quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Wii fit misschienquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Student sport en bewegen
Hoe dan... kind zit de hele dag op de bank.
Scusaquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:09 schreef Nine. het volgende:
Oh zit je ff aan de telefoon, is er alweer een nieuw deel
Het woord "virtueel" was zeker weggevallenquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Student sport en bewegen
Hoe dan... kind zit de hele dag op de bank.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het woord "virtueel" was zeker weggevallen
Een goede beurt! Heb het idee dat ze zich voor haar gezin heeft ingezet en weinig aan haarzelf heeft gedaan. Komende tijd mag ze best in zeester stand gaan genietenquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun Machteld echt een fijne nieuwe relatie.
Maar volgens mij is het slagingspercentage hoger bij twintigers.
Ja zo kan ie wel weer.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Een goede beurt! Heb het idee dat ze zich voor haar gezin heeft ingezet en weinig aan haarzelf heeft gedaan. Komende tijd mag ze best in zeester stand gaan genieten
'40-'45 styloquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Kody ziet er een beetje creepy uit; dat kapsel misschien.
Heel erg prima mits mooi overloopjequote:Op woensdag 27 mei 2020 20:16 schreef Nine. het volgende:
Soberso wat is dat met die opskeer kapsels?
Foto van Forest Gump aan de kapper laten zienquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Kody ziet er een beetje creepy uit; dat kapsel misschien.
Weinigen kunnen het hebben zonder HJ uniform.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:16 schreef Nine. het volgende:
Soberso wat is dat met die opskeer kapsels?
quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is de ps4 ID van Paquita? Vraag ik voor een vriend.
Peaky Blinders genot.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:17 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Foto van Forest Gump aan de kapper laten zien
In tegenstelling tot de kinderen was dat niet geluktquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:17 schreef itchycoo het volgende:
Hahaha vergaten nummers uit te wisselen. Wat een slap excuus. Alsof de redactie plots alles kwijt was.
Ze moeten ons toch een beetje variatie geven in de redenen waarom het niks is geworden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:17 schreef itchycoo het volgende:
Hahaha vergaten nummers uit te wisselen. Wat een slap excuus. Alsof de redactie plots alles kwijt was.
Hongerwinterkapselsquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Peaky Blinders genot.
Bovenop lekker wild en lang
Ik heb ook altijd honger.quote:
Niet jezelf promoten Ninemansquote:
Vrouwenlogicaquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:38 schreef itchycoo het volgende:
“Ik ben te kieskeurig”. 1 seconde later: “de kans is groot dat ik hem wel leuk vind”
lolwut
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:41 schreef itchycoo het volgende:
Als die vrouw straks dood gevonden wordt weten we in elk geval wie het gedaan heeft
Welke van de tweequote:
Naast De Coltruiquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:50 schreef itchycoo het volgende:
Stond een gilet voor dit seizoen in de kledingvoorschriften ofzo?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me echt hilarisch als ze buiten zeggen dat je je wandelpas in mag zetten en de camera gaat lopen
Niet zozeer omdat ze wat dikker is maar omdat ze een zo groot cliche op haar arm kalkt. It's my life was ook goed geweest.quote:
weet ik, maar staat er: I did it my way? (is ze dood dan)quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Niet zozeer omdat ze wat dikker is maar omdat ze een zo groot cliche op haar arm kalkt. It's my life was ook goed geweest.
Daar krijg je geen dichte ogen en brede kaak vanquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Bloedarmoede, slecht dieet van reuzel en bruinkool.
Je maakt ons blij met een dode mus.quote:
Nee joh gekkerd. Ik zou niet durven. Maar alles straalt er wel van afquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je maakt ons blij met een dode mus.
Of is dit een herhaling die je kent
Ze doen altijd alsof het gezellig is. Tot ze op de krukken gaan zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:05 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Nee joh gekkerd. Ik zou niet durven. Maar alles straalt er wel van af
Wel een paar keer geloof ikquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:08 schreef fespo het volgende:
vraagje: is er wel eens een vrouw geweest die de rekening helemaal heeft betaald? zo niet, is dat niet vreemd?
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:09 schreef DKUp het volgende:
Techno en House, dan ben je blijven hangen in de jaren negentig.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:08 schreef fespo het volgende:
vraagje: is er wel eens een vrouw geweest die de rekening helemaal heeft betaald? zo niet, is dat niet vreemd?
Ahquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Prima hoor, afgewisseld met actie, thrillers en horror.
Zolang het maar geen romcoms zijn.
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:09 schreef DKUp het volgende:
Techno en House, dan ben je blijven hangen in de jaren negentig.
Jesus saves busjesquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:15 schreef DKUp het volgende:
Jezus redt, Jezus redt, alle mensen opgelet.....
Wat gebeurde er?quote:
Dat is pas 90'squote:Op donderdag 28 mei 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Jesus saves busjesOp zondagochtend na feestjes.
quote:
Sergio hielp haar met haar jas en toen zei Colin iets van “dat had ik ook wel willen doen”. Sergio sneerde daarop “nou zal ik ‘em volgende keer wel aan jou geven”quote:
Uhhuh.quote:
0,7% was het volgens mijquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Het gaat zelden goed volgens mij hè
Hoe komt het dat ze zo slecht zijn, veel aandachtshoeren?quote:
Wat is het dan bij dates via datingsites? Ook vast niet (veel) meerquote:
Weinig honger, dood en oorlog, wel welvaart werk en sociale voorzieningen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ze zo slecht zijn, veel aandachtshoeren?
Alles van begin twintig is niet werkelijk op zoek naar iets serieus. Zeker de homo’s en lesbo’s niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maakt zware tijden gewillig of hebben florerende levens te weinig tijd voor de liefde?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Weinig honger, dood en oorlog, wel welvaart werk en sociale voorzieningen.
Waarom nemen ze dan niet gewoon grindr dan...quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles van begin twintig is niet werkelijk op zoek naar iets serieus. Zeker de homo’s en lesbo’s niet.
En Nederlanders zijn erg kieskeurig zeikerig. Als b.v. de kleur van je sokken verkeerd zijn in de ogen van de ander wordt het al niets. De Engelse versie heeft een veel hoger slagingspercentage.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm stomquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
En Nederlanders zijn erg kieskeurig zeikerig. Als b.v. de kleur van je sokken verkeerd zijn in de ogen van de ander wordt het al niets. De Engelse versie heeft een veel hoger slagingspercentage.
Ja daarom zijn in die landen ook veel meer stelletjes. Ow nee wachtquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
En Nederlanders zijn erg kieskeurig zeikerig. Als b.v. de kleur van je sokken verkeerd zijn in de ogen van de ander wordt het al niets. De Engelse versie heeft een veel hoger slagingspercentage.
Wat heeft dat te maken met het feit dat er meer succesvolle dates zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:25 schreef phoenyx het volgende:
Ja daarom zijn in die landen ook veel meer stelletjes. Ow nee wacht
Niks, geen correlatiequote:Op donderdag 28 mei 2020 20:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat er meer succesvolle dates zijn?
Dat er meer vervolgdates komen maar nog steeds nul relaties?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat er meer succesvolle dates zijn?
Waarom leg je het hem uit? Hij is zo zeker van zichzelfquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat er meer vervolgdates komen maar nog steeds nul relaties?
Dat is wel echt typisch nederlands. Volgens mij houden nederlanders meer van leedvermaak.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:22 schreef Poefbank het volgende:
Hier wordt ook meer geselecteerd op aparte vogels.
Ja Nederlands is niet jouw ding in ieder gevalquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:30 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dat is wel echt typisch nederlands. Volgens houden nederlanders meer van leedvermaak.
Nee, precies. Meer succesvolle dates wil toch niet zeggen dat ze allemaal gaan trouwen en dat ook 60 jaar blijven?quote:
Ik vraag het me af. Vaak is het dan alleen maar reden nummer zoveel waarom iemand afknapt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, precies. Meer succesvolle dates wil toch niet zeggen dat ze allemaal gaan trouwen en dat ook 60 jaar blijven?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom leg je het hem uit? Hij is zo zeker van zichzelf
Heb het toch al verbeterd knuppel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:31 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja Nederlands is niet jouw ding in ieder geval
Ja mensen vergeten nogal vaak woorden in hun zinnen terwijl ze typenquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:34 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Heb het toch al ge edit knuppel.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag het me af. Vaak is het dan alleen maar reden nummer zoveel waarom iemand afknapt.
In Engeland koppelen ze gewoon gigantisch veel Jersey Shore types. En dat is dan idd een match.
Hier worden de meest vage combinaties bedacht.
Het programma kijken en met een half oog hier typen vergt nogal wat hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja mensen vergeten nogal vaak woorden in hun zinnen terwijl ze typen
Soms heb ik dat wel eens.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja mensen vergeten nogal vaak woorden in hun zinnen terwijl ze typen
Programma was al klaar toch? Althans ik ging hierheen toen ik dacht dat het klaar wasquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het programma kijken en met een half oog hier typen vergt nogal wat hoor.
Rustaaaaaaaag mensen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:37 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wat zit je nou moeilijk te doen verder
Ik doe altijd tien dingen tegelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Programma was al klaar toch? Althans ik ging hierheen toen ik dacht dat het klaar was
Je komt weer niet uit je woorden?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:37 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wat zit je nou moeilijk te doen verder
Stop jij nu maar weer lekker je klauwen in de oven.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:32 schreef phoenyx het volgende:
Als je dit serieus meent dan kan ik beter niet meer op je reageren
Wat ontzettendddd flauwww zegquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Stop jij nu maar weer lekker je klauwen in de oven.
KLB / Ik kan niks goed doen
Want ik moet bang zijn voor een kerel die zich voordoet als vrouw op het internet?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:40 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Omdat jij het vraagt
@:solid-snake je hebt mazzel dat een meid het voor je opneemt.
Joh rustig maar, het komt wel goedquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:41 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Want ik moet bang zijn voor een kerel die zie voordoet als vrouw op het internet?
Echt, wat is jouw probleem.
Ze heeft ghb opquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:36 schreef itchycoo het volgende:
Ik schakel net in, wat is er met deze griet gebeurd
als ze nou nog dikke bombonella's hadquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:38 schreef itchycoo het volgende:
Die lippen en die geplamuurde kop, ik vind het echt helemaal niks
Het is meer een overdosis highlighter dan plamuur maar ik snap je dingquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:38 schreef itchycoo het volgende:
Die lippen en die geplamuurde kop, ik vind het echt helemaal niks
Correctie, fietsendquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er voor gekozen om geen rijbewijs te halen.
Hij gaat ook alleen met de trein naar Duitsland enzo?
eensquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het wel een leuke vrouw, omdat ze gewoon heel positief en energiek overkomt. Goed gezelschap.
Dank je.quote:
God, sinds ik dit kijk heb ik inderdaad het idee dat dit grotendeels zo is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Homo die niet monogaam is en rondsloert
*bingokaart erbij pakt*
Heerlijk positief meisje, nooit gezeik als je wat gaat doen, altijd overal voor in.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:54 schreef itchycoo het volgende:
[..]![]()
Ondanks dat ik haar er whack uit vind zien, vind ik het toch wel een geinige meid
Beetje maarquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:55 schreef DKUp het volgende:
“Monogaam is niet zo erg heb ik door hem geleerd.....”
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Als die marmot op Joeps hoofd wakker wordt ziet hij er heel anders uit denk ik.
Een hoop mannen zijn heel anders met droog haar zonder gelquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Als die marmot op Joeps hoofd wakker wordt ziet hij er heel anders uit denk ik.
Wacht maar, zometeen begint ze over bad boysquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom doen ze zo een jongen met zo een burgerlijk blondje?
Zij wil een kleurtje en hij wil misschien wel een burgerlijk blondjequote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom doen ze zo een jongen met zo een burgerlijk blondje?
Ze heeft nog nooit iets anders dan een Bart, Tom of Roderik gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:58 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Wacht maar, zometeen begint ze over bad boys
Geen piloten-type.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat waren haar voorkeuren in het aanmeldformulier. Ik wil het weten
En alleen in de pantry.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit iets anders dan een Bart, Tom of Roderik gehad.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |