abonnement Unibet Coolblue
pi_193443055
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 21:33 schreef maily het volgende:

[..]

Oh! Niet de voicemail ingesproken! You stupid @:Kluun1985
Zijn nummer staat gewoon in zijn muziekvideo O+

9:03:


dacht dat die nep was, maar zijn matties gaven me dat nummer :)

Dus ik bellen, landnummer 0092 ervoor en gaan met die banaan. En dan denk je, tyfus nepnummer, want je hoort hem zingen als je belt. Dus ik nog een keer bellen, en toen werd er opgenomen, en hing Kluun de lafaard in paniek op, voordat Koning Schoonheid iets kon zeggen.
Niet doen
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2020 @ 21:10:52 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_193443254
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:58 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Zijn nummer staat gewoon in zijn muziekvideo O+

9:03:


dacht dat die nep was, maar zijn matties gaven me dat nummer :)

Dus ik bellen, landnummer 0092 ervoor en gaan met die banaan. En dan denk je, tyfus nepnummer, want je hoort hem zingen als je belt. Dus ik nog een keer bellen, en toen werd er opgenomen, en hing Kluun de lafaard in paniek op, voordat Koning Schoonheid iets kon zeggen.
Sukkelientje :|W
pi_193443336
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:10 schreef maily het volgende:

[..]

Sukkelientje :|W
Ik probeer het nog wel een keer. Dat nummer gaat toch niet weg, te veel mensen hebben het.
Niet doen
pi_193443398
Update: Jullie denken vast waarom horen we niets nieuws over Abid.

Tja, door Corona kan hij niet optreden.

Ook is hij druk bezig met verhuizen van Faisalabad naar Lahore, daar heeft hij een nieuwe huis.
Niet doen
pi_193446272
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 21:10 schreef maily het volgende:

[..]

Sukkelientje :|W
Jij bent slim. Kan jij mij uitleggen, waarom ik me droevig voel over dat Abid verhuist van Faisalabad naar Lahore?

Dus van:



naar



voelt zo raar....hij verhuist met zijn gezin dus, en die koters gaan daar naar school en al....ik bedoel het is beter, want Lahore is toegankelijker voor toeristen dan Faisalabad. Dat vliegtuig gaat gelijk van Hollanda naar Lahore. Niet van Hollanda naar Faisalabad. En dan nog voel ik me triest.
Niet doen
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 3 juni 2020 @ 08:45:02 #56
74056 crew  ToT
pi_193448557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 23:52 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Jij bent slim. Kan jij mij uitleggen, waarom ik me droevig voel over dat Abid verhuist van Faisalabad naar Lahore?

Dus van:

[ afbeelding ]

naar

[ afbeelding ]

voelt zo raar....hij verhuist met zijn gezin dus, en die koters gaan daar naar school en al....ik bedoel het is beter, want Lahore is toegankelijker voor toeristen dan Faisalabad. Dat vliegtuig gaat gelijk van Hollanda naar Lahore. Niet van Hollanda naar Faisalabad. En dan nog voel ik me triest.
Dus hij verhuist naar een toegankelijkere plaats en je loopt te klagen ondanks dat je nu daar feitelijk minder ver op een muilezel over stoffige bergen rond hoeft te sjokken om zijn piemel in je twaalfvingerige darm te krijgen? :?
pi_193449365
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2020 08:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus hij verhuist naar een toegankelijkere plaats en je loopt te klagen ondanks dat je nu daar feitelijk minder ver op een muilezel over stoffige bergen rond hoeft te sjokken om zijn piemel in je twaalfvingerige darm te krijgen? :?
Ik denk dat zijn woning makkelijker te vinden was in Faisalabad. Als ik gewoon tegen zo'n riksja bestuurder er naar zou vragen, zou die best weten waar hun meest bekende lokale zanger woont. Lahore is groter, gaat lastiger worden om zijn adres te vinden. Bovendien is hij daar vrij irrelevant, tussen al die megasterren. Maar daarom verhuist hij ook, hij wil meer media-aandacht.
Niet doen
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 3 juni 2020 @ 09:57:40 #58
74056 crew  ToT
pi_193449391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 09:54 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn woning makkelijker te vinden was in Faisalabad. Als ik gewoon tegen zo'n riksja bestuurder er naar zou vragen, zou die best weten waar hun meest bekende lokale zanger woont. Lahore is groter, gaat lastiger worden om zijn adres te vinden. Bovendien is hij daar vrij irrelevant, tussen al die megasterren. Maar daarom verhuist hij ook, hij wil meer media-aandacht.
Meer media-aandacht? Dan snap ik je angst wel; dan heb je snel HEEL erg veel andere kerels die ook zijn piemel willen, en dan heb jij geen schijn van kans meer, tenzij hij een fetisj heeft voor verrotte tanden! :o ;(
pi_193473957
HIJ IS ZOOOO LIEF, HEERLIJK EN SCHATTIG O+











O+ Als 2 druppels water op zijn beeldschone broer!\

We hebben gisteren de hele nacht gevideochat via whatsapp!!! O+

Ik ben stapel! Helaas is die wel getrouwd, anders zou ik naar hem toe reizen.

Waarom trouwen ze in Pakistan zo jong :'(
Niet doen
pi_193474384
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:15 schreef Kluun1985 het volgende:

O+ Als 2 druppels water op zijn beeldschone broer!\
Dat heb je wel vaker met incest...
pi_193474803
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:15 schreef Kluun1985 het volgende:
HIJ IS ZOOOO LIEF, HEERLIJK EN SCHATTIG O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O+ Als 2 druppels water op zijn beeldschone broer!\

We hebben gisteren de hele nacht gevideochat via whatsapp!!! O+

Ik ben stapel! Helaas is die wel getrouwd, anders zou ik naar hem toe reizen.

Waarom trouwen ze in Pakistan zo jong :'(
In dat soort landen hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken dat je alleen eindigt ;(
pi_193474954
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:58 schreef stokj het volgende:

[..]

In dat soort landen hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken dat je alleen eindigt ;(
dat is waar. het is ook heel simpel. Ze trouwen allemaal met hun nicht. En er is geen keus. Ze mogen niet afwijzen.
Niet doen
pi_193474995
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:06 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

dat is waar. het is ook heel simpel. Ze trouwen allemaal met hun nicht. En er is geen keus. Ze mogen niet afwijzen.
En omdat ze dat weten maken ze er beide het beste van. Die keren dat ze over de streep gaan eindigen ze.

Dat is heel anders dan de vrouwen hier. Die gaan al bij je weg als ze hun zin een keer niet krijgen :P
pi_193475041
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:08 schreef stokj het volgende:

[..]

En omdat ze dat weten maken ze er beide het beste van. Die keren dat ze over de streep gaan eindigen ze.

Dat is heel anders dan de vrouwen hier. Die gaan al bij je weg als ze hun zin een keer niet krijgen :P
Kijk die broer is getrouwd. Maar hij kan doen wat hij wil. Hele avond videochatten met mij en al, die vrouw kan niets doen. Ze is huisvrouw dus volledig afhankelijk van hem.
Niet doen
pi_193475106
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:10 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Kijk die broer is getrouwd. Maar hij kan doen wat hij wil. Hele avond videochatten met mij en al, die vrouw kan niets doen. Ze is huisvrouw dus volledig afhankelijk van hem.
Precies, en als ze ook van dit soort praktijken wilt gaan doen dan weet ze dat dat een hele dure prijs heeft.
pi_193478196
IK WORD GEK!!!! IK HEB EEN MAN!!!! IK HOEF ALLEEN NAAR PAKISTAN TE GAAN, OF HIJ KOMT HIERHEEN!!!

WAT IS MAKKELIJKER? IK NEEM AAN: HIJ NAAR MIJ? Prutte heet iedereen met open armen welkom,als ik daar heen moet, dan moet ik door een lastige visum aanvraag.....
Niet doen
pi_193480553
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:26 schreef Kluun1985 het volgende:
IK WORD GEK!!!! IK HEB EEN MAN!!!! IK HOEF ALLEEN NAAR PAKISTAN TE GAAN, OF HIJ KOMT HIERHEEN!!!

WAT IS MAKKELIJKER? IK NEEM AAN: HIJ NAAR MIJ? Prutte heet iedereen met open armen welkom,als ik daar heen moet, dan moet ik door een lastige visum aanvraag.....
Hij naar hier inderdaad. Jij naar daar is een risico met de procedures etc.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 5 juni 2020 @ 15:58:01 #68
74056 crew  ToT
pi_193490353
Jij wordt daar vast ook wel met open armen ontvangen! :Y

pi_193492029
@Kluun1985

Er zijn een aantal manieren om aan een partner te geraken:
Je informeert bij diverse oude mensen of ze nog een kleinzoon of kleindochter hebben (traditionele manier)
Je gaat gewoon lekker stappen en wie weet kom je iemand tegen die niet meer bij je weg wilt gaan.
Je gaat op een datingsite.

In deze (roerige) tijden is het lastig om de juiste levenspartner te vinden. Want al ben je op leeftijd, je moet diegene eerst nog vertrouwen voordat je je slurf erin gaat steken en de cadeautjes gaat innen zonder dat je te veel betaald.
pi_193492832
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:26 schreef Kluun1985 het volgende:
IK WORD GEK!!!! IK HEB EEN MAN!!!! IK HOEF ALLEEN NAAR PAKISTAN TE GAAN, OF HIJ KOMT HIERHEEN!!!

WAT IS MAKKELIJKER? IK NEEM AAN: HIJ NAAR MIJ? Prutte heet iedereen met open armen welkom,als ik daar heen moet, dan moet ik door een lastige visum aanvraag.....
Jij kan makkelijk naar Pakistan! Je krijgt visum on Arrival en kan net zo lang blijven als je wilt!!!
  vrijdag 5 juni 2020 @ 20:17:18 #71
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_193493891
Pakistan :')
ALs ze weten dat je graag lullen zuigt kom je het land niet eens in daar.
pindazakje
pi_193496264
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Pakistan :')
ALs ze weten dat je graag lullen zuigt kom je het land niet eens in daar.
pi_193594542
UPDATE voor @stokj @maily @Hyaenidae @Peunage @ToT @BasEnAad @phoenyx (de diehard Abid fans)

Ik heb helaas slecht nieuws over Abid :'( Het gaat momenteel niet zo best. Zoals onze Klompenartiesten steen en been klagen, zo zit Abid inmiddels ook al sinds 8 weken werkloos thuis -O- Nu redt Abid zich financieel wel, al die jaren dag en nacht optreden, tja die biljetjes bleven maar binnenkomen:



het gaat dan ook niet om de centen in dit geval, maar meer om dat de beste man gek wordt van thuiszitten. Altijd onderweg, en nu ineens met die trut van hem en zijn 3 koters thuis chillen is niks voor de beste man. Jullie bijstandtrekkers kunnen wat van de man leren _O_

Al thuiszittend kwam Abid ineens tot het besef: Het is klaar. Telkens in moskees optreden, telkens onderweg. Abid wil geen Nick & Simon meer zijn, Abid wil zich nu richten op Zayn Malik worden. Geen lokale zangertje meer die enkel op straat of in heiligdommen zingt, maar hij wil op tv komen. EN DAT IS GOED NIEUWS!!! Want dan krijgen we hem nog meer te zien! Derhalve verhuist onze man naar Lahore, zijn lekkere broer Fateh woont daar al:



Lahore is het Almere en Los Angelas van Pakistan. Alle Pakistaanse tv zenders zijn daar. SUPERSTAR IN THE MAKING _O_ Hopelijk wordt die zo beroemd dat die weggaat bij die trut.

*Leuk detail: Ik ken dan dus een superster via videochat O+

Momenteel zit onze man in Rawalpindi, bij zijn neef Pussy Khan (ook een lekker ding, schoonheid zit in de familie :9~ ) , hij was het thuiszitten beu, dus spendeert samen met zijn neef een lang weekend hier. Best tof dat ik gewoon het bed zie waarin hij nu met zijn goddelijke lijf ligt....slaapt hij naakt ? :9~



en hij heeft tissues naast zich, de schat O+

Maar goed, met onze man komt het allemaal dus wel goed. De grote verliezers van de Corona crisis zijn Abid's bandleden. Er is namelijk plotsklap geen band meer, aangezien de man verhuist, is dit dus voorbij:





Behalve dat lekkere neefje dat naast onze Abid zit, zullen deze bandleden het moeilijk krijgen. Bandlid Faizee, ook wel bekend als de fluisteraar, vertrouwde mij toe dat hij bang is.



Al 2 maanden geen inkomen band weg, wat nu. Hij overweegt een baan als riksja driver of Uber. Maar daarvoor heeft hij geld nodig! Want die riksja of Uber wagen moet die eerst zelf kopen. -O- Dat gaat hem dus ook niet worden. Die dombo vroeg aan mij of ik hem niet aan werk kan helpen in Hollanda _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- Ik heb hem toen uitgelegd wat een kotland dit is, en dat hij beter in armoede kan leven in Pakistan. Het hilarische is dat onze Mark hem met open armen zou verwelkomen, terwijl zijn land mij alleen toelaat als ik uitgenodigd wordt door een reisorganisatie daar 8)7

Maar die bandleden zijn geblocked nu, want nu ze niet meer met Abid om zullen gaan heb ik ze niet meer nodig. Ik ben nu bezig een netwerk in Lahore te creëren _O_

Onze man, onze leven:


O+

p.s. Iedereen die hem wil spreken, de komende weken is je laatste kans. Als die een superster is, zal hij zijn nummer veranderen. En dat deze prins een superster wordt, staat vast.

Fenomenale stem
Kapotlekkere man
Lekker lijf
Nuchter
Lief

Meiden zullen in de rij gaan staan bij hem. Wees geen rund, dit is je laatste kans. _O_
Niet doen
  vrijdag 12 juni 2020 @ 20:56:40 #74
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193606427
Bedankt voor de update _O_
pi_193606941
Pussy Khan. Dit verzin jij ter plekke Sana!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')