Als het voor tijdelijk is. Kan de koppeling er niet onderuit gehaald worden en vastgezet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat vind ik ook leuk
[..]
De meskoppeling. Een nieuw onderdeel kost 239 euro, en dat is niet eens een onderdeel van Honda zelf.
????...zennnnnquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:52 schreef Lonaa het volgende:
MensenOude mensen
Mensen met een gezicht alsof ze rode mieren in hun ondergoed hebben zitten.
![]()
Ik heb gefloten, geglimlacht en alle chagerijnige kutmensen een goede dag gewenst. Blij dat het er weer op zit.
Oh, context? Ik deed boodschappen en het valt me op dat er nergens een glimlach af kan, of iets anders vriendelijks. Iedereen zit in z'n egoistische bubbel met een gezicht op onweer.quote:
Dat is mij ook al opgevallen ja.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, context? Ik deed boodschappen en het valt me op dat er nergens een glimlach af kan, of iets anders vriendelijks. Iedereen zit in z'n egoistische bubbel met een gezicht op onweer.
Dus ik heb extra mijn best gedaan dat te compenseren.
'We doen het samen!!!111einz!!', 'we moeten voor elkaar zorgen!!'quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is mij ook al opgevallen ja.
Zombies.. Zeikerds.. Bleh.. De wereld word er niet mooier op.
Ik snap het afzeiken van winkelpersoneel ook niet. Winkels doen hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. En worden bedankt door aso gedrag. En dan nog het liefst tegen de mensen die er helemaal niets aan kunnen doen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
'We doen het samen!!!111einz!!', 'we moeten voor elkaar zorgen!!'
Ja, totdat de nieuwigheid er vanaf is en dan zijn we nog kloteriger tegen elkaar dan eerst want 'ik mag helemaal niet op vakantie dit jaar' en somehow heb ik daardoor een snauw verdient, ofzo.
Ik heb net mijn weekendje weg af moeten zeggen omdat mijn ouders niet bij ons in ons huisje mocht.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
'We doen het samen!!!111einz!!', 'we moeten voor elkaar zorgen!!'
Ja, totdat de nieuwigheid er vanaf is en dan zijn we nog kloteriger tegen elkaar dan eerst want 'ik mag helemaal niet op vakantie dit jaar' en somehow heb ik daardoor een snauw verdient, ofzo.
Ik heb net een chagrijnige servicedesk mevrouw aan de telefoon. Die heb ik gewoon gedag gezegd en later terug gebeld want ik had geen zin om ook chagrijnig te worden door iemand die geen zin heeft om zijn werk te doen. MAAR! ik bleef netjes.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik snap het afzeiken van winkelpersoneel ook niet. Winkels doen hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. En worden bedankt door aso gedrag. En dan nog het liefst tegen de mensen die er helemaal niets aan kunnen doen.
Zulke bezorgers ken ik ook welquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:12 schreef Tally het volgende:
Ik mis ons oude bezorger zeker niet. Die was altijd aan de telefoon en al weg voor je de deur open had
Deze is wel van PostNLquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zulke bezorgers ken ik ook wel
Maar dat zijn altijd van andere bedrijven dan Postnl
Oow, bijzonder. Hier in 't dorp zijn mensen eigenlijk vrij vrolijk en opgeruimd, ook in de winkels.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, context? Ik deed boodschappen en het valt me op dat er nergens een glimlach af kan, of iets anders vriendelijks. Iedereen zit in z'n egoistische bubbel met een gezicht op onweer.
Dus ik heb extra mijn best gedaan dat te compenseren.
Ik heb twee verschillende bezorgsters van PostNL, de één heet Marjan en van de ander weet ik het niet. Maar beiden super vriendelijk en eigenlijk altijd opgewektquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:26 schreef Sarabi het volgende:
Zulke bezorgers ken ik ook wel
Maar dat zijn altijd van andere bedrijven dan Postnl
Nieuwe theedoekenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
Hoeveel bestellen jullie wel niet online?
Hij is uit elkaar geweest. Niets meer aan te doen helaas.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Als het voor tijdelijk is. Kan de koppeling er niet onderuit gehaald worden en vastgezet.
Ik zou zeker een poging wagen dat ding open te maken.
Op dit moment best veelquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb twee verschillende bezorgsters van PostNL, de één heet Marjan en van de ander weet ik het niet. Maar beiden super vriendelijk en eigenlijk altijd opgewekt
die stress snap ik ergns wel.. die hebben doorgaans een thuiswerkplek EN kinderenquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow, bijzonder. Hier in 't dorp zijn mensen eigenlijk vrij vrolijk en opgeruimd, ook in de winkels.
Alleen de leeftijdsgroep 30-45 lijkt chronisch op steroidenstress te staan eigenlijk; racend door de winkel.
Jeetjequote:Op woensdag 27 mei 2020 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij is uit elkaar geweest. Niets meer aan te doen helaas.
Ik ben weer een uur in de tuin bezig geweest. Toch wel lekker om halverwege de dag even een uurtje te bewegen. Mijn kindslaaf kwam ook nog aanwaaien dus hij is weer aan het wieden.
En de eigenaar van het bedrijf waar we pre-corona een tuinset hadden besteld belde op norse en nogal beschuldigende toon.
"Willen jullie die set nog, anders verkoop ik hem aan een ander. Ik ben nou al zo lang op jullie aan het wachten."
"Euh meneer, u belde met de mededeling dat uw bedrijf een paar weken dicht zou gaan wegens corona en dat de set daarna pas geleverd kon worden. U zou laten weten wanneer dat kon."
"Nee hoor, jullie zouden mij bellen"
Alsof ik weet wanneer zijn bedrijf weer geopend is. Het is dat die loungeset echt briljant is, anders kon hij het mooi bekijken.
Zo veel mogelijk. Helaas kon ik geen goede kleur combinatie maken anders had ik nog meer behang besteldquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |