@JufMariska weet jij iemand?quote:Op maandag 7 september 2020 15:20 schreef kahnus het volgende:
Weet iemand nog een goede babyshoot fotograaf omgeving Groningen?
Ik kijk graag mee in maat 98!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:32 schreef Burdie het volgende:
Als ik kleding pakketjes zou maken hè. Voor jongens, in diverse maten t/m 104. Zou iemand hier daar dan evt interesse in hebben, of kan ik mezelf de moeite besparen?
Kleding 80/86 ben ik zeker in geïnteresseerdquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:01 schreef coccinelle het volgende:
Iemand interesse in een donkerblauwe wollen (51%) winterjas van Noppies voor een jongen? (Maat 86).
Of een kledingpakket met winterkleding maat 80/86?
En ik vond nog een verdwaalde jumpsuit maat 68 van Fred's world. Volgens mij is deze nog van de jongens van Vlindur geweest.
Interesse in maat 98/104!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:32 schreef Burdie het volgende:
Als ik kleding pakketjes zou maken hè. Voor jongens, in diverse maten t/m 104. Zou iemand hier daar dan evt interesse in hebben, of kan ik mezelf de moeite besparen?
Thanks voor het meedenkenquote:Op maandag 7 september 2020 15:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
@:jufMariska weet jij iemand?
Vp?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:11 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier interesse in een IKEA Virre glijbaan?
[ afbeelding ]
Wat is de vraagprijs?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:11 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier interesse in een IKEA Virre glijbaan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |