Hommelsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:52 schreef derLudolf het volgende:
Ik spot ook twee hele mooie hommels, bijna helemaal zwart en de achterkant oranje.
De hommels zijn meer geel.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Hommels
Mijn dochter dacht dat ze Drommels heetten![]()
Hmmmmquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben al de hele dag bezig om spareribs op een lage temperatuur te roken. En versie friet gemaakt.
Bij mij zit er belachelijk veel in de borders geen idee wat er allemaal op komst van bollen tot allerlei vlinder en bijen zaad mixenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Ik heb maar even een krukje gepakt. Mooi om naar al dat leven te kijken.
Het zou ook vlinders moeten aantrekken maar die zie ik nog niet. Komt misschien omdat ik het spul te dicht heb gezaaid en er nu twee soorten nogal dominant zijn.
Korenbloem en raapzaad. Misschien verandert het nog, ik was aardig vroeg met zaaien en volgens het doosje zou het pas in juli bloeien.
Borderliners, die insecten!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Bij mij zit er belachelijk veel in de borders geen idee wat er allemaal op komst van bollen tot allerlei vlinder en bijen zaad mixen
Drommelsquote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Hommels
Mijn dochter dacht dat ze Drommels heetten![]()
een klein issue tussen 7:00 en 16:30?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Nieuwe rooster van dochterlief is binnen.
Op een klein practisch tijds-issue na... ziet het er heel practisch uit
Oh lekker! Ook weer eens eten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:13 schreef derLudolf het volgende:
Oja, ik eet straksopgebakken nieuwe aardappels
Ach Rosa Parks brak ook een wet. Mensen die onderduikers schuilhielden braken ook de wet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn jullie protesten ook niet altijd toegestaan. Betreden van privéterreinen en gebouwen. Besmeuren en slopen van dingen.
Dat je aan de ene kant ingeperkt wordt maakt niet dat je aan de andere kant zelf maar de wet mag overtreden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:13 schreef derLudolf het volgende:
Oja, ik eet straksopgebakken nieuwe aardappels
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach Rosa Parks brak ook een wet. Mensen die onderduikers schuilhielden braken ook de wet.
Ik snapquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:11 schreef fietsie het volgende:
Meh. Vandaag 4 uur besteedt aan gekutklooi in Word omdat 1 collega geen idee heeft hoe ze documenten moet reviewen.
Opmaak vernacheld, meerdere gekleurde backgrounds geintroduceerd in het document, hoofdstuk en paginanummering stuk; die heeft echt met totale willekeur overal zitten rammen en klikken.
Maar haar advies moet ik wettelijk verplicht vragen en opvolgen...
Nu niet meer, maar zo kreeg ik vroeger minimaal 2x per week zo’n document van tussen de 10-100 pagina’s om netjes te makenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:19 schreef fietsie het volgende:
Wie verzint het nou om wijzigingen te highlighten door het introduceren van een nieuwe paginakleur, en deze dan selectief op sommige teksten wel- en op andere niet te gebruiken, maar daar de highlightfunctie van de basisribbon te gebruiken,.....
En dan ook in meerdere kleuren, de fonts van het template verwijderd, eigen fonts en lettergroottes toegepast enz?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar zo kreeg ik vroeger minimaal 2x per week zo’n document van tussen de 10-100 pagina’s om netjes te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |