prec en gewoon niet te veelquote:
Heel erg aanwezig? Dat klinkt ook negatief en dan zegt zij misschien, ja lekker hèquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Stinken klinkt dan weer gelijk zo negatief, kun je niet zeggen dat het wel 'héééél erg aanwezig' is?
Dan maar subtiel een (ander) geurtje geven als ze jarig isquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel erg aanwezig? Dat klinkt ook negatief en dan zegt zij misschien, ja lekker hè
Babypoeder was het allereerst wat me inschoot, grappig wel. Ik heb het idee dat jij meer van die andere groep ben, de gezichtspoeders die ze noemenquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een zachte geur, ik vind het moeilijk uit te leggen, maar hier staat wel het e.e.a. over.
https://www.fragrantica.n(...)ige-geuren-1659.html
Misschien moet ik die tip toch maar opvolgen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dan maar subtiel een (ander) geurtje geven als ze jarig is
Gewoon Noa gevenquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik die tip toch maar opvolgen.
Met als gebruiksaanwijzing: de dame in de parfumerie vertelde dat je hier héél weinig van hoort te gebruiken voor het beste effect.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Babypoeder was het allereerst wat me inschoot, grappig wel. Ik heb het idee dat jij meer van die andere groep ben, de gezichtspoeders die ze noemen
Graag gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeujquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:22 schreef Prisha het volgende:
Gisteren zijn bij Imani de hechtingen eruit gegaanZe heeft wel een plekje die ik nu met calendula zalf moet insmeren maar ik hoef niet meer terug.
Alles is goedgekomen gelukkig. Alleen haar liefde voor de dierenarts is over lijkt het. Als ie haar roept gaat ze daar onder mijn stoel zitten terwijl ze voorheen als een dolle om hem heen sprong. Hopelijk trekt ze weer bij.
Fijn dat het nu beter gaatquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:22 schreef Prisha het volgende:
Gisteren zijn bij Imani de hechtingen eruit gegaanZe heeft wel een plekje die ik nu met calendula zalf moet insmeren maar ik hoef niet meer terug.
Alles is goedgekomen gelukkig. Alleen haar liefde voor de dierenarts is over lijkt het. Als ie haar roept gaat ze daar onder mijn stoel zitten terwijl ze voorheen als een dolle om hem heen sprong. Hopelijk trekt ze weer bij.
Dat is waar. Wel volgend jaar voor inentingen maar goed. Misschien is ze het dan wel vergeten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Jeuj
En dat laatste is in principe niet erg, want als het goed is hoeft ze niet meer terug
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fijn dat het nu beter gaat
Gelukkig langzaam gaat betere kant opquote:
Poederachtige geuren zijn het bestquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een zachte geur, ik vind het moeilijk uit te leggen, maar hier staat wel het e.e.a. over.
https://www.fragrantica.n(...)ige-geuren-1659.html
Fijn dat alles nu achter de rugquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:22 schreef Prisha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |