Dat vorig jaar met de zomer ookzo. Werd voor de avond regen voorspeld maar was het al verdamptquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs bij de voorspelling verdampt alle neerslag al.
IJsjes kopen volgende week...twitter:NoodweerBenelux twitterde op donderdag 28-05-2020 om 14:48:07De #warmte boven #Spanje en #Portugal verplaatst zich de komende dagen langzaam naar het noorden. Kwikstanden zitten in de lift voor de #Benelux. Mogelijk halen we na het #weekend zelfs de tropische 30°C. Na 4-5 juni toenemende kansen op #regen. 📌 https://t.co/Wo3C7sP0ut reageer retweet
Hou dat hete weer eens bij je Strani!quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
IJsjes kopen volgende week...twitter:NoodweerBenelux twitterde op donderdag 28-05-2020 om 14:48:07De #warmte boven #Spanje en #Portugal verplaatst zich de komende dagen langzaam naar het noorden. Kwikstanden zitten in de lift voor de #Benelux. Mogelijk halen we na het #weekend zelfs de tropische 30°C. Na 4-5 juni toenemende kansen op #regen. 📌 https://t.co/Wo3C7sP0ut reageer retweet
ZIE JE WEL DOOR 5G WIL HET ZELFS NIET MEER REGENEN WAAR GAAT HET HEEN MET ONS KIKKERLANDJE.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Raketjes.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
BILL GATES HEEFT ONZE WOLKEN GECHIPPED EN GEVACCINEERDquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:53 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
ZIE JE WEL DOOR 5G WIL HET ZELFS NIET MEER REGENEN WAAR GAAT HET HEEN MET ONS KIKKERLANDJE.
BILL GAYTS IS SCHORRIEMORRIE VAN DE BOVENSTE PLANK.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:57 schreef Momo het volgende:
[..]
BILL GATES HEEFT ONZE WOLKEN GECHIPPED EN GEVACCINEERD
quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
In Friesland zal uitkomen op 27 graden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:50 schreef Momo het volgende:
BILL GAYTES LAAT T ALEEN MAAR 5G REGENENquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:01 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
BILL GAYTS IS SCHORRIEMORRIE VAN DE BOVENSTE PLANK.
EN ET SIT OOK IN REGEHRING ZIE JE T IS EEN KOMPLOT #OPRUTEquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
ET ZEG OOK GENOEG HET HEET REGEN DAT IS EEN AFKORTIGN VAN REGENERAATIE VAN JE CELLEN STOND OP FEESBOEK ZE WILLEN JE HELE LUCHAAM KAPOT MaKEN EERDER RUSTE ZE NIET KLOOTZAKKE ZEIN HET
Je kan het altijd nog opnieuw proberen! Moet MMF93 je wel negerenquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:11 schreef Strani het volgende:
Overigens is mijn plan om een jaar weg te blijven enigszins vroegtijdig de prullenbak ingegaan. Maar ja, @:MMF93 kan ik natuurlijk niet negeren.
Dat zou zij nooit doenquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog opnieuw proberen! Moet MMF93 je wel negeren
Dat is waar!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waar!
Nou eh... even denken. Er moet een manier zijn om jou weg te krijgen
Niet dat ik je weg WIL! Ik had het meer over eventuele manieren waarop het zou kśnnen!quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vrees dat ik @:Strani nu echt weggejaagd hebDat was niet de bedoeling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |