Vanavond.. hadden wat technische issues vannacht, anders had ik van 1 tot 7 kunnen slapen. Vandaag allerlei inspecties.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus man, wanneer kan je naar bed?
zo gaat het hier bij de coop ookquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
ah ik heb alleen bij de ah besteld. Neem aan dat die gewoon een distributiecentrum hebben maar kan mij voorstellen dat dat plus dat idd niet heeft, zijn denk ik stuk minder groot
kan je vanaaf dan wel paar uurtjes pakken of ook korte nacht?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vanavond.. hadden wat technische issues vannacht, anders had ik van 1 tot 7 kunnen slapen. Vandaag allerlei inspecties.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vanavond.. hadden wat technische issues vannacht, anders had ik van 1 tot 7 kunnen slapen. Vandaag allerlei inspecties.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vakantieeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat gezegd hebbende: nog één kop koffie en dan vertrek ik naar de Dutch Highlands.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vakantieeeeeeeeeeeeeeee
allemaal in 1 dag?:P Heb je een petje voor je hoofd?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Drie mooie wandelingen uitgezocht
Hier bij de kleinere ketentjes ook inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo gaat het hier bij de coop ook
daar bestel je gewoon rechtstreeks bij de winkel. bij de meeste plus winkels ook dacht ik.
Of één per dag?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
allemaal in 1 dag?:P Heb je een petje voor je hoofd?
Eén vanmiddag, eentje vanavond. En eentje morgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
allemaal in 1 dag?:P Heb je een petje voor je hoofd?
das niet genoeg. Het wordt warm.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén vanmiddag, eentje vanavond. En eentje morgen.
Nee, maar ik heb wel haar.Moet niet vergeten om mijn zonnebrand mee te nemen
wel even zwaaien als ik op de fiets langs komquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat gezegd hebbende: nog één kop koffie en dan vertrek ik naar de Dutch Highlands.
wel bijna net zo droog de laatste tijd.quote:
nou ja ik weet dat je op scheveningen al bijna ten onder kan gaan als je constant in de zon bentquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel even zwaaien als ik op de fiets langs kom
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik weet dat je op scheveningen al bijna ten onder kan gaan als je constant in de zon bent![]()
*zoekt snuffelhond*
Dat klinkt al als hoofdhuidverschroeiing voor mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt wel goed. 23 graden. Dat trek ik wel zonder petje
quote:
ja zoek een schattige met lange oren en vrolijk kwispelende staartquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zoek de schaduw wel op tijdens mijn wandelingetjes.
Zo'n snuffelhond is wel leuk.
Ze wil gewoon als eerste je lijk vinden zodat ze je hoofd er af kan halen voordat de autoriteiten het vinden.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zoek de schaduw wel op tijdens mijn wandelingetjes.
Zo'n snuffelhond is wel leuk.
temperatuur maakt voor mij niet uit. als er zin is verbrand ikquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt al als hoofdhuidverschroeiing voor mij.
[..]
*zoekt gier*quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil gewoon als eerste je lijk vinden zodat ze je hoofd er af kan halen voordat de autoriteiten het vinden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt al als hoofdhuidverschroeiing voor mij.
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoek een schattige met lange oren en vrolijk kwispelende staart
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil gewoon als eerste je lijk vinden zodat ze je hoofd er af kan halen voordat de autoriteiten het vinden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouuuuuu daar verschillen de meningen over
M'n haar is niet zo dik.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar heb ik nog nooit last van gehad.
Neem een barrel aged gulpener en je hebt geen whisky meer nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op naar de Highlands voor cullen skink zoervleisj en whisky Gulpener
Ja, ik verbrand ook snel. Daarom ga ik flink smerenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n haar is niet zo dik.Meestal precies waar het in scheiding valt, verbrandt het.
En sowieso een bleekscheet ook, dat helpt niet. Alles verbrandt snel.
En achter het Limburg blond aanvangenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op naar de Highlands voor cullen skink zoervleisj en whisky Gulpener
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neem een barrel aged gulpener en je hebt geen whisky meer nodig
Ik versta het toch niet als ze me afwijzenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En achter het Limburg blond aanvangen
jawel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat bestaat niet gewoon in een flesje?
Gewoon als een bronstige ratelslang toeslaanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik versta het toch niet als ze me afwijzen
Die port barrel aged lijkt me best lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel.
Op dit moment geen whisky barrel aged maar wel op port vaten en rode rode wijn vaten
https://webshop.gulpener.nl/product/port-barrel-aged/
https://webshop.gulpener.nl/product/gulle-tinus-2019/
ik heb hem nog niet gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die port barrel aged lijkt me best lekker.
*abort mission Buda*quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon als een bronstige ratelslang toeslaan
Ziet er al uit als een zwaar biertje inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gehad.
de gulle tinus wel. op zich wel lekker maar daar drink je er geen 3 van op een avond.
de whisky barrel aged die ze een paar jaar terug hadden heb ik er wel een paar van gedronken op een zonnige zondag.
Die zondag ben ik ook grotendeels kwijt uit mijn geheugen
Ja maar jij toch niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als bronstige ratelslang... meeste vrouwen schijten in hun broek voor slangen
Ja maar wie weet komt hij daar een Limburgse bitterbal tegen, die zullen er wel meer zijn en MORA komt daar vandaan toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ik verwacht vandaag niet in de dutch highlands te zijn
dat weet k nietquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar wie weet komt hij daar een Limburgse bitterbal tegen, die zullen er wel meer zijn en MORA komt daar vandaan toch?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:20 schreef Fogel het volgende:
Zo, eerste stuk vakantie bij elkaar geklikt.
Boot naar Bergen
Camping in Bergen (kan nog hotel worden)
Hotel in de bergen
Hotel in de bergen
Hut tussen de bergen, in een dal.
Genoeg bergen dus.
Moet wat dingen doen die hoofdwerk vereisenquote:
Met wijn kun je ook creatief nadenkenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet wat dingen doen die hoofdwerk vereisen
mat een matige dronk werkt je hoofd nog prima meestalquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat beter met wijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom twijfel je?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg uitnodiging om vanavond naar Schiermonnikoog te komen, twijfel twijfel.
Ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij twijfelt of ie nee zegt tegen Maxima
Is die daar ook dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij twijfelt of ie nee zegt tegen Maxima
Oh dacht dat je twijfelde om überhaupt te gaan. Maar zonder gehaast is beter ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haastwerk en heb eigenlijk nog een berg werk staan, denk dat ik morgen op mijn gemakje ga.
quote:
volgens mij zag ik gisteren een foto dat Maxima op Schiermonnikoog was jaquote:
geen ratelslang?quote:
Uh oh.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
volgens mij zag ik gisteren een foto dat Maxima op Schiermonnikoog was ja
Heeft de jongen het ook overleefd?quote:
Helaas.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
volgens mij zag ik gisteren een foto dat Maxima op Schiermonnikoog was ja
maximagodinquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas.
https://www.koninklijkhui(...)risme-waddeneilanden
Oh, bíjna hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas.
is dat niet juist een teken van een gespleten tong?quote:
Dat hoef je niet te horen weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat niet juist een teken van een gespleten tong?
Juist slissen is dat toch :pquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat niet juist een teken van een gespleten tong?
gatverquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te horen weet ik uit ervaring.
En nee, mijn tong is niet gespleten, maar ik ken wel lui met gespleten tong.
Dat merk je alleen als ze hun tong naar je uitsteken.quote:
Nou idd!quote:
Begrijp niet waarom mensen dat doenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat merk je alleen als ze hun tong naar je uitsteken.
Hmmm drad, ik dacht dat ik de foto herkende als Schiermonnikoogquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas.
Eh, andere mensen proberen te snappen is zonde van de tijd doorgaans. Net als proberen te snappen waarom iemand een bloemetjesjurk aantrekt of een seksschommel heeft.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt top.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou idd!
Ondertussen heb ik alweer werkplek nummer vier hier in huis en ben ik giftig omdat Koos allemaal aannemers, inmeters en allerlei andere werklui over de vloer heeft ingepland vandaag die precies overal moeten zijn waar ik werk...
En het toetsenbord is net overleden, nieuwe komt einde van de dag pas
Rot opppp allemaalllll
Ik heb maar grote bak koffie gemaakt en Tony chocolade erbij gepakt
hmm, nopequote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |