abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193354459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
nypost twitterde op donderdag 28-05-2020 om 14:25:42 'Armed rednecks' defend stores from looters amid George Floyd protests https://t.co/EFVK89dF39 https://t.co/IbXspPhgFQ reageer retweet
Helden _O_
Idioten. En ze kunnen aangepakt worden. Ook in Minnesota is het niet toegestaan om op deze manier met je wapen te lopen in de openbare ruimte.

quote:
Minnesota allows the open carrying of handguns on the person or in a vehicle with a valid permit to carry.1 See Concealed Weapons Permitting in Minnesota for exceptions and permitting information.

Minnesota generally prohibits the open carrying of rifles and shotguns in public.2 This prohibition is subject to the following exceptions:

• The rifle or shotgun is being carried to, from, or at a place where firearms are repaired, bought, sold, traded, or displayed, or where hunting, target shooting, or other lawful activity involving firearms occurs, or at funerals, parades, or other lawful ceremonies;
• The rifle or shotgun is unloaded and in a gun case expressly made for a firearm and which fully encloses the firearm with no portion of the gun exposed;
• The person has a permit to carry a handgun;
• The firearm is an antique firearm that is being carried as a curiosity or for its historical significance or value; or
• The firearm is being transported unloaded and in the closed trunk of a motor vehicle.3

Minnesota allows the open carrying of firearms in a vehicle, if the gun is unloaded and either: 1) in a gun case made to contain the firearm, and the case fully encloses the firearm my being zipped, snapped, buckled, tied or otherwise fastened, without any portion of the gun exposed; or 2) in the closed trunk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2020 15:39:11 ]
pi_193354465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ja ik dacht, ik zet je punt even kracht bij :P
Mijn dank daarvoor!
pi_193354477
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:38 schreef recursief het volgende:

[..]

Idioten. En ze kunnen aangepakt worden. Ook in Minnesota is het niet toegestaan om op deze manier met je wapen te lopen in de openbare ruimte.
[..]

Dien een klacht in daar. Kan mij dat nou schelen.
pi_193354486
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ja, eigen rechter spelen _O_

Genot jongens. 1 agent die buitensporig geweld gebruikt tijdens een arrestatie, en alles is geoorloofd zo blijkt.
Met eigen rechter spelen zou ik in dit geval geen moeite hebben. Sadisme mag je wel terugbetalen met eigen munt.
  donderdag 28 mei 2020 @ 15:40:33 #230
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193354490
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat jij daar conclusies over trekt ten aanzien van de gehele groep moslims en hun cultuur (?) is precies waar het dus helemaal mank gaat. Dat is niet anders dan een gemiddelde BLM'er die schreeuwt dat alle blanke agenten erop uit zijn om de donkere medemens uit te moorden. De hele discussie wordt in een keer doodgeslagen.
Blanke agenten delen meestal geen cultuur. Ze delen een beroep. Er zijn echter wel steden in de VS waar agenten een cultuur hebben. Waar er een soort broederschap is. En als daar racisme of andere dingen in zit dan lijkt het mij gezond als daar discussies over gehouden worden intern.

Maar een hoop van die kleine dorpjes.. daar ben je gewoon agent voor je brood en maak je verder deel uit van de gemeenschap, niet een eigen hiërarchie.

quote:
[..]

Dat is een veronderstelling die zeker, gezien de globalisering, niet meer klopt. Tenzij je ergens in de rimboe woont zonder internet en contacten buiten je groep (waardoor de andere groep 'eng is' en je dus maar inderdaad alles aanneemt van je eigen vertrouwde groep).
Ik zie zelden iemand iets aannemen van iemand uit een andere groep. Tenzij 2 mensen expres gaan zitten om een productieve wederzijdse discussie te houden en men dialectisch tewerk gaat.. ter goeder trouw..

Maar dat is bijna nooit. Iedereen zit in zijn eigen zeepbel en hoort dingen liever van "eigen volk"
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_193354497
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Met eigen rechter spelen zou ik in dit geval geen moeite hebben. Sadisme mag je wel terugbetalen met eigen munt.
Bizar wederom.
pi_193354506
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Het gaat hier niet over de islam jongons.
Het gaat om discriminatie, groepsdenken etcetera. In de VS zijn vooral Mexicanen en donkere mensen het slachtoffer van discriminatie en racisme. Als we de discussie naar Nederland trekken, dan zijn dat vooral andere groeperingen. Logisch dat de discussie zo lopen lijkt me, het is en blijft een Nederlands forum.

Als een Wilders 'minder, minder, minder zwarten' had geroepen hadden we het ook daarover gehad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_193354512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Dien een klacht in daar. Kan mij dat nou schelen.
Zeg dan niks. Als je op een forum post kun je een reactie verwachten.
pi_193354524
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:41 schreef recursief het volgende:

[..]

Zeg dan niks. Als je op een forum post kun je een reactie verwachten.
Ik zeg toch ook niet dat jij niet mag reageren zoals jij reageert? Ik geef gewoon aan wat ik met je post doe. Niets.
pi_193354538
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:38 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Geweld wordt toch vaker toegepast wanneer een mens boos is. Ik begrijp dus wel dat dingen worden gesloopt of geplunderd. Goedkeuren doe ik alleen niet.
Prima maar stellen dat iemand moet zeggen er begrip voor op te kunnen brengen om normale reacties te krijgen gaat mij dan ook weer wat ver.

[ Bericht 1% gewijzigd door OneChicago op 28-05-2020 15:51:56 ]
pi_193354544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat jij niet mag reageren zoals jij reageert? Ik geef gewoon aan wat ik met je post doe. Niets.
Okay dan :')
pi_193354570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:40 schreef SpecialK het volgende:
Blanke agenten delen meestal geen cultuur. Ze delen een beroep. Er zijn echter wel steden in de VS waar agenten een cultuur hebben. Waar er een soort broederschap is. En als daar racisme of andere dingen in zit dan lijkt het mij gezond als daar discussies over gehouden worden intern.
Kolder, voor een buitenstaander van die groep delen blanken een cultuur - en blanke agenten een subcultuur. Net als bijv. de brandweer in Amsterdam een blanke tokkie subcultuur kent. Afgeleide van de blanke cultuur. Dat betekent zeker dat het gezond is om daarover te discussieren. Het is echter volstrekt ongezond om alle brandweermannen als racist of tokkie te bestempelen of wellicht zelfs de hele 'blanke' cultuur als racistisch. Dat is waar het mis gaat.

quote:
Ik zie zelden iemand iets aannemen van iemand uit een andere groep. Tenzij 2 mensen expres gaan zitten om een productieve wederzijdse discussie te houden en men dialectisch tewerk gaat.. ter goeder trouw..

Maar dat is bijna nooit. Iedereen zit in zijn eigen zeepbel en hoort dingen liever van "eigen volk"
Dan leef je echt in een totaal andere wereld dan ik. Voldoende vrienden en/of kennissen afkomstig uit een andere cultuur, etnische groep of whatever. Daar neem ik graag dingen van aan. En dat geldt voor heel veel mensen uit mijn omgeving trouwens. Dat is natuurlijk wat ik daarnet ook zei: we leven in 2020 - niet in 1530. Bijna iedereen op deze planeet heeft toegang tot informatie.
Allah Al Watan Al Malik
  Forum Admin donderdag 28 mei 2020 @ 15:49:50 #238
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193354600
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het gaat om discriminatie, groepsdenken etcetera. In de VS zijn vooral Mexicanen en donkere mensen het slachtoffer van discriminatie en racisme. Als we de discussie naar Nederland trekken, dan zijn dat vooral andere groeperingen. Logisch dat de discussie zo lopen lijkt me, het is en blijft een Nederlands forum.

Als een Wilders 'minder, minder, minder zwarten' had geroepen hadden we het ook daarover gehad.
Mja, eens oneens. Die discussie word waar mogelijk er toch al aan de haren bij getrokken. :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 28 mei 2020 @ 15:50:40 #239
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_193354612
Ah de zielige zielige anerikaanse zwarten zijn weer aan het plunderen. :')

Called it. Verschil tussen de blanke en de zwarte cultuur is dat een groep tenminste zelfreflectie kent.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_193354642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Mja, eens oneens. Die discussie word waar mogelijk er toch al aan de haren bij getrokken. :D
Begrijp je punt hoor - daar zijn al voldoende topics over geweest en je hebt ook wel gelijk dat dit qua aard (geweld van politie vs minderheid) meer bij de VS hoort en het type discussie daarmee toch ook een wat andere is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_193354655
quote:
16s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah de zielige zielige anerikaanse zwarten zijn weer aan het plunderen. :')

Called it. Verschil tussen de blanke en de zwarte cultuur is dat een groep tenminste zelfreflectie kent.
Die eerste groep had dan ook heel veel tijd om over zichzelf na te denken toen die laatste groep aan het katoenplukken was voor die eerste groep.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 28 mei 2020 @ 15:56:23 #242
459912 FlippingCoin
pi_193354687
quote:
4s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die eerste groep had dan ook heel veel tijd om over zichzelf na te denken toen die laatste groep aan het katoenplukken was voor die eerste groep.
Onderstreep nog even wat ik zeg ja. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_193354807
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:43 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Prima maar stellen dat iemand moet zeggen er begrip voor op te kunnen brengen om normale reacties te krijgen gaat mij dan ook weer wat ver.
Naja het hoeft niet, dat is natuurlijk aan jou. Ik wou alleen wat uitleggen.
West-Melanesia
pi_193354809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:34 schreef recursief het volgende:

[..]

Afgeschaft bij wet. Maar denk je echt dat vanaf dat moment zwarte Amerikanen overal als gelijkwaardig werden behandeld? Tot op de dag van vandaag is dat nog niet het geval.
Je hebt altijd excessen in iedere bevolkingsgroep. Systematisch is het bij lange na niet. Zeggen bijv dat alle blanken racistisch zijn of zelfs een meerderheid daarvan slaat nergens op. Je kan het simpelweg niet bewijzen. Zo kan eeineder roepen wat hij wil.
pi_193354848
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat je als je wilt relativeren, alle overlast moet nemen die Marokkanen en moslims bij elkaar veroorzaken in Nederland en die een met factor 500x vermenigvuldugen en dan zit je dichtbij het niveau overlast dat de zwarten in Amerika veroorzaken met o.a criminaliteit. Alles in de VS is groter en erger. Ook de problematiek.
  donderdag 28 mei 2020 @ 16:09:54 #246
459912 FlippingCoin
pi_193354858
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:34 schreef recursief het volgende:

[..]

Afgeschaft bij wet. Maar denk je echt dat vanaf dat moment zwarte Amerikanen overal als gelijkwaardig werden behandeld? Tot op de dag van vandaag is dat nog niet het geval.
Je hebt maar weinig mensen die zwarte mensen echt gelijkwaardig behandelen, ene groep ziet ze als minder, andere als zielig. Los daar van zijn er maar heel weinig groepen mensen die andere groepen echt gelijkwaardig behandelen denk ik.
  donderdag 28 mei 2020 @ 16:13:40 #247
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193354896
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kolder, voor een buitenstaander van die groep delen blanken een cultuur - en blanke agenten een subcultuur. Net als bijv. de brandweer in Amsterdam een blanke tokkie subcultuur kent. Afgeleide van de blanke cultuur. Dat betekent zeker dat het gezond is om daarover te discussieren. Het is echter volstrekt ongezond om alle brandweermannen als racist of tokkie te bestempelen of wellicht zelfs de hele 'blanke' cultuur als racistisch. Dat is waar het mis gaat.
Het is pas kolder als je onterecht culturele hechting ziet waar het niet is. Maar doen alsof elke vorm van (zelfs lichte) culturele hechting een fabeltje is en dat alles maar op individu vlak opgepakt moet worden... dat is pas kolder.

quote:
[..]

Dan leef je echt in een totaal andere wereld dan ik. Voldoende vrienden en/of kennissen afkomstig uit een andere cultuur, etnische groep of whatever. Daar neem ik graag dingen van aan. En dat geldt voor heel veel mensen uit mijn omgeving trouwens. Dat is natuurlijk wat ik daarnet ook zei: we leven in 2020 - niet in 1530. Bijna iedereen op deze planeet heeft toegang tot informatie.
Ik heb waarschijnlijk een diversere vrienden/collegakring dan jij. Misschien was je alweer vergeten dat ik op 2 continenten woon. Dat is niet zaligmakend maar je opmerking over dat het aan mijn omgeving ligt is... klinkklare bullshit.

Maar als er 1 ding in mijn leven is wat ik heb geleerd is het dat mensen nauwelijks dingen van een vreemden aannemen en pas licht beginnen te luisteren als het iemand betreft uit eigen kring.

Dat is, nadat ze iets zijn wijsgemaakt uiteraard. Nieuwe onderwerpen staan mensen vaker open voor om van vreemden een mening over te nemen. Daar is het vaak first come, first serve. Als het verder wel past bij reeds aangenomen gemakkelijke opinies.. Zodra het een meubel bijt wat al in de kamer stond dan gaan de alarmbellen af.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_193355084
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:09 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Ik denk dat je als je wilt relativeren, alle overlast moet nemen die Marokkanen en moslims bij elkaar veroorzaken in Nederland en die een met factor 500x vermenigvuldugen en dan zit je dichtbij het niveau overlast dat de zwarten in Amerika veroorzaken met o.a criminaliteit. Alles in de VS is groter en erger. Ook de problematiek.
Vrij logisch, toch? Je hebt een achterstand als je in de VS tot een achterstand behoort.
pi_193355089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:06 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Naja het hoeft niet, dat is natuurlijk aan jou. Ik wou alleen wat uitleggen.
Prima maar ik heb nooit begrip voor daden uit frustratie tegen onschuldigen. Puur om het simpele feit dat het niets oplost. Sterker nog het probleem is nog groter geworden. Failliete ondernemer zit met woede. Zelfde geldt voor diens gezin. Het personeel is werkeloos en zit ook met woede. Zelfde geldt voor hun gezinnen. De olievlek is dus weer gegroeid.
pi_193355093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Daar was niets ongefundeerds aan, het is voor een ieder terug te lezen dat je kritiek op China gelijk vond staan aan racisme.
Maar sinds je meltdown laatst in het AMV is het mij wel duidelijk dat je niet goed bij je eikel bent.
Ga je ontkennen dat veel Chinese mensen slachtoffer zijn geweest van discriminatie en racisme na het ontstaan van de coronacrisis? Chinezen daarentegen zie ik niet snel overgaan tot plunderen, rellen of geweld. Of criminaliteit überhaupt. De Amerikaanse gevangenissen zitten boordevol met zwarten en latino's maar nauwelijks Aziaten. Blanken vallen er ergens tussenin.

Chinezen vechten terug door bedrijven over te nemen en ons dmv het geld aan te pakken. Ik heb eigenlijk dat laatste liever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')