Vanavond.. hadden wat technische issues vannacht, anders had ik van 1 tot 7 kunnen slapen. Vandaag allerlei inspecties.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus man, wanneer kan je naar bed?
zo gaat het hier bij de coop ookquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
ah ik heb alleen bij de ah besteld. Neem aan dat die gewoon een distributiecentrum hebben maar kan mij voorstellen dat dat plus dat idd niet heeft, zijn denk ik stuk minder groot
kan je vanaaf dan wel paar uurtjes pakken of ook korte nacht?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vanavond.. hadden wat technische issues vannacht, anders had ik van 1 tot 7 kunnen slapen. Vandaag allerlei inspecties.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vanavond.. hadden wat technische issues vannacht, anders had ik van 1 tot 7 kunnen slapen. Vandaag allerlei inspecties.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vakantieeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat gezegd hebbende: nog één kop koffie en dan vertrek ik naar de Dutch Highlands.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vakantieeeeeeeeeeeeeeee
allemaal in 1 dag?:P Heb je een petje voor je hoofd?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Drie mooie wandelingen uitgezocht
Hier bij de kleinere ketentjes ook inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo gaat het hier bij de coop ook
daar bestel je gewoon rechtstreeks bij de winkel. bij de meeste plus winkels ook dacht ik.
Of één per dag?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
allemaal in 1 dag?:P Heb je een petje voor je hoofd?
Eén vanmiddag, eentje vanavond. En eentje morgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
allemaal in 1 dag?:P Heb je een petje voor je hoofd?
das niet genoeg. Het wordt warm.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén vanmiddag, eentje vanavond. En eentje morgen.
Nee, maar ik heb wel haar.Moet niet vergeten om mijn zonnebrand mee te nemen
wel even zwaaien als ik op de fiets langs komquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat gezegd hebbende: nog één kop koffie en dan vertrek ik naar de Dutch Highlands.
wel bijna net zo droog de laatste tijd.quote:
nou ja ik weet dat je op scheveningen al bijna ten onder kan gaan als je constant in de zon bentquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel even zwaaien als ik op de fiets langs kom
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik weet dat je op scheveningen al bijna ten onder kan gaan als je constant in de zon bent![]()
*zoekt snuffelhond*
Dat klinkt al als hoofdhuidverschroeiing voor mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt wel goed. 23 graden. Dat trek ik wel zonder petje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |