abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193353541
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ondanks dat door machtsvertoon van de politie er weer een mens is vermoord door deze partij, maken de fok users zich meer druk om wat winkeltjes.

Dat is pas ziek. Maar niet verrassend.
Ik maak me niet zo zeer druk om die winkeltjes en die gestolen spullen maar om het feit waarmee een hardwerkende middenstander nu ineens met een enorme schadepost wordt geconfronteerd terwijl die er totaal buiten staat.
pi_193353558
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En als je jaren achter elkaar je dag niet hebt verwacht je dan niet dat je emmertje wat zich vult in je hoofd een keer gaat overlopen?
Dat iemand daartoe tot die daad komt is voor zijn of haar rekening. Ik keur misdrijven af.
  donderdag 28 mei 2020 @ 14:23:05 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193353587
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:18 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ik maak me niet zo zeer druk om die winkeltjes en die gestolen spullen maar om het feit waarmee een hardwerkende middenstander nu ineens met een enorme schadepost wordt geconfronteerd terwijl die er totaal buiten staat.
:') och gut de hardwerkende middenstander
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193353590
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:20 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Dat iemand daartoe tot die daad komt is voor zijn of haar rekening. Ik keur misdrijven af.
Volgens mij ontwijk je hier een eerlijk antwoord uit je hart op mijn hypotese van jarenlang elke dag een slechte dag hebben. :7
  donderdag 28 mei 2020 @ 14:24:18 #180
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193353592
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:20 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Lekker makkelijk als er geen andere manier is om je stem gehoord te krijgen.

Willen ze stil knielen in respect tijdens de sport, is het niet goed. Zelfs de president zegt er wat van.

Tja, dan maar de andere weg. The riot is the rhyme of the unheard
pi_193353613
Trending allen.

quote:
George Floyd
2.416.146 Tweets
pi_193353648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Volgens mij ontwijk je hier een eerlijk antwoord uit je hart op mijn hypotese van jarenlang elke dag een slechte dag hebben. :7
Ik gaf eerlijk antwoord en dat jij dat niet wil accepteren is aan u.
pi_193353651
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:05 schreef KI1234 het volgende:
Welk systematisch racisme? Bewijs dat maar eens. Anders kom je niet als @:Chivaz met een waardeloze onbewezen kutstelling oo de proppen.

Laatste keer dat zwarten systematisch gediscrimineerd waren was in 1964 en toen werd het afgeschaft.
Daar was niets ongefundeerds aan, het is voor een ieder terug te lezen dat je kritiek op China gelijk vond staan aan racisme.
Maar sinds je meltdown laatst in het AMV is het mij wel duidelijk dat je niet goed bij je eikel bent.
pi_193353656
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 13:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
De politie houdt de hoofddader trouwens wel goed veilig, terwijl er zoveel chaos in die stad is.
holyshit

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2020 14:29:48 ]
pi_193353664
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Lekker makkelijk als er geen andere manier is om je stem gehoord te krijgen.

Willen ze stil knielen in respect tijdens de sport, is het niet goed. Zelfs de president zegt er wat van.

Tja, dan maar de andere weg. The riot is the rhyme of the unheard
Steek dan the white house in de fik als daar het probleem ligt maar laat onschuldigen er buiten.
  donderdag 28 mei 2020 @ 14:32:32 #186
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193353694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:30 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Steek dan the white house in de fik als daar het probleem ligt maar laat onschuldigen er buiten.
Een tijdje terug bestorm een groep boze blanke mannen met ar15's het witte huis.

Het enige wat ze deden was daar staan (de politie). Ze deden niets. Geen wapenstokken,geen flashbangs of teargas.

Nu is er een groep mensen aan het demonstreren (voornamelijk negers) en HOPPA kom er maar door met de riot gear, flashbangs en teargas.
pi_193353696
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:') och gut de hardwerkende middenstander
Mensen die vaak 14 uur per dag werken voor modaal inkomen verdienen geen sympathie in uw ogen?
pi_193353705
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:28 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ik gaf eerlijk antwoord en dat jij dat niet wil accepteren is aan u.
Nee jij geeft geen antwoord op mijn personlijk gestelde vraag. Je geeft een sociaal gewenst antwoord wat alleen je moraal beschrijft die je nu hebt. Maar je hebt nog de hypothese beantwoord wat je zou doen als je jaren elke dag een slechte dag hebt veroorzaakt door slecht beleid. :P
  donderdag 28 mei 2020 @ 14:34:11 #189
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193353713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:32 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Mensen die vaak 14 uur per dag werken voor modaal inkomen verdienen geen sympathie in uw ogen?
De mensen die door de politie en de staat worden onderdrukt en bij vlagen zonder reden worden vermoord hebben mijn sympathie. Dat is belangrijker namelijk.

Als u de winkeltjes belangrijker vindt, is het wel duidelijk dat mensenlevens minder waard zijn.
pi_193353720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:05 schreef KI1234 het volgende:
Welk systematisch racisme? Bewijs dat maar eens. Anders kom je niet als @:Chivaz met een waardeloze onbewezen kutstelling oo de proppen.

Laatste keer dat zwarten systematisch gediscrimineerd waren was in 1964 en toen werd het afgeschaft.
Afgeschaft bij wet. Maar denk je echt dat vanaf dat moment zwarte Amerikanen overal als gelijkwaardig werden behandeld? Tot op de dag van vandaag is dat nog niet het geval.
pi_193353727
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Een tijdje terug bestorm een groep boze blanke mannen met ar15's het witte huis.
Wederom fake news.
pi_193353753
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De mensen die door de politie en de staat worden onderdrukt en bij vlagen zonder reden worden vermoord hebben mijn sympathie. Dat is belangrijker namelijk.

Als u de winkeltjes belangrijker vindt, is het wel duidelijk dat mensenlevens minder waard zijn.
Ik ben grootgebracht door zo'n middenstander dus weet ik hoe hard zo'n persoon moet werken. Dus verdient zo iemand die totaal niets met de situatie van doen heeft die ellende niet.
pi_193353755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 13:43 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Prima ik begrijp we het globaal eens zijn. Ik houd gewoon niet zo van excuses verzinnen voor bepaalde dingen. Crime is crime in mijn ogen en moeten daarom ook allemaal publiekelijk veroordeeld worden.
Elke crime moet aangepakt worden. Maar snap je het ook dat mensen het ongepast vinden en er aanstoot nemen, of misschien het verkeerde moment vinden om een groep boze mensen te veroordelen, en die allemaal over 1 kam te scheren?
West-Melanesia
pi_193353760
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee jij geeft geen antwoord op mijn personlijk gestelde vraag. Je geeft een sociaal gewenst antwoord wat alleen je moraal beschrijft die je nu hebt. Maar je hebt nog de hypothese beantwoord wat je zou doen als je jaren elke dag een slechte dag hebt veroorzaakt door slecht beleid. :P
Ik heb antwoord gegeven en daar moet je het mee doen.
pi_193353776
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 13:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er zijn al spanningen vanaf de 90's.

Van Wiki geplukt...

Ethnic tensions
See also: Death of Latasha Harlins

In the year before the riots, 1991, there was growing violence between the African-American and Korean-American communities. Racial tensions had been simmering for years between these groups. Many African Americans were angry toward a growing Korean migrant community in South Central Los Angeles earning a living in their communities, and felt disrespected and humiliated by many Korean merchants. Cultural differences and a language barrier further fueled tensions.

On March 16, 1991, a year prior to the Los Angeles riots, storekeeper Soon Ja Du murdered black ninth-grader Latasha Harlins. Du was convicted of voluntary manslaughter and the jury recommended the maximum sentence of 16 years, but the judge decided against prison time and sentenced Du to five years of probation, 400 hours of community service, and a $500 fine instead. [7][8] Relations between the African-American and Korean communities significantly worsened after this, and the former became increasingly mistrustful of the criminal justice system.[9]

A state appeals court later unanimously upheld Judge Karlin's sentencing decision in April 1992, a week before the riots.[10]

The LA Times reported on several other significant incidents of violence between the communities at the time:

Other recent incidents include the May 25 [1991] shooting of two employees in a liquor store near 35th Street and Central Avenue. The victims, both recent emigrants from Korea, were killed after complying with robbery demands made by an assailant described by police as an African-American. Last Thursday, an African-American man suspected of committing a robbery in an auto parts store on Manchester Avenue was fatally wounded by his accomplice, who accidentally fired a shotgun round during a struggle with the shop's Korean-American owner. "This violence is disturbing too," store owner Park said. "But who cries for these victims?[11]
Dat is niet zo best. Laten we hopen dat dat nu niet het geval is.
West-Melanesia
pi_193353788
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:37 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Elke crime moet aangepakt worden. Maar snap je het ook dat mensen het ongepast vinden en er aanstoot nemen, of misschien het verkeerde moment vinden om een groep boze mensen te veroordelen, en die allemaal over 1 kam te scheren?
Ik veroordeel diegene die zich met misdrijven als relschoppen en plunderen hebben beziggehouden. Meer niet! U maakt ervan dat ik iedereen die daar was veroordeel!
  donderdag 28 mei 2020 @ 14:41:59 #197
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193353801
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:38 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ik heb antwoord gegeven en daar moet je het mee doen.
Je hebt zijn vraag vermeden
  donderdag 28 mei 2020 @ 14:43:51 #198
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193353824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Wederom fake news.
Klopt, het was het Michigan capital gebouw.

Mijn fout.
pi_193354008
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:41 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ik veroordeel diegene die zich met misdrijven als relschoppen en plunderen hebben beziggehouden. Meer niet! U maakt ervan dat ik iedereen die daar was veroordeel!
Ik bedoelde ook de relschoppers. Dat het niet echt het juiste moment is om ze publiekelijk te veroordelen in een topic dat eigenlijk over het slachtoffer gaat.
West-Melanesia
pi_193354056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 15:00 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook de relschoppers. Dat het niet echt het juiste moment is om ze publiekelijk te veroordelen in een topic dat eigenlijk over het slachtoffer gaat.
Volgens mij is dit een nieuwstopic en de dood van die man heeft geleid tot plunderingen in winkels van mensen die er er niets mee van doen hebben. Daar mag ik toch mijn afschuw en afkeuring over uitspreken? Als het een condoleancetopic was geweest had u gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')