quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:35 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
echt of gewoon racistisch grapje?
Saai. Echt heel heel erg saai. Verbaast me niets dat daar veel gekut is. Mensen hebben niets te doen. En makkelijke aanvoer van drugs ook I guess? Wat het crimineel maakt. Niet dat ik een probleem heb met die vrachten. Keep ‘em coming.quote:
ja veel drugscriminaliteit en kleinschalige gangs welquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Saai. Echt heel heel erg saai. Verbaast me niets dat daar veel gekut is. Mensen hebben niets te doen. En makkelijke aanvoer van drugs ook I guess?
Het is ook niet eens zo bijzonder lang geleden dat de age of consent in Nederland ook veel lager lag. Volgens mij jaren 80/90 ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Vroeger had je politieke partijen in Nederland die seks met kinderen wilden legaliseren.
Aanwezigheid van blanken is wel een goede graadmeter voor ontwikkeling. Zie de skylines van Harare en Johannesburg maar.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat komt omdat Rotterdam de afgelopen 10 jaar flink ontwikkeld is doordat er meer (beschaafd) blank ging wonen.
Voor Dutroux, toen kantelde de publieke opinie.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook niet eens zo bijzonder lang geleden dat de age of consent in Nederland ook veel lager lag. Volgens mij jaren 80/90 ofzo?
Maar wel minder van kwaliteit na verkoop dus. Althans ken mensen uit halverwege die regio die helemaal leip werden van wat ik ze gaf. Maar dit is dan ook vanuit Roffa en in de randstad veel meer klanten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja veel drugscriminaliteit en kleinschalige gangs wel
ik zei, ga koek halen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:37 schreef Rozevla het volgende:
Rotterdam lelijke kut stad vol kut Marokkanen
Ik dacht dat jij een echte Amsterdammer was johquote:
Ben voor Ajax, heb verder vrij weinig met Amsterdam eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een echte Amsterdammer was joh
wat zijn de locale criminele qua afkomst? vind de boulevard wel tof maar heb sowieso iets met water.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Saaie grauwe grijze criminele stad
Vond het vroeger best leuk om te komen eigenlijk, tegenwoordig niet meer. Utrecht blijft beste stadquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben voor Ajax, heb verder vrij weinig met Amsterdam eigenlijk
en middelburg?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Saai. Echt heel heel erg saai. Verbaast me niets dat daar veel gekut is. Mensen hebben niets te doen. En makkelijke aanvoer van drugs ook I guess? Wat het crimineel maakt. Niet dat ik een probleem heb met die vrachten. Keep ‘em coming.
Vlissingsquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wat zijn de locale criminele qua afkomst? vind de boulevard wel tof maar heb sowieso iets met water.
Hmmquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:40 schreef 00wildchild het volgende:
Maar als je dan buiten de EU bent merk je wel weer hoe verwend we hier in NL zijn qua eten. Kan vrijwel alles aan kruiden en vlees krijgen wat ik wil.
Ik hou niet van die moderne architectuur.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zelfs de foodhall is niet boeiend.
Mjah, uitgaan vond ik daar ook niet echt geweldig maar komt misschien omdat veel 21 plus is en toen ik daar uitging was ik dat nog niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond het vroeger best leuk om te komen eigenlijk, tegenwoordig niet meer. Utrecht blijft beste stad
markthal? wel tof net als kralinge en kop van Zuid.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zelfs de foodhall is niet boeiend.
Dat hoor ik ook vaak ja, maar ik ga nooit meer uit dus boeit me niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah, uitgaan vond ik daar ook niet echt geweldig maar komt misschien omdat veel 21 plus is en toen ik daar uitging was ik dat nog niet.
Rotterdam vind ik leuker uitgaan dan Utrecht en Amsterdam iig.
tofste binnestad en vind anaalstraat wel tof maar hebbe ze echt groengebiede zoals kralinge/amstel?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond het vroeger best leuk om te komen eigenlijk, tegenwoordig niet meer. Utrecht blijft beste stad
Wil je het in je reet geschopt hebben of in je bek geslagen ??quote:
Hahaquote:
Ledig Erf, alle parken. Groene Hart vlakbij.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:44 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
tofste binnestad en vind anaalstraat wel tof maar hebbe ze echt groengebiede zoals kralinge/amstel?
Het Maximapark in Leidsche Rein is bijna even groot als de binnenstad van Utrechtquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:44 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
tofste binnestad en vind anaalstraat wel tof maar hebbe ze echt groengebiede zoals kralinge/amstel?
Zijn de parken tof zoals westerpark of museumpark rdam of niveautje vondelpark wat niets aan is of te doen is maar iedereen komt vanwege de naam?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ledig Erf, alle parken. Groene Hart vlakbij.
Utrecht ligt prima wat betreft natuur en groenvoorzieningen
Leidsche Rijn is dan ook nieuw. Eindelijk na heel m’n leven planningen is er een community.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het Maximapark in Leidsche Rein is bijna even groot als de binnenstad van Utrecht
Okequote:Op donderdag 28 mei 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
ik heb voor 50 euro aan haarspullen uitgegeven
Zeker. Had ik prima kunnen wonen maar echt veel te duurquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Leidsche Rijn is dan ook nieuw. Eindelijk na heel m’n leven planningen is er een community.En chille winkels ook.
Gemiste kans hoor. Dan waren we bijna buren geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:49 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zijn de parken tof zoals westerpark of museumpark rdam of niveautje vondelpark wat niets aan is of te doen is maar iedereen komt vanwege de naam?
Wilde een x een woning tegenover pathé rembrandt maar denk dat het gebrek aan ruimte je snel tegen gaat staan en de voorzieningen dat niet compenseren.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wil je het in je reet geschopt hebben of in je bek geslagen ??
Ik heb geen idee. Wanneer is een stadspark tof en wanneer niet?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:49 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zijn de parken tof zoals westerpark of museumpark rdam of niveautje vondelpark wat niets aan is of te doen is maar iedereen komt vanwege de naam?
Wilde een x een woning tegenover pathé rembrandt maar denk dat het gebrek aan ruimte je snel tegen gaat staan en de voorzieningen dat niet compenseren.
Ja dan ben ik net een pimpquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarvan? Eerst pics dm’en en misschien mag je kijken ahahaha
Is dat tof want hoor dat leidsche rijn ongezellig is maar ben wel pro-nieuwbouw, oud is onpraktisch.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het Maximapark in Leidsche Rein is bijna even groot als de binnenstad van Utrecht
Gekkies kan je altijd negeren. Totdat je bedreigd wordtquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar goed. Dit is nummer 1 onderwerp waar 80 procent van de mensheid al begint te gillen als een speenvarken als je er ook maar enigszins iets genuanceerd over wilt zeggen. Want he, waarom zou je ergens met nuance over praten. Beter niet echt bespreken op internet
Nee ik doe zelf gewoon lekker mee natuurlijk.quote:
Hallo mevrouw skysherrifquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
ik heb voor 50 euro aan haarspullen uitgegeven
oh jammer zou wel gezellig zijn maar dacht dat je in enschede of culemborg ofzo woonde.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gemiste kans hoor. Dan waren we bijna buren geweest.
Lastig uit te leggen, ligt aan je eigen gevoel, wat vind jezelf?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Wanneer is een stadspark tof en wanneer niet?
Nou...quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee ik doe zelf gewoon lekker mee natuurlijk.
Nee ik heb m’n hele leven rondom Utrecht gewoond.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:54 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
oh jammer zou wel gezellig zijn maar dacht dat je in enschede of culemborg ofzo woonde.
Vind Utrecht wel echt romantisch, mooiere grachten dan A'dam met de werfkelders maarja als je dan thuis op elkaar lip moet zitten is dat 't niet waard.
Ben nu laatst naar het Maximapark geweest,ook al keer naar food-festival daar. Dat is wel echt heel fijn. Ruim. Mooie paden om te sporten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:55 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, ligt aan je eigen gevoel, wat vind jezelf?
Ik gebruik geen enkel haar product op shampoo na. Misschien eens proberen.quote:
eensquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:58 schreef 00wildchild het volgende:
Wilhelminapark is chill als het rustig is. Mooi om doorheen te lopen. De wijk eromheen is ook cute. Leuke huizen.
wat is dat en waarom mij niet?quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Kan je wel een keertje meenemen naar Unitas
Dat is de dealquote:
Oh, sozquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
had tegen jou
studentenvereniging in utje
was lidquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:02 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Oh, soz.
waarom specifiek unitas, lid/ken je er bekende/toffer dan de rest?
dat laatste duwt me in de richting van Ab osterhaus ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:02 schreef 00wildchild het volgende:
Help me even. Ik kom niet op de naam van die IC arts die begin van de crisis de hele tijd op tv was. Hij heeft zwart haar en een aparte stem. Lijkt op Goebbels en Rommel qua naam maar die zijn niet de persoon die ik even zoek nu![]()
Ben toch onderhand al aan mijn 3e studie bezig hahaquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:03 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
huh wat doe je daar als rdamse student?
Ze is out of your leaguequote:
echt? wat studeerde je hiervoor, nu gewoon bestuurs toch?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben toch onderhand al aan mijn 3e studie bezig haha
quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat laatste duwt me in de richting van Ab osterhaus ofzo
rechten / geschiedenisquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:04 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
echt? wat studeerde je hiervoor, nu gewoon bestuurs toch?
huh wut, je hebt recht gestudeerd? eerste twee in utrecht? waarom bestuur in rdam?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
rechten / geschiedenis
maar niet 3e studie omdat ik straks mn 3e master in de pocket heb he ;d
Geen kamer te vinden in Utrecht en geeen zin om weer dat hospiteerspelletje te gaan doenquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:07 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
huh wut, je hebt recht gestudeerd? eerste twee in utrecht? waarom bestuur in rdam?
Ze is sowieso out of my league. Maar ik ben gewoon smooth.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Schat als ze jou pakt kan het mij ook wel lukken. Vrouwen onderling zijn minder kritisch.
Werk je inmiddels al? Of nog interesse in een kamer?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen kamer te vinden in Utrecht en geeen zin om weer dat hospiteerspelletje te gaan doen
Ja recht niet gestudeerd, dat jaar alleen maar gezopen in de toko
Domme luiquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:03 schreef JoshCampbell het volgende:
wat vinde jullie van limburg?
maastricht.
Limburgse natuur.
De twee simpelste studies, hoe kan je die nu falen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
rechten / geschiedenis
maar niet 3e studie omdat ik straks mn 3e master in de pocket heb he ;d
Lekker gefixt cowboy.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ze is sowieso out of my league. Maar ik ben gewoon smooth.
Ik hou haar nooitquote:
Nee ik studeer nu in Rotterdam he, dus geen interesse in een kamer in uTrecht.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Werk je inmiddels al? Of nog interesse in een kamer?
Dat doe ik ook. Ik zie het gewoon niet gebeuren. Ik kan beter settelen voor een of andere Anita ofzo, maar dat kan ik gewoon niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Daar moet je niet vanuit gaan maar ook al is het zo, enjoy the ride.
Ah Naja op zich. Wonen was daar wel goedkoper toch? En het is booming. Uut is al vol. Spijt dat ik weg ben gegaan daar maarja kon niet met kleine.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ik studeer nu in Rotterdam he, dus geen interesse in een kamer in uTrecht.
En nee ik studeer dus nog. Wel jammer want had anders wel weer naar utrecht gegaan denk ik.
Rechten bij geen 1 college komen opdagen, eerste 2 tentamens nog wel gehaald omdat het multiple choice was en veel nog best voor de hand liggend maar daarna een 1 voor het eerste inhoudelijke tentamen en toen ook niet meer voor examens komen opdagen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
De twee simpelste studies, hoe kan je die nu falen?
Nou nou een Anita is ook weer niet voor je hč. Als je naar een Latin land gaat zodra je eigen huis huis hebt dan kun je wel een latina kopen ahahahquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik zie het gewoon niet gebeuren. Ik kan beter settelen voor een of andere Anita ofzo, maar dat kan ik gewoon niet.
Neejoh wonen in utrecht is veel duurder geloof ik, iig voor studentenwoningen in de binnenstadquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ah Naja op zich. Wonen was daar wel goedkoper toch? En het is booming. Uut is al vol. Spijt dat ik weg ben gegaan daar maarja kon niet met kleine.
je houd niet van nl?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik zie het gewoon niet gebeuren. Ik kan beter settelen voor een of andere Anita ofzo, maar dat kan ik gewoon niet.
Ja ook koop althans paar (meer dan vier) jaar terug kon je voor onder/ rond de 2 ton nog wel een redelijke woning kopen daar maar dat is nu ook niet meer.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh wonen in utrecht is veel duurder geloof ik, iig voor studentenwoningen in de binnenstad
Ben Remqo niet. En ik kan geen salsa.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou nou een Anita is ook weer niet voor je hč. Als je naar een Latin land gaat zodra je eigen huis huis hebt dan kun je wel een latina kopen ahahah
Ik discrimineer niet maar mijn type is mediterraans.quote:
Maar verder discrimineer je nooit nee AhahahHah. Hiehiep Arische ras.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet maar mijn type is mediterraans.
Dat werkt niet zo want als de woningmarkt instort komt het door de private schuldenlast, en de eerste reflex is dan dat je praktisch meer geen hypotheek kan krijgen. Dan wordt een stad dus nog meer uitsluitend voor de rijken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ook koop althans paar (meer dan vier) jaar terug kon je voor onder/ rond de 2 ton nog wel een redelijke woning kopen daar maar dat is nu ook niet meer.
Tsja wellicht dat de crisis goed uitpakt voor ons uiteindelijk.
Mensen verkopen nu bij de vleet.![]()
Mediterraans is niet Arischquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar verder discrimineer je nooit nee AhahahHah. Hiehiep Arische ras.
Een hypotheek is sowieso al amper nog te krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat werkt niet zo want als de woningmarkt instort komt het door de private schuldenlast, en de eerste reflex is dan dat je praktisch meer geen hypotheek kan krijgen. Dan wordt een stad dus nog meer uitsluitend voor de rijken.
Ben bang dat de prognoses zijn dat de huizenprijzen juist extra gaan stijgen daar door.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ook koop althans paar (meer dan vier) jaar terug kon je voor onder/ rond de 2 ton nog wel een redelijke woning kopen daar maar dat is nu ook niet meer.
Tsja wellicht dat de crisis goed uitpakt voor ons uiteindelijk.
Mensen verkopen nu bij de vleet.![]()
aan de islamitische zijde of christen van de zee? qua uiterlijk of gedrag?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:15 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet maar mijn type is mediterraans.
Echt niet. Gewoon een vast contract hebben en dan is het al geregeld.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Een hypotheek is sowieso al amper nog te krijgen.
Wat is een christen van de zee? Qua uiterlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:17 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
aan de islamitische zijde of christen van de zee? qua uiterlijk of gedrag?
Ik wil wel dat Nederland een dominant blank land blijft, en ik hoef geen kansarme immigranten hier. Helemaal niet uit Afrika.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Joh.
Maar zo was je ff terug wel.
Waarom zouden de huizenprijzen nog meer steigen straks in de crisis?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben bang dat de prognoses zijn dat de huizenprijzen juist extra gaan stijgen daar door.
Maargoed maakt voor mij niet veel uit, kan de komende tig jaar toch niets kopen
Klopt hoef ook die Iritreers enzo niet. Maar wat op Lesbos enzo zit... is ook wel weer triest en heel erg onveilig voor meisjes.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat is een christen van de zee? Qua uiterlijk.
[..]
Ik wil wel dat Nederland een dominant blank land blijft, en ik hoef geen kansarme immigranten hier. Helemaal niet uit Afrika.
Waardeloos volk, allemaal in de uitkering natuurlijk. Ik snap niet dat die niet meteen op het eerste vliegtuig teruggestuurd worden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt hoef ook die Iritreers enzo niet.
Dat los je niet op door die mensen de hoop te geven dat ze hier naartoe kunnen komen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar wat op Lesbos enzo zit... is ook wel weer triest en heel erg onveilig voor meisjes.
Ga de politiek in dan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:20 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waardeloos volk, allemaal in de uitkering natuurlijk. Ik snap niet dat die niet meteen op het eerste vliegtuig teruggestuurd worden.
De schaarse van woningen blijft, mensen blijven toch opzoek naar een huis.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom zouden de huizenprijzen nog meer steigen straks in de crisis?
Rip rip. Ik kan alleen wat kopen als papa de pijp uitgaat, maar dat hoeft van mij nog niet dusquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben bang dat de prognoses zijn dat de huizenprijzen juist extra gaan stijgen daar door.
Maargoed maakt voor mij niet veel uit, kan de komende tig jaar toch niets kopen
Thierry doet dat al voor me.quote:
Je stemt toch niet echt op thierry (lol)quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Thierry doet dat al voor me.
Ik moet er niet aan denken trouwens.
tijd voor 90% erfbelastingquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rip rip. Ik kan alleen wat kopen als papa de pijp uitgaat, maar dat hoeft van mij nog niet dus
Ah joh je staat nu ook al voor een volle klas onoplettende mensen dat kun je toch ook wel in de kamer.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Thierry doet dat al voor me.
Ik moet er niet aan denken trouwens.
middellandse zee. vind die Islam meisjes veelal beetje dommig/oppervlakkig maar wel geil.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:18 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat is een christen van de zee? Qua uiterlijk.
[..]
Ik wil wel dat Nederland een dominant blank land blijft, en ik hoef geen kansarme immigranten hier. Helemaal niet uit Afrika.
Jazeker wel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je stemt toch niet echt op thierry (lol)
Nou zeg jeetje. Misgunnerquote:
Achja ik heb makkelijker praten als iemand die niet veel gaat erven, maar het is wel mijn mening. Erven is kutquote:
Het lijkt me niet zo boeiend. Minister lijkt me wel interessant, maar echt politicus zijn, campagne voeren enzo. Daar ben ik niet narcistisch genoeg voor.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:22 schreef 00wildchild het volgende:
Nu investeer je in de toekomst (waarvan ik eerstelijns meemaak dat dat heel erg positieve invloed heeft) maar ja je hebt hoofd zat en iig op fok bek zat.
Zie het wel zitten.
Nou als ze erg gelovig zijn is dat geen goede match dus het liefst seculier.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:22 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
middellandse zee. vind die Islam meisjes veelal beetje dommig/oppervlakkig maar wel geil.
Ik heb geen idee hoeveel eigenlijk. Sowieso een huis. En wat shell-aandelen, maar ja, hoeveel die nog waard zijn straksquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Achja ik heb makkelijker praten als iemand die niet veel gaat erven, maar het is wel mijn mening. Erven is kut
Bluf dat je vluchteling in huis neemt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:21 schreef 00wildchild het volgende:
Roepen mensen JAhaAh nEeM iN hUis dAn euh ja oké is goed wil wel nog een kind
We hebben al een hele hoge erfbelasting in Nederland.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Achja ik heb makkelijker praten als iemand die niet veel gaat erven, maar het is wel mijn mening. Erven is kut
Beter dan mijn aandelen ABNquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel eigenlijk. Sowieso een huis. En wat shell-aandelen, maar ja, hoeveel die nog waard zijn straks
Ja maar mag hoger wat mij betreft.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:25 schreef TTSS het volgende:
[..]
We hebben al een hele hoge erfbelasting in Nederland.
hoezo?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je stemt toch niet echt op thierry (lol)
Als het een jong kind is is het een beetje gek om dat bluf te noemen. Ik heb al een kind hč.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:25 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Bluf dat je vluchteling in huis neemt.
En dus is het onzinnig om het nog hoger te maken want daarmee pak je alleen de middenklasse.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar mag hoger wat mij betreft.
En nog wel veel rijke gezinnen die allerlei middelen hebben om daar aan te ontsnappen.
Te laat en te moe/lui om uit te leggen waarom je van een bijzonder laag niveau moet zijn om serieus FvD te overwegen.quote:
Dus ook zorgen dat die middelen er niet zijnquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
En dus is het onzinnig om het nog hoger te maken want daarmee pak je alleen de middenklasse.
seculier opgevoed komt daar niet voor, iedereen heeft een religieuze achtergrond.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nou als ze erg gelovig zijn is dat geen goede match dus het liefst seculier.
Bij de laatste 2 verkiezingen op gestemd. Enige partij die serieus immigratie aan banden wil leggen en kritisch staat tegenover het wanbeleid van de ECB.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Te laat en te moe/lui om uit te leggen waarom je van een bijzonder laag niveau moet zijn om serieus FvD te overwegen.
En toen kwam er een olifant en die blies je domme sprookje uit.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus ook zorgen dat die middelen er niet zijn
Vind het wel erg ziek dat je mensen geen erfenis gunt. Vind de grens al erg laag en het percentage wat daar dan op ligt echt ziekelijk inhalig.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar mag hoger wat mij betreft.
En nog wel veel rijke gezinnen die allerlei middelen hebben om daar aan te ontsnappen.
oh jammer dat je specificeert anders had je deze joodse vluchteling in huis mogen nemen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als het een jong kind is is het een beetje gek om dat bluf te noemen. Ik heb al een kind hč.Komt niet zo over hier, maar ik zit vol liefde voor onschuld. Op fok is geen onschuld te vinden dus ben hier ook niet zo lief.
je was vroeger toch eveneens pvv/fvd?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Te laat en te moe/lui om uit te leggen waarom je van een bijzonder laag niveau moet zijn om serieus FvD te overwegen.
Ja die mensen hebben er voor gewerkt maar die mensen die de erfenis ontvangen niet?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vind het wel erg ziek dat je mensen geen erfenis gunt. Vind de grens al erg laag en het percentage wat daar dan op ligt echt ziekelijk inhalig.
De belastingdienst heeft geen fuck bijgedragen aan iets waarvoor sommige mensen van 0 af aan omhoog hebben gewerkt, voor hun nazaat want dat is een erg sterke motivator. En dan moet dat worden afgepakt.
Rot op joh.
Jij hebt toch al zat vastgoedquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:29 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
oh jammer dat je specificeert anders had je deze joodse vluchteling in huis mogen nemen.
Nee, maar inderdaad niet zo links als nu.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
je was vroeger toch eveneens pvv/fvd?
Dus? Als ik 1 miljoen voor mijn kind bij elkaar wil bikkelen dan doe ik dat voor mijn kind en niet om even hoeveel ton af te geven aan de overheid die ze daarna aan de EU geven.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja die mensen hebben er voor gewerkt maar die mensen die de erfenis ontvangen niet?
Die mensen die de erfenis ontvangen hebben jarenlang in financiële shit gezeten en zijn dan op dat moment blij dat ze voor het eerst van hun leven een aardige buffer hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja die mensen hebben er voor gewerkt maar die mensen die de erfenis ontvangen niet?
Prima en ik vind dus dat je kind niet zomaar een miljoen in dr schoot hoort te krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dus? Als ik 1 miljoen voor mijn kind bij elkaar wil bikkelen dan doe ik dat voor mijn kind en niet om even hoeveel ton af te geven aan de overheid die ze daarna aan de EU geven.
voor verhuur, heb zelf eveneens woonruimte nodig, voldoen in dat opzicht wel aan het stereotiepe gierige jood.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jij hebt toch al zat vastgoed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh oh ash toch. Nee dank je.
Ik wel want het is mijn geld.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima en ik vind dus dat je kind niet zomaar een miljoen in dr schoot hoort te krijgen.
Ben je echt links nu? wat stem je?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar inderdaad niet zo links als nu.
Uiteraard mag je die belasting best afhankelijk maken qua bedrag. Met een kleine buffer is niets mis.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen die de erfenis ontvangen hebben jarenlang in financiële shit gezeten en zijn dan op dat moment blij dat ze voor het eerst van hun leven een aardige buffer hebben
Kan je je fok-vriendjes niet aan wat woonruimte helpenquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:32 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
voor verhuur, heb zelf eveneens woonruimte nodig, voldoen in dat opzicht wel aan het stereotiepe gierige jood.
Hoe wil je dat voorkomen? Je zegt zelf dat mensen dan wel een andere manier vinden, nog minder inkomsten voor de staat dus.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prima en ik vind dus dat je kind niet zomaar een miljoen in dr schoot hoort te krijgen.
PvdAquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ben je echt links nu? wat stem je?
Weet ik veel, ben daar niet gespecialiseerd in?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:33 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoe wil je dat voorkomen? Je zegt zelf dat mensen dan wel een andere manier vinden, nog minder inkomsten voor de staat dus.
Vind de grens best laag. Vriendin van me heeft het huis en een bedrag geërfd waardoor ze nu wel op jonge leeftijd een eigen huis heeft kunnen kopen. Als ze dat niet heel snel had gedaan dan (en de erfenis was echt niet suuuuper groot) een heel groot deel in mogen leveren. Gewoon te groot, naar mijn mening.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:32 schreef TTSS het volgende:
Erfbelasting heeft wel een nut vanaf een bepaald bedrag. Een van de twee enige nuttige belastingen als je het mij vraagt.
Lul dan ook niet zo dom.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet ik veel, ben daar niet gespecialiseerd in?
Ik ken het, de middenklasse is sowieso altijd de dupe van dit soort onzinnige dingen die wel lekker bekken bij het linkse paupervolk dat stikjaloers is op mensen die wel iets uit het leven weten te halen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vind de grens best laag. Vriendin van me heeft het huis en een bedrag geërfd waardoor ze nu wel op jonge leeftijd een eigen huis heeft kunnen kopen. Als ze dat niet heel snel had gedaan dan (en de erfenis was echt niet suuuuper groot) een heel groot deel in mogen leveren. Gewoon te groot, naar mijn mening.
Doe dat hij multimiljonairs die daar weinig van merken dan maar niet al bij een paar ton.
al gedaan, heb nog wel wat, ken je betrouwbare personen in tilburg?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je je fok-vriendjes niet aan wat woonruimte helpen
Haha, ik steek nog liever mijn ogen uit dan dat ik in Tilburg ga wonenquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:35 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
al gedaan, heb nog wel wat, ken je betrouwbare personen in tilburg?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ken het, de middenklasse is sowieso altijd de dupe van dit soort onzinnige dingen die wel lekker bekken bij het linkse paupervolk dat stikjaloers is op mensen die wel iets uit het leven weten te halen.
Oh daar wel mee eens hoor. Middenklasse hoef ik er ook niet mee te raken, zeker afhankelijk maken welk bedrag het is.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vind de grens best laag. Vriendin van me heeft het huis en een bedrag geërfd waardoor ze nu wel op jonge leeftijd een eigen huis heeft kunnen kopen. Als ze dat niet heel snel had gedaan dan (en de erfenis was echt niet suuuuper groot) een heel groot deel in mogen leveren. Gewoon te groot, naar mijn mening.
Doe dat hij multimiljonairs die daar weinig van merken dan maar niet al bij een paar ton.
Populistisch gelul weer. Vanaf de serieuze bedragen maakt het namelijk toch niet meer uit.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh daar wel mee eens hoor. Middenklasse hoef ik er ook niet mee te raken, zeker afhankelijk maken welk bedrag het is.
Jammer dat Sander er niet bij zegt hoe je dit kunt voorkomen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:38 schreef skysherrif het volgende:
https://www.quotenet.nl/n(...)erfbelasting-219357/
Goed artikeltje.
Klopt ja. Maar bij een paar ton dus wel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Populistisch gelul weer. Vanaf de serieuze bedragen maakt het namelijk toch niet meer uit.
Wat zijn dan serieuze bedragen vanaf wanneer jij zou vinden dat je het wel stevig omhoog mag trekken?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Populistisch gelul weer. Vanaf de serieuze bedragen maakt het namelijk toch niet meer uit.
Puur hypothetisch vanaf een miljoen ofzo. Maar ik vind 40% sowieso al wel genoeg hoor, ook voor miljonairs. We hebben een van de hoogste erfbelastingen ter wereld in Nederland.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat zijn dan serieuze bedragen vanaf wanneer jij zou vinden dat je het wel stevig omhoog mag trekken?
40.000.000.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat zijn dan serieuze bedragen vanaf wanneer jij zou vinden dat je het wel stevig omhoog mag trekken?
En stel je zet een erfbelasting in van 80% op 1 miljoen zou dat niet uitmaken?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:41 schreef TTSS het volgende:
[..]
Puur hypothetisch vanaf een miljoen ofzo. Maar ik vind 40% sowieso al wel genoeg hoor, ook voor miljonairs. We hebben een van de hoogste erfbelastingen ter wereld in Nederland.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:41 schreef TTSS het volgende:
[..]
Puur hypothetisch vanaf een miljoen ofzo. Maar ik vind 40% sowieso al wel genoeg hoor, ook voor miljonairs. We hebben een van de hoogste erfbelastingen ter wereld in Nederland.
Vanaf 100.000.000? dat kun je niet verdienen zonder andere af te knijpen en die lui moet je niet meer macht geve.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:42 schreef 00wildchild het volgende:
Ja 80% gaat helemaal nergens over. Dan ben je gewoon echt een misgunner.
Let wat je zegt, dan krijg je nog 1/5e van je erfenis en gaat de rest naar de staat. Dat gaat niemand accepteren, en dus zoekt men mogelijkheden om het te voorkomen, en dat lukt altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En stel je zet een erfbelasting in van 80% op 1 miljoen zou dat niet uitmaken?![]()
Het gaat niet om het misgunnen. Het gaat erom dat het er door erven een steeds groter verschil in arm en rijk gaat ontstaan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:42 schreef 00wildchild het volgende:
Ja 80% gaat helemaal nergens over. Dan ben je gewoon echt een misgunner.
Als het hele totaal zo hoog is? Moeten de ergenamen dan ook alle vastgoed inleveren ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:43 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vanaf 100.000.000? dat kun je niet verdienen zonder andere af te knijpen en die lui moet je niet meer macht geve.
Ja dus? Je denkt toch niet dat er een 40% belasting over enige erfenis van 40 miljoen geheven wordt? Dat geld zit natuurlijk sowieso in aandelen en wordt gewoon via constructies overgeheveld.quote:
... plus een geflexibiliseerde arbeidsmarkt en 'dynamiek'... en participatiesamenleving en 'voor wat hoort wat'...quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het gaat niet om het misgunnen. Het gaat erom dat het er door erven een steeds groter verschil in arm en rijk gaat ontstaan.
Niet alleen heeft iemand al meer geld omdat hij zijn huis niet hoeft te kopen. Na dat het huisgekocht is heeft diegene ook geen last meer van vaste lasten.
Iemand die dit niet heeft, naast dat diegene geen huis heeft gekregen, moet ook nog eens een aanzienlijk deel van zijn loon uitgeven aan vaste lasten omdat diegene een huis moet huren. Waardoor hoe hard diegene het ook werkt het best kan zijn dat diegene dus geen huis kan schenken aan zijn of haar kind al werkt die nog zo hard in tegenstelling tot degene die het huis zo heeft kunnen erven. En dat verschil wordt steeds groter.
Niks mis met verschil tussen arm en rijk. Alsof mensen het recht hebben om rijk te zijn ofzo...quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het gaat niet om het misgunnen. Het gaat erom dat het er door erven een steeds groter verschil in arm en rijk gaat ontstaan.
Niet alleen heeft iemand al meer geld omdat hij zijn huis niet hoeft te kopen. Na dat het huisgekocht is heeft diegene ook geen last meer van vaste lasten.
Iemand die dit niet heeft, naast dat diegene geen huis heeft gekregen, moet ook nog eens een aanzienlijk deel van zijn loon uitgeven aan vaste lasten omdat diegene een huis moet huren. Waardoor hoe hard diegene het ook werkt het best kan zijn dat diegene dus geen huis kan schenken aan zijn of haar kind al werkt die nog zo hard in tegenstelling tot degene die het huis zo heeft kunnen erven. En dat verschil wordt steeds groter.
En arm zijn is een keuze heuuyyyyquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:46 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niks mis met verschil tussen arm en rijk. Alsof mensen het recht hebben om rijk te zijn ofzo...
waarom niet?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als het hele totaal zo hoog is? Moeten de ergenamen dan ook alle vastgoed inleveren ofzo?
Dat zeg ik helemaal niet. Iedereen in dit land heeft het recht om menswaardig te leven, een goede gezondheidszorg, eten op je bord, huisvesting. Dat is waar je sociaal kunt zijn. Maar dat betekent niet dat iedereen ook een gelijk vermogen moet hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En arm zijn is een keuze heuuyyyy
telt uiteraard gewoon mee. wil er iets aan te doen is er niet, er is echt wel iets aan te doen maar moet dan wel internationaal gedaan worde.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:45 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja dus? Je denkt toch niet dat er een 40% belasting over enige erfenis van 40 miljoen geheven wordt? Dat geld zit natuurlijk sowieso in aandelen en wordt gewoon via constructies overgeheveld.
Ja, want als Carvalho-Heineken doodgaat, gaat 40% van haar vermogen naar de fiscus? Dacht het niet vriend.quote:
Dan zou het fijn zijn als men bijvoorbeeld eens wat minder morrelt aan arbeidsrecht en sociale zekerheid... Geef mensen die niet met een gouden lepel in hun bek geboren zijn ook de mogelijkheid iets op te bouwen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:48 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Iedereen in dit land heeft het recht om menswaardig te leven, een goede gezondheidszorg, eten op je bord, huisvesting. Dat is waar je sociaal kunt zijn. Maar dat betekent niet dat iedereen ook een gelijk vermogen moet hebben.
Iedereen heeft de kans om wat op te bouwen in dit land. Doe niet alsof dat niet zo is, we hebben het hier verschrikkelijk goed, ook de zogenaamde armen. En dat is ook mooi aan Nederland.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan zou het fijn zijn als men bijvoorbeeld eens wat minder morrelt aan arbeidsrecht en sociale zekerheid... Geef mensen die niet met een gouden lepel in hun bek geboren zijn ook de mogelijkheid iets op te bouwen.
nope, je moet middeklassers juist laten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:48 schreef 00wildchild het volgende:
Die zitten er vast bij mja. Ik ken ‘maar’ drie miljonairsgezinnen en die kinderen doen het ook gewoon goed hoor. Niet iedereen heeft een studie ofzo gedaan. De enige die dat niet deed nam het winkeltje van haar vader over en heeft dat zelf gewoon heel erg goed gedaan door hard te werken. Daarvoor had die winkel een normale omzet en ze heeft het zelf opgebouwd tot goeie business.
Nu heeft ze een mega huis met mega grond omheen en een mega zwembad.
Maar ja man dat moet echt ingeleverd worden straks omdat het anderen niet lukt. Misgunnnnn.
Is geen enkel probleem...quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:48 schreef 00wildchild het volgende:
Die zitten er vast bij mja. Ik ken ‘maar’ drie miljonairsgezinnen en die kinderen doen het ook gewoon goed hoor. Niet iedereen heeft een studie ofzo gedaan. De enige die dat niet deed nam het winkeltje van haar vader over en heeft dat zelf gewoon heel erg goed gedaan door hard te werken. Daarvoor had die winkel een normale omzet en ze heeft het zelf opgebouwd tot goeie business.
Nu heeft ze een mega huis met mega grond omheen en een mega zwembad.
Maar ja man dat moet echt ingeleverd worden straks omdat het anderen niet lukt. Misgunnnnn.
Zou 80% moeten zijn maar de wil om de wetgeving daarop aan te passe is er niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:50 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja, want als Carvalho-Heineken doodgaat, gaat 40% van haar vermogen naar de fiscus? Dacht het niet vriend.
Wetgeving is geen toverstokje.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zou 80% moeten zijn maar de wil om de wetgeving daarop aan te passe is er niet.
Hadden we, ja. Ben benieuwd hoe de arbeidsmarkt en woonmarkt en straks uit ziet met deze 'flexibilisering' en de constante onzekerheid waarin het gros van werkend Nederland straks mag ploeteren.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Iedereen heeft de kans om wat op te bouwen in dit land. Doe niet alsof dat niet zo is, we hebben het hier verschrikkelijk goed, ook de zogenaamde armen. En dat is ook mooi aan Nederland.
Vooralsnog worden de klappen opgevangen door de ondernemers.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hadden we, ja. Ben benieuwd hoe de arbeidsmarkt en woonmarkt en straks uit ziet met deze 'flexibilisering' en de constante onzekerheid waarin het gros van werkend Nederland straks mag ploeteren.
Omdat het niet internationaal gedaan word. wet internationaal en sancties voor overtreders. als het kan tegen Venezuela kan het tegen luxemburg.quote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb je een dikke erfenis? Geniet ervan. Maar mond dicht over handophouders en paupers.
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Vooralsnog worden de klappen opgevangen door de ondernemers.
Dat kan toch ook vrijwel iedereen. Netto gezien.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is geen enkel probleem...
Zolang Jan Modaal ook gewoon nog fatsoenlijk kan werken, wonen en leven in dit land.
Zo vrij is die Amerikaanse markt niet hoor. En we hebben hier gewoon een minimumloon waar je van kan leven.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daarom moeten we ook zo snel mogelijk nog meer flexibiliseren. De Amerikaanse kant op zeg maar... drie baantjes om rond te komen op at will-basis. Immers, de vrije markt komt het best tot diens recht als die ook echt vrij is.
Genot...
Nee, maar is wel mijn mening.quote:
tru, crux zit hem in overheid die middeklasse taxt maar onder en boveklasse laat gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Vooralsnog worden de klappen opgevangen door de ondernemers.
Ja, hij zeurt gewoon. Geen land zo goed als Nederland.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat kan toch ook vrijwel iedereen.
Nog wel, voor het gros. Hoewel het aan de onderkant al behoorlijk aan het rommelen is met arbeidsverdringing en steeds minder vaste contracten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat kan toch ook vrijwel iedereen.
... waarom zeur jij dan over erfbelasting?quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja, hij zeurt gewoon. Geen land zo goed als Nederland.
Mijn ouders leven nog, en als ze mij wat geven is het een "lening". Mijn ouders zijn namelijk typische zuinige Hollanders.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar is wel mijn mening.
Dan ben je namelijk geen haar beter. Je hebt er geen flikker voor gedaan, dat geld. Ga er lekker op los, maar pretendeer niet dat je anders of meer bent dan iemand die van een uitkering leeft. In beide gevallen gratis geld. Heeft geen zak met arbeidsethos, hard werken of ondernemen te maken.
Citaat? Ik zeg letterlijk dat ik de huidige belastingstarieven wel prima vind...quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... waarom zeur jij dan over erfbelasting?
Ik heb mijn schapen ook op het droge... combinatie van geluk (familie) en eigen inzet (studie en arbeid). Zonder dat eerste was het al een stuk minder florissant geweest, zeker nu.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Mijn ouders leven nog, en als ze mij wat geven is het een "lening". Mijn ouders zijn namelijk typische zuinige Hollanders.
Ja dat Flexgedoe is kut. Des te meer reden om het voor je kinderen te fixen zodat zij niet in hun reet geneukt worden? Wat is daar nou erg aan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog wel, voor het gros. Hoewel het aan de onderkant al behoorlijk aan het rommelen is met arbeidsverdringing en steeds minder vaste contracten.
... behorend tot de 'hoogste van de wereld', die we zeker niet 'nog hoger' moeten maken... (voor de middenklasse, uiteraardquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
Citaat? Ik zeg letterlijk dat ik de huidige belastingstarieven wel prima vind...
Je leest mijn posts blijkbaar al net zo selectief als de boeken van die kerkvaders van je.
Niets. Maar dan moet je dat wel kunnen. En dat gaat wat lastig met je jobhoppend flexcontractje en derhalve nauwelijks de mogelijkheid iets op te bouwen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat Flexgedoe is kut. Des te meer reden om het voor je kinderen te fixen zodat zij niet in hun reet geneukt worden? Wat is daar nou erg aan.
Nou dan kun je toch niet anderen dat misgunnen? Jij hebt dat geluk gehad dus weet je wel hoe het is om dat niet te hebben? Heb zelf heel veel schuld door studie en daardoor heel erg voorlopig geen schaapje op t droge. Wil mijn allerallerquote:Op donderdag 28 mei 2020 01:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb mijn schapen ook op het droge... combinatie van geluk (familie) en eigen inzet (studie en arbeid). Zonder dat eerste was het al een stuk minder florissant geweest, zeker nu.
Ik misgun niemand wat, dat is het hele punt. Geniet er van. Maar ga niet als een @wollah lopen zeiken op anderen die die mazzel niet hebben. Verder geniet ik zelf met volle teugen van mijn schaapjes.quote:Op donderdag 28 mei 2020 02:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou dan kun je toch niet anderen dat misgunnen? Jij hebt dat geluk gehad dus weet je wel hoe het is om dat niet te hebben? Heb zelf heel veel schuld door studie en daardoor heel erg voorlopig geen schaapje op t droge. Wil mijn allerallerlammetje wel gewoon schuldenvrij het leven in sturen en ook wat na kunnen laten.
Niemand misgunt hier jou of je kind dat, dat is het punt niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 02:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou dan kun je toch niet anderen dat misgunnen? Jij hebt dat geluk gehad dus weet je wel hoe het is om dat niet te hebben? Heb zelf heel veel schuld door studie en daardoor heel erg voorlopig geen schaapje op t droge. Wil mijn allerallerlammetje wel gewoon schuldenvrij het leven in sturen en ook wat na kunnen laten zonder dat de gvd overheid die geld zat heeft dat afpakt.
Oh ik zeik zeker niet op mensen die het wel hebben. Vind dat alleen maar prima juist.quote:Op donderdag 28 mei 2020 02:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik misgun niemand wat, dat is het hele punt. Geniet er van. Maar ga niet als een @:wollah lopen zeiken op anderen die die mazzel niet hebben. Verder geniet ik zelf met volle teugen van mijn schaapjes.
had het dan ook niet over jou, aangezien jij gewoon een TOPWIJF bent.quote:Op donderdag 28 mei 2020 02:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh ik zeik zeker niet op mensen die het wel hebben. Vind dat alleen maar prima juist.
Yuhyeahyeahquote:Op donderdag 28 mei 2020 02:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
had het dan ook niet over jou, aangezien jij gewoon een TOPWIJF bent.
Dus.
Ik zei het dus niet.... manmanman Etto, wat ben je soms toch een matige debater wanneer je niet tegenover BNW mongolen staat.quote:Op donderdag 28 mei 2020 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... behorend tot de 'hoogste van de wereld', die we zeker niet 'nog hoger' moeten maken... (voor de middenklasse, uiteraard)
Laat de kerkvaders inderdaad verder maar aan mij over.
Ben jelly.quote:Op donderdag 28 mei 2020 01:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb mijn schapen ook op het droge... combinatie van geluk (familie) en eigen inzet (studie en arbeid). Zonder dat eerste was het al een stuk minder florissant geweest, zeker nu.
rtquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jelly.
Geef mij ook eens rijke familie
Retwiet. Ik ben blij dat ze al vaak financieel hebben bijgestaan maar als ze echt welgesteld waren geweest hadden ze een huisje voor je kunnen kopen in deze walgelijke tijd. Wat zou dat nice zijn geweestquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jelly.
Geef mij ook eens rijke familie
Heb jij ook 130k net als wollahquote:Op donderdag 28 mei 2020 02:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik misgun niemand wat, dat is het hele punt. Geniet er van. Maar ga niet als een @:wollah lopen zeiken op anderen die die mazzel niet hebben. Verder geniet ik zelf met volle teugen van mijn schaapjes.
Als je iemand zo'n bedrag niet guntquote:
Ik hoop het wel want hij is echt 10 keer chiller dan jijquote:
KOEKOEKquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik hoop het wel want hij is echt 10 keer chiller dan jij
Dat je genoeg monnies hebt om niet meer werkslaaf te zijnquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:27 schreef Cronometer_ het volgende:
Wat is je schapen op het droge hebben?
Tja, dan is een zwerver dat ook.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je genoeg monnies hebt om niet meer werkslaaf te zijn
Want een zwerver is financieel onafhankelijk?quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:31 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Tja, dan is een zwerver dat ook.
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want een zwerver is financieel onafhankelijk?
Altijd 1-verdienergezin geweest.quote:
Zou heerlijk zijn. Zoveel stress weg dan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Retwiet. Ik ben blij dat ze al vaak financieel hebben bijgestaan maar als ze echt welgesteld waren geweest hadden ze een huisje voor je kunnen kopen in deze walgelijke tijd. Wat zou dat nice zijn geweest
Maar over mijn ouders heb ik weinig te klagen verder
Ken je die uitdrukking niet?quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:27 schreef Cronometer_ het volgende:
Wat is je schapen op het droge hebben?
Dat een zwerver niet gebonden is aan financiële verplichtingen is wat anders natuurlijk.quote:
BLACKEDquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:36 schreef Solotovski het volgende:
Als je je schapen op het droge hebt, zit je niet op zwart zaad
Ah soquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:38 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Jawel, het goed voor elkaar hebben. Bedoelde meer, wanneer is dat het geval?
Of friet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:48 schreef stokj het volgende:
[..]
In Röttürdüm heb je veel döner en snacks.
In Limbabwe grotendeels alleen vlaaien.
In Rotterdam heb je geen frietquote:
Dank je.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:19 schreef Cronometer_ het volgende:
Vandaag ruim 3500 eur aan belasting betaald.
Mofo's.
@ItsTheBradgeHere wil je hartelijk bedanken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:19 schreef Cronometer_ het volgende:
Vandaag ruim 3500 eur aan belasting betaald.
Mofo's.
Is toch weer een volle tank voor the bradgequote:Op donderdag 28 mei 2020 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
@:itsthebradgehere wil je hartelijk bedanken.
Geeft je toch voldoening om te weten dat hij weer week instant noodles kan eten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gooit er nooit meer dan een tientje in hoorquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch weer een volle tank voor the bradge
Voor zn ranzige knakworsten zekerquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haagsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die agent zal niet voor niets zo gehandeld hebben. Dus het slachtoffer zal er wel om gevraagd hebben.
Kneusquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ff trollen man.kreeg leuke reacties
Waar slaat dit opquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij doet niet anders joh. Mafkees
Wat is er mis met knakworst?quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:43 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Voor zn ranzige knakworsten zeker
Nu al.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De airco gaat dit weekend voor het eerst dit jaar aan, maatje
Even aankijken maar de machten beginnen wel warm te worden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu al.
Het is nog wel te doen hier met ventilator aan in de nacht.
Scheelt ook wel dat het steeds een paar warme dagen zijn en tussendoor afkoelt.
Vandaar dat jij zo machtsgeil bent. HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even aankijken maar de machten beginnen wel warm te worden.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vandaar dat jij zo machtsgeil bent. HAHAHAHAHA
Als je nooit écht ergens naartoe moet dan kan je met een paar liter ver komen per maandquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die gooit er nooit meer dan een tientje in hoor
X.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:32 schreef TTSS het volgende:
Haags, je bent niet welkom hier. Ga terug naar je eigen forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |