je ze allemaal kent he dikkequote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Die gozer is ook mokerdik, enige die op de brommer komt
En dan nog buiten adem zijn van 10 meter wandelen
Braddie staat meestal ook hijgend aan de deur als hij zijn eten in ontvangst neemt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Braddie vindt dat ook niet fijn, maar eet het gewoon wel op
DAT WERKT NIET MONGOOLquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:07 schreef JanCees het volgende:
en je kan gewoon met je telefoon doen
stel boomers
Eens, ik bestel eigenlijk nooit via thuisbezorgd. (maar goed, dit is ook Friesland)quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar fuck thuisbezorgd, bestel gewoon lokaal zonder die oplichters er tussen
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Braddie staat meestal ook hijgend aan de deur als hij zijn eten in ontvangst neemt.
Toch wel 1 of 2 keer per week jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij doet dit ook zo vaak dat je ze allemaal kent he dikke
Heb je ook al gekeken naar de keuzes bij je nieuwe huis?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:03 schreef JanCees het volgende:
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Braddie staat meestal ook hijgend aan de deur als hij zijn eten in ontvangst neemt.
Van de Rabobank?quote:
Zelfde 15quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je ook al gekeken naar de keuzes bij je nieuwe huis?
Ik heb van alles wel, laatst een Indiaan van in de 40 ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel 1 of 2 keer per week ja
Deliveroo doet hier ook alleen maar in het centrum bezorgen (en iets erbuiten) dus vaak wel dezelfde lui
Bedankt, ik vond hem zelf ook wel geslaagd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hardop gelachen
Weet zeker dat er bij @:buitendam ook een glimlach verscheen
Nee, van mijn eigen bankquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van de Rabobank?Je hebt niet eens Rabobank.
Ik vermoed dat je het gesprek niet helemaal hebt kunnen volgen.
Ik ben zodra de deur dichtgaat alweer vergeten wie het was. Tenzij vrouw.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb van alles wel, laatst een Indiaan van in de 40 ofzo
Zijn foto leek ie 18, schrok me de tyfus
Die heb ik ook gehad jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit bij ABN, nooit problemen mee gehad. Vroeger kreeg je nog zo'n kekke bal met handtekeningen van Ajax.
ABN heeft laatste tijd veel QR code problemenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zit bij ABN, nooit problemen mee gehad. Vroeger kreeg je nog zo'n kekke bal met handtekeningen van Ajax.
Genot.quote:
Pauperbankquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ABN heeft laatste tijd veel QR code problemen
Nou enquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
Gebruik ik nooit eigenlijk, ik ben licht autistisch wat dat soort dingen betreft.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ABN heeft laatste tijd veel QR code problemen
Scan en betaalquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebruik ik nooit eigenlijk, ik ben licht autistisch wat dat soort dingen betreft.
Heb die nog steedsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
2 kroegen binnen 300 meterquote:
Waren jouw ouders geen broer en zus dan had jij nu ook geen storing gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zat je nu nog maar bij ABN, dan had je geen storing gehad
zo is het maatquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang ze elke maand maar overmaken maat
Wowquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waren jouw ouders geen broer en zus dan had jij nu ook geen storing gehad.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
SOWquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow, gelijk weer tijd voor Scrummie2.2quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Napoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sow, gelijk weer tijd voor Scrummie2.2
Ik ga even boodschappen doen!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat, daar zat wat frustratie bij omdat mijn app het niet doet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ga even boodschappen doen!
(ongekend hard dit, klootzak)
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat, daar zat wat frustratie bij omdat mijn app het niet doet.
Vieze hipster met je pokebowlquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:30 schreef Caland het volgende:
Wtf
De vorige keer zat het in zo’n mooi rond bakje (het is ook godverdomme een pokebowl) en nu in een of andere vreetbak waar alles door elkaar zit
Ik ben echt meer dan woedend
voorraad plastic bakjes uit China zal wel op geweest zijn. Geen gezicht inderdaad die nieuwe. Hele andere eetervaring ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:34 schreef Caland het volgende:
Zo zag het er de vorige keer uit
[ afbeelding ]
Zo nu
[ afbeelding ]
Ik ga een VERNIETIGENDE recensie schrijven
@:ggmm
En ze hebben de helft er al uitgegeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zo nu
[ afbeelding ]
Dat is wel een aardig verschil. Dan hoef ik het eigenlijk meteen al niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zo nu
[ afbeelding ]
Net het verschil tussen een kunstwerk en een poster van de Ikea.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zo nu
[ afbeelding ]
Zal die bezorger wel zijn geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ze hebben de helft er al uitgegeten.
of je wilt komen tennissen voor 100kquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ben vandaag al twee keer gebeld door iemand uit Qatar (lol).
Gewoon even voor mijn interesse hoor, en met het risico op gebash, kunnen jullie dit lezen zonder vertaling? (ongeveer begrijpen wat er staat)twitter:OmropFryslan twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 17:51:31Oaljebedriuw Shell is freed oan de súdkant fan It Hearrenfean offisjeel úteinset mei de oanlis fan in sinnepark fan 20 bunder en in kapasiteit fan 14 megawatt. Foar it ein fan dit jier moat it park klear wêze. ▶ https://t.co/bogiE2JfO8 https://t.co/5mCpDcJO4n reageer retweet
jawel maar is wel mokerirritant om doorheen te komenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon even voor mijn interesse hoor, en met het risico op gebash, kunnen jullie dit lezen zonder vertaling? (ongeveer begrijpen wat er staat)twitter:OmropFryslan twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 17:51:31Oaljebedriuw Shell is freed oan de súdkant fan It Hearrenfean offisjeel úteinset mei de oanlis fan in sinnepark fan 20 bunder en in kapasiteit fan 14 megawatt. Foar it ein fan dit jier moat it park klear wêze. ▶ https://t.co/bogiE2JfO8 https://t.co/5mCpDcJO4n reageer retweet
Ik vind het zelf ook een kut taal om te lezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
jawel maar is wel mokerirritant om doorheen te komen
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:57 schreef Caland het volgende:
Moet zeggen dat het wel weer bijzonder lekker was
Ik zit in dubio
Ik heb al moeite met Nederlands dus ga het niet eens proberenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook een kut taal om te lezen.
wrm zo vroegquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:57 schreef Caland het volgende:
Ik zit in dubio
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met Nederlands dus ga het niet eens proberen
Gewoon klagen bij de tent, geen openbare negatieve review. Straks gaan ze failliet en dan ben je je bezorgtentje kwijt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:57 schreef Caland het volgende:
Ik zit in dubio
Voor @Scrummie2.1 zou dat erg zijn, maar @Caland heeft 40/45 andere optiesquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon klagen bij de tent, geen openbare negatieve review. Straks gaan ze failliet en dan ben je je bezorgtentje kwijt.
Jezus dat ziet er niet uitquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zo nu
[ afbeelding ]
Heb jij al een keuze gemaakt?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus dat ziet er niet uit
Dit is geen fijne manier om je vrijdagavond te beginnen!
Nee ik schrijf eigenlijk nooit reviewsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon klagen bij de tent, geen openbare negatieve review. Straks gaan ze failliet en dan ben je je bezorgtentje kwijt.
Geniet ervan maat!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker. Het is de XXL-milkshake geworden! (met patatjes erbij)
quote:
Wtfquote:
En stringer bell!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook een getinte advocate.
Ik sla mijn avondeten over.quote:
Die ken ik!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moedig hem nu niet aan jou!quote:
jandinoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK ZIE EEN VERBAND.twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 12:58:17Vandaag treed ik na 2,5 jaar terug als directeur van De Vries & Kasem advocaten. Het was een mooie en leuke tijd, maar het kantoor staat en floreert. Mijn job zit er op. Het is tijd voor een nieuwe fase. Handen vrij. Nieuwe uitdagingen. reageer retweet
Ik ben het wederom met je eens maxi-!quote:
Waar zit je verband om?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:18 schreef Zipportal het volgende:
OM en politie: Advocaat Khalid Kasem lekte informatie naar organisatie Ridouan Taghi
https://www.ad.nl/binnenl(...)ouan-taghi~afb0d26c/IK ZIE EEN VERBAND.twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 12:58:17Vandaag treed ik na 2,5 jaar terug als directeur van De Vries & Kasem advocaten. Het was een mooie en leuke tijd, maar het kantoor staat en floreert. Mijn job zit er op. Het is tijd voor een nieuwe fase. Handen vrij. Nieuwe uitdagingen. reageer retweet
Soberzo kan ik niet echt lachen om "comedians". Vaak plas- en poepgrappen. Seksgrappen. Is allemaal te makkelijk.quote:
Ja sorry.quote:
Nu baal ik een beetje van die "grap". Is er een mogelijkheid dat we het op een akkoordje gooien en je deze verwijderd?quote:
verwijderdquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nu baal ik een beetje van die "grap". Is er een mogelijkheid dat we het op een akkoordje gooien en je deze verwijderd?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja sorry.
Ik twijfelde ook. Maar toch gewoon gedaan.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:18 schreef Zipportal het volgende:
OM en politie: Advocaat Khalid Kasem lekte informatie naar organisatie Ridouan Taghi
https://www.ad.nl/binnenl(...)ouan-taghi~afb0d26c/IK ZIE EEN VERBAND.twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 12:58:17Vandaag treed ik na 2,5 jaar terug als directeur van De Vries & Kasem advocaten. Het was een mooie en leuke tijd, maar het kantoor staat en floreert. Mijn job zit er op. Het is tijd voor een nieuwe fase. Handen vrij. Nieuwe uitdagingen. reageer retweet
Ik vind Theo en Lebbis altijd wel leuk maar zit niet echt van 'hahahaha'. Laatst Peter Pannekoek gezien maar dat vond ik niks.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Soberzo kan ik niet echt lachen om "comedians". Vaak plas- en poepgrappen. Seksgrappen. Is allemaal te makkelijk.
Het zijn wel weer de blanken die het schoonmaken.twitter:MarkJWestpfahl twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 18:20:08It was amazing to see how much help and support residents of the community work giving firefighters in front of the burned Sports Dome on University Ave. in Saint Paul, Minnesota. #GeorgeFloyd https://t.co/PJszx4lbBz reageer retweet
Die anderen zijn druk bezig met hun nieuwe speeltjes uit de winkelsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:26 schreef Zipportal het volgende:
Het zijn wel weer de blanken die het schoonmaken.twitter:MarkJWestpfahl twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 18:20:08It was amazing to see how much help and support residents of the community work giving firefighters in front of the burned Sports Dome on University Ave. in Saint Paul, Minnesota. #GeorgeFloyd https://t.co/PJszx4lbBz reageer retweet
Ja, of een andere bouwmarkt bestelen omdat er geen accu bij zat.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die anderen zijn druk bezig met hun nieuwe speeltjes uit de winkels
Finkers en Youp. En Goedemondt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Theo en Lebbis altijd wel leuk maar zit niet echt van 'hahahaha'. Laatst Peter Pannekoek gezien maar dat vond ik niks.
Ik vond het ook heel apart.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:45 schreef Caland het volgende:
Hoe kan iemand nou geel als lievelingskleur hebben
daagquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:02 schreef onlogisch het volgende:
User @:wereldgozer daag forum admin @:GGMM uit.
daagquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:02 schreef onlogisch het volgende:
User @:wereldgozer daag forum admin @:GGMM uit.
Pauper.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:03 schreef Caland het volgende:
Waar kan ik eigenlijk mondkapjes halen behalve online?
Moet in juni een paar keer met de trein
In de winkelquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:03 schreef Caland het volgende:
Hier liggen ze bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:03 schreef Caland het volgende:
Waarom niet online?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:03 schreef Caland het volgende:
bij drogistquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:03 schreef Caland het volgende:
hjbquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:Jancees wil ook graag een complimentje. Wat schattig.
veel gehuil en slachtofferrol zie ik nuquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk, dat is een stuk beter dan macaroniquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net terug van eten bij ouders. Spaans vispannetjegenot.
Hangen je posters al?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wow, die bezorger heeft lang moeten fietsenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een walgelijk slechte grap.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow, die bezorger heeft lang moeten fietsen
dat was nooit zoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:22 schreef Doublepain het volgende:
Krijg je nu nog een boete als je meer dan 2/3 man in je huis hebt??
(vraag dit uiteraard voor een vriend)
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN TIMING ZEG @:Scrummie2.1
Ik geef hem weg aan mijn broer of neefje, moet nog ff kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Netjes.
Alleen wel zuur als je 'm gaat verkopen.
hoezo, die is hooguit z'n valse briefjes kwijt danquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geef hem weg aan mijn broer of neefje, moet nog ff kijken
Straks krijg je een boze mocro aan de deur dat ie het ineens niet meer doet ofzo
Only in...twitter:MariekeNOS twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 14:34:27Verslaggever van CNN wordt live op TV gearresteerd #Minneapolisprotests https://t.co/ovKaJA74Go reageer retweet
Minneapolis ligt in Amerika.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:53 schreef onlogisch het volgende:
Only in...twitter:MariekeNOS twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 14:34:27Verslaggever van CNN wordt live op TV gearresteerd #Minneapolisprotests https://t.co/ovKaJA74Go reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |