sowquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het geluid van je moeder toen @:Caland en zijn voetbalteam hun spitfires op je moeder afvuurden was ook erg mooi
Oh damn, thanks.quote:
Dit gaat alleen over The Last of Us volgens mij.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop nieuwe Uncharted, de rest boeit me weinig
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit gaat alleen over The Last of Us volgens mij.
Chat verbergen voor spoilers.
Nog niet gezien maar dit klinkt als een prima klassiekertjequote:Op woensdag 27 mei 2020 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het geluid van je moeder toen @:Caland en zijn voetbalteam hun spitfires op je moeder afvuurden was ook erg mooi
Inglorious bastards genotquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:06 schreef Caland het volgende:
Schindler’s list
The deer hunter
Full metal jacket
Inglorious bastards
Dunkirk
Vond ik wel de beste ww2 films
The Deer Hunter is geen WWII.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:06 schreef Caland het volgende:
Schindler’s list
The deer hunter
Full metal jacket
Inglorious bastards
Dunkirk
Full metal jacket ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
O nee
Nouja vind ik hem alsnog erbij horen
Dan hoort The Pianist er sowieso bij.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
O nee
Nouja vind ik hem alsnog erbij horen
Bridge on the river kwai en A bridge too far zijn ook wel goedquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:06 schreef Caland het volgende:
Schindler’s list
The deer hunter
Full metal jacket
Inglorious bastards
Dunkirk
Die laatste omdat mijn oom erin voorkomtquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bridge on the river kwai en A bridge too far zijn ook wel goed
Werd ie kaalgeschoren zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die laatste omdat mijn oom erin voorkomt
Maar ik kan met echt hele oude films nooit zoveel
Sophie's choice ook prima.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:11 schreef Elan het volgende:
Schindler's List is de mooiste WW2 film wel.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Stel je voor dat ze Piet hiervoor inhuren
Hehe, 1 van de weinige games waar ik nog echt zin in heb.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:06 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb de spoilers als gezien trouwens @:scrummie2.1
Maar dat komt meer omdat dit spel me weinig boeit
Ik zal niet teveel spoilen. Maar ze maakt ergens een keuzequote:Op woensdag 27 mei 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gezien eigenlijk, komt op de lijst.
Zombiesquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, 1 van de weinige games waar ik nog echt zin in heb.
boy in the striped pyjamas gezien? Speelt de vader van Caland ook in mee.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gezien eigenlijk, komt op de lijst.
Ja ik had het plot al even opgezcoht om de venijnige opmerking te maken dat het niet over ww2 ging.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal niet teveel spoilen. Maar ze maakt ergens een keuze
The sniper?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe heet die WWII film met die sniper? Of is die al voorbij gekomen?
Een oorlogsfilm met een sniper, die zijn er vast niet veel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Shooterquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nja, deze ging echt om die sniper. Ik ga wel even zoeken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een oorlogsfilm met een sniper, die zijn er vast niet veel.
Ja, wij moesten dat boek lezen voor Engels op de middelbare. Toen ook meteen de film gekeken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
boy in the striped pyjamas gezien? Speelt de vader van Caland ook in mee.
Heb je The Pacific al gezien??quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een oorlogsfilm met een sniper, die zijn er vast niet veel.
Hoezoquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat niet door waarschijnlijk. T minus 18
Bazenfilm ja.quote:
De meeste heb ik wel op dvd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Bazenfilm ja.
Jammer dat je dat soort films nergens fatsoenlijk terug kan kijken.
Zou eigenlijk een aparte zender voor moeten komen (ja nog een) .
Nee, o.a. brigde on the river kwai, longest day en bridge to far wel op videoband ooit opgenomen maar dat zal ergens op zolder liggen in het ouderlijk huis. Ik was vroeger behoorlijk fan van oorlogsfilms.quote:
Ik vond der untergang ook maar matigquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Das Boot, Der untergang, La vita e bella ook prima films
Das Bootquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:19 schreef skysherrif het volgende:
Das Boot, Der untergang, La vita e bella ook prima films
Ojaquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
Apocalypse now staat ook sowieso in mijn top 5 oorlogsfilms.
Die heb ik met school gezien in het filmhuis, maakte wel indruk toen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
Das leben der anderen vond ik wel weer een prima moffenfilm maar niet echt standaard oorlog
Welkequote:Op woensdag 27 mei 2020 22:29 schreef Caland het volgende:
Kortom veel goede oorlogsfilms
Dus waarom die zeikfilm met Matt Damon (Matt Damon) steeds zo hoog staat in dat soort lijstjes heb ik nooit zo begrepen
Saving Private Ryan? Volgens kenners is het een van de meest realistische oorlogsfilms, daar zal het wel aan liggen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:29 schreef Caland het volgende:
Dus waarom die zeikfilm met Matt Damon (Matt Damon) steeds zo hoog staat in dat soort lijstjes heb ik nooit zo begrepen
Epische oorlogsfilm en dan Vin Diesel casten lolquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:29 schreef Caland het volgende:
De beach landing is wel meteen het hoogtepunt van de film ja.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Saving Private Ryan? Volgens kenners is het een van de meest realistische oorlogsfilms, daar zal het wel aan liggen.
Gmtaquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De beach landing is wel meteen het hoogtepunt van de film ja.
wie ben jij?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De beach landing is wel meteen het hoogtepunt van de film ja.
@Calandquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Skysherrif, maar jij mag gewoon sky zeggenof SS wat je wil
Even bewaren deze postquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Leuke film toch? Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Inglorious Bastards overrated maar daar sta ik meestal vrij alleen in.
Openingsscène en kaartscène zijn wel genot.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
unbroken geloof ikquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
Hoe heet die film over die lui in dat Jappenkamp
Dat die gozer stenen op zn rug naar boven moet sjouwen en uiteindelijk zo’n radiocommercial moet inspreken met die jonge kampbewaarder
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:29 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit!!![]()
![]()
TV / [NPO1] Op1 #96: Op naar Pinksteren!
@:el-stinho
Geen zin om mijn mobiel te zoeken, maar gaat goed hoor. Net even ingeschreven voor mijn minor die ik helaas opnieuw moet doenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Grote vriend. App eens hoe het met je is politieke vriend.
Gewoon pompenquote:
Ah op die manier.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, o.a. brigde on the river kwai, longest day en bridge to far wel op videoband ooit opgenomen maar dat zal ergens op zolder liggen in het ouderlijk huis. Ik was vroeger behoorlijk fan van oorlogsfilms.
Ja die zag ik laatst op netflix oidquote:
Ah weer zo'n langstudeerder hierquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen zin om mijn mobiel te zoeken, maar gaat goed hoor. Net even ingeschreven voor mijn minor die ik helaas opnieuw moet doen![]()
Daar?
Ook op Netflix?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Als ik je nog een laatste tip mag geven kijk Spitfires. Is eigenlijk meer een docu maar wel uiterst genottelijk. Gaat over de aanloop naar de Slag om Engeland. Man wat een interessant tijdperk moet dat zijn geweest om te leven. Zitten wij met die tyfus corona.
Wel godverdomme gozert. Zuur.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen zin om mijn mobiel te zoeken, maar gaat goed hoor. Net even ingeschreven voor mijn minor die ik helaas opnieuw moet doen![]()
Daar?
Is een actquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..].
Echt voer voor psychologen, dat figuur.
Nog steeds mank?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel godverdomme gozert. Zuur.
Vandaag gips eraf geknipt, was nat geworden. Wel week te vroeg helaas.
WC niet gehaald?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zeik je danquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens het ziekenhuis hoeft er geen nieuw gips omheen. Voel ook geen pijn meer.
Voel ook geen pijn meerquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan hem nog niet bewegen zonder pijn.
Eensquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Gips moest eromheen als ik pijn voelde in normale stand zoals die is gegipst. Dat was na 2 dagen over.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Voel ook geen pijn meer
Kan hem nog niet bewegen zonder pijn
Heeft je kop ook een optater gehad ofzo
The Pianist vind ik wel goede oorlogsfilm.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:34 schreef skysherrif het volgende:
All quiet on the western front is ook een klassiekertje trouwens.
Wacht, dit is nog steeds van je ongevalletje in Australie of heb je opnieuw brokken gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel iets minder als je hem vergelijkt met schindlers list, al blijft die scene met dat kind onder dat muurtje je wel even bij oa.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
The Pianist vind ik wel goede oorlogsfilm.
Nee dat was vorig jaarquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wacht, dit is nog steeds van je ongevalletje in Australie of heb je opnieuw brokken gemaakt
Oh godver, heb je nou weer uitgespookt dan. Of had je me dat al verteld sorry in dat geval.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee dat was vorig jaar
Nu pols op drie plekken gebroken
Nooit iets gebroken in mijn hele leven tot vorig jaar lol
Niks bijzonders hoor. Verkeerd gevallenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh godver, heb je nou weer uitgespookt dan. Of had je me dat al verteld sorry in dat geval.
Dronken?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor. Verkeerd gevallen
Heb je nog wel interessante insta gesprekken gehadquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor. Verkeerd gevallen
Hahahaha mooi was datquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je nog wel interessante insta gesprekken gehad
Ja verdrietig man.quote:
Godquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier heeft Frank de Boer een mening over
Dit hebben we al 40-45 keer besproken inclusief uitspraak Frank de Boerquote:Op woensdag 27 mei 2020 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier heeft Frank de Boer een mening over
quote:
Je moeder is nog steeds een tientje hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs de meest uitgewoonde bouwvallen zijn nagenoeg overal met minimaal 15% in waarde gestegen de afgelopen 10 jaar.
En dan zet ik waarschijnlijk veel te laag in.
Dan heb je het dus over tienduizenden euro's winst, zelfs als je helemaal niks aan de keet hebt gedaan. Gratis geld waar je als huurder geen aanspraak op kunt maken.
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op donderdag 28-05-2020 om 07:13:22Goedemorgen https://t.co/iXaqGuvSyw reageer retweet
Sparen word hem niet dit jaarquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De SC laat de economie weer draaien zo te zien.
Verdomme, maak daar gewoon 10.30 - 12.30 vanquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 10:35 en 12:35
Computer says noquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verdomme, maak daar gewoon 10.30 - 12.30 van
Vandaag tot nu toe: 381quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon je hypotheek aflossen, lekker man.
Wie?quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hey dat is die zanger van de Black eyed peas!
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ze hadden best een paar leuke nummers.
Bijv ja.quote:
stukje verwarde manquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:06 schreef Zipportal het volgende:
De nieuw DSI is uit!!!![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.mediatv.nl/ve(...)rotterdam-beverwaard
https://www.flashphoto.nl(...)plein-rotterdam.html
https://district8.net/ver(...)plein-rotterdam.html
@:wereldgozer
@:onlogisch
NEE DAT HADDEN ZE NIETquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar ze hadden best een paar leuke nummers.
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op donderdag 28-05-2020 om 10:19:49En hop onderwapening met da evenaar https://t.co/pQUs5lmM2y reageer retweet
Genot.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
Ik ga zo visje halen
(de eerste keer deze week zelfs)
Picsquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
Ik ga zo visje halen
Ja ik snap dat je eerst wat uit moet kiezen voordat je foto's kan maken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog even bedenken waar ik zin in heb!
Ik ga zo haring halen!quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
Ik ga zo visje halen
Ja haring staat er sowieso op, zoals altijd. Misschien nog wat makreel of paling erbij.quote:
twitter:EdAldus twitterde op donderdag 28-05-2020 om 11:19:33Het is stralend zonnig in Nederland, en dat is niks nieuws onder de ☀️ We beleven de zonnigste lente sinds het begin van de waarnemingen met tot nu toe 720 uur zon in De Bilt. In 1983 hadden we in de lente slechts 310 uur zon. Zijn er al mensen die de zon zat zijn? https://t.co/AJobJpBv9U reageer retweet
twitter:
twitter:MrAndyNgo twitterde op donderdag 28-05-2020 om 06:18:56At the Target in Minneapolis that was being looted tonight during the BLM riot, a woman in a wheelchair was attacked. https://t.co/JxsXTB30xI reageer retweet
Iemand in een driewieler die een mes op zak heeft en vervolgens aangevallen wordt met een brandblusserquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:12 schreef onlogisch het volgende:
twitter:MrAndyNgo twitterde op donderdag 28-05-2020 om 06:18:56At the Target in Minneapolis that was being looted tonight during the BLM riot, a woman in a wheelchair was attacked. https://t.co/JxsXTB30xI reageer retweet
Met een brandblusser
Palingquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:51 schreef Caland het volgende:
Tips zijn van harte welkom
(nee @:onlogisch , geen kibbeling)
Ergste is dat er van die blanke tussenlopen die denken erbij te horenquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:12 schreef onlogisch het volgende:
Met een brandblusser
Erg mooi René, mooi geschreven.quote:
Oprotten met die wittenquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ergste is dat er van die blanke tussenlopen die denken erbij te horen
Hurricane die ik ken zou dit jaar op het songfestival staanquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:42 schreef JanCees het volgende:
http://open.spotify.com/t(...)TTcO2VQMStPojLfVVigA
Altijd het moment dat ik denk ; Wat een harteloze zak is die René toch! kom je weer met dit soort posts. Ik word hier echt emotioneel van vriend. Dit doet wat met een mensquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:53 schreef Coco. het volgende:
Lekker zo smikkelen
[ afbeelding ]
@:zipportal
quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:53 schreef Coco. het volgende:
Lekker zo smikkelen
[ afbeelding ]
@:zipportal
quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:12 schreef onlogisch het volgende:
Met een brandblusser
Genieten!quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
Haring met uitjes
Broodje paling
En wat zalmwraps voor morgen (deze waren in de aanbieding, 2 voor 1)
[ afbeelding ]
@:ggmm @:coco.
Time to grow!quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
Haring met uitjes
Broodje paling
[ afbeelding ]
Smerigquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
Haring met uitjes
Broodje paling
[ afbeelding ]
Dat ziet er lekker uit zeg!quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
Haring met uitjes
Broodje paling
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
Haring met uitjes
Broodje paling
[ afbeelding ]
Volgende keer toch maar weer ballonnen met pis erin.quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand in een driewieler die een mes op zak heeft en vervolgens aangevallen wordt met een brandblusser
Murica.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
Haring met uitjes
Broodje paling
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie heeft jou die laatste note gegeven?
Eén of andere loser!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie heeft jou die laatste note gegeven?
Pistolet paling ook lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
Haring met uitjes
Broodje paling
[ afbeelding ]
Dolle hond gifquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
16 mensen opgenomen in het ziekenhuis (totaal: 11.713)
32 mensen overleden (totaal: 5.903)
182 mensen positief getest (totaal: 45.950 )
JAAPEDquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
Lekker hoor.quote:
Ik krijg nu zelfs notes voor dit soort posts. Lachwekkend dat moderators zelf die hele notesfunctie ook niet meer serieus nemen @GGMMquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je zoveel moeite doet om te bewijzen dat @:onlogisch een mokerdom varken is zeg.
Dat is alom bekend
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg nu zelfs notes voor dit soort posts. Lachwekkend dat moderators zelf die hele notesfunctie ook niet meer serieus nemen @:ggmm
Probeer eerst even in gesprek te gaan met de moderatie voordat je direct een FA inschakeltquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg nu zelfs notes voor dit soort posts. Lachwekkend dat moderators zelf die hele notesfunctie ook niet meer serieus nemen @:ggmm
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou gewoon je waffel scrummie.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Terechte note, crewbash is niet toegestaan.
Alsof die in staat is om begrijpend te lezenquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer eerst even in gesprek te gaan met de moderatie voordat je direct een FA inschakelt
Wat wil je dan van mijquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die in staat is om begrijpend te lezen
ik kreeg een note omdat ik in COR zei dat je moet oppassen met van die groepjes aanspreken op zich houden aan de coronaregels want anders heb je zo een mes tussen je ribbenquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu is het te laatquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:21 schreef GGMM het volgende:
Grapje Tjacka
Wat leuk er dat je er bent!Wilde net aan het werk gaan maar nu blijf ik nog even!
Ik heb net Joyland bij de bieb opgehaald, al gelezen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
In dat geval roepen we beter meteen zwaar geschut op maat:
@:Danny @:Yvonne @:Jancees
User @Elan leest meestal de Libelle.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net Joyland bij de bieb opgehaald, al gelezen?
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net Joyland bij de bieb opgehaald, al gelezen?
Projecteer aub niet je eigen wansmaak op een ander.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Elan leest meestal de Libelle.
Leest voorlopig prima weg ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Geweldig boek.
Echt helemaal in de sfeer van Mr Mercedes ook. Of nouja Mr Mercedes is in de sfeer van Joyland aangezien die laatste er eerder was.
Aangezien je moeder daar kennelijk op geabonneerd is blader ik daar op enig moment wel eens doorheen jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Elan leest meestal de Libelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |