Tja, als je niet regelmatig in je broek schijt zit je al bij de top 10%.quote:
Alleen stromend water helpt, direct 10 minuten onder de kraan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:02 schreef Scheepskok het volgende:
Wat je moet doen is je vingers een paar uur lang in een kom koud water houden.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:44 schreef phoenyx het volgende:
Gadverdamme zeg, mijn pestwerkdag was al kut, ben je klaar, lekker eten. Brand je je vingers aan de oven. Lekker 5 minuten onder de koude kraan maar het doet nog steeds pijn. Heb wel snelle reflexen maar het ging gewoon even helemaal mis. Echt soms dan walg ik van mezelf, waarom kan ik zoiets simpels nog niet eens foutloos uitvoerenEen wonder dat ik nog zolang in de maatschappij heb weten te overleven. 500 jaar geleden zou ik op mijn eigen zwaard zijn gestruikeld ofzo.
Kop op joh, dit overkomt iedereen wel eens.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:44 schreef phoenyx het volgende:
Gadverdamme zeg, mijn pestwerkdag was al kut, ben je klaar, lekker eten. Brand je je vingers aan de oven. Lekker 5 minuten onder de koude kraan maar het doet nog steeds pijn. Heb wel snelle reflexen maar het ging gewoon even helemaal mis. Echt soms dan walg ik van mezelf, waarom kan ik zoiets simpels nog niet eens foutloos uitvoerenEen wonder dat ik nog zolang in de maatschappij heb weten te overleven. 500 jaar geleden zou ik op mijn eigen zwaard zijn gestruikeld ofzo.
quote:
Maar het is wel de top 10%!quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Tja, als je niet regelmatig in je broek schijt zit je al bij de top 10%.
Ik ga geen foto ervan maken want mensen gaan me daarmee toch alleen maar pesten maar het doet nog steeds best wel pijnquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alleen stromend water helpt, direct 10 minuten onder de kraan.
Sinds ik dit doe heb ik nooit meer verbrande klauwen.
Wel verbrand maar niet de pijn
Zolang er geen mensenhoofd in zit valt het wel mee lijkt me.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:30 schreef phoenyx het volgende:
Net weer zoietsIk wil het vuilnis wegbrengen, haal de zak uit de prullenbak en leg die neer en doe een nieuwe zak in de prullenbak. Als ik klaar ben ligt die zak natuurlijk om op de vloer met allerlei brut
Vloer schoonmaken weer als extra lekker taakje. In plaats van dat ik het even stabiel neerleg
Jij maakt ook elke dag 10 keer dat soort debiele situaties bij jezelf mee?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:34 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Zolang er geen mensenhoofd in zit valt het wel mee lijkt me.
Nee, ik lees kranten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jij maakt ook elke dag 10 keer dat soort debiele situaties bij jezelf mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |