quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:11 schreef kipknots het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)cules_a_looter_that/
Wat een baas.
BLM.quote:BLM advocate stops and ridicules a looter that tried to loot. Be more like this man.
Dat ligt in Nederland aan de overheid die de burger niet vertrouwd. Fijn hé om in een land te leven waar de overheid argwanend is tegenover de burger en de burger het volste vertrouwen heeft in de overheid.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar bleke medemensen kunnen hier in Europa geen wapens krijgen.
https://www.foxnews.com/media/nbc-news-george-floyd-coveragequote:"This will guide our reporting in MN. 'While the situation on the ground in Minneapolis is fluid, and there has been violence, it is most accurate at this time to describe what is happening there as 'protests' -- not riots,'" Melvin tweeted Thursday morning.
Dit is wel een hele opzichtige manier om de Amerikaanse equivalent van antifa de hand boven het hoofd te houdenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:35 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
NBC allegedly tells reporters not to use word 'riots' in George Floyd coverage
Craig Melvin, an MSNBC host and co-anchor of "Today," shed some light as to how his network is framing its reporting.
[..]
https://www.foxnews.com/media/nbc-news-george-floyd-coverage
Koekoek.
Als ik de verreikendheid van de schade hoor en de opvallende zwakte en afwezigheid van de politie vraag ik me af of ze niet op 30% kracht of zo opereren of grotendeels wegbezuinigd zijn. Komt dat door coronamaatregelen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Best riot ever", die zin komt veel terug.
Een foto van een jongen die een soort sekspop heeft.
Een jongen die acht goed gevulde winkelwagens achter elkaar aan een touw aan het slepen is.
Jongens die een dierenwinkel hebben geplunderd en voor de winkel allemaal met een katje in hun broekzak lopen.
"goed gedaan allemaal hoor."
Die met de 400 jaar onderdrukking.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:59 schreef DrMabuse het volgende:
Nu niet meteen gaan brullen "Oh..ja maar het is FOX!".
Even kijken en luisteren.
De beelden van de rellen spreken namelijk genoeg voor zich.
Rellen waar o.a. "SHOOT THE WHITE FOLK" werd geroepen en winkels systematisch werden / worden leeggeplunderd.
CNN's zwarte Don Lemon maakt duidelijk welk ras schuldig is, de oorzaak van deze rassenrellen.
En laat het de witte CNN's Chris Cuomo heel duidelijk en hardop zeggen / bekennen.
Gokje wagen welk ras dat is?
In Nederland mag je gewoon een vuurwapen bezitten, beste Chivaz. Je moet dan alleen wel voldoen aan verschillende voorwaarden.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat ligt in Nederland aan de overheid die de burger niet vertrouwd. Fijn hé om in een land te leven waar de overheid argwanend is tegenover de burger en de burger het volste vertrouwen heeft in de overheid.
Het Alinsky playbook. Hier wordt kunstmatig geprobeerd om rassenrellen te veroorzaken met het oog op de verkiezingen. Dit is zo erg misselijkmakend, allemaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:59 schreef DrMabuse het volgende:
Nu niet meteen gaan brullen "Oh..ja maar het is FOX!".
Even kijken en luisteren.
De beelden van de rellen spreken namelijk genoeg voor zich.
Rellen waar o.a. "SHOOT THE WHITE FOLK" werd geroepen en winkels systematisch werden / worden leeggeplunderd.
CNN's zwarte Don Lemon maakt duidelijk welk ras schuldig is, de oorzaak van deze rassenrellen.
En laat het de witte CNN's Chris Cuomo heel duidelijk en hardop zeggen / bekennen.
Gokje wagen welk ras dat is?
Hoe kom je hierbij?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat ligt in Nederland aan de overheid die de burger niet vertrouwd. Fijn hé om in een land te leven waar de overheid argwanend is tegenover de burger en de burger het volste vertrouwen heeft in de overheid.
True.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:06 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit is zo erg misselijkmakend, allemaal.
Er is gelukkig vanuit de zwarte bevolking ook een heel ander geluid steeds vaker hoorbaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:02 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Die met de 400 jaar onderdrukking.![]()
Wie onderdrukt wie eigenlijk?
Kutvolk. En dan vraagt men zich af, wat heb je er tegen ze?
Naja, precies wat ze nu doen dus. Hun gedrag. Blijf maar goedpraten totdat heel het westen ontaard is in een derde wereld vuilnisbelt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:35 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
NBC allegedly tells reporters not to use word 'riots' in George Floyd coverage
Craig Melvin, an MSNBC host and co-anchor of "Today," shed some light as to how his network is framing its reporting.
[..]
https://www.foxnews.com/media/nbc-news-george-floyd-coverage
Koekoek.
Volgens Bidden zijn zij toch niet echt zwart?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:09 schreef DrMabuse het volgende:
Dat zij (als zwarten) door andere zwarten en witten die met dat andere geluid niet blij zijn meteen weer als racist, Uncle Tom negers en zelfs White supremacists(!!!) zijn weggezet viel te verwachten.
Als je kritiek geeft op witte personen betekent dat helemaal niet dat je ook kritiek mag geven op zwarten. Je geeft kritiek op degene die fout zit. Of die nou wit of zwart is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 04:23 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Als ik onzin zie staan reageer ik daarop. Neem het mij kwalijk.
Als je kritiek geeft op de witten mag je kritiek ook op de zwarten geven. Wie de bal kaatst...
Vond het ook behoorlijk hypocriet hoe de kleur van de relschoppers, plunderaars en brandstichters niet genoemd mocht worden maar wel die van George Floyd. Waar slaat dat op? Dat meten met twee maten?
Net alsof er gezegd wil worden dat enkel negers slachtoffers kunnen zijn van racisme en politiebrutaliteit en enkel de blanken daders van rellen en brandstichtingen. Slaat nergens op.
Ik weet het, de burgers van Nederland mogen namelijk niet schieten op mannen met een niet-betrouwbaar aangezicht, waardoor de overheid niet meer zou kunnen regeren.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ook, sinds jouw reactie op mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 04:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik begon??? Volgens mij ben ik niet degene die de toon heeft gezet in de wit/zwart discussie, ik pas me gewoon aan.
En welke kant wil het liefst van de dood van deze man een rassenkwestie maken? Hint: het zijn niet de witten hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:22 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Als je kritiek geeft op witte personen betekent dat helemaal niet dat je ook kritiek mag geven op zwarten. Je geeft kritiek op degene die fout zit. Of die nou wit of zwart is.
In dit geval werd de bal andersom gekaatst.
Hey zoals ik als zei, je kent die relschoppers niet, nu maak je ook nog een schaamteloze opmerking dat alle relschoppers zwart zijn en dan wil je niet racistisch zijn.
Als je kleur er niet bij wilt betrekken moet je ook niet zo de witte slachtoffer uithangen. Het is tenslotte geen witte persoon die vermoord is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |