Gelukkig hebben we patriotten.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:42 schreef speknek het volgende:
[..]
De national guard was er ook al, dus loze opmerking van Trump.
Het is nu al 2 dagen bezig en de hele stad staat in brand. Bovendien verspreid je wederom fake news de very fine people waren niet de personen die aan het rellen waren.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:10 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Bij eerdere rellen (waar een dode was gevallen) waren het very fine people. Nu zijn het thugs die doodgeschoten moeten worden. Ik ben benieuwd wat er anders is. 🤔.
De multidimensionale beschouwing had ik eerder al gedaan en heb je bewust genegeerd, schijnbaar is eendimensionaal meer jouw ding.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:50 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit is weer een eendimensionale beschouwing. Jacob Frey is gewaarschuwd. Dit is de boodschap.
De very fine people moesten eerst benoemd worden en nu niet. De nuance is niet nodig als het om overwegend andere mensen gaat.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is nu al 2 dagen bezig en de hele stad staat in brand. Bovendien verspreid je wederom fake news de very fine people waren niet de personen die aan het rellen waren.
Cool beans larpers voor kleuters.quote:
Wat een heldenquote:
Het interesseert me niet wat jij eerder heb gedaan, eigenlijk. Ik wil alleen maar aangeven dat de opmerking van de Amerikaanse president niet loos is. Jacob Frey is gewaarschuwd. Dit is de boodschap met of zonder national guard.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:55 schreef speknek het volgende:
De multidimensionale beschouwing had ik eerder al gedaan en heb je bewust genegeerd, schijnbaar is eendimensionaal meer jouw ding.
Ze werden benoemd samen met de White nationalistists who should be condemned totally.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:55 schreef speknek het volgende:
De very fine people moesten eerst benoemd worden en nu niet. De nuance is niet nodig als het om overwegend andere mensen gaat.
Fact checked.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze werden benoemd samen met de White nationalistists who should be condemned totally.
Ja, want er is inderdaad echt een rare interpretatie van een zinnetje voor nodig om die man voor gek te zetten. Dat doet hij heus niet zelf, dagelijks, op twitter.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze werden benoemd samen met de White nationalistists who should be condemned totally.
Maar goed we weten dondersgoed dat figuren zoals jij zitten wachten op een zinnetje dat anders geïnterpreteerd kan worden om vervolgens de president aan te vallen. Had hij hetzelfde nu gezegd was het hek van de dam en waren er bizarre theorieën dat Trump geweld aanmoedigt in een swingstate zodat mensen voor hem zouden stemmen ofzoiets.
Je interesseert je in wel meer dingen niet, zoals de werkelijkheid. De boodschap is loos, Frey had de national guard al aangevraagd bij de gouverneur, die deze aanvraag ook al had goedgekeurd en bekrachtigd.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:59 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat jij eerder heb gedaan, eigenlijk. Ik wil alleen maar aangeven dat de opmerking van de Amerikaanse president niet loos is. Jacob Frey is gewaarschuwd. Dit is de boodschap met of zonder national guard.
Ah, als er vuur is moet je er inderdaad liters olie bij op gaan gooien.quote:
Ja en als mijn tante mijn oom was. Trump zou dat niet doen, dat is nou juist het punt.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar goed we weten dondersgoed dat figuren zoals jij zitten wachten op een zinnetje dat anders geïnterpreteerd kan worden om vervolgens de president aan te vallen. Had hij hetzelfde nu gezegd was het hek van de dam en waren er bizarre theorieën dat Trump geweld aanmoedigt in een swingstate zodat mensen voor hem zouden stemmen ofzoiets.
De stad staat nog steeds in brand. Of hij moet grow a pair of er wordt federaal ingegrepen (ik vermoed binnen een week). Zo moeilijk is het niet om de betekenis te doorgronden van opmerkingen van de Amerikaanse president.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je interesseert je in wel meer dingen niet, zoals de werkelijkheid. De boodschap is loos, Frey had de national guard al aangevraagd bij de gouverneur, die deze aanvraag ook al had goedgekeurd en bekrachtigd.
Trump geeft weer eens modder en mensen die te dom om te poepen zijn denken dat het een serieuze boodschap is.
Ik ben het meestal met Trump oneens maar hier moet ik hem gelijk geven, dat schorem kun je beter afschieten. Desnoods met militair. Heb je gezien hoe gewelddadig ze die politieauto sloopte met de stoel? Waardoor symbolish wordt getoond dat ze geen enkel respect voor de rechtstaat hebben? Hoeveel gebouwen er nu in brand staan? Waardoor mensenlevens in gevaar zijn gekoken? En andermans eigendommen stelen en winkels helemaal leegroven en vernietigen waardoor die eigenaren en bedrijven financieel ten onder kunnen gaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:10 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Bij eerdere rellen (waar een dode was gevallen) waren het very fine people. Nu zijn het thugs die doodgeschoten moeten worden. Ik ben benieuwd wat er anders is. 🤔.
Damned if you do damned if you dont. Het feit dat je fake news moest gebruiken zegt eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja en als mijn tante mijn oom was. Trump zou dat niet doen, dat is nou juist het punt.
Bullshit eigenlijk. Alle volkeren in de geschiedenis hebben ergens een geschiedenis van onderdrukking als je ver genoeg in de geschiedenis terugkijkt. Bij sommige is dat zelfs veel langer. Bij de Joden is dat bijv 2000 jaar en hun slachtingen waren nog recentelijker met de 2e wereldoorlog.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat Afro-Amerikanen een 400 jaar lange geschiedenis van onderdrukking en racisme kennen, in de praktijk voornamelijk uitgevoerd door de politie. Dan is het belangrijk om te kijken of ook dit geval, net zoals vele honderden zo niet duizenden anderen, een achtergrond van racistisch machtsvertoon kent.
Dat woord betekent schijnbaar niet wat je denkt dat het betekent.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Damned if you do damned if you dont. Het feit dat je fake news moest gebruiken zegt eigenlijk wel genoeg.
Er blijft toch iets voor te zeggen het vrije wapenbezit.twitter:ezralevant twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 00:17:12Lawful black firearms owners standing guard outside their businesses. https://t.co/UyV5uHw3cW reageer retweet
Eeuhhh die hele Charlottesville samenkomst was juist een PROTEST. 🤣quote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is nu al 2 dagen bezig en de hele stad staat in brand. Bovendien verspreid je wederom fake news de very fine people waren niet de personen die aan het rellen waren.
Klopt, en zover ik weet waren er geen gebouwen in brand gestoken etc. Het was binnen een dag afgelopen. We hebben hier te maken met extreem geweld en wie weet hoeveel levens dit gaat kosten om nog maar niet te spreken over de miljarden aan schade tijdens economisch zware tijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:14 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Eeuhhh die hele Charlottesville samenkomst was juist een PROTEST. 🤣
Maar bleke medemensen kunnen hier in Europa geen wapens krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:13 schreef Chivaz het volgende:
Er blijft toch iets voor te zeggen het vrije wapenbezit.twitter:ezralevant twitterde op vrijdag 29-05-2020 om 00:17:12Lawful black firearms owners standing guard outside their businesses. https://t.co/UyV5uHw3cW reageer retweet
Nee, niet echt.quote:
Klopt. Daarom, wanneer er ruiten ingegooid worden bij een Joodse winkel/restaurant in Amsterdam, wordt er ook gekeken of daar een antisemitisch motief achter zit. Ik neem aan dat je dat dus ook complete onzin vindt?quote:Alle volkeren in de geschiedenis hebben ergens een geschiedenis van onderdrukking als je ver genoeg in de geschiedenis terugkijkt. Bij sommige is dat zelfs veel langer. Bij de Joden is dat bijv 2000 jaar en hun slachtingen waren nog recentelijker met de 2e wereldoorlog.
Helemaal mee eens. De dood van deze man is geen legitimering voor plunderingen. Maar dat Afro Amerikaanse mensen zich onderdrukt en onveilig voelen, en daar erg boos over zijn, snap ik heel erg goed.quote:Slachtoffer zijn geweest betekent niet dat je wetteloos mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |