Eh, hoe bedoel je? De winters zijn natter dan vroeger. Begin dit jaar is het geen dag droog geweest.quote:Op donderdag 4 juni 2020 16:14 schreef Z het volgende:
Laten we wel wezen, de afgelopen jaren hebben we nauwelijks winter gehad en ook met de neerslag valt het in de herfst/winter reuze mee.
Ik fiets al een jaar of 3 dagelijks naar m'n werk.. Deze winter en voorjaar waren by far de natste.. Pfffquote:Op donderdag 4 juni 2020 16:14 schreef Z het volgende:
Laten we wel wezen, de afgelopen jaren hebben we nauwelijks winter gehad en ook met de neerslag valt het in de herfst/winter reuze mee.
En die 4 stormen na elkaar....quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ik fiets al een jaar of 3 dagelijks naar m'n werk.. Deze winter en voorjaar waren by far de natste.. Pfff
Dan regent het bijna nooit als ik fiets. Uiteraard regent het in de winter maar echt zwaar (koud/nat) heb ik het in drie jaar niet gehad.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ik fiets al een jaar of 3 dagelijks naar m'n werk.. Deze winter en voorjaar waren by far de natste.. Pfff
Ik hoef maar 10 minuten en dat is heel vaak droog hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:26 schreef Z het volgende:
In de regen naar je werk fietsen lijkt me ook veel vervelender dan een buitje als je een rondje rijdt.
Ja dat dusquote:
Nou, gelukkig hebben we dat probleem inmiddels al drie maanden niet en ongetwijfeld is minimaal de komende drie maanden nog thuiswerkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:26 schreef Z het volgende:
In de regen naar je werk fietsen lijkt me ook veel vervelender dan een buitje als je een rondje rijdt.
Het lijkt me sterk overdreven nu nog thuis te werken, maar goed ieder bedrijf zijn keuze.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:31 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nou, gelukkig hebben we dat probleem inmiddels al drie maanden niet en ongetwijfeld is minimaal de komende drie maanden nog thuiswerken
Hoe ben je exact tot deze conclusie gekomen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk overdreven nu nog thuis te werken, maar goed ieder bedrijf zijn keuze.
Snel schakelenquote:Op donderdag 4 juni 2020 22:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoe ben je exact tot deze conclusie gekomen?
Gewoon nog aanbeveling van de overheid.quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk overdreven nu nog thuis te werken, maar goed ieder bedrijf zijn keuze.
Is volgens mij een uitstekende keuze, maar ik begrijp dat jij al weer op kantoor hebt moeten verschijnen?quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pallets sorteren doe je nou eenmaal lastig vanuit huis...quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:01 schreef Yankee het volgende:
[..]
Is volgens mij een uitstekende keuze, maar ik begrijp dat jij al weer op kantoor hebt moeten verschijnen?
Zeker, maar ik zit in de positie dat ik vrij makkelijk vanaf huis kan werken. Dan laat ik liever de mensen die het meer nodig hebben naar kantoor gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben een week thuis geweest. Dak viel zowat op m'n kop en m'n schouder klapte er uit. Op kantoor werkt het toch fijner.
Toerdersquote:Op donderdag 4 juni 2020 14:59 schreef Leonos het volgende:
Shit hierboven doet ook 99,99% van de wielrenners niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |