abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 mei 2020 @ 10:07:48 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193365382
Gewoon zeggen "Ik heb niet het idee dat het tussen ons goed werkt, dus ik zoek een andere rijschool die beter bij mijn manier van leren past"
pi_193365391
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 10:07 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon zeggen "Ik heb niet het idee dat het tussen ons goed werkt, dus ik zoek een andere rijschool die beter bij mijn manier van leren past"
Vind ik ook wel een goeie ja.
pi_193366148
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 09:05 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Om vervolgens weer het hele examen etc te doen. Je beperkt je echt enorm door een automaat rijbewijs te halen.
Volgens mijn rij instructrices tot nu toe gaat het proces veel langer duren als ik schakel blijf rijden. Ik wil gewoon zsm mijn rijbewijs zodat ik er vanaf ben.
pi_193366595
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 11:04 schreef g0bledyg00k het volgende:

[..]

Volgens mijn rij instructrices tot nu toe gaat het proces veel langer duren als ik schakel blijf rijden. Ik wil gewoon zsm mijn rijbewijs zodat ik er vanaf ben.
Ja maar je bent er dan dus niet vanaf :')
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_193369355
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 11:31 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ja maar je bent er dan dus niet vanaf :')
Het is niet alsof we in donker Afrika wonen ofzo. Automaat auto’s zijn gewoon veelgebruikt in dit land. Mijn tokkie oom rijd een oud barrel van 500 euro die nog prima rijd, ook een automaat. Als ik een automaat rijbewijs heb kan ik in ieder geval rijden voorlopig.
pi_193369914
Ik zou me om dat automaat ook totaal niet druk maken. Nu al is de helft van de nieuw auto's automaat en dat wordt alleen maar meer. De serieuze omslag naar elektrisch verwacht is ook binnen een paar jaar en dan is het helemaal over met hand schakelen.
pi_193372462
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 19:33 schreef g0bledyg00k het volgende:
wisselen? Ik ben al een keer overgestapt omdat ik automaat moest gaan rijden en die hadden zij niet. Dus nu zit ik bij mijn tweede rijschool, alleen ik mag de rij instructrice niet echt. Het is een wat oudere vrouw en een beetje een schreeuwerd, en ik wordt altijd zenuwachtig van haar.

Nu zijn de rijscholen weer begonnen en vraagt ze wanneer ik weer wil lessen. Hoe zeg ik dat ik naar een andere rijschool wil zonder als een lul over te komen?
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 19:34 schreef BasEnAad het volgende:
Zeggen dat je geen geld hebt.

En dan bel je een andere.
Dit. Je kan ook niks meer van je horen en gewoon overstappen. Maar weet niet of je een contract hebt ofzo dat je nog een bedrag moet betalen als je tussentijds overstapt.
pi_193372617
Neuh gewoon losse lessen. Contracten doe ik niet aan
  vrijdag 29 mei 2020 @ 19:23:01 #59
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_193373276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 22:12 schreef Harvest89 het volgende:
Hoezo heb je daar niets aan? Ik heb ook een tijdje een automaat gehad en vond het heerlijk rijden.
Enige probleem is het aanbod in de lagere prijsklasses.
Ik moest als eerste ana een Tesla denken :P
  vrijdag 29 mei 2020 @ 19:35:24 #60
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_193373425
Automaat is fakking chill. Mijn Tesla is er niet eens als handbak ;)
Maar oeh wat ben je toch stoer als je constant moet schakelen in de stad en in de file, geweldig, al dat aanzien van die dames in korte jurkjes! Wauwww stoere jongens.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_193374832
Je kunt toch gewoon zeggen dat je geen klik met haar hebt, is helemaal geen schande.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 21:40:18 #62
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193375138
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 21:18 schreef Dunnevandale het volgende:
Je kunt toch gewoon zeggen dat je geen klik met haar hebt, is helemaal geen schande.
Geen klik :') Het is een rijschool geen lange intieme relatie. Je belt Dominos toch ook niet op dat je geen klik hebt en maar bij papa johns gaat bestellen voortaan
pi_193375269
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 21:40 schreef incel het volgende:

[..]

Geen klik :') Het is een rijschool geen lange intieme relatie. Je belt Dominos toch ook niet op dat je geen klik hebt en maar bij papa johns gaat bestellen voortaan
Een pizza bestellen is bij mij iets heel anders dan uren met iemand die geacht wordt mij iets bij te brengen doorbrengen in een auto, wijsneus.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 21:47:28 #64
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_193375290
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 21:45 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Een pizza bestellen is bij mij iets heel anders dan uren met iemand die geacht wordt mij iets bij te brengen doorbrengen in een auto, wijsneus.
Nou ik heb ook echt jaren lang dezelfde pizzabezorger gehad en hij wist al wat ik wilde bestellen als hij mijn nummer had gezien en wist me bij m'n voornaam en ik hem enzo en daar ben ik ook gewoon van de één op de andere dag mee gekapt zonder iets te zeggen.
pi_193383265
Snap dat gezeur ook niet van een automaat rijbewijs, heb ik zelf ook. Ik had in mijn geval mijn auto al klaar staan toen ik ging lessen en dat was een automaat, ook geen behoefte gehad om ooit een schakelbak te gaan rijden en automaat rijbewijs gehaald. Er komt heus niet in grote letters gehandicapten rijbewijs op te staan of iets hoor...

Heb er nu in 14 jaar nog nooit last van gehad, iedereen die ik ken rijd eigenlijk met een automaat.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 14:15:37 #66
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_193383293
Met je mond. Je kan het ook met je billen proberen maar dan heb je kans dat ze je niet verstaat.
🙈 🙉 🙊
pi_193385250
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 20:22 schreef g0bledyg00k het volgende:

[..]

Omdat ik blijkbaar zo’n mongool ben die heel veel moeite heeft met goed kijken en dus was het advies van mijn eerste rij instructrice om automaat te gaan rijden, die zij natuurlijk niet hadden waardoor ik moest switchen.

Anyway, meer mogelijk lulsmoezen om onder mijn huidige rijschool uit te komen zijn welkom
Je bent een schijtbak, zwakkeling én je kan niet autorijden _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_193404736
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 22:04 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Zelfs schakelen is veel toffer man, juíst als je veel moet afremmen en optrekken.
Lekker over de mooiere dijkwegen blaffen en door die bak roeren _O_

Tenzij je heel suf A naar B vervoer doet in een saaie bak achter je voorganger aanhobbelend ja dan boeit het geen reet, dan is rijden sowieso geen lol.
Automaat is wel veel relaxter als je in de stad rijdt of voor je dagelijke woon-werk verkeer waarbij je in de file aan moet sluiten. Waar het vroeger nog een ouwelullen imago had zie je dat het tegenwoordig ook populairder wordt onder jongeren die een auto gewoon zien voor wat het is: een vervoersmiddel. Het is sowieso comfortabeler, en elektrisch is altijd automaat.

Ik vind het eigenlijk maar raar, alles moderniseert, de rest van een auto is al 1 grote rijdende computer, maar dat kunnen blijven roeren in die versnellingsbak is nog steeds zo ongelooflijk belangrijk voor sommigen :')

Dat je nu nog een schakelrijbewijs moet halen komt omdat er nog zoveel schakelauto's zijn, het houdt elkaar een beetje in stand. In de VS is dat heel anders, daar is bijna alles heel lang automaat en is schakel de uitzondering.
pi_193409993
Is het een milfje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')