abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:48:43 #126
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193356319
Was dat die gozer die mij op elke wiki-pagina vroeg om geld te doneren?
  donderdag 28 mei 2020 @ 18:29:51 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193356931
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:03 schreef recursief het volgende:

[..]

Breitbart, Conservapedia, in eigen land bijvoorbeeld de publieke omroep WNL.
En natuurlijk Jensen
  donderdag 28 mei 2020 @ 19:06:15 #128
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_193357489
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:03 schreef recursief het volgende:

[..]

Breitbart, Conservapedia, in eigen land bijvoorbeeld de publieke omroep WNL.
De grote Thierry show idd.
Dit topic herinnert me waarom ik doneer aan Wikipedia. Gewoon goede, objectieve informatie met bronnen erbij. *O*
pi_193357594
Net zoals die tyfuslijers het main artikel friet hebben gemaakt, terwijl het merendeel het over patat heeft. Fucking oportuninsten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_193367093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 14:28 schreef recursief het volgende:

[..]

En wat doe je met bedrijven, NGO's, overheden die voortdurend conservatieve geluiden opdringen? Waarom zou je progressieve geluiden aan banden leggen en conservatieve geluiden niet? Of misschien geef je beter beide kanten (en alles er tussenin) de vrijheid om hun mening te uiten?
Mag van mij ook tegengegaan worden.

Ik ben niet conservatief. Conservatieven hebben nog nooit iets geconserveerd. Bij het woord conservatief denk ik aan ingedutte lieden die je veel bij het CDA aantreft.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_193367275
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:05 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Mag van mij ook tegengegaan worden.

Ik ben niet conservatief. Conservatieven hebben nog nooit iets geconserveerd. Bij het woord conservatief denk ik aan ingedutte lieden die je veel bij het CDA aantreft.
Er zijn maar weinig conservatieven. Het is niet zo’n populaire stroming. Buiten mezelf zou ik ook niet zo snel iemand op dit forum aan kunnen wijzen die conservatief is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_193367290
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig conservatieven. Het is niet zo’n populaire stroming. Buiten mezelf zou ik ook niet zo snel iemand op dit forum aan kunnen wijzen die conservatief is.
Wat versta jij onder conservatief?
pi_193367679
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:16 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat versta jij onder conservatief?
Van de National Review:

Among our convictions: It is the job of centralized government (in peacetime) to protect its citizens' lives, liberty and property. All other activities of government tend to diminish freedom and hamper progress. The growth of government (the dominant social feature of this century) must be fought relentlessly. In this great social conflict of the era, we are, without reservations, on the libertarian side. The profound crisis of our era is, in essence, the conflict between the Social Engineers, who seek to adjust mankind to scientific utopias, and the disciples of Truth, who defend the organic moral order. We believe that truth is neither arrived at nor illuminated by monitoring election results, binding though these are for other purposes, but by other means, including a study of human experience. On this point we are, without reservations, on the conservative side.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_193367734
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat heeft ook te maken met onze samenleving. Er draait heel veel om verbetering en innovatie. Dat zie ik zelf ook op werk. Continu kijken of werkprocessen verbeterd of sneller kunnen. En als je met goede ideeën komt, wordt je daarvoor beloond.
Dus mensen, waaronder ik, denken bij conservatisme vooral aan ouderwets. Terwijl je leert om vernieuwend bezig te zijn. Niet blijven hangen in het verleden, maar kijken hoe we de toekomst kunnen verbeteren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_193367835
Roger Scruton, Kevin Williamson, PJ O’Rourke, Jonah Goldberg, Jay Nordlinger - zij zijn (waren, Scruton is pas overleden) de stem van de moderne conservatief.
pi_193367895
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 12:45 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat heeft ook te maken met onze samenleving. Er draait heel veel om verbetering en innovatie. Dat zie ik zelf ook op werk. Continu kijken of werkprocessen verbeterd of sneller kunnen. En als je met goede ideeën komt, wordt je daarvoor beloond.
Dus mensen, waaronder ik, denken bij conservatisme vooral aan ouderwets. Terwijl je leert om vernieuwend bezig te zijn. Niet blijven hangen in het verleden, maar kijken hoe we de toekomst kunnen verbeteren.
Het een sluit het ander niet uit. Zo kun je enorm innovatief bezig zijn, maar een bloedhekel hebben aan de uitzuigers in/buiten een organisatie die je het werk aan alle kanten moeilijker maken. Ieder jaar wordt dat erger. Kost klauwen vol met geld, maar voegt niets toe.
pi_193367918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De enigen die andersdenkenden aan banden willen leggen zijn degenen die tegen media aanschoppen omdat daar geluiden op komen die niet in hun straatje passen.
Trump bijvoorbeeld... Erdogan en Poetin zijn hem voorgegaan
pi_193367923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit. Zo kun je enorm innovatief bezig zijn, maar een bloedhekel hebben aan de uitzuigers in/buiten een organisatie die je het werk aan alle kanten moeilijker maken. Ieder jaar wordt dat erger. Kost klauwen vol met geld, maar voegt niets toe.
In jouw opinie. En jij bent natuurlijk enorm innovatief. Volgens jou.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:06:31 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193367951
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Trump bijvoorbeeld... Erdogan en Poetin zijn hem voorgegaan
Of een hoop users op dit forum
pi_193368016
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In jouw opinie. En jij bent natuurlijk enorm innovatief. Volgens jou.
Ik heb daar niets over mezelf geschreven, en snap niet waarom je persoonlijk wordt.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 13:14:07 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193368047
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:11 schreef Lyrebird het volgende:
snap niet waarom je persoonlijk wordt.
Omdat je een andere mening hebt, en dat is eng.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_193368130
quote:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maat dat lijkt me ook niet bepaald progressief.
En denk dat veel mensen, behalve dan specifieke managers en de bloedzuigers zelf, er een hekel aan hebben.
pi_193368524
quote:
12s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:19 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maat dat lijkt me ook niet bepaald progressief.
En denk dat veel mensen, behalve dan specifieke managers en de bloedzuigers zelf, er een hekel aan hebben.
Het gaat ws verder dan er een bloedhekel aan hebben. Conservatieven zijn vaak behoorlijk principiële mensen die zich niet zo maar neer kunnen leggen bij bepaalde ontwikkelingen. In de praktijk komt het er dan meestal op neer dat ze hun biezen pakken. Het zijn vaak dwarsliggers.
pi_193368551
quote:

[..]

Niet dat dat verder ook maar iets met conservatief of progressief van doen heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193368780
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 13:42 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Het gaat ws verder dan er een bloedhekel aan hebben. Conservatieven zijn vaak behoorlijk principiële mensen die zich niet zo maar neer kunnen leggen bij bepaalde ontwikkelingen. In de praktijk komt het er dan meestal op neer dat ze hun biezen pakken. Het zijn vaak dwarsliggers.
Sorry, maar je bent wel erg vaag. Ik heb ook principes en het is niet dat in mijn ogen ontwikkelingen bij voorbaat goed zijn. Echter zie ik mezelf eerder als progressief.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 15:44:05 #146
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_193370142
Dit roept hij toch al minstens een jaartje of 18? Waarom staat dit in NWS?
  vrijdag 29 mei 2020 @ 19:17:40 #147
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_193373206
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 15:44 schreef Zelva het volgende:
Omdat het goed past bij de agenda van TS, ongeacht of het nieuws is, ongeacht of het waar is
Robert Moog died for our synths
pi_193373657
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 15:44 schreef Zelva het volgende:
Sanger heeft er recent een blogbericht aan gewijd. Daarom is het nieuws. Het is ook nieuws omdat Trump wil optreden tegen dit soort praktijken.

Zo moeilijk is het niet.
pi_193373661
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 19:17 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Omdat het goed past bij de agenda van TS, ongeacht of het nieuws is, ongeacht of het waar is
Een agenda? Leg uit.
pi_193374184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 19:55 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Sanger heeft er recent een blogbericht aan gewijd. Daarom is het nieuws. Het is ook nieuws omdat Trump wil optreden tegen dit soort praktijken.

Zo moeilijk is het niet.
Trump wil de sociale media censureren... dat is deze week duidelijk geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')