Ik mocht 'm altijd al wel hoor. Hij heeft het alleen op sommige punten mis.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etto en Jimmy zijn de beste vriendjes geworden
Er staan marokkaanse groenten op het menuquote:
Idem...quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik mocht 'm altijd al wel hoor. Hij heeft het alleen op sommige punten mis.
Klinkt lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Er staan marokkaanse groenten op het menu
Gewoon van de Albert Heijn dus geen idee wat er precies in zit. Courgette en kikkererwten geloof ik. Is wel smakelijkquote:
Nodig je favo FOK!kers uitquote:
Authentiek Marokkaans inderdaad!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gewoon van de Albert Heijn dus geen idee wat er precies in zit. Courgette en kikkererwten geloof ik. Is wel smakelijk
Doe ik nog steeds.quote:
Echt he, als ik thuiskom met een Mexicaans groentepakket, word ik keihard uitgelachen.quote:
En terecht.. die Knorr wereldgerechten zijn voor tattasquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Echt he, als ik thuiskom met een Mexicaans groentepakket, word ik keihard uitgelachen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:22 schreef TTSS het volgende:
Ga lekker haten joh, ik kook gewoon voor mijzelf.
Wat heb jij vanavond gekookt dan Jamie?quote:
Toen ik dat ooit een keer klaargemaakt had, waren de spreekwoordelijke rapen wel gaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En terecht.. die Knorr wereldgerechten zijn voor tattas
Moet eens een keer rapen eten. Nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Toen ik dat ooit een keer klaargemaakt had, waren de spreekwoordelijke rapen wel gaar.
En terecht. Je bent echt te wit als je daar aan begintquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Toen ik dat ooit een keer klaargemaakt had, waren de spreekwoordelijke rapen wel gaar.
Of in de frituur. Had vandaag frietje en frikandel.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:31 schreef Fok-it het volgende:
Kijk mij eens exotisch bezig zijn in de keuken
Koken doe je in de magnetron niet dan @:Naatje_1
Het is patatquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of in de frituur. Had vandaag frietje en frikandel.
Limburgerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rutte kan zeggen wat hij wil, het is gewoon friet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |