SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers
----------------------
Poll: PS4- en PS5-topics samenvoegen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 1% gewijzigd door 2dope op 27-05-2020 17:26:39 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 07:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gemiste kans op 'hoeren als een Zweed in de kerk'.
Daarom nu extra aandacht voor deze groep gedupeerden. #prayforhoeren #hoerlivesmatterquote:Op woensdag 27 mei 2020 07:16 schreef StateOfMind het volgende:
Om 7.15u al met hoeren bezig zijn![]()
Die nog niet eens mogen werken
games?quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:27 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag worden de overige Plus games bekend gemaakt![]()
Ben benieuwd.
Zoals ik het begrepen heb is WW2 een extra game. Daarom was ie gisteren al te downloaden, terwijl de reguliere Plus games pas op de laatste woensdag van de maand bekend gemaakt worden, en deze pas de dinsdag daarop te downloaden zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
games?
ik ga er vanuit dat er maar 1 bij komt
edit:
nieuwe aanbiedingen
https://blog.eu.playstati(...)motion-starts-today/
Hoersubsidiequote:Op woensdag 27 mei 2020 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom nu extra aandacht voor deze groep gedupeerden. #prayforhoeren #hoerlivesmatter
Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb is WW2 een extra game. Daarom was ie gisteren al te downloaden, terwijl de reguliere Plus games pas op de laatste woensdag van de maand bekend gemaakt worden, en deze pas de dinsdag daarop te downloaden zijn.
Spiderman heb ik al gespeeld, sterker nog: dat is een van de weinige platinum trophies die ik heb, en die heb ik destijds na het uitspelen verkocht.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Ik dacht dat ze, omdat het maandag Memorial Day was in Amerika, ze deze game een week eerder vrijgegeven hebben.
En dat vandaag bekend wordt dat Spider-Man de tweede game gaat worden. Maar dat was weer zo'n gerucht omdat er in de UK "gratis voor Plus" bij heeft gestaan ofzo.
Het is mijn enige platinumquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spiderman heb ik al gespeeld, sterker nog: dat is een van de weinige platinum trophies die ik heb, en die heb ik destijds na het uitspelen verkocht.
Toch zou dat wel tof zijn om die met de Plus te krijgen, omdat dat webslingeren gewoon zo ontzettend gaaf gemaakt is
Via de app op je telefoon zoeken, daar is ie wel te vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef Black-Hole het volgende:
Yakuza Kiwami maar eens halen in de nieuwe sale voor 9.95. Nu alleen nog die gratis download van CoD WWII in de Store zien te vinden. Zie alleen maar de Deluxe versie staan...
Op de PS4 ga je naar dat PS-Plus knopje, dan scroll je een paar pagina's tot je op de pagina "PS Plus Games" zit. Daar stond ie bij mij gewoon tussen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef Black-Hole het volgende:
Yakuza Kiwami maar eens halen in de nieuwe sale voor 9.95. Nu alleen nog die gratis download van CoD WWII in de Store zien te vinden. Zie alleen maar de Deluxe versie staan...
Ik vind het erg kort en snel ge-edit om als echte teaser/reclame te gebruiken. Dus ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:50 schreef KennyPowers het volgende:
zeg het maar
PlayStation Gaming 8 uur geleden (bewerkt)
This is Official, found it on playstation instagram. Sony deleted the video but i recorded it, both sw battlefront and ww2 were teased in days of play video as ps plus games for june. Photo you can find on my comunity page
2 shooters, reeeeeeeeeeequote:Op woensdag 27 mei 2020 09:52 schreef KennyPowers het volgende:
Call of Duty en Battlefront II dus als het klopt
Ik ben naar het Plus-menu gegaan (helemaal rechts). Daar staat hij bij gratis games.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:52 schreef Black-Hole het volgende:
En afgelopen maand 2 sims. Ieder z'n ding toch.quote:
Geen Demon's Souls en HZD2 in de lijst.quote:
Vandaar ook dat ik het zeg. Vorige maand waren er een aantal ziedend.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
En afgelopen maand 2 sims. Ieder z'n ding toch.
Battlefront 1 heb ik erg van genoten 2 heb ik toen de demo van gedaan wat best leuk was.
Dus 2 is wel welkom, beetje stormtroopers afschieten enzo
Battlefront 2 was destijds een heleboel, terechte, ophef over, maar die schijnt tegenwoordig heel erg tof te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
En afgelopen maand 2 sims. Ieder z'n ding toch.
Battlefront 1 heb ik erg van genoten 2 heb ik toen de demo van gedaan wat best leuk was.
Dus 2 is wel welkom, beetje stormtroopers afschieten enzo
Dan interpreteerde ik je post verkeerd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik het zeg. Vorige maand waren er een aantal ziedend.
Nee inderdaad, lekker de hele dag F5 rammenquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Battlefront 2 was destijds een heleboel, terechte, ophef over, maar die schijnt tegenwoordig heel erg tof te zijn.
Maar goed, het zal niet de eerste keer zijn als officieel uitziende gelekte games het niet bleken te zijn.
Over een paar uur F5-en weten we het
Zweten als een Cloud in een te grote jurk!quote:Op woensdag 27 mei 2020 07:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gemiste kans op 'hoeren als een Zweed in de kerk'.
Alles op 170 +10? Ik krijg alleen maar blauwe en paarse 170 gear.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:51 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nioh even op pauze. Ik heb alles wat kan in de game ook meermaals gedaan. Een geoptimaliseerde build, max level en bergen amrita (exp) klaar liggen om bij de eerste dlc al meteen tientallen levels omhoog te gaan.
Ik heb een veel rustigere game uit mijn backlog opgevist, namelijk Stellaris. Iemand hier die dit speelt?
Mijn wapen heb ik 170 kunnen maken met een 170 mortal core die dropte, deze gebruikt om een corrupted weapon naar 170 te brengen en daarmee mijn wapen naar 170 gebracht.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:56 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik heb in 170 uur tijd nog geen enkel groen lvl 170 groen armor of wapen gezien helaas.
Oh shit dat kan natuurlijk ook gewoon... helemaal niet bij nagedachtquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Mijn wapen heb ik 170 kunnen maken met een 170 mortal core die dropte, deze gebruikt om een corrupted weapon naar 170 te brengen en daarmee mijn wapen naar 170 gebracht.
Dat hoor je rond 17:00 traditioneel gezienquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Call of duty maar wat is de andere game?
Dat was ook de enige keer dat zo een corrupt wapen van enig nut voor me was.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Oh shit dat kan natuurlijk ook gewoon... helemaal niet bij nagedacht
Ik hoop niet spidey die heb ik al.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat hoor je rond 17:00 traditioneel gezien
Ik ook, maar dat maakt het geen mindere PS+ game natuurlijk.quote:
Nope.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:33 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
No man's sky is nog niet als plus game voorbij gekomen of heb ik dat gemist?
Dat zou ik wel leuk vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:33 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
No man's sky is nog niet als plus game voorbij gekomen of heb ik dat gemist?
Heb stellaris redelijk wat gespeeld.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:51 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nioh even op pauze. Ik heb alles wat kan in de game ook meermaals gedaan. Een geoptimaliseerde build, max level en bergen amrita (exp) klaar liggen om bij de eerste dlc al meteen tientallen levels omhoog te gaan.
Ik heb een veel rustigere game uit mijn backlog opgevist, namelijk Stellaris. Iemand hier die dit speelt?
Dragon age 4 kan een topper worden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Valhalla
Dragon Age 4
Gods & Monsters
Pshy Hotel
Maar niet direct dol enthousiast.
Ach, mooi. Want nog genoeg te doen op de PS4.
Niet zo slim van EA, BF zit ook in EA Acces toch.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:50 schreef KennyPowers het volgende:
zeg het maar
PlayStation Gaming 8 uur geleden (bewerkt)
This is Official, found it on playstation instagram. Sony deleted the video but i recorded it, both sw battlefront and ww2 were teased in days of play video as ps plus games for june. Photo you can find on my comunity page
bf2 was toch dat gigantische p2w spel?quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:50 schreef KennyPowers het volgende:
oth sw battlefront and ww2 were teased in days of play video as ps plus games for june. Photo you can find o
elke maand weer een feestje <3quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:05 schreef dud0r het volgende:
Nog maar een paar uur en dan weten we het zeker!
Jep, dus voor mij wordt het een herhaling als met de PS4.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Komt vast, maar niet als launchgame denk ik.
Whut?quote:
Staat een link naar een gerucht in het SquareEnix-topic. Geen details verder.quote:
Laatst een NG+ gestart, weer genoten. Echt een briljante game.quote:
Aloy genotquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laatst een NG+ gestart, weer genoten. Echt een briljante game.
Elke aflevering gewoon een random begin en eind, en de afleveringen zijn totaal niet aan elkaar vast te knopenquote:
Het lot dat FFVII Remake ook te wachten staat als we pech hebben met Nomura.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke aflevering gewoon een random begin en eind, en de afleveringen zijn totaal niet aan elkaar vast te knopen
Het word al snel onoverzichtelijk vind ik, is daar iets aan te doen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Heb stellaris redelijk wat gespeeld.
Prima game.
Wel een beetje kloten met de controls alleen.
Je kan ze ook in elke willekeurige volgorde kijken, want tijdlijnen boeien nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke aflevering gewoon een random begin en eind, en de afleveringen zijn totaal niet aan elkaar vast te knopen
Nou, daar kan t wisselende kwaliteiot zijn, maar het verhaal staat gelukkig wel al soort van vast. Dat scheelt enorm.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het lot dat FFVII Remake ook te wachten staat als we pech hebben met Nomura.
niet dat ik het ga spelen, maar zou wel beter zijn voor ps+ als dat niet meer zo was.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig niet meer zeggen ze.
de trailer maakt mij al gek.... 10/10 would not playquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:43 schreef KennyPowers het volgende:
Deze is nu on sale (4 euro). Wie durft
https://psnprofiles.com/g(...)odancer-trophy-guide
[ afbeelding ]
Eeeehhhhh.... nee. Daarom is iedereen pissed.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, daar kan t wisselende kwaliteiot zijn, maar het verhaal staat gelukkig wel al soort van vast. Dat scheelt enorm.
Wat maakt het zo moeilijk?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:43 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
pppfffff dat is toch niet normaal.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:43 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet het uitspelen met alle characters en de advanced characters hebben strenge eisen (Bij eentje is het meteen game over als je een beat mist)quote:
Is t zo wezenlijk anders dan?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:45 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Eeeehhhhh.... nee. Daarom is iedereen pissed.
Nee wilde m'n post al aanpassen dat ik er niet naar ging googlen omdat ik mezelf niet wilde spoilenquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:14 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik ga verder niks spoilen.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:43 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje gameplay gekeken. Dat zou me teveel controllers kosten ben ik bang.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je moet het uitspelen met alle characters en de advanced characters hebben strenge eisen (Bij eentje is het meteen game over als je een beat mist)
En dan moet je het uitspelen met alle characters achter elkaar zonder dood te gaan.
En tot slot nog eens hetzelfde maar dan ook nog zonder items/powerups.
De gameplay lijkt me op zichzelf ook wel moeilijk (rhythm based - snelle beslissingen maken)
Naja, als je het originele verhaal niet kent maakt niet zo heel veel uit behalve dan dat je het risico loopt dat Nomura er na deel 1 een incoherente clusterfuck van maakt net zoals de KH series.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee wilde m'n post al aanpassen dat ik er niet naar ging googlen omdat ik mezelf niet wilde spoilenIk had niet t idee dat t nu echt ZO wezenlijk anders was. Maar ok.
Ik hups gestaag door in de slums.
oh verkeerde topictwitter:jasonschreier twitterde op woensdag 27-05-2020 om 16:46:52Scoop with @6d6f636869 - Sony is planning a PlayStation 5 game reveal event for next Wednesday, June 3.
Gotta include the now-standard caveat that plans can change abruptly during a pandemic, but this date is more firm than previous rumors https://t.co/imptQiw5Kp reageer retweet
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:55 schreef KennyPowers het volgende:
oh verkeerde topictwitter:jasonschreier twitterde op woensdag 27-05-2020 om 16:46:52Scoop with @:6d6f636869 - Sony is planning a PlayStation 5 game reveal event for next Wednesday, June 3.
Gotta include the now-standard caveat that plans can change abruptly during a pandemic, but this date is more firm than previous rumors https://t.co/imptQiw5Kp reageer retweet
Noppie was 2 seconden sneller daar
Na het event of daarvoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:57 schreef 2dope het volgende:
Kunnen wel ff een poll maken om te checken hoeveel animo er is voor het samenvoegen van de topics.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:57 schreef 2dope het volgende:
Kunnen wel ff een poll maken om te checken hoeveel animo er is voor het samenvoegen van de topics.
In dat geval heb je mazzelquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil alleen dat mijn ps4 games speelbaar zijn op ps5. Meer vraag ik niet.
Is het PS5 topic wel Backwards Compatible?quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:57 schreef 2dope het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het PS5 topic wel Backwards Compatible?
Ik zou zeggen nu niet en als de PS4 op de achtergrond verdwijnt rond de release wel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:27 schreef 2dope het volgende:
Poll over topics samenvoegen in de OP gezet. Stemmen graag!
ps3 mag ook sowieso wel, want skate 3quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil alleen dat mijn ps4 games speelbaar zijn op ps5. Meer vraag ik niet.
Al zie ik het ook wel voor me dat ik mijn backlog nog niet heb weggewerkt als de ps6 uitkomt
Ugh..quote:
sowieso een goed idee, maar wel met een userfilterquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:27 schreef 2dope het volgende:
Poll over topics samenvoegen in de OP gezet. Stemmen graag!
Ik denk dat dat nog heel lang duurt. Als in, jaren.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zou zeggen nu niet en als de PS4 op de achtergrond verdwijnt rond de release wel.
Ja dat is het idd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Het word al snel onoverzichtelijk vind ik, is daar iets aan te doen?
Ik speel nu enkele dagen en heb al met enkele systemen uitgebreid. Mijn aantal bewoners blijft echter overal laag. Ik heb in heel wat verkende systemen mining en research stations gebouwd, met resources zit het voorlopig wel goed.
Ik heb naast mijn thuisbasis nog 2 andere starbases in systemen die als enige doorgang naar mijn gebied geven. Zo wil ik de die 2 punten goed verdedigen en sterker worden voor ik verder uitbreid. Mijn science schepen zijn wel gewoon automatisch aan het verkennen.
Het is mijn eerste poging in dit game, dus zal wel veel fout doen haha.
Maar zoals ik al eerder zei, het is erg onoverzichtelijk vooral als je steeds meer systemen en assets hebt die je moet bijhouden.
Als het lijkt op de voorgaande games van Bioware..quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dragon age 4 kan een topper worden.
Zin in
De games zullen blijven komen, maar wel in een mindere kwaliteit. Een PS4 is in ieder geval niet meer sexy.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog heel lang duurt. Als in, jaren.
Eerste COD te vroeg aankondigen. Nu dit. Ben helemaal van slag.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:43 schreef DKUp het volgende:
The Last Of Us Part II in de PS Plus wegens de LEAKS.....
![]()
Precies dit jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als het lijkt op de voorgaande games van Bioware..
Andromeda
Inquisition
Anthem
Nou dan houd ik mijn hartje vast
Sw bf2 zou ik wel leuk vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:49 schreef DKUp het volgende:
Volgens de geruchten Star Warts Battlefront II of Spider-Man (nou ja die lijkt mij te vroeg).
Mijn EA Access loopt af, dus dan moet ik het na afloop van die shit claimen via PS Plusquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sw bf2 zou ik wel leuk vinden.
Spider-man heb ik al platinum maar het is wel een leuke game.
Mmarsu posts worden niet ondersteundquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het PS5 topic wel Backwards Compatible?
Ik hoop gewoon dat ze ervan hebben geleerd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als het lijkt op de voorgaande games van Bioware..
Andromeda
Inquisition
Anthem
Nou dan houd ik mijn hartje vast
Direct samenvoegen zeg ik.quote:
Tja dat hoop ik ook echt hoor. Mass Effect zijn 2 van mijn favo rpg's..quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:55 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ze ervan hebben geleerd.
Hoewel inquisition prima was (wel teveel mmo style).
Spider-Man is nu het paradepaardje van PSNow en BF2 is onderdeel van EA Access maar wie weet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:49 schreef DKUp het volgende:
Volgens de geruchten Star Warts Battlefront II of Spider-Man (nou ja die lijkt mij te vroeg).
Wel de gold edition danquote:Op woensdag 27 mei 2020 17:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Spider-Man is nu het paradepaardje van PSNow en BF2 is onderdeel van EA Access maar wie weet.
Ik hoop op Resident Evil 7.
ja want dan kan jij de dlc nog spelen.quote:
Ja dat is een waarquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
ja want dan kan jij de dlc nog spelen.![]()
Ik denk het niet imo, ze geven altijd de base game via PS+.
RE7quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Spider-Man is nu het paradepaardje van PSNow en BF2 is onderdeel van EA Access maar wie weet.
Ik hoop op Resident Evil 7.
Jeetje deze game had ik ook veel groter verwacht en zal door de mainstream worden gekocht omdat Avengerstwitter:PlayAvengers twitterde op woensdag 27-05-2020 om 18:00:00We’ve reassembled at home and are working to finish our mission. We can’t wait to show you new gameplay and co-op in our first Marvel's Avengers WAR TABLE stream on June 24! #Reassemble https://t.co/fi4DxuYwZk reageer retweet
Gratuit was het dus JAAAAAAquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:05 schreef Drankster het volgende:
18:05 nog geen Plus games maar al wel 35 minuten overwerken. Ik stap de auto in. Zie jullie aan de andere kant.
[ afbeelding ]
Een vijfde season pass jaaaaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:53 schreef DKUp het volgende:
twitter:StreetFighter twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 17:01:58Hey there fighters! Get ready for some exciting news about Street Fighter V: Champion Edition!
📅 May 27, 2020
🕗 8:00AM PDT
👀 https://t.co/DnwA0wyCNg https://t.co/VtdQoi5dOy reageer retweet
Door Sonic Mania kwam ik erachter dat Sonic eigenlijk niet leuk is. Of ik ben te slecht.quote:
Zou toch een stunt zijn als ze per ongeluk TLOU 2 in de Plus gooien (en daar pas later achter komen).quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er hangt een State of Play, een PS Plus-aankondiging en een PS5-event in de lucht.
Ik zag naar Nth^0: Infinity Reborn te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Valhalla
Dragon Age 4
Gods & Monsters
Pshy Hotel
Maar niet direct dol enthousiast.
Ach, mooi. Want nog genoeg te doen op de PS4.
Paar levels gespeeld en toen dacht ik: “Oh leuk voor de Switch met die lelijke graphics.”quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Door Sonic Mania kwam ik erachter dat Sonic eigenlijk niet leuk is. Of ik ben te slecht.
Nou ja van die puinhoop leaks zou het wel heel tof zijn. Ze gaan het niet doen, maar ja raar is het wel dat we niks horen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou toch een stunt zijn als ze per ongeluk TLOU 2 in de Plus gooien (en daar pas later achter komen).
De andere sonic game van kort geleden in de plus was wel leuk (voor een halfuurtje)quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Door Sonic Mania kwam ik erachter dat Sonic eigenlijk niet leuk is. Of ik ben te slecht.
Shovelknight wil ik wel in de Psplusquote:
@Pheno heeft een re-review gemaakt drie jaar na release, toen alle stof inzake mtx en achterlijke grind-mechanics een beetje was nedergedaald. Wel interessant om te lezen ter vergelijking met de staat waarin de game werd gereleased.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:08 schreef DKUp het volgende:
Battlefront 2 zal enorm ruk zijn, dus daarom wel realistisch.
Sonic Mania is toch helemaal niet moeilijk? Naar beneden inhouden om te rollen en springen bij de platformpjesquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sonic Mania is imo de beste 2d Sonic op S&k3 na..quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vond Sonic destijds, op de Sega, wel leuk.
Tegenwoordig meh.
Gundyr was dat toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:24 schreef Drankster het volgende:
Kom ik thuis, zit m'n vriendin Dark Souls 3 te spelen, die wist niet wat haar overkwam.![]()
Wel de eerste boss verslagen.
Qua content was het niet eens slecht alleen voelde het allemaal minder aan dan Battlefront 2015quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
@:Pheno heeft een re-review gemaakt drie jaar na release, toen alle stof inzake mtx en achterlijke grind-mechanics een beetje was nedergedaald. Wel interessant om te lezen ter vergelijking met de staat waarin de game werd gereleased.
Star Wars Battlefront II (2dope, 2017)
Star Wars Battlefront II (Pheno, 2020)
Ik zie nu alleen dat het cijfer van de FOK!-game is aangepast en mijn cijfer dus overschreven isVolgens mij had ik 'n 6,5 gegeven.
Leuke was ook dat in de multiplayer heel veel noobs en kinderen zaten dus je kon lekker makkelijk progressen. SP voelde helaas nogal geforceerd aan, wat ook wel te verwachten viel. Gevalletje verkapte mutiplayer-met-bots idee, terwijl het verhaal best potentie had.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Qua content was het niet eens slecht alleen voelde het allemaal minder aan dan Battlefront 2015![]()
Dat spel vond ik wel best leuk
Sonic op de sega was geniaalquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vond Sonic destijds, op de Sega, wel leuk.
Tegenwoordig meh.
Hollowknight is tofferquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shovelknight wil ik wel in de Psplus
Niet moeilijk maar ik dacht altijd dat je zo snel mogelijk moest gaan in Sonic levels maar ik werd steeds hinderlijk onderbroken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sonic Mania is toch helemaal niet moeilijk? Naar beneden inhouden om te rollen en springen bij de platformpjes
Anno 2020 is bf 2 een prima game.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Qua content was het niet eens slecht alleen voelde het allemaal minder aan dan Battlefront 2015![]()
Dat spel vond ik wel best leuk
Dat is ook de voornaamste doelgroepquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Shooting mechanics zijn wel gericht op kinderen van 12.
Nee snelheid is niet zozeer belangrijk. Maar de levels zijn opgedeeld in platform stukken en stukjes waar je eventjes snel kan gaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet moeilijk maar ik dacht altijd dat je zo snel mogelijk moest gaan in Sonic levels maar ik werd steeds hinderlijk onderbroken.
Wanneer je alle rings kwijtraakt als Sonic is ook wel een van de kutste game geluidjes ooit.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:45 schreef DKUp het volgende:
Have no fear, de PS-game aankondiging is still not here
Ik kijk straks na het sporten wel of er meer bekend is. Stomme soonyquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:45 schreef DKUp het volgende:
2 dagen eerder 1 game aankondigen, dus om het gelijk te trekken kondigen ze de andere vrijdag pas aan johquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:45 schreef DKUp het volgende:
Niet alleen eerder aankondigen, maar die was ook al te downloaden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
2 dagen eerder 1 game aankondigen, dus om het gelijk te trekken kondigen ze de andere vrijdag pas aan joh
Ik had starbase en outpost verwisseld. Ondertussen opnieuw begonnen, proberen eerdere fouten te vermijden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:34 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja dat is het idd.
In hield het bij een stuk of 5-7 core planeten en daarna zette ik het om in sectoren, anders is het niet meer te doen.
Het aantal bewoners is vooral afhankelijk van je growth rate.
Science auto Explorer werkt ook prima.
Het uitbreiden met spacestations is dan weer niet zo handig.
Defence brengen ze op zichzelf weinig in en het kost een hoop influence/culturel (ben ff de term kwijt) die je eigenlijk wil gebruiken voor andere zaken.
Star Wars oké, maar geen idee wat we met een paar jaar oude COD moeten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:47 schreef DKUp het volgende:
Uur verder en weer niks....
Twee shooters zou wel een keiharde fuck you naar veel mensen zijn, dan willen ze liever de kutindie
Je heb een goede vriendin uitgekozen danquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:24 schreef Drankster het volgende:
Kom ik thuis, zit m'n vriendin Dark Souls 3 te spelen, die wist niet wat haar overkwam.![]()
Wel de eerste boss verslagen.
Welke gaat er eerder zijn?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:24 schreef MMaRsu het volgende:
Over een uur ofzo is er ook een raket lancering van SpaceX
In plaats van f5'en voor PS+ games kunnen we ook daar naar kijken
quote:Rond 22:54 moet de raket dan verschijnen, berekende Langbroek. "Dat is mooi, want dan is het net donker genoeg dat hij goed zichtbaar zou moeten zijn. Ik verwacht dat hij ongeveer zo helder is als de helderste ster."
En goed nieuws voor als je vanavond klaar wil gaan zitten: "Het is vanavond op de meeste plekken helder", zegt Buienradar-meteoroloog Magdel Erasmus. "Alleen in het noordoosten van het land kan er een klein beetje bewolking zijn."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-ruimtevaart-zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Helaas afgeblazen ivm weerquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Welke gaat er eerder zijn?
[..]
Ik volg het NWS topic ook. Op de vraag wie eerder is moeten we misschien nog dagen wachten.quote:
Dat zal op moeilijk wel uit zijn als in het origineel.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:21 schreef 2dope het volgende:
Dat je met die 'sense' skill vijanden gewoon overal doorheen kunt zien maakt het allemaal wel erg simpel lijkt me.
Had 1 dat ook ja? Kan ik me niet eens meer herinnerenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal op moeilijk wel uit zijn als in het origineel.
listen mode of zoquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Had 1 dat ook ja? Kan ik me niet eens meer herinneren
Ja na moeilijk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Had 1 dat ook ja? Kan ik me niet eens meer herinneren
samesiesquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:58 schreef DKUp het volgende:
Resident Evil Announcement coming June 10th
https://www.relyonhorror.(...)is-coming-june-10th/
JAAAAAA
Komt over 8 jaar wel bij PS+ johquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:28 schreef DKUp het volgende:
Nou ja, dit ga ik wel spelen ook na de leaks.
die leaks ook who cares manquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:28 schreef DKUp het volgende:
Nou ja, dit ga ik wel spelen ook na de leaks.
Dat gaaf me niet afhouden om het vervolg op een van de beste games van de PS3 te spelen.quote:
komt ook wel op de ps5 johquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat gaaf me niet afhouden om het vervolg op een van de beste games van de PS3 te spelen.
Momenteel heb ik niks boeiends te spelen buiten FFVII Remake, dus TLOU2 en GOT komen goed uit.quote:
“Loid troll voices...”quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ojee waag het niet om te zeggen dat het eruit ziet als tlou 1.5 op resetera dan krijg je een bak schijt over je heen lmao
Ik vind het er goed uit zien eerlijk gezegd, ik ben wel hyped.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ojee waag het niet om te zeggen dat het eruit ziet als tlou 1.5 op resetera dan krijg je een bak schijt over je heen lmao
Wel een beetje verwacht. Hopelijk maken ze hierna wat anders dan een cover shooter.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben ook wel hyped maar ik zie eigenlijk niet zoveels wat me heeft verrast qua gameplay.quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik vind het er goed uit zien eerlijk gezegd, ik ben wel hyped.
Stop de persen... je bent het een keer eens met mmarsu???quote:Op donderdag 28 mei 2020 00:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ben het deels wel eens met @:MMarSu, het was wel erg deel 1 met een nieuw verhaal en opgepoetste graphics en wat nieuwe mechanics. Maar ja, misschien is dat alleen maar goed, uiteindelijk was deel 1 ook maar 'ga naar plek X en doe dat, en vermoord iedereen die in de weg loopt'. Het verhaal maakte de game, timing van grote momenten, prachtig. Reken erop dat dat wel weer goed zit.
Het verschilt fundamenteel met Assassin's Creed want het gaat over Japan. Als dat dan het enige verschil is dat de developer kan noemen om de kritiek dat het teveel op AC lijkt tegen te spreken, vind ik dat niet bepaald overtuigend.quote:"Ik ben een grote fan van een paar Assassin's Creed-games, dus het flatteert op zich wel. Maar onze game verschilt daar fundamenteel van in zijn kernfantasie, hij is thematisch ook veel strakker verstrengeld met feodaal Japan. Je laten leiden door de wind, bijvoorbeeld, in plaats van met minimaps en kompassen te werken: dat zie je in geen enkele andere game."
Sowieso reseteraquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Nee, geen surprise nieuwe batman in de Plusquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:53 schreef StateOfMind het volgende:
Maar dus nog steeds geen Plus games aangekondigd gisteren?
Die wind... Dat wordt een drama. Wind Waker stijl van voor de remaster.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:21 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
https://www.9lives.be/pre(...)-verschilt-daar-toch
[..]
Het verschilt fundamenteel met Assassin's Creed want het gaat over Japan. Als dat dan het enige verschil is dat de developer kan noemen om de kritiek dat het teveel op AC lijkt tegen te spreken, vind ik dat niet bepaald overtuigend.
@DKUpquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen surprise nieuwe batman in de Plus
Teveel water confirmed.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die wind... Dat wordt een drama. Wind Waker stijl van voor de remaster.
Zal wel meevallen, er zijn genoeg andere visuele clues (rook, bergen, tempels) die je de weg wijzen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die wind... Dat wordt een drama. Wind Waker stijl van voor de remaster.
It better be goodquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:11 schreef KennyPowers het volgende:
Dan zullen ze wel HZD, God of War en Spiderman bekend maken als PS+ games bij het PS5-event
HZD zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:11 schreef KennyPowers het volgende:
Dan zullen ze wel HZD, God of War en Spiderman bekend maken als PS+ games bij het PS5-event
Ik kijk zelfs, na de leaks (waar ik -gelukkig- maar één ding te weten ben gekomen, zelfs de trailers niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zit na die beelden van gister een preview terug te lezen van TLOUII. Kan inmiddels niet meer wachten, heb er zin in.
Hier ook maar 1 ding qua spoilers, maar ik kijk en lees dan voornamelijk dingen over de gameplay enzo. Bovendien zal het een game van 30+ uur zijn gok ik zo, dan maakt die 5 minuten gameplay ook weer niet zoveel uit op het geheelquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kijk zelfs, na de leaks (waar ik -gelukkig- maar één ding te weten ben gekomen, zelfs de trailers niet.
Ik laat mij tzt graag volledig verrassen.
30+? Gezien de eerdere games denk ik maximaal 20 uur.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier ook maar 1 ding qua spoilers, maar ik kijk en lees dan voornamelijk dingen over de gameplay enzo. Bovendien zal het een game van 30+ uur zijn gok ik zo, dan maakt die 5 minuten gameplay ook weer niet zoveel uit op het geheel.
Twijfel erover om alsnog een paar dagen vrij te nemen rond release, maar beter van niet.
Oh, nouja, ik heb er minimaal het dubbele inzitten, de eerste keer dat ik het speelde.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
30+? Gezien de eerdere games denk ik maximaal 20 uur.
14h18 hier zonder lesbo dlcquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh, nouja, ik heb er minimaal het dubbele inzitten, de eerste keer dat ik het speelde.
Waar kun je dat eigenlijk terug zien?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
14h18 hier zonder lesbo dlc
16h09 inclusief lesbo dlc
Volgens mij staat het hier gewoon bij je savegame? Ik irriteer me er altijd aan als het nergens te zien is. Wat dat betreft was 3DS het beste, die liet het gewoon op een simpele manier altijd zien van alle games.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar kun je dat eigenlijk terug zien?
Deze DLC heb ik trouwens wel
We mogen blij zijn als Sony onze top 3 vertelt aan het einde van het jaar.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij staat het hier gewoon bij je savegame? Ik irriteer me er altijd aan als het nergens te zien is. Wat dat betreft was 3DS het beste, die liet het gewoon op een simpele manier altijd zien van alle games.
Switch doet het nu kut, meer dan 5, meer dan 10. Of het dan 5 uur en een minuut is of 9 uur en 59 minuten. Geen idee
Whut, serieus? Dat is vet. Ga ik direct doen. Vanavond.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:13 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Iemand op reddit heeft een bot gemaakt die het voor je bij houdt. Voeg deze user toe als friend: ps-timetracker
dan stuurt hij je dagelijks een overzicht van hoeveel je gespeeld hebt de afgelopen 24 uur en hoe lang je die game in totaal gespeeld hebt.
Dat ding checkt dus gewoon constant je status. En dat telt ie per dag op.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whut, serieus? Dat is vet. Ga ik direct doen. Vanavond.
Mits je een vakje aanvinkt die je voorheen niet aan hoefde te vinken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
We mogen blij zijn als Sony onze top 3 vertelt aan het einde van het jaar.![]()
Wat vaak niet eens klopt.
Ik raad je aan sowieso het eerste deel te spelen. Niet alleen is het een doorlopend verhaal, het is ook gewoon een fantastische game.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:30 schreef over_hedge het volgende:
Zou je deel 2 kunnen spelen als je 1 niet gespeeld hebt> Of mis ik dan te veel. Vind het er wel erg tof uitzien wat ze gister lieten zien
Daar was ik idd echt zwaar door verbaasd, die tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
We mogen blij zijn als Sony onze top 3 vertelt aan het einde van het jaar.![]()
Wat vaak niet eens klopt.
Je moet 1 sowieso gespeeld hebben als Playstation 4 bezitter.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:30 schreef over_hedge het volgende:
Zou je deel 2 kunnen spelen als je 1 niet gespeeld hebt> Of mis ik dan te veel. Vind het er wel erg tof uitzien wat ze gister lieten zien
100% eerst deel 1 spelen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:30 schreef over_hedge het volgende:
Auwquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen surprise nieuwe batman in de Plus
Zouden ze het nou een week later doen dan normaal omdat ze cod een week eerder deden?quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Auw
Weer uren later en niks over de tweede en mogelijk derde PS-titel(s).
Ze zeiden in die tweet; “Later this week.”quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zouden ze het nou een week later doen dan normaal omdat ze cod een week eerder deden?
Zo brengen ze wel alle gamers van hun stuk. En zeker in deze tijd waarin de dagen in elkaar over lopen en tijd een concept is hebben we structuur nodig die SOONY nu van ons weg haaltquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zeiden in die tweet; “Later this week.”
Soony wil volgende week een PS5-event houden, maar daar zwijgt Soony ook liever over.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo brengen ze wel alle gamers van hun stuk. En zeker in deze tijd waarin de dagen in elkaar over lopen en tijd een concept is hebben we structuur nodig die SOONY nu van ons weg haalt
Weten ze zelf nog wel welke dag het is.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Soony wil volgende week een PS5-event houden, maar daar zwijgt Soony ook liever over.
4 juni 2020 wisten we al een tijdje, maar SOONY verandert het dan liever, oh nee 3 juni 2020.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weten ze zelf nog wel welke dag het is.
Gadverdamme weg met die Star Wars games troep van de laatste jarenquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:21 schreef KennyPowers het volgende:
Het ergste is dat we het zeer waarschijnlijk al weten (battlefront).
Al kan dat de delay niet verklaren.
COD was eerder voor memorial day.
Niet zodat ze de dlc packs in de double discount beter konden verkopen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:21 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:nintendalerts twitterde op donderdag 28-05-2020 om 07:46:59Amazon a listé plusieurs jeux Nintendo Switch provenant de chez Square Enix, Capcom, Bethesda, Take 2, Ubisoft, Warner, sans qu'on sache encore de quoi il s'agit (des annonces qui auraient dû être faites pendant l'E3 ?)
Alors à vos pronostics ?
► https://t.co/GjDh6eOvWZ https://t.co/f4h4HF4NcC reageer retweet
GET LEAKEDquote:Several unknown 3rd party listings appeared on Amazon (from Square, Warner, Bethesda, Capcom, Take 2, Ubisoft) + potentially 4 Nintendo games
So on Amazon.fr, several new listings appeared, these includes:
- 3 games from Bethesda (1 Switch only, 2 multiplat (one PS4/NSW and the other NSW/PS4/XB1))
- 2 games from Square (both Switch-only)
- 2 games from Warner (1 Switch-only, 1 multiplat)
- 2 games from Ubisoft (2 multiplat)
- 1 game from Take Two (Multiplat)
- 1 game from Capcom (Switch only)
There is also 4 Nintendo games listings with an unrelated (?) picture.
twitter:d3tLtd twitterde op woensdag 27-05-2020 om 12:00:07Thanks for your valuable #Mafia2DefinitiveEdition feedback. We’re listening and working with 2K to continue to support your experience. Reminder, if you are experiencing any issues or have questions, please get in touch with @2KSupport. https://t.co/e2Q2S6b1sS reageer retweet
Ik denk dat WW2 een extra game was, idd vanwege Memorial Day en dat de reguliere 2 Plus games dan idd pas op zo'n Sony evenement bekend gemaakt worden volgende week.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:21 schreef KennyPowers het volgende:
RE8 Switch exclusive confirmed.quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:29 schreef DKUp het volgende:
[..]twitter:nintendalerts twitterde op donderdag 28-05-2020 om 07:46:59Amazon a listé plusieurs jeux Nintendo Switch provenant de chez Square Enix, Capcom, Bethesda, Take 2, Ubisoft, Warner, sans qu'on sache encore de quoi il s'agit (des annonces qui auraient dû être faites pendant l'E3 ?)
Alors à vos pronostics ?
► https://t.co/GjDh6eOvWZ https://t.co/f4h4HF4NcC reageer retweet
GET LEAKED![]()
Huh?quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
No way dat Death Stranding er nu al bij zit, dat zou de PC release alleen maar in de weg zitten.
Dat was echt een geniale game. Goed gebruik gamepad. Vechten op je eigen lichaam terug te vinden. Risk < > Reward. Spannend.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
RE8 Switch exclusive confirmed.
ZombiU flashbacks.
[ afbeelding ]
Vetquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:13 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Iemand op reddit heeft een bot gemaakt die het voor je bij houdt. Voeg deze user toe als friend: ps-timetracker
dan stuurt hij je dagelijks een overzicht van hoeveel je gespeeld hebt de afgelopen 24 uur en hoe lang je die game in totaal gespeeld hebt.
Lijkt me gewoon onwaarschijnlijk dat je een game released op het ene platform terwijl je het 'gratis' weg geeft op het andere platform.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huh?
Hoezo dat
de meeste pc users die hem zouden kopen hebben toch geen ps4.
Maar DS zal het idd niet zijn
BREAKPOINTEDtwitter:AccessTheAnimus twitterde op woensdag 27-05-2020 om 15:27:32Last piece of #AssassinsCreed Valhalla news coming from Official Playstation Magazine UK:
- The lootbox system featured in Origins and Odyssey "seems" to be gone, according to the source, whle new and unique weapons and gear can be earned and valued in the game https://t.co/UWOF0ybkR2 reageer retweet
Ik heb geen lootbox gezien tijdens mijn avonturen met Kassandraquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:57 schreef DKUp het volgende:
BREAKPOINTEDtwitter:AccessTheAnimus twitterde op woensdag 27-05-2020 om 15:27:32Last piece of #AssassinsCreed Valhalla news coming from Official Playstation Magazine UK:
- The lootbox system featured in Origins and Odyssey "seems" to be gone, according to the source, whle new and unique weapons and gear can be earned and valued in the game https://t.co/UWOF0ybkR2 reageer retweet
je kon die toch kopen met in-game currency orichalum ore ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb geen lootbox gezien tijdens mijn avonturen met Kassandra
Yepquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
je kon die toch kopen met in-game currency orichalum ore ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |