Ja godver Kluun! Plaatjes kijken doe je maar lekker op je telefoon/laptop/whatever.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:58 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat dit mijn topic wasik open verder tenminste geen topics.
die eerste plaatje is toch mooi! Hoe hij op bed macaroni en biscuits zit te etenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja godver Kluun! Plaatjes kijken doe je maar lekker op je telefoon/laptop/whatever.
Kom op met de nieuwtjes.
Wat een schattig stelletje op de laatste fotoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:21 schreef Kluun1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi he, mailytje?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een schattig stelletje op de laatste foto
Hij zit voor eeuwig in mijn hart.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat je geen interesse meer in die zak blubber had?
Je weet dat tandsteen en tandplak hartklachten kan veroorzaken he?quote:
En hij is geen zak blubber! Meeste Hollandse mannen hebben zijn postuur.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat je geen interesse meer in die zak blubber had?
Kluun, hoe is het verder met je?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:26 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
En hij is geen zak blubber! Meeste Hollandse mannen hebben zijn postuur.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 05:45 schreef JayHovah het volgende:
Toch wel opvallend dat elke verwijzing naar het vermeende vertrek ONZ / Dag en de confrontatie met @:sanasoufi met een grote boog word vermeden door @:Kluun1985 terwijl er wel op alle nietszeggende reacties word gereageerd.
Nee, keep up the act! Je kan altijd nog jezelf opgeven voor de Oudejaarsconference dit jaar!
Gelukkig heeft hij 2 accounts mocht hij echt aandacht tekort komen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer een stoornis, maar meer aandachtstekort.
Oh! Niet de voicemail ingesproken! You stupid @Kluun1985quote:Op maandag 1 juni 2020 00:33 schreef Kluun1985 het volgende:
Gebeld!!! Krijg een ringback tone, toen nam hij op en hing ik in paniek op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |