Ik heb misschien wel de meel en/of wagon over. De molen zelf mag nog niet weg van Sjaak, maar volgens mij hebben we de rest dubbel. Ik zal straks even kijken als ik thuis ben.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 13:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
Heeft iemand toevallig deze molen inclusief toebehoren over? Is niet meer te koop in de winkel, dus ik houd marktplaats in de gaten maar vaak ontbreekt dan de wagon en/of de meel.
[ afbeelding ]
Oh dat zou tof zijn!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 15:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel de meel en/of wagon over. De molen zelf mag nog niet weg van Sjaak, maar volgens mij hebben we de rest dubbel. Ik zal straks even kijken als ik thuis ben.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:35 schreef minilot het volgende:
Vivi, nou moet ik ook op zoek!Mijn kleine dude is idolaat van molens!
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 19:05 schreef minilot het volgende:
Ja, snotver Vivi, nou moet ik mezelf de hele avond inhouden om geen zestig dollar uit te geven aan die molen tweedehands op Ebay
Interesse hier!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 13:50 schreef Jentin het volgende:
Ik heb een vest van Name-it. Beetje baseballjack-achtig, maar dan lichtgrijs en een autoprint op de mouwen (allemaal gekleurde ouderwetse race-auto’s). Als het je op basis van deze matige omschrijving iets lijkt, wil ik best een foto maken. Onwijs fijn vest, ook lang door te dragen: mijnes droeg t van 110 tot 128 (maar nu met 134-140 gaat t echt niet meer)
En ik heb nog zo’n baseballding (mouwen andere kleur dan lijf, zeg maar). Dat is donkerblauw met knalgroene mouwen. En ik heb er ook nog een in grijs-bordeauxrood. (Ik hou meer van vesten dan mijn zoon, weet ik inmiddels![]()
Dat duurt nog effequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |