Deze randfiguren zijn gewoon uit op gratis goed en maken handig misbruik van de situatie. De echte protesters zitten nu over het algemeen thuis met hun ramen en deuren gebarricadeerd. Maar blijf vooral die criminelen verdedigen en ze ophemelen als civil rights actvists!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:28 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je kan je daar nu wel erg druk om maken. Maar ik doe dat pas wanneer de rellen voorbij zijn. Het is nu complete oorlog, overal vallen onschuldige slachtoffers.
Wat is dat nou weer voor een compleet fucking achterlijke redenatie?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het logisch vinden = goedpraten/er begrip voor hebben.
Dan ben je gewoon af, doe je niet meer mee. Vind het niet vreemd dat jij er zo in staat overigens.
Kan zo overkomen, ik postte de foto aan verschillende mensen om 2 verschillende redenen. Dat het niet alleen zwarte relschoppers zijn, en dat ze niet alleen rellen om tv’s te stelen. Dat vind ik niet drammerig. Ik vroeg me af of je het vervelend vond dat toevallig 3x een blanke jongen op die foto stond. Daarom vroeg ik of je je misschien aangevallen voelt om je huidskleur?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lol what? Het komt gewoon nogal drammerig over 3x achter elkaar die foto posten.
Wat mijn huidskleur daarmee te maken heeft?
En foelt?
Goede vergelijking manquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een compleet fucking achterlijke redenatie?
Als iemand dagelijks met 10 glazen sterke drank in zijn auto stapt en met 120 door een woonwijk rondjes rond de basisschool gaat rijden, dan is het heel logisch dat daar een keer een ongeluk van gaat komen. Dat benoemen maakt niet dat je het goedpraat.
Ditquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het logisch vinden = goedpraten/er begrip voor hebben.
Dan ben je gewoon af, doe je niet meer mee. Vind het niet vreemd dat jij er zo in staat overigens.
Precies dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is jouw stropop.
[..]
Het is ook logisch. Als je een grote groep hele boze mensen bij elkaar zet, die zich al erg lang onmachtig en ongehoord voelen, dan hoeft er maar weinig te gebeuren voordat zoiets als dit uitbarst. En mob mentality is helaas ook hier een ding.
Dat praat het niet goed, het blijft hartstikke fout. Anderen zitten daar nu in angst voor hun eigen veiligheid en voor dat wat ze opgebouwd hebben. Dat valt niet goed te praten.
Maar het is wel heel logisch dat het gebeurt. Want dat is wat je uiteindelijk krijgt wanneer je mensen systematisch onderdrukt. Het zal ook vaker gebeuren, want er wordt niets of nauwelijks iets gedaan aan de achterliggende oorzaak (discriminatie van minderheden).
Hij staat er 3x op omdat je hem 3x gepost hebtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Kan zo overkomen, ik postte de foto aan verschillende mensen om 2 verschillende redenen. Dat het niet alleen zwarte relschoppers zijn, en dat ze niet alleen rellen om tv’s te stelen. Dat vind ik niet drammerig. Ik vroeg me af of je het vervelend vond dat toevallig 3x een blanke jongen op die foto stond. Daarom vroeg ik of je je misschien aangevallen voelt om je huidskleur?
Leuk wel, die fixatie op huidskleur.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Kan zo overkomen, ik postte de foto aan verschillende mensen om 2 verschillende redenen. Dat het niet alleen zwarte relschoppers zijn, en dat ze niet alleen rellen om tv’s te stelen. Dat vind ik niet drammerig. Ik vroeg me af of je het vervelend vond dat toevallig 3x een blanke jongen op die foto stond. Daarom vroeg ik of je je misschien aangevallen voelt om je huidskleur?
Het probleem is dat er vaak bij demonstraties tuig op afkomt dat uit is op rellen. Bij demonstraties in Den Haag kwam het monster van Laak altijd meedoen soms alleen soms met andere leden van Midden-Noord.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd weer rellen. Kost allemaal geld. Kunnen die lui niet eens een keer fatsoenlijk demonstreren of lobbyen oid.
Nee er zitten genoeg echte protestors tussen. Mensen kunnen boos worden en geweld gebruiken. De een doet het geweldloos, de ander kan zich niet beheersen. Maar het draait niet allemaal om gratis goed of misbruik maken van de situatie.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:34 schreef OneChicago het volgende:
[..]
Deze randfiguren zijn gewoon uit op gratis goed en maken handig misbruik van de situatie. De echte protesters zitten nu over het algemeen thuis met hun ramen en deuren gebarricadeerd. Maar blijf vooral die criminelen verdedigen en ze ophemelen als civil rights actvists!
Ja nog iets beter lezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij staat er 3x op omdat je hem 3x gepost hebt
Ik vroeg me alleen af of het nodig is dezelfde foto 3x achter elkaar te posten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Blijf vooral geloven dat vandalisme,roof en brandstichting politieke statements zijn en dat die mensen die gedupeerd zijn maar begrip voor deze daden moeten opbrengen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:42 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee er zitten genoeg echte protestors tussen. Mensen kunnen boos worden en geweld gebruiken. De een doet het geweldloos, de ander kan zich niet beheersen. Maar het draait niet allemaal om gratis goed of misbruik maken van de situatie.
Ik lees goed! Er staan geen 3 blanke jongens op de foto. Er staat een blanke jongen op de foto en je hebt hem 3x gepost.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:36 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Mensenkennis heeft niks met racisme te makenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuk wel, die fixatie op huidskleur.
Racist.
Misschien heeft de actie van de agent ook wel met mensenkennis te maken en niet met het kleurtje van die man.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:47 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Mensenkennis heeft niks met racisme te maken
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:47 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Jij bent wel vaker door de man gevallen anders.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:47 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Je eerste post in een topic vol geweld, zwarte dode, racisme en rellen en je maakt je druk om een foto dat aan verschillende personen om verschillende situaties gepost wordt. Vergeef me dat ik dat ik daar heel erg raar op reageer.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af of het nodig is dezelfde foto 3x achter elkaar te posten.
Dat jij mijn huidskleur erbij gaat halen zegt meer over jou dan over mij. Een heel erg zwaktebod.
Ik laat me in de regel niet uit over dat soort dingen, ook in deze discussie niet want het was mijn eerste post hier in dit topic.
ja welk deel, de relschoppers?quote:
Dat zeg ik 3x een blanke.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik lees goed! Er staan geen 3 blanke jongens op de foto. Er staat een blanke jongen op de foto en je hebt hem 3x gepost.
[..]
Wedden dat ze dan weer gaan janken dat ze op onschuldige mensen schietenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:52 schreef BeriBeri het volgende:
Wordt tijd dat ze gaan schieten, hele straten vol met winkels zijn leeggeroofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |