OH ja fuck nog niet eens rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:37 schreef Em31 het volgende:
Zul je zien dat het hier 30 mei juist bewolkt is.
Wordt helemaal geen rekening gehouden met ons
Hier nog niet (was op Jitsi), maar was dat anders wel gaan doen jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:38 schreef Koen66 het volgende:
zat al naar buiten te staren wat de goede richting zou zijn
Zeker jaquote:
Tickets blijven geldig!quote:
Jitsi klaar?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier nog niet (was op Jitsi), maar was dat anders wel gaan doen ja
Ja, net!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wilde als klein Aoibhinnetje (tussen de leeftijd van 5 en 8 ongeveer) altijd astronaut worden. Heb daar nog een opstel van, wat in mijn rapport is geplakt die ik heb bewaard.
quote:
En uiteindelijk werd ik een echt alfameisjequote:
Ja!quote:
Oh misschien kijk ik zaterdag dan toch maar nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Of nouja, echt 2020 was geweest als dat ding zou zijn neergestort
Niets mis meequote:Op woensdag 27 mei 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En uiteindelijk werd ik een echt alfameisje![]()
Jij hebt geen invloed daarop!quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh misschien kijk ik zaterdag dan toch maar niet
Is dat programma zo chill? Meestal gebruiken mensen discordquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!
Dus als je niet in beeld wil komen of dat je niet wilt dat we je kunnen horen, dan is het ook mogelijk om mee te doen via de chat.
Moet de rest die wel open hebben staan, anders is het makkelijk je te negeren
Wel een keer iets soortgelijks volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets mis mee![]()
Wel eens in een spacelab, spacesimulator oid geweest?
Zaten er dit keer geen mensen in?quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dan wel een leukere dag dan jullie als dat ding inderdaad neerstort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |