abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2020 @ 13:50:54 #1
63722 z80
I fink you freaky
pi_193336712
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 27 mei 2020 @ 13:52:46 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_193336744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat vind ik ook leuk :Y
[..]

De meskoppeling. Een nieuw onderdeel kost 239 euro, en dat is niet eens een onderdeel van Honda zelf.
Als het voor tijdelijk is. Kan de koppeling er niet onderuit gehaald worden en vastgezet.
Ik zou zeker een poging wagen dat ding open te maken.
pi_193336745
Mensen :r Oude mensen :r Mensen met een gezicht alsof ze rode mieren in hun ondergoed hebben zitten. :r

Ik heb gefloten, geglimlacht en alle chagerijnige kutmensen een goede dag gewenst. Blij dat het er weer op zit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193336813
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:52 schreef Lonaa het volgende:
Mensen :r Oude mensen :r Mensen met een gezicht alsof ze rode mieren in hun ondergoed hebben zitten. :r

Ik heb gefloten, geglimlacht en alle chagerijnige kutmensen een goede dag gewenst. Blij dat het er weer op zit.
????...zennnnn
We have far more in common than that which devides us..
pi_193336875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

????...zennnnn
Oh, context? Ik deed boodschappen en het valt me op dat er nergens een glimlach af kan, of iets anders vriendelijks. Iedereen zit in z'n egoistische bubbel met een gezicht op onweer.

Dus ik heb extra mijn best gedaan dat te compenseren. :7
pi_193336897
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh, context? Ik deed boodschappen en het valt me op dat er nergens een glimlach af kan, of iets anders vriendelijks. Iedereen zit in z'n egoistische bubbel met een gezicht op onweer.

Dat is mij ook al opgevallen ja.
Zombies.. Zeikerds.. Bleh.. De wereld word er niet mooier op.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193336929
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:03 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is mij ook al opgevallen ja.
Zombies.. Zeikerds.. Bleh.. De wereld word er niet mooier op.
'We doen het samen!!!111einz!!', 'we moeten voor elkaar zorgen!!'
Ja, totdat de nieuwigheid er vanaf is en dan zijn we nog kloteriger tegen elkaar dan eerst want 'ik mag helemaal niet op vakantie dit jaar' en somehow heb ik daardoor een snauw verdient, ofzo.
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:08:31 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_193336957
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, totdat de nieuwigheid er vanaf is en dan zijn we nog kloteriger tegen elkaar dan eerst want 'ik mag helemaal niet op vakantie dit jaar' en somehow heb ik daardoor een snauw verdient, ofzo.
Ik snap het afzeiken van winkelpersoneel ook niet. Winkels doen hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. En worden bedankt door aso gedrag. En dan nog het liefst tegen de mensen die er helemaal niets aan kunnen doen.
pi_193336959
Oh ja, echt te erg dat. Gisteren ook wat verhalen gelezen over “mensen “ die vakkenvullers of karretjes schoonmakers verrot schelden omdat ze hun zin niet krijgen. Hoe haal je het in je botte hersenen
We have far more in common than that which devides us..
pi_193336963
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb net mijn weekendje weg af moeten zeggen omdat mijn ouders niet bij ons in ons huisje mocht.
Ja of ik moest het dubbele neerleggen want eigen huisje. En ik baal ontzettend.
Maar daar kan niemand iets aan doen. Dus waarom zou ik daarom een ander afsnauwen.

Maar inderdaad. We doen het samen zolang ik maar mag doen wat ik wil :')
pi_193336977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:08 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik snap het afzeiken van winkelpersoneel ook niet. Winkels doen hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. En worden bedankt door aso gedrag. En dan nog het liefst tegen de mensen die er helemaal niets aan kunnen doen.
Ik heb net een chagrijnige servicedesk mevrouw aan de telefoon. Die heb ik gewoon gedag gezegd en later terug gebeld want ik had geen zin om ook chagrijnig te worden door iemand die geen zin heeft om zijn werk te doen. MAAR! ik bleef netjes.
pi_193337004
Hier net een vrolijke pakketbezorger aan de deur O+ gelukkig kan het dus wel.

Mis trouwens wel onze vertrouwde bezorger, vraag me af of hij vrij is of helemaal gestopt.
pi_193337021
Ik mis ons oude bezorger zeker niet. Die was altijd aan de telefoon en al weg voor je de deur open had :')
pi_193337168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:12 schreef Tally het volgende:
Ik mis ons oude bezorger zeker niet. Die was altijd aan de telefoon en al weg voor je de deur open had :')
Zulke bezorgers ken ik ook wel :')
Maar dat zijn altijd van andere bedrijven dan Postnl
pi_193337239
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Deze is wel van PostNL :P

Vanavond komt mijn behang binnen :9 ook via PostNL :D
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:47:02 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193337479
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oow, bijzonder. Hier in 't dorp zijn mensen eigenlijk vrij vrolijk en opgeruimd, ook in de winkels.

Alleen de leeftijdsgroep 30-45 lijkt chronisch op steroidenstress te staan eigenlijk; racend door de winkel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193337525
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:26 schreef Sarabi het volgende:

Ik heb twee verschillende bezorgsters van PostNL, de één heet Marjan en van de ander weet ik het niet. Maar beiden super vriendelijk en eigenlijk altijd opgewekt O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 27 mei 2020 @ 14:52:03 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193337560
Hoeveel bestellen jullie wel niet online :D ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193337668
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe theedoeken *O* online w/ morgen :7

Een aankoop van catawiki B-) gister voor mn.X
  woensdag 27 mei 2020 @ 15:02:00 #20
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193337695
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 13:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Als het voor tijdelijk is. Kan de koppeling er niet onderuit gehaald worden en vastgezet.
Ik zou zeker een poging wagen dat ding open te maken.
Hij is uit elkaar geweest. Niets meer aan te doen helaas.

Ik ben weer een uur in de tuin bezig geweest. Toch wel lekker om halverwege de dag even een uurtje te bewegen. Mijn kindslaaf kwam ook nog aanwaaien dus hij is weer aan het wieden.

En de eigenaar van het bedrijf waar we pre-corona een tuinset hadden besteld belde op norse en nogal beschuldigende toon.
"Willen jullie die set nog, anders verkoop ik hem aan een ander. Ik ben nou al zo lang op jullie aan het wachten."
"Euh meneer, u belde met de mededeling dat uw bedrijf een paar weken dicht zou gaan wegens corona en dat de set daarna pas geleverd kon worden. U zou laten weten wanneer dat kon."
"Nee hoor, jullie zouden mij bellen"

Alsof ik weet wanneer zijn bedrijf weer geopend is. Het is dat die loungeset echt briljant is, anders kon hij het mooi bekijken.
Spoilers!
pi_193337720
quote:
Op dit moment best veel :D
Ga nog steeds niet even naar de drogist of zoiets.
Dus morgen komen ze bier, wc papier en duct tape brengen.
pi_193337725
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb twee verschillende bezorgsters van PostNL, de één heet Marjan en van de ander weet ik het niet. Maar beiden super vriendelijk en eigenlijk altijd opgewekt O+
O+ fijn

Ik onthoud geen namen :@
pi_193337806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 14:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow, bijzonder. Hier in 't dorp zijn mensen eigenlijk vrij vrolijk en opgeruimd, ook in de winkels.

Alleen de leeftijdsgroep 30-45 lijkt chronisch op steroidenstress te staan eigenlijk; racend door de winkel.
die stress snap ik ergns wel.. die hebben doorgaans een thuiswerkplek EN kinderen

zijn al blij dat ze even de deur uit kunnen... lopen ze ineens in een volle supermarkt

daar wordt ik ook niet vrolijk van :)

(ik weiger alleen te doen alsof de wereld naar de verdoemenis gaat en geniet gewoon van het weer en de frisse lucht. chagerijnen kan altijd nog.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 27-05-2020 15:20:21 ]
pi_193337948
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hij is uit elkaar geweest. Niets meer aan te doen helaas.

Ik ben weer een uur in de tuin bezig geweest. Toch wel lekker om halverwege de dag even een uurtje te bewegen. Mijn kindslaaf kwam ook nog aanwaaien dus hij is weer aan het wieden.

En de eigenaar van het bedrijf waar we pre-corona een tuinset hadden besteld belde op norse en nogal beschuldigende toon.
"Willen jullie die set nog, anders verkoop ik hem aan een ander. Ik ben nou al zo lang op jullie aan het wachten."
"Euh meneer, u belde met de mededeling dat uw bedrijf een paar weken dicht zou gaan wegens corona en dat de set daarna pas geleverd kon worden. U zou laten weten wanneer dat kon."
"Nee hoor, jullie zouden mij bellen"

Alsof ik weet wanneer zijn bedrijf weer geopend is. Het is dat die loungeset echt briljant is, anders kon hij het mooi bekijken.
Jeetje :') :')
Alsof hij zo fantastisch is dat jullie achter hém aan gaan om van hem te kopen. Híj is de verkoper. :6
pi_193338038
quote:
Zo veel mogelijk. Helaas kon ik geen goede kleur combinatie maken anders had ik nog meer behang besteld :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')