Vanavond.. hadden wat technische issues vannacht, anders had ik van 1 tot 7 kunnen slapen. Vandaag allerlei inspecties.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus man, wanneer kan je naar bed?
zo gaat het hier bij de coop ookquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
ah ik heb alleen bij de ah besteld. Neem aan dat die gewoon een distributiecentrum hebben maar kan mij voorstellen dat dat plus dat idd niet heeft, zijn denk ik stuk minder groot
kan je vanaaf dan wel paar uurtjes pakken of ook korte nacht?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vanavond.. hadden wat technische issues vannacht, anders had ik van 1 tot 7 kunnen slapen. Vandaag allerlei inspecties.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vanavond.. hadden wat technische issues vannacht, anders had ik van 1 tot 7 kunnen slapen. Vandaag allerlei inspecties.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vakantieeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat gezegd hebbende: nog één kop koffie en dan vertrek ik naar de Dutch Highlands.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vakantieeeeeeeeeeeeeeee
allemaal in 1 dag?:P Heb je een petje voor je hoofd?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Drie mooie wandelingen uitgezocht
Hier bij de kleinere ketentjes ook inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo gaat het hier bij de coop ook
daar bestel je gewoon rechtstreeks bij de winkel. bij de meeste plus winkels ook dacht ik.
Of één per dag?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
allemaal in 1 dag?:P Heb je een petje voor je hoofd?
Eén vanmiddag, eentje vanavond. En eentje morgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
allemaal in 1 dag?:P Heb je een petje voor je hoofd?
das niet genoeg. Het wordt warm.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén vanmiddag, eentje vanavond. En eentje morgen.
Nee, maar ik heb wel haar.Moet niet vergeten om mijn zonnebrand mee te nemen
wel even zwaaien als ik op de fiets langs komquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat gezegd hebbende: nog één kop koffie en dan vertrek ik naar de Dutch Highlands.
wel bijna net zo droog de laatste tijd.quote:
nou ja ik weet dat je op scheveningen al bijna ten onder kan gaan als je constant in de zon bentquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel even zwaaien als ik op de fiets langs kom
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik weet dat je op scheveningen al bijna ten onder kan gaan als je constant in de zon bent![]()
*zoekt snuffelhond*
Dat klinkt al als hoofdhuidverschroeiing voor mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt wel goed. 23 graden. Dat trek ik wel zonder petje
quote:
ja zoek een schattige met lange oren en vrolijk kwispelende staartquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zoek de schaduw wel op tijdens mijn wandelingetjes.
Zo'n snuffelhond is wel leuk.
Ze wil gewoon als eerste je lijk vinden zodat ze je hoofd er af kan halen voordat de autoriteiten het vinden.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zoek de schaduw wel op tijdens mijn wandelingetjes.
Zo'n snuffelhond is wel leuk.
temperatuur maakt voor mij niet uit. als er zin is verbrand ikquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt al als hoofdhuidverschroeiing voor mij.
[..]
*zoekt gier*quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil gewoon als eerste je lijk vinden zodat ze je hoofd er af kan halen voordat de autoriteiten het vinden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt al als hoofdhuidverschroeiing voor mij.
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zoek een schattige met lange oren en vrolijk kwispelende staart
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil gewoon als eerste je lijk vinden zodat ze je hoofd er af kan halen voordat de autoriteiten het vinden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouuuuuu daar verschillen de meningen over
M'n haar is niet zo dik.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Daar heb ik nog nooit last van gehad.
Neem een barrel aged gulpener en je hebt geen whisky meer nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op naar de Highlands voor cullen skink zoervleisj en whisky Gulpener
Ja, ik verbrand ook snel. Daarom ga ik flink smerenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n haar is niet zo dik.Meestal precies waar het in scheiding valt, verbrandt het.
En sowieso een bleekscheet ook, dat helpt niet. Alles verbrandt snel.
En achter het Limburg blond aanvangenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op naar de Highlands voor cullen skink zoervleisj en whisky Gulpener
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neem een barrel aged gulpener en je hebt geen whisky meer nodig
Ik versta het toch niet als ze me afwijzenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En achter het Limburg blond aanvangen
jawel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat bestaat niet gewoon in een flesje?
Gewoon als een bronstige ratelslang toeslaanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik versta het toch niet als ze me afwijzen
Die port barrel aged lijkt me best lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel.
Op dit moment geen whisky barrel aged maar wel op port vaten en rode rode wijn vaten
https://webshop.gulpener.nl/product/port-barrel-aged/
https://webshop.gulpener.nl/product/gulle-tinus-2019/
ik heb hem nog niet gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die port barrel aged lijkt me best lekker.
*abort mission Buda*quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon als een bronstige ratelslang toeslaan
Ziet er al uit als een zwaar biertje inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet gehad.
de gulle tinus wel. op zich wel lekker maar daar drink je er geen 3 van op een avond.
de whisky barrel aged die ze een paar jaar terug hadden heb ik er wel een paar van gedronken op een zonnige zondag.
Die zondag ben ik ook grotendeels kwijt uit mijn geheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |