Ik wist niet dat mensen het echt deden. Ik vond het meer een ding voor oudere dames op stand of die denken dat ze wat zijn.quote:
Wie heeft er dagelijks parfum dan?quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen het echt deden. Ik vond het meer een ding voor oudere dames op stand of die denken dat ze wat zijn.
Ik hou ook niet van die zoete geuren, gebruik zelf al een paar jaar Baiser Volé van Cartier, een poederachtige geur, daar hou ik van.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zijn de geuren waar ik een hekel aan heb, die zoete geuren![]()
Ik heb wel een hele lekkere vind ik zelf, Prada Amber. De omschrijving zegt Oriëntaals, Houtachtig. Ik denk dat ik deze al 16 jaar gebruik. Misschien iets te zwaar voor de zomer, dan heb ik vaak helemaal niks.
Mag aftershave wel?quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wist niet dat dagelijks parfum dragen een ding was
Wss Marusha.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden!
Zo'n penetrante zoete geur. Ik wilde vragen welk luchtje ze draagt, maar ben dan bang dat ze vraagt of ik het lekker vind
Ow dan snap ik het wel, ik was even bang dat je met de gordijnen dicht depressief zat te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik werk in de serre, dat is een en al raam. De zon schijnt vanaf 10:00 vol op. Door het licht knijp ik met mijn ogen om op het scherm te zien. Krijg ik hoofdpijn en zie ik het scherm niet goed.
En het wordt heel warm, ik kan er wel tegen maar mijn bulldogje die hier naast me ligt heeft wat last van de warmte de laatste jaren.
Poederachtig? Ik probeer me daar wat bij te bedenken maar dat lukt niet helemaal.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die zoete geuren, gebruik zelf al een paar jaar Baiser Volé van Cartier, een poederachtige geur, daar hou ik van.
Geen idee. Ik ben niet van de opsmuk.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:52 schreef D. het volgende:
[..]
Mag aftershave wel?
Niet dat ik dat doe overigens
Gelden deze vooroordelen ook voor eau de toilette?quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen het echt deden. Ik vond het meer een ding voor oudere dames op stand of die denken dat ze wat zijn.
Da's soort van het zelfde. Het is luchtje uit een flesjequote:Op woensdag 27 mei 2020 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelden deze vooroordelen ook voor eau de toilette?
Dan is het wel zeer extreem.quote:
Maareh...quote:
Of durf je niet?quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang er niemand iets van zegt denkt ze dat ze lekker ruikt he
quote:
quote:
Het is een zachte geur, ik vind het moeilijk uit te leggen, maar hier staat wel het e.e.a. over.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Poederachtig? Ik probeer me daar wat bij te bedenken maar dat lukt niet helemaal.
Ik welquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet van de opsmuk.
"Dat geurtje wat jij gebruikt vind ik zo ontzettend stinken dat ik er koppijn van krijg". ?quote:
Stinken klinkt dan weer gelijk zo negatief, kun je niet zeggen dat het wel 'héééél erg aanwezig' is?quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Dat geurtje wat jij gebruikt vind ik zo ontzettend stinken dat ik er koppijn van krijg". ?
Nee, dat durf ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |